رواية تاج راسي الفصل الثاني عشر 12 - بقلم مريم فريد
ونبدأ بسم الله الرحمنأسر بصدمه؛ انتي بتقولي ايتاج؛ ماما عاوزه كدا وانا مش هقدر اكسر كلمتهاأسر؛ وانا ياتاج خلاص كداتاج بدموع؛ انا اسفه ربنا يرزقك بالأحسن منيأسر؛ بس انا مش عاوز غيرك يا تاجتاج؛ أسر كل شيء قسمه ونصيبأسر؛ وانتي نصيبيتاج بدموع؛ اسر افاهمنيأسر؛ انا فاهمك اكتر من نفسكتاج؛ طب اعمل ايأسر؛ متعمليش حاجه انا الي هعملتاج بدموع اقفلتتاج؛ يارب ساعدني ماليش غيركعند أسرريهام؛ أسر يا ابني اعلم ان نصيبك مش هيروح ل غيركأسر؛ بإذن اللهريهام؛ يلا الاكل جهزأسر؛ لاماليش نفسريهام؛ عشان خاطريأسر؛ عشان خاطري انتي ياأمي ماليش نفسوقامريهام؛ طب ريح فينأسر؛ خارج شويه وجي
ريهام؛ ماشيو عدا شهرأسر مش بيجي البيت غير بليل متأخر و دايما متعصباما تاجعلى طول في اوضها و مش بتخروج منها غير على الكليه و كلامها بقا قليل مع امهانرمين خبتت على البابنرمين؛ تاج افتحي البابتاج؛ معلش يا ماما عاوزه اكون لوحدينرمين؛ طب الاكل يا بنتيتاج؛ مش جعانهنرمين؛ ماشينرمين شويه و هتتعودأسر جي بليل متأخرريهام بحده؛ كونت فينأسر سابها و جي يطلعريهام؛ أقف عندك انا مش بكلمكأسر؛ انا تعبان و عاوز انامريهام؛ كونت فين كل داأسر؛ مع اصحابي
ريهام؛ واتفضل كدا لحد امتى لا و كمان شاربأسر؛ لحد لما اموتريهام؛ ياابني انا خايفه عليكأسر؛ لا متخافيش عليا انا كويسوسابها و طلع ينامتاني يومريهام قدام الباب البيت بتاع تاجنرمين؛ ايوا وفتحتنرمين انتي اي الي جبك هناريهام؛ لو سمحتي ممكن نتكلمنرمين؛ مفيش بيني وبينك كلامريهام؛ لا في انا ابني مش عارف يعيش حياته بسببك انتي ايهنا تاج خرجت؛ اي داريهام؛ ازيك ياتاجتاج؛ الحمدلله تمام وانتيريهام؛ الحمداللهنرمين؛ وانا اعمل ايريهام؛ انتي ازاي انانيه اوي كدانرمين؛ انا مش انانيه
ريهام؛ لا انانيه انتي ناسيه انتي عملتي اي عشان حبك ارجوكي اديهم فرصهنرمين؛ طيب بس مش عشان ابنك عشان بنتي بسريهام؛ شكرا شكرا بجد يعني كدا نقدر نحداد الخطوبهتاج بفرحه حضنت ام اسرريهام؛ حبيبتينرمين؛ الخطوبه يوم الجمعه الي جايهريهام؛ ماشيو شويهريهام؛ طيب انا همشي بقاتاج؛ ماشيومايشتريهام كلمت أسر؛ انت فينأسر؛ في الشركهريهام؛ طب تعالي بسرعه يلاأسر :في ايريهام؛ لماتجي هتعرفأسر؛ ماشي انا جيوبعد شويهأسر؛ في اي
ريهام؛ حزر فزرأسر؛ في اي بقا ياماماريهام؛ خطوتبك يوم الجمعهأسر؛ نعم
- يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية تاج راسي) اسم الرواية
ونبدأ بسم الله الرحمن
أسر بصدمه؛ انتي بتقولي اي
تاج؛ ماما عاوزه كدا وانا مش هقدر اكسر كلمتها
أسر؛ وانا ياتاج خلاص كدا
تاج بدموع؛ انا اسفه ربنا يرزقك بالأحسن مني
أسر؛ بس انا مش عاوز غيرك يا تاج
تاج؛ أسر كل شيء قسمه ونصيب
أسر؛ وانتي نصيبي
تاج بدموع؛ اسر افاهمني
أسر؛ انا فاهمك اكتر من نفسك
تاج؛ طب اعمل اي
أسر؛ متعمليش حاجه انا الي هعمل
تاج بدموع اقفلت
تاج؛ يارب ساعدني ماليش غيرك
عند أسر
ريهام؛ أسر يا ابني اعلم ان نصيبك مش هيروح ل غيرك
أسر؛ بإذن الله
ريهام؛ يلا الاكل جهز
أسر؛ لاماليش نفس
ريهام؛ عشان خاطري
أسر؛ عشان خاطري انتي ياأمي ماليش نفس
وقام
ريهام؛ طب ريح فين
أسر؛ خارج شويه وجي
ريهام؛ ماشي
و عدا شهر
أسر مش بيجي البيت غير بليل متأخر و دايما متعصب
اما تاج
على طول في اوضها و مش بتخروج منها غير على الكليه و كلامها بقا قليل مع امها
نرمين خبتت على الباب
نرمين؛ تاج افتحي الباب
تاج؛ معلش يا ماما عاوزه اكون لوحدي
نرمين؛ طب الاكل يا بنتي
تاج؛ مش جعانه
نرمين؛ ماشي
نرمين شويه و هتتعود
أسر جي بليل متأخر
ريهام بحده؛ كونت فين
أسر سابها و جي يطلع
ريهام؛ أقف عندك انا مش بكلمك
أسر؛ انا تعبان و عاوز انام
ريهام؛ كونت فين كل دا
أسر؛ مع اصحابي
ريهام؛ واتفضل كدا لحد امتى لا و كمان شارب
أسر؛ لحد لما اموت
ريهام؛ ياابني انا خايفه عليك
أسر؛ لا متخافيش عليا انا كويس
وسابها و طلع ينام
تاني يوم
ريهام قدام الباب البيت بتاع تاج
نرمين؛ ايوا وفتحت
نرمين انتي اي الي جبك هنا
ريهام؛ لو سمحتي ممكن نتكلم
نرمين؛ مفيش بيني وبينك كلام
ريهام؛ لا في انا ابني مش عارف يعيش حياته بسببك انتي اي
هنا تاج خرجت؛ اي دا
ريهام؛ ازيك ياتاج
تاج؛ الحمدلله تمام وانتي
ريهام؛ الحمدالله
نرمين؛ وانا اعمل اي
ريهام؛ انتي ازاي انانيه اوي كدا
نرمين؛ انا مش انانيه
ريهام؛ لا انانيه انتي ناسيه انتي عملتي اي عشان حبك ارجوكي اديهم فرصه
نرمين؛ طيب بس مش عشان ابنك عشان بنتي بس
ريهام؛ شكرا شكرا بجد يعني كدا نقدر نحداد الخطوبه
تاج بفرحه حضنت ام اسر
ريهام؛ حبيبتي
نرمين؛ الخطوبه يوم الجمعه الي جايه
ريهام؛ ماشي
و شويه
ريهام؛ طيب انا همشي بقا
تاج؛ ماشي
ومايشت
ريهام كلمت أسر؛ انت فين
أسر؛ في الشركه
ريهام؛ طب تعالي بسرعه يلا
أسر :في اي
ريهام؛ لماتجي هتعرف
أسر؛ ماشي انا جي
وبعد شويه
أسر؛ في اي
ريهام؛ حزر فزر
أسر؛ في اي بقا ياماما
ريهام؛ خطوتبك يوم الجمعه
أسر؛ نعم