Ads by Google X

رواية حورية حمزة الفصل العشرون 20 - بقلم الكاتبة الصغيرة

الصفحة الرئيسية

  


 رواية حورية حمزة الفصل العشرون 20

البارت العشرون
نيره بقلق: ماجد انتا بتعمل اي 
ماجد كان بيقرب منها و باسها بكل حب وهيا كانت بتحاول تبعدو 
نيره بتحاول تبعدو: ابعد ي ماجد 
ماجد ببرود: نيره امشي 
نيره خدت شنطتها ومشيت بسرعه 
ماجد وهوا يضرب علي راسه: غبي غبي ازااااي تعمل كدا خليتها تخاف منك 
___________________♡
حمزه و حور و مريم كانو قاعدين بياكلو و حور كانت سرحانه بتفكر مريم تقصد اي بالي قالتو دا 
حمزه بستغراب: حور مش بتاكلي ليه 
حور بشرود: لا انا خلاص شبعت 
قامت دخلت اوضتها 
مريم بقرف: مالها دي 
حمزه: هشوفها وجاي كملي اكلك انتي 
لتخبط يدها ف التربيزه بقوه ثم تقول: تمام ي حور ماعتش حاجه وهتمشي و حمزه هيبقا بتاعي بتاعي لوحدي 
"في الغرفه" 
حمزه دخل و قفل الباب وراه 
حمزه بستغراب: مالك ي حببتي 
حور بابتسامه: لا مافيش ي حبيبي تعبت ف التنضيف النهارده بس مش اكتر
حمزه قرب منها وابتسم: الا قوليلي انتي شكلك حلو النهارده ليه 
حور بخجل: بس ي حمزه 
حمزه بخبث: مافيش مانع اخد كام بوسه كدا صح ثم غمزلها 
حور بتوتر: لا لا مينفعش مريم موجوده معانا ف البيت 
حمزه: عادي واحد و مراتو و بعدين هيا اكيد جايه تعبانه من السفر وهتدخل تناااام 
حور بتحاول تبعد: لا برضو مينفعش 
حمزه ابتسم وغمزلها: ماتقومي تلبسي القميص الي بحبو 
حور: بس ي حمزه 
حمزه قومها: يلا بس البسي وتعالي مستنيكي 
لتتوجه الي الدولاب وتخرج الملابس الذي يريدها ثم دخلت الي الحمام كي تغير ثم خرجت بخجل من الحمام 
حمزه بصلها بحب: طول عمرك قمر ي حببتي 
لتقترب ناحيه الفراش ليشدها اليه لتقع فوقه ثم بحركه سريعه كان يعتليها و مال ليقبلها كانت القبله مليئه بكل الحب الذي يحبه لها اخرج كل ماشعره لما في هاذهي القبله ليطرق باب الغرفه 
حمزه بضيق: دا وقتو 
حور بضحك: قولتلك مريم معانا ف البيت 
حمزه بغضب: ياريتني ماقولتلها تيجي 
حور بضحك: روح شوفها طيب
حمزه: طيييب 
ليقوم من فوقها و يجلب الغطاء ويضعه فوق جسدها ويذهب لفتح الباب 
حمزه بستغراب: في حاجه ي مريم 
مريم: لا ي واد عمي بس قولت اجي اشوفك اصل مكملتش اكلك 
حمزه: لا مهوا انا شبعت لو خلصتي سيبي الاكل و حور لما تصحا هتشيلو وتنضف 
مريم: طب ماتيجي نقعد بره طلاما حور نايمه 
حمزه برفعه حاجب: وانا هنام عشان عندي شغل 
مريم مشيت من غير ولا كلمه تانيه و حمزه قفل الباب و رجع ل حور 
حمزه بضيق: فكريني اقولها تشوف حته تقعد فيها عشان مينفعش كدا بصراحه 
حور بضحك: طب تعلا نام بقا عشان عندك شغل 
حمزه بخبث: واسيبك لا طبعا 
ليقترب منها و يذيل الغطاء الذي فوق جسدها ثم يعتليها مره اخري و يقترب من شفت*يها ويقبلها بع*نف و 
_________________♡
نيره: ايوا ي ماجد 
ماجد: انتي كويسه 
نيره ببرود: كويسه 
ماجد: مكنش قصدي ي نيره مقدرتش اتحكم ف نفسي 
نيره: طيب ي ماجد 
نيره كانت ماشيه بس ماجد مسك ايدها 
ماجد: نيره استني 
نيره بصتلو: نعم 
ماجد بجديه: هنروح ل الماذون وهنتجوز دلوقتي 
نيره بصدمه: انتا بتقول اي 
ماجد باصرار: تعالي بس 
ليمسكها و يتجه ناحيه السياره ليركبو و يقود بسرعه ليصل امام عماره و يدخل ل يرا شقه معلق علي الحائط يافطه مكتوب عليها ماذون 
لياخذها ويدخل عند الماذون لم تفق الا عندما سمعت كلمه الماذون وهوا يقول 
الماذون: بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير 
ماجد بابتسامه: مبروك ي نيره 
نيره: الله يبارك فيك 
ليخذ ماجد نيره ويذهب 
___________________♡
"تاني يوم" 
حور جهزت الفطار و دخلت تصحي حمزه 
حور بحب: حمزه ي حبيبي اصحا يلا
حمزه بنوم: همم 
حور بضحك: صباح الخير ي حبيبي
حمزه: صباح الخير مش بتتقال كدا
حور بتفكير: اومال بتتقال ازا.. 
لم تكمل كلامها لانه قبلها قبله عميقه 
حمزه: بتتقال كدا 
ليحمر خديها من الخجل ثم تخرج سريعا من الغرفه 
حور: مريم معلش هاتي العصير من عندك الفراوله بتاعتي و المنجا بتاعت حمزه انما البرتقال بتاعك حمزه قال انك بتشربيه 
لتبتسم ابتسامه جانبيه لتخرج من جيب بنطالها علبه صغيره وتضع شيء في عصير الفراوله الخاص ب حور و 
يتبعع...... 
الكاتبه الصغيره 
#  حوريه حمزه 
ازيكو ي بنوتات عاملين اي وحشتوني بارت جديد يارب يعجبكو متنسوش ال لاڨ الجميل بتاعكو و كومنت برايكو عشان يهمني دمتم في رعايه الله ي بنوتات♥️✨

google-playkhamsatmostaqltradent