Ads by Google X

رواية غرام ملك الجان الفصل الثالث 3 - بقلم حور زاهر

الصفحة الرئيسية

  

 رواية غرام ملك الجان الفصل الثالث 3 - بقلم حور زاهر 


تمر الايام وتزداد علاقه ياسمينا بالقط واصبح كالحياه لها لاغني عنه فكانت تتحدث مع غدير فقالت لها طب هاتقولي لي مامتك اية دلوقتي عدا اكتر من شهرين وطبعا المفروض زميلتنا ترجع ولاهي مساقرة بلاعودة 😲🤣فتضم ياسمينا حواجبها كانها عثرت علي فكرة فتقول لها لاقيتها يابت ياغدير تسلم افكار ابوكي😲😁فترد عليها غدير طب ارحمي ابويا وقولي هاتعملي اية 🤔😁فترد ياسمينا بكل فخر زميلتنا م_ا_ت_ت _بقي الله يرحمها وبكدا اطلب الاحتفاظ به معي ذكرى منها فتشهق غدير وتقول يخربيت جنانك هي وصلت لكدا 😱فترد ياسمينا عادى يابت اوعي تبيني الكدبه لا حسن افتح  د_م_ا_غ_ك_ الخربانه دى فترد غدير انا بردو اللي دماغي خربانه تاليف حور زاهر  والله ما حد عايز يتظبط قدك انا عارفه بقي هاتودينا لفين دماغك دي فتضحك ياسمينا وتقول  المريخ يسطا 🙄🤣🤣وفعلا يعرفو الام وتحزن علي زميلتهم الوهمية 🙄😁فهي بقلب طيب جدا وتمسك القط تقبلو بحنية وتقول له لاتقلق لن نتركك فتبتسم ياسمينا اكنها بتبكي وتحتضن امها وتقول حبيبتي يامامتي وكانت غدير مصدومة من زيادة تمثيل ياسمينا الدور وتدخل ياسمينا بحزن زائف غرفتها وتقول لن اكل خلاص تاليف حور زاهر  وتبيكي فتبكي الام علي بكائها فتتنح غدير😲 وتقول في سرها. انا ذنب امي اية في التمثيلية المنيلة دى انا جائعه بس ازاى اكل بقي والزفته ياسمينا قالت ان زميلتنا م_ا_ت_ت 🤔😲وطبعا الكل دخلو ينامو من غير عشاه فقامت غدير علي طراطيف صوابعها تمشي ببطئ حتي وصلت واخدت صينة البشاميل وطبق فراخ ودخلت البلاكونه وقفلت علي نفسها لكي تقتحم الوليمة بقي 😲😁فشمت ياسمينا رائحة الطعام جاية من البلاكونه قامت وهي مفتحة نص عين وتشم كمثل القطط البرية وتمشي وراء الشم 🤔😁حتي وصلت لي البلاكونه وهنا شافت غدير في البلاكونه الاخرى تفترس الطعام فصاحت ياسمينا بصوت عالي يالهؤؤؤي يالهؤؤؤي البشاميل والفراخ ياعالم اه يابطني😲🙄 تاليف حور زاهر 😁فافتحت غدير بسرعه حتي لاتلم الناس عليهم المجنونه دي فقالت ياسمينا قلبي اه يا قلبي فراخ وبشاميل لوحدك ياشجرة الدر فترد غدير هوش هوش امك هاتصحي يامنيلة وهاتعرف اننا بنكدب اسكتي فتنتبه ياسمينا وتقول اه صح طب مش صحيتني لية بقي 🤔😁فترد غدير غلطة وندمانه عليها خلاص بقي يامنعم قلبك ابيض فترد ياسمينا لا دا في الاكل بذات كروهات ياعالم لا دا اسود في رومادي 🤔😁فتضحك غدير وهي بتحط قطعه الفراخ في فم ياسمينا حتي تصمت فتهدا ياسمينا وهي بتاخد نفسها تحس ان عدم الاكل عامل مانع للاكسجين 😲😁وماهي الا لحظات وكانو خلصو علي الاكل كله 🙄😲وسابو الحاجة ببلاكونه نسيو فعندما استيقظت الام دورت علي الاكل مش لاقيته دخلت تبحث حسب حاسة الشم لاقيته بغرفه غدير ببلاكونه تاليف حور زاهر  فقالت مين جاب الاكل  هنا فقامت غدير وياسمينا وشكلهم باين عليهم اثر الوليمة المسروقه😲😁فقالت غدير خالتي 😱وقالت ياسمينا ماما 😱فقالت الام ايوة ياقلب ماما وكبده خالتو 😲🙄🤣فين الاكل ياضنايا 😲🙄فترد كلا منهم بصوت واحد منعرفشي فتقول معقولة بردو يكونشي موكا طمع في وجابه هنا واستفرد به 🙄🤔😁فترد ياسمينا ايون صح اكيد بس لية كدا ياموكا فنظرالقط لها كانت انصدم لاانه لم يفعل فقالت الام طب قومي منك ليها نضفو نفسكم مطرح الاكل 😲😁وتعالي انت ياحبيبي احطلك تاكل براحتك بقي وتحلي كمان  كب شيكولاته 😱فرددت ياسمينا حبيبتي يامامتي عندك حلو كب شيكولاته كمان فترد الام شوفتي ازاى ياكبد امك 😲🙄😁😁وبقو الاتنين يحيلو فيها عشان تاكلهم الحلو رفضت وفضلت حاطة لموكا امامهم عشان تزلهم 😲😁وفعلا عملو اللي هي عايزاه منهم تعبتهم زى ما كدبو عليها واخيرا سابت لهم نص قطعه وخدت موكا ودخلت به جوه وقالت لاتنسو تنضيف مطرح الاكل كله ياقمرات بصو لبعض الاتنين وهما هاياكلو بعض من الغيظ تاليف حور زاهر  😲😁😁وفي يوم من الايام كانت تذاكر في وقت متاخر وسمعت صوت يقول لها كفاية كدا اليوم قومي نامي فتنظر حولها ولاترى حد لتجرى بخارج الغرفه وتنادي لي مامتها وهي ترتعش وتحكي لها لترد الام اهدي يا قلبي دا تاثير سهرك مفيش حاجة اهدى فتماسكت ياسمينا بامها جيدا وظلت الام تقرء ايات قرانيه حتى هديت وراحت في النوم فعدلتها الام وتركتها وذهبت لتنام. هنا في حلمها ترى نفس الحلم ولكن هذه المرة ترى شاب جميل يقف امامها ويقول لها بصوت اجمل لاتخافي مني عزيزتي فتفتح عيناها بسرعه لتحقق في الشخص فلايوجد احد سوء موكا امامها ينظر لها فشعرت بالخوف لاول مرة من نظرات موكا لها   وقرت القران ونظرت لضوء لتلاحظ ظهور الشمس فقامت لتاخد شاور وهي ليس مركزة بشى وهنا تلاقي ..... يتبع  لاتنسؤ تعليقاتكم احبتي 
#حور  



google-playkhamsatmostaqltradent