رواية احببت متملك الفصل الثاني 2 - بقلم مي النجار

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت متملك الفصل الثاني 2 

احببت متملك _2
ورد وهي بتفوق-عملت فيا ايه؟ فهد بخبث=عملت المفروض يتعمل انتي مراتي ودا حجي
ورد بعياط-بس احنا اتفقنا انك مش هتلم. سني
=معلش يلا قومي البسي عشان ننزل 
-مش عاوزه انزل
=بقولك قومي البسي عشان ننزل احسنلك
-لا
قرب منها وشالها-نا هلب. سك 
=لالا خلاص هلبس هلبس 
-مستنيكي

بعد شويه
خرجت وهي لابسه ديرس بس ديق 
-يلا ننزل
=متلبسي يبنتي 
-نا لابسه 
=دا اخرك تلبسهو. لي تعالي شدها، البسي نقاب دا
-نقاب!  نقاب ايه
=البسي نقاب يا ورد وبعدين شيلي ال ف وشك ول عينك دا
-نا م 
فهد بمقاطعه =مستنيكي 

وهو مستني سمع صوت زعيق تحت
 -ورد متنزليش من هنا فاهمه، نزل

تحت

نورا-نا المفروض اكون مرات فهد مش هي 
(نورا بنت عمت فهد وليها اخوها ابراهيم) 
رحاب بخنقه منها=اهدي يا نورا انتي عارفه كويس ان فهد مبيحبكيش 
نورا بعصبيه-اسكتي يولي. ه انتي انتي كبرتي ومش عارفه بتقولي ايه
سكتت لم قلم نزل ع وشها من فهد
-الميحترمش امي ملوش مكان بينا اطلعي برا يلا
نورا بتمثيل العياط=نا حبيبتك نورا 
-عمرك مكنتي حبيبتي ولا هتقبي انتي واحده رخيص. ه وخاينه براا
نورا بعصبيه=انا مخونتكش صاحبك هو الخانك صاحبك هو الحاول يلمسن. ي
لسه هيرد لاقا ورد بتمسك ايدو -اهدى يا فهد مينفعش كده
=انتي اي نزلك من فوج اطلعي يلا
-عشان خاطري اهدى
=حسابنا فوج يا ورد لسه بيشدها عشان يطلعو
نورا بمقاطعه -انتي بقا خاطفت الرجاله 
ورد بدموع=نا مخاطفتش حد
نورا بحقد-ماانتي واخده فهد مني يا حربا. يه
ورد بجنون وهي بتمسكها من شعرها=دا جوزي انا ولو بيحبك كان اتجوزك وبعدين فيكي اي يتحب غو. ري زقيتها ف ارض
فهد بصصلها وهو مبتسم-برا يا نورا
خرجت وهي بتجري وتعيط
فهد-يلا يا ورد نط
ابراهيم اخو نورا بمقاطعه =والله لندمكو عل الحصل ف اختي (اابراهيم وفهد بيكرهو بعض جدا) 
بص لورد بشر-والله لطلعك من هنا بفض. يحه
فهد بعصبيه جنونيه=فضيح. ه دي انتي الهتخرج بيها مسكو وفضل يضر. بو  
نعمان-فهدد عل فوج
=يا بوي مش سامعو بيكلم عل مراتي ازاي مستحيل اسيبو
ورد بعياط-فهد خلاص عشان خاطري يلا نطلع
بصلها بغيظ وخدها وطلعو 

فوق

-اي نزلك نا قولت ايه؟ 
=مقولتش حاجه 
-والله؟  امال مين القالك اتني. لي هنا متنزليييش وتشيلي ال ف وشك
=والله مفيش ححاجه ف وشي ومسمعتش
-تعالي مسكها جامد وجاب مناديل وفضلت يمسح وشها لاكن مفيش حاجه بتطلع
=دا انتي كده بجد! 
-اه والله 
قرب منها اوي لو مسمعتيش كلام تاني همو. تك
ورد كانت هتقع مسكت ف تيشرت بتاعو 
فهد بمكر= ايه ماسكه فيا كده ليه
ورد بكسوف-هقع
لف ايدو عل وسط. ها وعدلها
ورد بتوتر-انت متجوزتش نورا ليه
=خانتني
ورد بتلقائيه-وانت حد يقدر يبص لغيرك! 
فهد بخبث وهو بيقرب اكتر=اعتبر دي معاكسه
ورد وهي بتستوعب قالت ايه-اا انا مقصدش احكيلي عملت كده ازاي 

-بصي يستي

فلاش باااكك
فهد بحب -كتب كتابنا انهارده يا نورا
نورا بخنقه=اه فعلا ربنا يخليك ليا  هروح اجهز بقا عشان فرح
فهد باستغراب =روحي

بعد شويه

-الحق حبيبتك مع صاحبك ف شقتو بصيت للرساله بصدمه وروحت عل بيت صاحبتي
باب شقه مفتوح وصوت صويت جوه
دخلت وانا بدعي يكون كذب لقيت عصير مدلوق وصاحبي شبهه فاقد وعيو ونورا بتصوت وبتقول الحقوني مستحملتش ومشيت 
باااااككك

-بتحبها؟ 
=لا 
-صاحبك مظلوم
بصلها باهتمام =ازاي وليه
-اانت قولت لقيت عصير واقع وهو شبهه فاقد وعيو يعني هي راحتلو وهو ساب باب شقه مفتوح حطتلو حاجه ف عصير فقد واعيو عملت كده
=جاسر حكالي كده برضو لم واجهتو، بس هي هتعمل كده ليه(عملت كده عشان هي مبتحبش فهد هي بتحب فلوسو وانو ظابط وهتبق مرات الظابط عملت كده مع جاسر عشان تكسر فهد وتعرف تستغلو كويس بس موضوع جي ع دماغها) 
فهد بدموع-نا اتصدمت لم شوفت جاسر دا صاحب طفولتي
ورد وهي بتح. ضنو=صدق صاحبك هو مظلوم 
-نا ملمستك. يش يا ورد
ورد بصدمه =امال ايه الحصل
-نا اول مشديتك عليا فقدتي الوعي معملتكيش حاجه كنت برخ. م عليكي
ورد بقمص=طب اوعا ومتهزرش معايا تاني
-اانتي بتزقيني! 
ورد وهي بتجري =مكنش قصدي يا فهدد
-تعالي هنا احسنلك
=لا يا فه جريت عليه لم لقيتو دايخ
-قفشتك 
ورد بعياط=متهزرش معايا تاني انت خوفتني عليك 
فهد بصلها ببحب وحضنها-اهدي مكنش قصدي 
ورد وهي بتقوم =لازم اعمل حاجه مهمه 

بعد شويه راحتلو وهي لابس. ه قم.. يص اسود عل جس. مها ابيض وفارده شعرها 

فهد بصلها بصدمه وحب ووو

عند نورا
-بص يا ابراهيم انت هتروح عند ورد وو
ابرايهم =تمام حلوه الخطه دي 

تاني يوم 

فهد -اصحي يا وردتي
ورد بكسوف=بس بقا يا فهد
-قوليلي صح خلتيني الم. سك ليه
=عشان خوفت تبص لنورا
فهد بضحك-مش شايف غيرك 
تسريع الاحداث فهد راح شغلو وورد فضلت ف اوضتها
وهي قاعده سمعت صوت حركه ف اوضه
-مين هنا
= دا انا 
ورد بخوف وصدمه-انت مين اطلع برا 
=ممقدرش اطلع وقرب منها زقها ع  سر. ير
ورد بصو. ت عالي-فهددد 
فهد كان وصل ودخل الاوضه لاقها كده
وقف مكانو بصدمه وهو بيفتكر نورا وجاسر 
ورد بصوت مسموع ممذوج بلعياط-فهد الحقني
فهد بعصبيه وشر=ابرااااهيم نا هوريك تلمس حاجه حقي ازاي
قرب منو وفضل يضربو لحد ما ابراهيم فقد واعيو 
ورد بعياط وخوف=نا كنت ق
فهد بمقاطعه -اخر. سي 

احببت متملك _2

تفتكرو هيصدقها ولا لا؟

  •تابع الفصل التالي "رواية احببت متملك" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent