رواية ترى يا قلب احببت من الفصل الحادي و العشرون 21 - بقلم ريحانة الجنة

الصفحة الرئيسية

   

 رواية ترى يا قلب احببت من الفصل الحادي و العشرون 21  -   بقلم ريحانة الجنة

وعدي شهر علي خطوبة سامح وندي وكمان نغم بقت كويسة. وفي يوم بالليل نغم كانت بتاخد شاور ولما خرجت.
مهاب: قرب منها. ايه ده بس هو كل اللي يدخل وياخد حمام بيحلو كدة
نغم: هههههههه. اه عندك مانع
مهاب:لا طبعا احلوي زي ما بعجبك بس براحة عليا انا مش قدك
نغم: اتعلقت في رقبته. انت بجد هتجنني بكلامك ده وانا مش زيك عبيطة مبعرفش اقول كلام حلو
مهاب: حضنها. ومين قالك اني عايزك تتكلمي. انا عايز فعل علي طول
نغم: هههههههه. انت كارثة مفيش فايدة فيك. اوعي بقي خليني البس هدومي
مهاب: ليه بس ما كدة حلو
نغم:هههههههه. اوعي يا بايخ
مهاب: ماشي علشان خاطرك بس. نغم عايزك تاخدي من الدواء ده كل يوم بالليل. وادلها علبة دواء
نغم : 😳اخدتها منه. ايه ده يا مهاب
مهاب: اظن عيب دكتورة وتسأل السؤال ده
نغم: انا مش بسأل علي اسمه ولا بتاع ايه. انا عايزة اعرف انت ليه عايزني اخد دواء لمنع الحمل
مهاب: اتنهد وقربها منه. مش احنا اتفقنا مفيش ولاد لحد ما نشبع من بعض
نغم: بعدت عنه. مهاب البيبي عمره ما هيمنعنا عن بعض
مهاب: اه بس هتتعبي وتنشغلي ده غير دراستك والمستشفي ايه انا فين بقي وقتها من كل ده
نغم: مهاب انت فيه حاجة مخبيها عليا. مش هو ده السبب كلمني بصراحة.
مهاب:اتنهد بضيق ومسح وشه بإيده وقعد علي السرير.اه يا نغم في
نغم: قعدت قدامه علي ركبتها. طيب قولي في ايه
مهاب: انا مش عايز ولاد خالص لا دلوقتي ولا بعدين.
نغم: 😥😥😥انت بتقول ايه ليه يا مهاب
مهاب: مسك وشها بإيده. ارجوكي افهميني. انا خايف يا نغم خايف عليه يجي ويتأذي بسببي.و انتي بنفسك شوفتي انك اتأذيتي أكتر من مرة بسببي. وانا كنت هتجنن عليكي. نغم انا كل يوم في قلق طول ما انتي بعيد عني ببقي خايف عليكي انتي مش بتاخدي بالك انا بكلمك كل قد ايه تقريبا كل 10 دقايق نفسي احطك في قلبي والله علشان اخبيكي. حتي لما بوصلك البيت ببقي خايف وانتي لوحدك. عايزاني اتحمل الالم والقلق ده عليكي انتي وابني. بجد حرام يا نغم حرام
نغم: بتعيط وحضنته. حبيبي ليه بتحمل نفسك فوق طاقتك. خليها علي ربنا سيبنا نعيش حياتنا واللي ربنا عايزه هو اللي هيكون. وبعدين هما كل الظباط بيعملوا زيك كدة
مهاب: لا يا نغم مش كلهم. بس كمان مش كلهم. مراتتهم كانوا يتخطفوا. ويغتصبوهم وتتلفقلهم قضية اداب. ولا كلهم بيحفروا وراهم وعايزين يبوظوا حياتهم. ولا كلهم عندهم طار مع شوية مجرمين انا قتلت ابوهم في عمليه. ولا اخوهم ولا لا. نغم انا لما بمسك قضية مببقاش واخد الموضوع شغل وبس لازم اعمله وخلاص. لا انا بحس انه طار شخصي بيني وبين الكلاب دول والحمد لله مفيش قضية مسكتها الا وخلصت يا بالقبض عليهم او تصفيتهم. علشان كدة انا في 100 واحد نفسهم يا خدوا روحي وانتي روحي ولو سيبتك تخلفي هتبقي بجد بتحطي رقبتي تحت إيديهم. نغم الطفل ده ممكن يتخطف يوم ولاته. وممكن انتي نفسك تتخطفي وانتي حامل فيه. ارجوكي ريحيني كفاية عليا قلقي وخوفي عليكي انتي.بجد مش هتحمل والله كتير عليا يا نغم كتيير
نعم: طبطبت عليه بأسي ووجع. خلاص يا حبيبي انا هريحك ومش هخلف. بس عايزاك تفتكر اني كل شئ بتاع ربنا وربنا هو اللي بيحمينا برحمته.
مهاب: شالها من علي الارض وحضنها. انا بحبك والله بحبك. ونفسي اكون اب منك بس ارجوكي افهميني صح ممكن
نغم: حضنته اوييي. حاضر يا حبيبي هفهمك صح.
مهاب: باسها من رقبته بحنيه. يعني مش زعلانة مني
نغم: ابتسمت. تؤتؤ مش زعلانة انت عندي بالدنيا
مهاب: ابتسم. طيب تعالي بقي علشان عايزك في كلمتين وكويس. انك نسيتي تلبسي….
نغم : ههههههههه……
وبعد شهور عدي تكليف نغم وخلصته ورجعت اشتغلت مع أدم في المستشفي وكان بيساعدها كتير علشان تكون دكتورة شاطرة ومهاب كان بيوصلها كل يوم ويرجع ياخدها وكالعادة طول الوقت قلقان وخايف عليها.
أما سامح وندي فدول بقي الشقاوة كلها وكانوا بيجهزوا الشقة بتاعتهم وسامح كانت امه واخدالها الشقة اللي جنبها في نفس العمارة وفي نفس الدور. وفي يوم كان سامح وندي مع بعض في العربية في مكان هادي وندي قاعدة في حضن سامح
سامح: حبيبي انتي لو مش عايزة الشقة اللي جنب ماما انا ممكن اخدلك غيرها بعيد عادي اوعي تخافي بس قولي
ندي: ابتسمت. يا حبيبي انت سألتني السؤال ده كتير من ساعة ما اتخطبنا وانا بجد مبسوطة اني هعيش جنب فوفة دي حبيبتي وزي ماما
سامح: طيب ليه كل لما أقولك تعالي شوفي الديكورات اللي خلصت مش بترضي.وبتروحي لوحدك مع مامتك
ندي: قامت من حضنه.اقولك بصراحة
سامح: اه يا روحي طبعا بصراحة
ندي: اصل يعني احنا اخدنا علي بعض بسرعة وخايفة لو روحت معاك انت و مامتك تقولوا عليا يعني اني ..
سامح: حط ايده علي شفايفها. شششش اوعي تكملي. انا عارفك كويس ولو كان عندي شك واحد في 100 انك مش تمام مكنتش خطبتك وعايز الايام تجري بسرعة علشان اتجوزك. وباس ايديها وبعدين انتي اخاتي عليا علشان انا اللي اختك عليا علشان مش عايزك تخافي مني علشان بحبك وعايزك معايا وجنبي مش علشان انتي سهلة ولا وحشة ندي انتي هتبقي مراتي سامعة وعمري ما هسيبك.
ندي: ابتسمت. سامح انا بحبك وبجد انت اول راجل في حياتي علشان كدة انا بثق فيك. ومش بقلق ولا بخاف منك علشان كدة ارجوك خليك فاهمني صح انا عمري ما عرفت حد غيرك. وعيطت
سامح: شدها وحضنهابس ياروحي متعيطيش والله فاهمك انتي حبيبتي
وعارف اني اول واحد في حياتك انا مش محتاج تقوليلي كدة انا عارفك كويس.ماشي كفاية عايط. وابتسم. ندي انتي بنوتي الصغيرة اللي فتحت علي ايدي وخلاص حفظتك وفهمتك وانا بحكم شغلي اعرف افرق كويس. فاهمة
ندي: هزت راسها.فاهمة
سامح: مسح دموعها.طب ينفع كدة بقي اديكي عيطي واحلويتي. اعمل انا ايه بقي دلوقتي. وانتي عايزة تتاكلي كدة
ندي: ابتسمت. هانت لما نتجوز ابقي كلني راحتك
سامح: يا بنت الناس قلتلك تعالي نكتب عرفي الكام شهر اللي جاين انا هموت والله
ندي: ههههههههه خلاص بقي هانت يا حبيبي
سامح: هي فيها حبيبي. لا والله خلاص كدة بقي ودور العربية
ندي: ايه رايح فين
سامح: غمزها.رايح اوريكي الديكورات الجديدة
وبعد تقريبا سنة عدت علي الجميع في حالة استقرار مهاب بينجح في شغله كل يوم عن اللي قبله هو وسامح طبعا. وكمان نغم بقت اكفأ كتير في شغلها مع أدم في المستشفي. وابتدت تساعد أدم في العمليات بنفسها و في يوم في بالليل في بيت مهاب ونغم
نغم واقفة قدام المرايا بتسرح شعرها ومهاب قرب من وراهاوحضنها وباسها
مهاب: حبيبتي وحشتيني
نغم: انت وحشتني اكتر. بس انت اللي كنت مشغول عني الفترة اللي فاتت
مهاب: لفها ليه وحضنها. انا انشغل عن الدنيا كلها الا انتي . بس معلش انتي عارفة شغلي صعب ازاي
نغم: عارفة يا حبيبي. وسعيدة وفخورة بيك. انت يا حبيبي احسن ظابط في الدنيا
مهاب: هههههههه. بجد يعني انا ظابط شاطر
نغم: ههههههههه. اوي يا حبيبي
مهاب: اه يا ناس راح زمن الطماطم فاكرة
نغم: هههههههه انت لسة فاكر خلاص بقي. بس بجد يا هوبا. علي قد ما انا مبسوطة بنجاحك في شغلك علي قد ما بخاف عليك. الكام عملية اللي طلعتهم الفترة اللي فاتت كنت كل مرة بحط ايدي علي قلبي وببقي خايفة
مهاب: باسها من خدها. لا يا روحي متخفيش ربنا معايا. بس انا عايزك لو جرالي حاجة في اي وقت. اوعي تنسيني يا نغم خليكي فاكرة اني عمري ماحبيت غيرك. وانتي كنتي روحي فاهمة
نغم: ليه بتقول كدة. ليه بتوجع قلبي
مهاب: لا مش بوجع قلبك. بس ده شئ وارد وانا عايزك تبقي مستعدة لكدة وما تتفجأيش وقتها
نغم: بضيق. ممكن تبطل كلام في الموضوع ده لو سمحت.
مهاب: ابتسم. حاضر هتكلم في حاجة تانية. قوليلي حاضرتي نفسك لحفلة اللواء سراج.
نغم: طبعا بس الفستان مستني موافقة سيادة المقدم.
مهاب: هههههه. ماشي وريني جبتي ايه
نغم: ثواني وراحت فتحت الدولاب وطلعت الفستان وكان فستان لوني. احمر قاتم وفي تتريز بالاسود وشكله تحفة.
مهاب: صفر صفارة طويلة بإعجاب. ايه ده جميل اوي. بس هو انتي متخيلة اني ممكن انزلك بيه من البيت
نغم: بغضب. ليه بقي ما انت لسة قايل انه جميل
مهاب: ما هو علشان جميل وعارف انك لما تلبسية هتبقي صاروخ. بقولك كدة
نغم: ههههههههه غيار انت اوي يا حبيبي.
مهاب: اه بقي بمناسبة الغيرة وهو الواد سامح لما كان معاكي انتي وندي شافك وانتي بتقسيه
نغم: لا طبعا احنا كنا في أوضة اللبس وهو برة. هو بس دخل لندي لما قاست فستانها علشان يشوفه
مهاب: باحسب كنت قتلك انتي وهو.
نغم: اعملك ايه مش انت اللي مشغول مع ان سامح فضي نفسه وجه معانا
مهاب: يا حبيبتي والله كان عندي اجتماع مع اللواء سراج. في موضوع مهم بنخلصه
نغم: موضوع ايه.
مهاب: مسح شعره بإيده بقلق. اممم مش عارف اقولك ولا لا
نغم: لا بقولك انت هتوقع قلبي ليه. قول يا مهاب ربنا يخليك في ايه
مهاب: هههههه. متتخضيش اوي كدة. انا هقولك. بصي يا ستي اصل اللواء سراج مرشحني للنقل
نغم: ؟؟ نقل لفين يعني مش فاهمة
مهاب: اتنهد. هتنقل للعمليات الخاصة
نغم: ايه ينهار. مش كفاية اللي احنا فيه. كمان عمليات خاصة لا كدة كتير
مهاب: يا حبيبتي انتي عارفة يعني ايه انهم يطلبوني بالاسم. اني ظابط شاطر
نغم: عارفة والله بس قلبي مش مطمن. طيب قولي انت وفقت
مهاب: هو انا لسة ماجنيش حاجة رسمي. بس اللواء سراج طلب مني اختار الفريق بتاعي.وهو طبعا مبيعملش كدة مع حد. بس انا ليه معزة عنده وعارف اني مبعرفش اشتغل مع اي حد
نغم: وانت اخترت. مين
مهاب:هههههه اول واحد سامح طبعا. بس فيه كام حد قريب مني لسة بشوف
نغم: حضنته. خلي بالك من نفسك علشاني فاهم
مهاب: ضمها اكتر فاهم يا روحي. بس سيبلك من كل ده. هو احنا مش هنجرب الفستان الجديد
نغم: بخبث. تؤتؤتؤ. انا جبت حاجة احلي من الفستان حنجربها سوا
مهاب: ههههههه ايوة بقي انتي فين من الصبح فرجيني يا قلبي………
وبعد يومين في حفلة اللواء سراج . راح مهاب ونغم وسامح وندي مع بعض وهما في الحفلة
سامح واقف هو وندي بيتوشوشه
مهاب: يا ابني ارحم نفسك كلت ودن البت
سامح: ههههههه وانت مالك ما انت بتاكل كل يوم حد بيقولك حاجة. وبعدين هي مبسوطة صح ياروحي
ندي: هههههههه صح يا حبيبي
نغم: هههههه لا يا سامح انت بوظت اخلاقها ندي كانت مؤدبة
مهاب: ههههههه ده يبوظ بلد بحالها. مش عايزاه يبوظ ندي
سامح: ههههههه كل ده عليا ماشي احنا بقي سايبنكم خالص حنروح نتمشي بعيد شوية
مهاب: اتهد ربنا يهدك خلاص كلها 3 شهور وتتنيل تتجوزها بلاش فضايح وسط الناس
سامح: هههههههه الله يرحم ده انت كنت فاضحنا في كل حتة حتي وانت. مضروب بالنار مكنتش عاتق نفسك
مهاب: يخربيت قرك. امشي يا لا انت روح شوف كنت رايح فين امشي
سامح: ههههههه. تعالي يا حبيبتي. عايزك في كلمة. سر
نغم: ههههههه مش ممكن الاتنين دول مجانين بجد
مهاب: حاوطها من خصرها وقربها منه. ووشوشها. بس مش اجن مننا مش كدة ولا ايه
نغم: ابتسمت. طبعا يا حبيبي. انا مجنونة بيك
وهما واقفين جه شخص هو ومراته وقربه من مهاب ونغم والشخص ده. خبط علي كتف مهاب. والشخص ده كان.
مراد سلام ومراته سجي😍😍😍😍
مراد سلام: ازيك يا مهاب باشا
مهاب: لف يشوف مين. مش معقول مراد سلام ازيك
مراد: الحمد لله انت عامل ايه والله ليك واحشة يا باشا
مهاب: وانت كمان. مع اني زمان كنت. اخر واحد ممكن يوحشني
مراد: هههههههه. خلاص بقي يا باشا انت لسة فاكر
مهاب: لا خلاص. بس انا لحد النهاردة مش مصدق ان مراد سلام يتغير كدة. حاجة كدة ولا الاحلام.
مراد:حاوط سجي بإيده وابتسم. لا صدق الحب يعمل المعجزات. البركة في حبيبتي سجي هي اللي خلقت مراد سلام جديد
مهاب:حضن نغم بإيده.وبصلها وابتسم. انت هتقولي ما انا مجرب
مراد: اه صحيح مبروك علي الجواز والترقية معلش هما متأخرين بقي
مهاب: لا عادي ولا يهمك. دي المدام مش كدة
مراد: ايوة دي سجي مراتي.
مهاب: اهلا يا مدام فرصة سعيدة ان احنا شوفنا المعجزة اللي غيرت مراد سلام
سجي: هههههه انا اسعد والله علي فكرة مراد بيتكلم عن حضرتك واللواء سراج كتير
مهاب: يارب يكون بالخير
سجي: اكيد طبعا. دي المدام بتاعة حضرتك
مهاب: ايوة الدكتورة نغم
سجي: بأبتسامة. اهلا دكتورة نغم انا مبسوطة اني شوفتك
نغم: ابتسمت انا كمان والله شكلك كدة يدخل القلب
سجي: متشكرة اوي بس انا بقي بستاذنك نبقي نتكلم ونتقال
نغم : اه طبعا معنديش مانع
مراد: طيب استأذنك يا مهاب باشا علشان ماشين
مهاب: ليه بدري كدة
مراد: اصل سجي عندها محكمة الصبح. اصل انا مراتي اشطر محامية في مصر. ده غير ان الولاد لوحدهم مع الدادا وبنبقي قلقانين عليهم
مهاب: انت عنك ولاد
مراد: هههه ايوة مالك 5 سنين وملك سنة بس ايه مجنني
مهاب: ربنا يخليهوملك. يا مراد
مراد: ربنا يخليك. وانتوا ايه الاخبار مفيش حاجة في السكة
نغم : بصت لمهاب بحزن وسكت
مهاب: احممم. لا لسة احنا لسة مشبعناش من بعض. ونغم كمان مشغولة بالرسالة بتاعتها
سجي: ان شاء الله. تخلصي الرسالة وتجبلنا بيبي جميل زيك كدة.
نغم:ابتسمت بحزن. ان شاء الله ومتنسيش بقي تكلميني عايزة اشوف الولاد العسل دول
سجي: اكيد طبعا. وادتلها الفون. اتفضلي سيفي رقمك
نغم: اخت منها الفون. وسيفت رقها. ورنت لنفسها. خلاص كدة تمام
سجي: خلاص هكلمك قريب . عن اذنكم
وبعد ما مشيوا.
مهاب: حاسس ان نغم متضايقة لم جات سيرة الولاد والخلفة
مهاب: احمم. بس تعرفي مراته شكلها بنت ناس ومحترمة
نغم: اه فعلا. بس مين ده شكلكم تعرفوا بعض كويس
مهاب: ده يا سيتي كان وحش من وحوش السلاح والمخدرات. في الوطن العربي
نغم: تنحت. مش ممكن شكله ميقولش كدة ومراته دي محامية. وانت ازاي سيبتني اديها رقمي
مهاب: هههههه يا حبيبتي بقولك كان.كان بيتاجر في السلاح والمخدرات. بس كان حويط محدش كان عارف يمسك عليه حاجة. بس فجأة كدة. من 5 سنين حصلتله حادثة تصفية كان بيحاول يبعد عن المافيا وهما حاولوا يخلصوا منه. وبعد لما خف عمل صلح مع الدخلية وادلنا معلومات كتير عن المافيا ورجالتهم في الوطن العربي. وكمان هنا في مصر وفعلا قبضنا علي كتير منهم. ومن ساعتها وهو بقي واحد تاني خالص واوقات بنحتجلوا في شغلنا بناخد منه معلومات عن ناس كتير . وكمان هو قريب من اللواء سراج. اصل مراد مشارك. احمد ابن اللواء سراج في بيزنس بينهم.
نغم: سبحان الله. بقي من تاجر مخدرات وسلاح لواحد كدة
مهاب: ههههههه. ده كله كوم بقي والستات كوم كان عانتيل
نغم: ههههه لا والله اللي يسمعك يقول انك كنت مستقيم. ما انت كنت زيه
مهاب: ههههه لا والله ده كنت بالنسبة ليه ملاك. ده كان خربها. بس من ساعة ما اتجوز. وهو ربنا تاب عليه
نغم: بس مراته حلوة وشيك
مهاب: مش احلي منك يا حياتي. بقولك ايه ما تيجي نروح
نغم: اممم طيب وسامح وندي
مهاب: لا دول مع نفسم بقي هو يبقي يروحها. ومسك ايديها تعالي ده النهاردة في موضوع مهم اوي لازم نتكلم فيه بعد الفستان المنيل اللي لبستيه ده
نغم: هههههههه يالا ربنا يستر.
وبعد مرور 4 شهور كان سامح وندي حددوا معاد الفرح وجه يوم فرحهم. وعملو الفرح في قاعة كبيرة جدا . وسامح كان طاير من السعادة. وبعد ما خلص الفرح وروحوا شقتهم ودخلوا
سامح: قفل الباب. وقرب من ندي. روح قلبي اخيرا ده انا خلاص كنت قربت انتحر
ندي: ههههه ليه يعني. مش اوي كدة
سامح: لا ده اوي واوي جدا كمان. تعالي بقي ده انتي وحشاني.
ندي: جريت وبتستخبي ورا الكرسي. لا لا اهدي ياسمسم
سامح: لا بقولك ايه انتي هتجريني وراكي. وتفرهديني علي الفاضي تعالي وخليكي عاقلة
ندي : هههههه لا مش جاية. وبعدين انا مش عاقلة انا مجنونة.
سامح: طاوعيني هتندمي
ندي: تؤتؤتؤ
سامح: كدة ماشي انا هوريكي الجنان شكله ايه. وقلع البدلة بسرعة
ندي: طلعت تجري علي الاوضة بسرعة
سامح: ههههه والله لجيبك. وجري وراها ودخل الاوضة وقفل الباب
وبعد شوية. سامح خرج بسرعة وراح شقة مامته اللي جنبه في نفس الدور. ودخل صاحي مامته
سامح: ماما.. فريال. قومي بسرعة
فريال: اتخضت. انت يا واد ايه اللي جابك هنا وسايب عروستك ليه
سامح: تعالي بسرعة شوفي ندي اغمي عليها ومش عارف افوقها
فريال: يخربيتك عملت فيها ايه
سامح: انتي لسة هتستجوبيني قومي بسرعة البت قاطعة النفس جوه
فريال قامت بسرعة وراحت معاه ودخلت لقت ندي لاقتها مغمي عليها. وحاولت تفوقها.
فريال: ربنا يهدك عملت فيها ايه يا واد
سامح: هو انا لحقت اعمل حاجة انا يا دوب بقول يا هادي ودي طبت كدة انا خايف عليها اروح اجبلها دكتور
فريال: لا دكتور ايه عايز الناس تقول ايه وانت جايبلها دكتور ليلة دخلتها
سامح: ما يتفلقوا الناس المهم مراتي
فريال: طيب بقولك ايه هاتلي فريفوم من بتوعك
سامح: اشمعن
فريال: اخلص يا غبي
سامح:… اهو اتفضلي
فريال شممت ندي منها وفوقتها. وندي ابتدت تفوق واول ما فتحت عنيها وشافت فريال مسكت فيها
سامح: قرب منها حبيبتي وقعتي قلبي مالك ايه اللي حصل
ندي: انا عايزة اروح عند ماما
سامح: نعم ياختي سمعيني كدة تروحي فين
فريال: ههههههههه. بقولك ايه اخرج وسيبني مع ندي شوية
سامح: دي بتقولك اروح لماما
فريال: اخرج بقولك بدل ما اقوملك
سامح:وهو خارج. ايه يا ربي الليلة دي بس. والله حرام كدة. وبعد ماخرج
فريال: مالك يا حبيبتي انا زي ماما قوليلي سامح عملك حاجة زعلتك
ندي: لا بس انا خايفة اوي
فريال: لا يا حبيبتي متخفيش سامح بيحبك ومش ممكن يأذيكي. تعالي انا هقولك كلمتين في ودنك…….
وبعد شوية خرجت فريال لسامح اللي كان رايح جاي قلقان
فريال: سامح. تعالي اسمع بقي خليك هادي البنت صغيرة خدها واحدة واحدة. هي مش هتطير منك
سامح: وانا كنت عملت ايه بس
فريال: معلش قدر خوفها وقلقها. وخليك حنين انا بردوا اللي هقولك
سامح : حاضر روحي نامي انتي بقي معلش يا فوفة قلقتك
فريال: ابتسمت. لا يا حبيبي ولا قلق ولا حاجة ربنا يهنيك يالا تصبح علي خير.
سامح دخل لندي وقعد جنبها علي السرير
سامح: كدة يا دودو تخافي مني انا ده انا سمسم حبيبك
ندي: مكسوفة. لا والله مش خايفة منك هو بس الموقف اللي صعب
سامح: قرب منها وحضنها. خلاص متخفيش مفيش حاجة هتحصل تعالي ننام وبكرة تكوني هديتي. اوك
ندي: تؤتؤ
سامح: ابتسم يعني ايه
ندي: يعني خلاص انا مش خايفة
سامح: بخبث. متأكدة
ندي: هزت راسها. متأكدة
سامح: ايوة بقي فرحي قلبي تعالي يا موزتي دي الليلة ضرب نار……..
😉😉😉😉😉😉

يتبع… 

google-playkhamsatmostaqltradent