Ads by Google X

رواية سافر وسافرت معه احلامي الفصل التاسع 9 - بقلم حنين محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية سافر وسافرت معه احلامي الفصل التاسع 9

البارت التاسع
سافر_وسافرت_احلامي_معه
احلام 😳نعم اتجوزك انت
براء🤨 اه وأنا مالي  ايه بتقولي بقرف ليه كدا
احلام بسخرية🤭 هههههه تتجوزيني انا انت عارف انت عملت ايه ولا احب افكرك
براء انا عارف كويس بس 
احلام بس ايه يا براء بس أيه  دا انا لحد دلوقتي رفضه خمس عرسان وكنت و مستنياك يوم ما تجيلي ومعاك  الورد و تجي تطلب ايدي مش تبقي خاطب واحده معايا في الجامعة  كمان لا كدا بقي بصراحه كتير اوي و غير انك بقالك سنه مش بتكلمين سالت نفسك انا عامله ازاي من غيرك ولا قلقانه عليك ازاي انت معندكش د*م كنت مفكراك برئ فعلا طلعت شيطان بقيت معاك فلوس و عايز تلعب ب اي واحده شوايه صح 
براء 😾بيمسك درعها وطي صوتك علشان الناس يا احلام 
احلام هو ده اللي همك الناس الناس يا خي كلامي كله مقصرش  فيك حتي لنا عرفت اني كنت بحبك بس كنت فعل ماضي مبني على الفاضي سبني في حالي بقي 
براء هتجوزك و رجلك فوق رقبتك 
احلام ليه إن شاء الله مليش رائي انا مثلا
براء علشان ابوكي واخد مني تلاته مليون جنيه شوفي بقي  تتجوزيني ولا احبس ابوكي
احلام كانت هتقع من الصدمه  لا لا ازاي
براء شوفي و القرار يرجعلك 
احلام  بعصبية انا بكرهك يا براء بكرهك طب طلما عايز تتجوزيني كنت من الاول اتجوزنا ليه تخطب ريم وليه تكرهني فيك 
براء مزاجي كدا و بيمشي و يسبها
احلام 🥺يا ربي يا ماما روحتي و سبتيني في الهم ده لوحدي وبتروح البيت
روان تعالي يا احلام 
احلام شوفتي يا روان 
روان خير 
احلام براء عايز يتجوزني
روان بفرحه بجد
احلام بزعل بس علشان مصلحته بابا طلع اخد منه تلاته مليون جنيه يا روان و هو عايز يتجوزني بدل ما يحبسه بيهم
روان وافقي يا احلام انتِ كدا كدا هو ده اللي نفسك فيه 
احلام نفسي فيه ايه انا كرهته كرهته
رضوان بيدخل ايه فين الاكل
احلام انت مقولتش ليه أنك خد تلاته مليون من براء
رضوان هو قالك طيب كان في شغل لازم اجيبه
احلام و هي داخله الاوضه شغل ب تلاته مليون جنيه ولا حتت واحدة موزه بتلاته مليون
رضوان هاتي يا روان الاكل سيبك منها
روان يا لهوي ده انت معندكش د*م بتقول بت حلو وانت ساكت والله شكلها معاها حق 
رضوان انا مش هعصب نفسي هاتي الأكل يا بنت أنتِ
احلام الو يا هنا 
هنا ايه يا احلام ايه الجديد
احلام براء عايز يتجوزني وانا مش موافقه 
هنا بزعل طب وجاسر اللي بيحبك
احلام بيحبني انا أنتِ غلطانه
هنا لا يا احلام باين عليه
احلام الأيام هتوريكي بيحب مين بجد 
هنا مش فاهمه 
احلام مش لازم تفهمي المهم اعمل ايه 
هنا متوفقيش طبعا بعد اللي عمله فيكي انتِ تستاهلي واحد يحطك في عينه 
احلام مش عارفه والله يا هنا طب شوايه واكلمك علشان جايله مكالمه
ريم بدلع الوووو 
احلام انجزي يا ريم عايزه إيه
ريم زعلانه يا قطه علشان براء اختارني و سابك يا ام عيون  عسلي
احلام لا يا حبيبتي اصل للطيور علي أشكالها تقع
ريم بجد علشان كدا أنتِ و جاسر مع بعض 
احلام لمي نفسك يا عسل ها متفكرنيش زي بتاعت زمان 
ريم طب انا عندي بقي تحدي تعالي كدا يا عسل نشوف براء هتجوز مين
احلام لا يا ماما روحي العبي بعيد
ريم خايفه مني ولا ايه ولا خايفه من رضوان لا يضربك لما يعرف انك بتلفي علي واحد خاطب
احلام بعصبية أنتِ ملكيش دعوه ب حياتي و انا مش بلف علي واحد خاطب أنتِ اللي خاطبه واحد كان بيكلم واحده بقاله خمس سنين  وكان هيتجوزها وانا قابله ادخل معاكي تحدي علشان اذثبت ليكي بس أن براء واخده لعبه في أيده بس ايه العقوبه بقي
ريم لو خصرتي بقي انا معايا صوره ليكي ب القميص تحفه هتنزل بعدها علطول
احلام بطلي هبل يا ريم و غير انك اصلا مش معاكي صور ليا
ريم نبقي نشوف الكلام ده بقي لو خصرتي وانا بقي لو خصرتي بس انا قولت لو اعملي لي عقوبه علي مزاجك و بتقفل 
احلام ورحمت امي لا هتشوفي يا ريم مش انا احلام بتاعت زمان 
روان يلا يا احلام تعالي ناكل
احلام بتاكل و بيعدي اليوم
احلام الصبح بتروح الشركة 
ريم اهلا يا احلام  يلا يا شطره عايزه اعرف مين اللي هيكسب بليل أنتِ و شطارتك 
احلام بس كدا من عيني و بتسبها و بتخرج
احلام  بتدخل ل براء 
براء ما تخبطي قبل ما تدخلي يا آنسه
احلام انا موافقه اني اتجوزك يا براء
براء.....
يتبع

  •تابع الفصل التالي "رواية سافر وسافرت معه احلامي" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent