Ads by Google X

رواية سافر وسافرت معه احلامي الفصل الخامس 5 - بقلم حنين محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية سافر وسافرت معه احلامي الفصل الخامس 5

البارت الخامس
سافر_وسافرت_احلامي_معه
بعد وقت والوقت يتأخر و  براء بيمشي هو و إسراء بيرحوا شقتهم و احلام بتروح تذاكر علشان عليها امتحان بكره في الكليه
و فجاه بيدخل رضوان بعصبيه 
احلام بخوف بابا في ايه 
رضوان بعص*بيه  مفيش مرواح بكره الكليه
احلام  بعياط ونبي يا بابا ما تعملش كدا بكره عليا امتحان و ده اللي هيحدد يا بابا ارجوك ابوس أيدك 
رضوان ابعدي كدا وبيزقها عند الدرج و رأسها بتجيب د*م
عزه بخضه في ايه في ايه 
روان اهدي يا خالتي استني هروح اشوف
عزه تعالي نشوف
عزه في ايه يا رضوان يا لهوي أحلام
روان بخوف خدي يا احلام اشربي 
احلام بتعب بتشرب
عزه في ايه يا رضوان هو كل يوم كدا ضرب في البت حرام عليك يا اخي 
احلام ارجوك يا بابا لازم اروح بكره الكليه عليا امتحان
رضوان بع*ضب  انا قولت اللي عندي 
روان هتعرف يا رضوان بيه قيمه احلام بس بعد ما الوقت يتأخر
رضوان بيخرج
احلام يا ماما لازم اروح الامتحان
عزه هتروحي وانا اللي ه*قف في وشه من دلوقتي 
روان تعالي اعلج راسك من الجر*ح
بعد وقت  احلام من التعب بتنام
في نهار يوم جديد
بتصحا بدري  وبتلبس بنطلون  ابيض و تيشرت اسود و بتسيب شعرها الطويل و بتلبس كوتش اسود 
و هي خرجه من الاوضه 
روان احلام خلي بالك من نفس 
احلام حاضر بس بابا فين 
روان عزه حتط ليه منوم. امبارح علشان يقوم متأخر تكوني أنتِ روحتي  و رجعتي
احلام الحمد لله انا هحاول متاخرش
روان يلا في حفظ الله 
احلام بتوصل الكليه
هنا ازيك يا احلام عامله ايه دلوقتي
احلام الحمد لله يا هنا
جاسر ازيك يا احلام 
احلام الحمد لله يا جاسر 
ريم  بتجي من بعيد 
هنا خلينا نمشي
احلام اه يلا
جاسر رايحين فين 
احلام عندها بقي علشان الامتحان
جاسر امم يلا 
ريم  بتتكلم هي وصحبها بصوت عالي عارفه يا بت يا  منه امبارح براء وصلني لحد البيت وطلع قعد معايا فوق شوايه حلوين كدا 
منه صحبت ريم اصلا براء باين أنه بيحبك
احلام يلا يا هنا علشان منسمعش اكتر من كدا 
و بعد وقت الامتحان بيخلص 
جاسر تعالي اروحك في طريقي يا احلام
احلام لا لا شكرا متتعبيش نفسك 
و نفس الوقت براء جه علشان يا خد ريم
براء مين ده يا أحلام
احلام مش بترد تعال يا جاسر نقعد شوايه علي الكافيه ده 
جاسر بفرح يلا يا احلام وبتطلع في العربيه وبتسيب براء واقف 
هنا هتعرف قيمه احلام يا براء لما تضيع منك و من ابوها احلام ملقتش الأمان وهي صغيره غير معاك وانت في الاخر سبتها وسافرت وكمان جاي و انت مخطوب
براء مين ده يا هنا
هنا جاسر باين أنه بيحب احلام 
براء بيضرب الأرض برجله 
هنا طلما بتحبها بتخطب واحده تانيه ليه ده اللي عايزه افهمه
براء خلاص يا هنا أنتِ مش فاهمه حاجه
هنا انا عايزه افهم 
ريم يلا يا بيبي علشان نروح
براء يلا 
احلام معلش يا جاسر روحني علطول مش عايزه اقعد علي كافيه
جاسر حاضر طب أنتِ كويسه
احلام كويسه
احلام شكراً يا جاسر انا بيتي هنا
جاسر عادي يا احلام متشكرنيش انا معملتش حاجه
احلام بتطلع
روان أدخلي علطول علشان ابوكي في الحمام يا رب يتسحلق وهو جوه كدا 
احلام بضحك ويتدخل علطول بتلبس ترنج
عزه عملتي ايه يا احلام في الامتحان
احلام كان حلو بكره هيحدد هشتغل فين تدريب يعيني
عزه اه ربنا معاكي
رضوان بيخرج من الحمام وبيفطرو وبعدها بيدخل بيلاقي احلام موجوده بيخرج وبينزل يشوف شغله 
احلام مش عارفه ايه الرقم الغريب ده 
براء الو يا احلام
احلام عايز ايه يا براء 
براء عايز اقبلك
احلام لا طبعا مفيش حاجه بينا
براء طب لو مجتيش يا احلام انا هروح  ابوكي و أقوله انك ركبتي مع شخص غريب
احلام انت بتهددني يا براء
براء اه يا احلام
احلام طب مش  هقولك واعمل اللي انت عايزه
براء بينط من البلكونه بتاعته ل احلام 
احلام يا يا لهوي
براء اهدي يا احلام انا جاي اقولك كلمتين علشان أنتِ مش عايزه تقبليني ايه اللي معور راسك كدا
احلام اطلع يا براء بدل ما الم الدنيا عليك و ملكش دعوه ب راسي تيه تعيره ما انا في قلبي كتير بس نفسين مش جسدين جه علي جسمي يعني 
براء بيمسك بوقها وبيبص في عينيها ابعدي يا احلام عن اللي اسمه جاسر ده بدل ما أنتِ عارفه انا هعمل ايه وبيشيل أيده من علي بوقها 
احلام بتاخد نفسها انت متخلف انت مالك بايه اكلم اللي أكلمه واعمل اللي انا عايزه انت ملكش دعوه
براء استحملي بقي يا احلام اللي هيحصل من دلوقتي
روان بتخبط علي الباب
احلام بخوف اسخبي تحت السرير بسرعه
احلام ايه يا روان
روان انا نزله اجيب حاجه من تحت وهطلع علي طول ماشي وتبقي صحي ماما واديها الدواء
احلام حاضر 
روان بتنزل 
احلام اطلع بسرعه و روح بيتك يا براء علشان هتعملي مشكله وبتخرج و تسيبه وبتروح تصحي عزه علشان تديها الدوا
احلام ماما قومي يلا يا ماما 
احلام بعياط يا ماما قومي 
براء بيدخل بسرعه علي صوت احلام لان لسه مكنش مشي 
.....احلام 
يتبع
يا ريت تقوليلي رايكم بلاش تم عايزه اعرف رايكم أكمل فيها ولا لا و لو التفاعل حلو هنزل واحد كمان انهارده 

  •تابع الفصل التالي "رواية سافر وسافرت معه احلامي" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent