Ads by Google X

رواية سافر وسافرت معه احلامي الفصل الثالث عشر 13 - بقلم حنين محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية سافر وسافرت معه احلامي الفصل الثالث عشر 13

البارت التالت عشر
سافر_وسافرت_احلامي_معه
طارق عايزك تتجوز ريم
براء نعم و احلام ديه ايه هوا مثلا وانا مش واخد بالي
طارق احترم نفسك يا براء انت من الاول عشمت البنت لازم توفي بوعدك
براء انا مش واعد حد ب حاجه يا بابا وانا مش بحب غير احلام مفيش حد غيرها هيشيل اسمي 
احلام سمعت براء بس مشيت علطول قبل ما يعرف أنها بره
براء انا قولت اللي عندي يا حاج انا طالع اغير واروح الشركة
طارق فكر يا براء حرام عليك قلب البنت كدا
براء في رجاله كتير مش انا الاخير  ولا هي وخدها عند في احلام وبيطلع 
احلام براء
براء نعم
احلام هو انت فعلا هتتجوز ريم 
براء وأنت عرفتي منين بتتسمعي من ورا الباب يا احلام
احلام والله أبدا اما كنت دخله ل عمي سمعت بس مستمعش اخر الكلام ف قوله انت بقي 
براء ارتاحي يا ستي انا مش هتجوز حد 
احلام امم طيب انا قولت بس عادي علي فكره برحتك
براء والله كي خلاص انزل بقي اقول لي بابا اني موافق
احلام بتمسك أيده ايه يا عم انت ما صدقتك بهزر
براء بحب بتغيري عليا
احلام بتبص في الأرض يلا يا براء هتتاخر
براء بصي في عيني كدا 
احلام خلاص بقي يلا وصلني في طريقق لل الجامعه
براء يلا يا حوش الكون 
احلام بصخك أمشي يا براء وأنت ساكت
براء بيوصل احلام الجامعه
احلام يلا باي
براء استني استني خلي بالك من نفسك يا احلامي و بيرمي ليها بوسه علي الهوا
احلام ربنا يهديك يا براء 
براء اه يهديني بدل ما اعمل حاجه في الشارع
احلام بتنزل جري 
براء بيروح الشركه
هشام ايه الجديد
هشام مافيش جديد الشغل كل يوم حاله بيقل لازم تيجي الشركة يا براء وتنتظم
براء اممم المهم كنت عايزني امبارح
هشام اه كنت عايز اطلب ايد روان 
براء بصدمه روان مين يلا روان اخت أحلام
هشام اه وايه اللي فيها 
براء لا دا انت واقع هي احلام مش هترضي
هشام ليه إن شاء الله ناقصني رجل أو ايد مثلاً ما انا حلو اهو 
براء يا عم مش كدا هي بتحب روان اوي ف اكيد روان مش عرفتك علشان توافق
هشام لا خلي أحلام بس توافق وانا روان خليها عليا
براء هحاول انهارده بليل
هشام اوع تنسي يلا ها
بعد وقت 
هنا ايه يا احلام من ساعت ما اتجوزتي وانا مش سمعالك صوت نسيتيني صح 
احلام بطلي هبل يا بنت دا انت زي  أختي
هنا بحسب بس 
بعد وقت احلام بتخلص المحاضرات بتاعتها
هنا تعالي وعندي انهارده علشان انت وحشتني
احلام براء مش هيرضي خليها يوم تاني
هنا يوه بقي طب انت مش هتمشي ولا إيه
احلام لا هاخد تاكسي 
هنا طب أمشي معايا
احلام لا طريقي غير طريقق
هنا أشطا و بتحضنها  و بتمشي 
احلام يتركب التاكسي
الراجل بتاع التاكسي علي فين يا عسل 
احلام بقلق  علي المقبره
عند هشام
روان الو مين 
هشام انا هشام يا روان 
روان هشام مين يا عم انت أنطق
هشام بضحك اهدي اهدي انا صاحب براء اللي وصلتك 
روان جبت رقمي منين أن شاء الله بقي
هشام احلام قبل كدا اخدته منها علشان كنت هكلمك علشان اوصلك 
روان امم عايزه ايه 
هشام الناس بتقول الأول صباح الخير عامل ايه 
روان ليه وانا هحب فيك في التلفون
هشام ياريت
روان نعم عايز ايه أنجز
هشام كنت عايز اعرف بس احلام وصلت علشان براء عايز يطمن عليها
روان لا بس كلمتها و شوايه وجايه
هشام اه ماشي 
روان بتقفل
هشام دا انا لسه حتي مقلتش سلام 
عند احلام 
احلام علي جنب هنا نزلني
الراجل وانتِ مفكره دخول الحمام زي خروجه يا حلوه
احلام يعني ايه مش فاهمه 
الراجل بيوقف و في رجالين بيركبوا 
احلام بصوت حد يساعدني 
الرجل بيضرب ها علي دماغها
و براء بيتصل بيها 
احلام بتحاول تفتح قبل ما تدوغ...
ويتبع 

  •تابع الفصل التالي "رواية سافر وسافرت معه احلامي" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent