رواية احببت صقر العرب الفصل التاسع 9 - بقلم جويريه عبد الله

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت صقر العرب الفصل التاسع 9

الملكة ♥:
روايه احببت صقر العرب

بقلم جويرية عبدالله سليم ✍️

مجهول 1.. عملت اي

مجهول 2.. كلو تمام يا هانم كل الي انتي عايزة حصل

مجهول 1.. برافو عليك فلوسك هتوصلك

واغلقت الخط

مجهول 1.. اخير خلص*ت

عند هاجر وصقر

هاجر.. هنعمل ايه
صقر.. مش عارف الشبكة ضعيفة هنا مش عارف اتصل بي حد تعالي نمشي يمكن نلاقي اي عربية

هاجر.. يلا

طول الطريق الصمت عام في المكان هاجر مقاطعة الصمت

هاجر... بص كده في نور جاي من بعيد

صقر.. يلا

وراحو بتجاه البيت

هاجر.. تفتكر في حد جو

صقر.. مش عارف تعالي نجرب

هاجر.. يلا

صقر خبط علي الباب

من الداخل. مين

صقر... العربيه بتاعتي اتفج*رت ومش لاقيين عربية والشبكة ضعيفه هنا ثم اكمل ومراتي معايا

الست فتحت الباب.. ادخلو

دخلو الاتنين

الست.  . اي الي مشاكو من هنا

صقر.. انا ومراتي كنا في مشوار والعربية كان فيها قن*بل*ة والحمدالله علي كل حال

الست.. وانتو بخير يابني

صقر.. صقر ايوة الحمدلله

الست.. الحمدلله

صقر.. عايزين نخرج من هنا ازاي

الست.. مش دلوقتي يابني العربيات بتعدي من هنا الصبح   بس بليل لا

هاجر.. يالهوي هنعمل ايه زمانهم في البيت قلقانين عليا

صقر.. اهدي بس وكل حاجه ليها حل

صقرللست.. طيب واي الحل

الست.. باتو هنا لغايت الصبح انت مش بتقول انها مراتك

صقر.. ايوة مراتي بس كتب الكتاب مش اكتر

هاجر بقلق.. صقر اتصرف ابويا وامي زمانهم قلقانين عليا

روايه احببت صقر العرب

بقلم جويرية عبدالله سليم ✍️

صقر.. قولت اهدي ومتخافيش

هاجر.. مخافش ازاي دي بتقولك العربيات بتعدي من هنا الصبح بس

صقر.. اهدي قولت

ثم اكمل لي الست.. هو اكيد في حل تاني غير البيات هنا

الست.. والله يبني مفيش حل غير ده الي حاكم المكان واحد مفت*ري وظال*م ممنوع العربيات تخرج من المدينة دي غير الصبح بس

هاجر بعياط.. يالهوي هنعمل ايه دلوقتي

صقر بنرفزة.. ممكن تهدي

الست.. باتو هنا النهارده مفيش حل غير كده وبكرا ان شاءلله العربيات تعدي

صقر.. مفيش حل غير كده فعلا

هاجر بعصبية.. نعم ده الي هو ازاي مقدرش ابات برا البيت

صقر بعصبية اكبر.. عند سيتك حل غير ده متخافيش

هاجر.. طيب

عند محمد ابو هاجر

محمد.. البت اتاخرت

نادية ام هاجر.. اصبر شويه وتلاقيها جت

محمد.. انا قولت لصقر ميتاخروش

ناديه.. تلاقي العربية عطلت بس وشواية وجايين

محمد.. في تليفون يتصلو ويطمنونة

ناديه.. خير انشاء الله

محمد.. يارب

عند

نسر بيتصل علي ساره وبعد ثواني اته الرد

نسر.. اهلا مدام ساره

ساره.. هو عمي صقر جه

نسر.. لا لسة لي

ساره.. هاجر معاه ولسه مرجعتش لحد دلوقتي

نسر.. ازاي يابنتي الساعه 11انا افتكرت اختك جت

ساره بعياط.. لسة وابويا وامي قلقانين علي الاخر
وتليفوناتهم مقفولة

نسر.. طيب اهدي وانا هتصرف
ساره.. لو وصلت لي حاجه عرفني

نسر.. حاضر.سلام

ساره.. سلام

نسر كان نازل قابلو اسد اخوه
اسد مالك نازل مستعجل لي

نسر.. اخوك لسة مرواحش مراتو

اسد.. شيماء فوق لسة شايفها

نسر.. مش شيماء التانيه هاجر

نسر قص عليه ماقالتهو ساره

اسد بقلق.. وبعدين

نسر.. انا نازل ادور عليه عشان اهل هاجر قلقانين علي هاجر

اسد.. طيب انا جاي معاك

نسر.. طيب يلا

وخرجو الاتنين

ينتبهو للي كانت بي تسمعهم

شيماء بخبث.. ومش هتلاقوهم
وضحكت بخبث

عند هاجر وصقر

الست.. الاوضه جاهزة عشان تنامو

صقر.. شكرا ليكي

الست.. لا شكرا علي واجب يابني انتو في محنة ولازم
اقف معاكو انتو زاي عيالي اتفاضلو الاوضه من هنا

هاجر.. ثواني بس انا وهو هنام في اوضة واحدة

الست.. ايوة يابنتي

هاجر.. بس

صقر.. بي مقاطعه.. مبسش

هاجر بي استسلام.. طيب

وداخلو الاوضة

الاوضه مكونة من سرير ودولاب

هاجر.. هنام فين

صقر.. علي السرير

هاجر.. وانت

صقر.. علي السرير

هاجر بصدمة.. نعم

صقر.. انعم الله عليكي هو اي الي نعم

هاجر.. انا وانت علي السرير واحد ازاي

صقر.. زاي الناس انا كاتب كتابي

هاجر.. بس

صقر.. ممكن تسكتي عشان انا عايز انام

هاجر.. نام يا اخويا نام

صقر.. اخوكي ماشي مسير الايام تثبتلك اخوكي ونا لا وانه كلامو بغمزة

هاجر بكسوف... احم طيب هات المخدة دي
خليها في النص بينا

صقر بمشاغبة.. لي كده والله انا محترم ومش بتحرك وانا نايم

هاجر.. ممكن تحط المخدة

صقر بعند.. لا

هاجر.. صقر حط المخدة لو سمحت

صقر..قولت لا يعني لا

هاجر بنبرة شبه باكية.. صقر لو سمحت حط المخدة

صقر.. لا يعني لا ويلا نامي وخلي اليوم ده يعدي علي خير

هاجر بستسلام.. حاضر

عند نسر واسد

نسر.. مش لاقيهم وتلفون صقر مقفول ومش عارف اوصل لي

اسد.. الحق عربيه صقر اهي

نسر وقف العربيه ونزل يشوف

نسر.. فعلا دي عربيه صقر

اسد.. صقر فين
نسر.. مش عارف ربنا يستر وميكنش حصل حاجه لي الاتنين

روايه احببت صقر العرب

بقلم جويرية عبدالله سليم

اسفه علي التاخير بس غصب عني مش قصدي اتاخر عليكو

يارب تعجبكم
هستناة ردودك وتعليقاتكم في الكومنتات

جويرية عبدالله سليم ♥✍️

  •تابع الفصل التالي "رواية احببت صقر العرب" اضغط على اسم الرواية

google-playkhamsatmostaqltradent