رواية احببت صقر العرب الفصل الثامن 8 - بقلم جويريه عبد الله

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت صقر العرب الفصل الثامن 8

روايه.. احببت صقر العرب

بقلم جويرية عبدالله سليم ✍️

هاجر.. ممكن سؤال

صقر.. ازاي الصورة دي جت على التلفوني ازاي

هاجر.. بظبط كده

صقر.. مش دلوقتي

هاجر.. بس انا عاوزة اعرف

صقر بمقاطعة.. قولت مش دلوقتي

هاجر.. طيب وهنا هاجر افتكرت حاجه

فلاش باك

الجد سليم.. بصي يابنتي انا عاوزك تتقربي من صقر مش عاوزكو تفضلو كده

هاجر.. ازاي ياجدي

الجد سليم.. دي بتاعتك انتي وانتي الي هتقدري تحتوي صقر وتشدي نحيتك

هاجر.. هحاول ياجدي

الجد سليم.. مفيش هحاول في اكيد هقرب منو

هاجر.. حاضر ياجدي

باك

هاجر في نفسها.. اعملها ازاي دي وفجاء بس لقيتها

هاجر.. صقر

صقر.. نعم

هاجر.. ممكن اسالك كام سؤال

صقر باستغراب.. كام سؤال

هاجرببرائة.. اها ممكن 🥺🥺

صقر.. اها ممكن

هاجر.. عندك كام سنه؟

وبتشتغل اي؟

وهوايتك اي؟

وبتحب اي وتكراها اي؟

واي اكلتك المفضلة؟
ولونك المفضل؟
وممثلك المفضل؟
صقر.. بسسسسس كل دي اسالة

هاجر ببرائة.. اهاا

صقر.. خلصتي؟

هاجر.. مش عارفه لو في اسالة جت تاني هسالك

صقر.. ماشي عندي 30سنة
بشتغل رجل اعمال وعندي محاجر وشركات

هوايتي لعب الملاكمة وركوب الخيل والسباحة

بحب الشخص الصريح وبكرها الكدب وحد يخبي عليه حاجه

مفيش اكل معين عادي
ا

الون.. الاسود والابيض

مش بتابع تلفزيون مش دايما بتفرج عليه ..

وانتي كلميني عن نفسك

هاجر.. اسال وانا اجاوب

قاطع كلامهم شي غريب

صقر.. استني كده

ونزل صقر من العربيه يشوف في اي

جري بااتجاه هاجر

صقر.. انزلي بسرعه

هاجر.. في اي

صقر.. بقولك.انزلي

ونزلت وجريو بسرعه بعيد عن العربيه

بووووووووووم

صقر وهاجر.. ينهار اسود

في بيت هاجر

ساره قاعده بتفتكر الي حصل ليها انهارده

فلاش باك

ساره فاقت لقت نفسها في مكان غريب

ساره بتوهان.. انا فين

شخص.. في جحيمي

سارة بصدمة.. انت

الشخص.. بظبط كده انا

ساره.. عايز مني اي

شخص.. حقي

ساره.. انت مجن*ون صح

شخص.. اعتبري جنان زاي مبتقولي

ساره.. سيني امشي
شخص.. هتمشي هتمشي مش قبل متشوفي الورقه دي

ساره.. ورقة اي

شخص مد ايده بي الورقة لي ساره

ساره بصدمة.. ينهار اسود حصل ازاي ده

شخص.. شوفي انتي مضيتي علي اي النهارده يا حرمي المصون

فلاش باك

ندا صحبت ساره.. ساره بقولك

ساره.. خير في اي

ندا.. امضي علي الورقه دي

ساره بستغراب لي

ندا بتوتر.. اصل احنا بناخد امضاء رائد الفصل عشان مسوليتك عن الفصل وكده

ساره.. تمام هاتي الورقه

ندا بخبث.. اتفضلي

ومضت ساره علي الورقة وهي متعرفش انها ورقة جواز عرفي

باك

شخص.. ها افتكرتي..

ساره بعيط.. حرام عليك لي عملت كده

شخص.. عشان اتجراتي على نسر الحويطي

باك

فاقت ساره من شرودها
وقالت

ساره بعياط وانهيار.. اعمل ايه ياربي اتصرف ازاي

احببت صقر العرب

بقلم.. جويرية عبدالله سليم ✍️

مجهول 1.. ها عملت ايه

مجهول 2.. نفذت المطلوب

مجهول 1.. برافو عليك  باقي الفلوس هتوصلك بس اختفي انت

مجهول 2.. تحت امرك ياهانم

اقفلو الخط

مجهول 1.. اخير خلصت منك يا هاجر  صقر هيكون لي انا لواحدي وبتسمت بشر

عند هاجر وصقر

هاجر.. لو كنا فيها كان زمانة دالوقتي كفتة

صقر.. العربيه نفسها بقت كفته

هاجر.. تفتكر مين بيعمل كده يوم الشبكة الجرسون انض*رب بن*ار
والنهاردة العربيه انفج*رت تفتكر مين السبب في كده

صقر بغموض.. مش عارف لو عرفتو مش هرحمو

روايه احببت صقر العرب

بقلم جويرية عبدالله سليم ✍️

تفتكرو مين الي عايزة تاذي هاجر
ونسر ناوي علي اي لي ساره

وسارة هتتصرف ازاي في المصيبة دي مستنية تعاليقتكم

يتبع
احببت صقر العرب

  •تابع الفصل التالي "رواية احببت صقر العرب" اضغط على اسم الرواية

google-playkhamsatmostaqltradent