Ads by Google X

رواية احببت صقر العرب الفصل الخامس 5 - بقلم جويريه عبد الله

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت صقر العرب الفصل الخامس 5

الفصل. الخامس

بقلم جويرية عبدالله سليم

في مكان اول مرة نروحو

هي.. ازي انهارده كتب كتابو ازاي وانا

امها.. اهدي يابنتي ومتعليش في نفسك كده

هي بصريخ.. ازاي يتجوز عليا لي يعمل كده قصرت معاه في اي

امها.. اهدي ويا خبر النهارده بفلوس بكرة يبقي  ببلاش

هي.  . وانا مش هستنى لبكرة انا هعرف اصل الموضوع ده دلوقتي

وخرجت وهي في قمة العصبية

في القاعة

صقر بعصبية.. اطلبو الاسعاف بسرعة

نسر.  . انا طلبت الاسعاف وجاية في الطريق

هاجربعيط.. ده بينزف ولازم نوقف النزيف عقبال الاسعاف ماتيجي

صقر.. صح

خلع الجاكت بتآعو بيحاول يوقف النزيف

جت الاسعاف ونقلت المصاب

الي اتصاب جرسون من الي شغالين في القاعة

صقرراح معاه ومعاه جدو وابو ونسر

خرج الدكتور من غرفه العمليات

صقر.. ها يا دكتور

الدكتور بعملية.. هو الحمدلله كوايس الطلقة جت في كتفو

سليم.. الحمدلله انو بخير

الدكتور.. الحمدلله. بعد ازنكو
ورحل الطبيب

صقر.. المقصود بي الطلقة دي انا  مش حد تاني بس الي نشن نشن غلط

سالم.. ازاي يابني تقصد ان حد حاول يقتلك

صقر.. ايوة

نسر.. هيكون مين الي عمل كده

صقر بشرود.. هو واحد مفيش غيرو

سليم.. الي ميحمش نفسو البسو الطرحة واقعدو في البيت مع النسوان

نسر.. متخاف يا جد 👴احنا رجال ونعرف نحمي نفسنا كوايس

سالم.. انا مبخلفش غير الرجال

صقر.. خلاص قفلو على السيرة ويلا نروح

الجميع.. يلا

في البيت عند هاجر

هاجر قاعده سرحانة في عيون 👀صقر

جت سارة وفاطمه

سارة بخبث.. ده عمو صقر حلو قوي 💪

هاجر بشرود.. عنيه يالهوي من عنيه

فاطمه بضحك.. واي كمان

هاجر بنتبها.. انتو اي جابكو هنا عاوزين اي

سارةبضحك.. ولا حاجه جينا نطمن عليكي

هاجر بعصبية.. غوري يابت انتي وهي من هنا

سارة.. خلاص خلاص عاوزين نطمن على الي راح المستشفى ده

فاطمه.. معاكي رقم جدو سليم صح

هاجر.. اه معايا ادهولي ساعت لما كانو هنا لما كانو بيتفقو

سارة.. تمام 👌رني عليه واعرفي

هاجر.. وابوكي ميرنش لي

فاطمه.. ابوكي نام

اخلصي نطمن على الرجل ده

هاجر.. مش هينفع الوقت اتاخر وقاطع حديثهم رنين فون هاجر  برقم غريب.

سارة.. في اي مين بيرن عليكي دلوقتي

هاجر.. مش عارفه  فكك منو
.
بقلم جويرية عبدالله سليم

جت رساله من نفس الرقم على الوتساب بتاع هاجر

محتوى الرساله بيقول

انا صقر ردي لو صاحية

هاجر بهمس.. صقر

سارة.. ردي ردي

رن الفون مره ثانيه

ردت هاجر

هاجر.. الو

صقر.. لسة صاحيه لي

هاجر مش جايلي نوم دالواقتي  هو الرجل الي راح المستشفى اخبارو اي

صقر.. كوايس الطلقة جت في كتفو

هاجر.. يعني هو الحمدلله كوايس

صقر.. اه الحمدلله وو

فجاء فتح باب 🚪الاوضه بتاعت صقر

شيماء.. صقر حبيبي انت كوح

صقربستغراب ا.. نتي اي الي جابك في الوقت ده

شيماء.. قلقت عليك واه صح انت اتجوزت عليها

صقر ببرود.  . ملكيش دعوه

شيماء.. ازاي مليش دعوه انا مراتك

صقر.. صح مراتي الي طالبة الطلاق

شيماء.. كان لحظة غضب وبعدين جوازك ده عشان تغظني صح وكمان تشوف غلاوتك عندي

صقر.. مين قال كده

شيماء.  . يعني ايه

صقر.. يعني اه انا اكتبت كتابي النهارده

شيماء.. وانا مش هقبل بي واحده تانيه

صقر بصدمة.. شيماء

كل هذا الحديث تحت مسامع هاجر

هاجر اتصدمت ماكنتش تعرف انو متجوز قبليها

بقلم جويرية عبدالله سليم

ياترى شيماء اي حصل ليها

وقرار هاجر اي بعد ماعرفت بجوز صقر من اخر

هنعرف الفصل الجاي

  •تابع الفصل التالي "رواية احببت صقر العرب" اضغط على اسم الرواية

google-playkhamsatmostaqltradent