رواية صغيره بين يدي الادم الفصل الخامس 5 - بقلم شغف الاعصار

الصفحة الرئيسية

 رواية صغيره بين يدي الادم الفصل الخامس 5 

روايه:صغيره بين يدي الادم
Part:5

ادم بدموع:أييييه 
زيد:انا خسرت وعيط
ادم:طب اهدي بس كده اهدي وقول خسرت في اي
زيد:جيم ببجي
ادم:تصدق اني غلطان اني فتحت عليك انت حلال فيك ياض البلوك واغلق وعمله بلوك ونام صحت حياه على اذان الفجر وذهبت لتتوضي ونزلت الجنينه ادم استيقظ بفزع بعدما رأي كابوس ونزل يشم هواء في الجنينه وجد حياه تجلس تتشهد خلف الاذان 
ادم:بتعملي اي 
حياه:هصلي الفجر بقولك اي ماتيجي تكون امامي ونصلي جماعه 
ادم بتوتر:لا 
بقلم (شغف إلاعصار 🌪️)
حياه:علشان خاطري يا آدم 
ادم:طيب وذهب ليتوضي وذهبوا الجنينه 
ادم:طب نصلي جوه 
حياه:لا بحب اصلي هنا تحت النجوم كده المكان بيبقي جميل 
ادم:ماشي وبدأ في الصلاه وادم كان صوته عذب جميل للغايه 
حياه:صوتك حلو 
ادم ببرود:عارف 
حياه :انا هطلع انام وذهبت الي غرفتها وخلعت الازدال وجدت من يدخل ويغلق الباب 
حياه:انت اي اللي جابك روح نام 
ادم:وانام يعني واسيب مراتي وبعدين مفيش مكافأة ليا اني صليت بيكي 
حياه:عايز مكافاه يا دوني 
ادم:دومي شطا عليكي واضح انو هندلع انهارده 
حياه:بس ثانيه بس ادخل الحمام 
ادم:براحتك يا جميل 
دخلت حياه الحمام وبعد قليل انفتح الباب وتضع حياه يد خلف ظهرها ويدها الثانيه شاورت لادم بتعالي 
ادم وهو بيخلع التيشيرت:الله اكبر ايوه كده انا بحب مراتي تبقي منحرفه معايا عايزك تبقي من هنا ورايح معايا حياه المنحرفه 
حياه:حاضر يا دومي يا حبيبي قرب منها ادم وخارجها من الحمام وفجأه رشت حياه في وجهه ادم صابون الحلاقه ادم وهو بيرجع ويمسحه من وجهه 
ادم:اه الحياه الكلب طب استني عليا بس 
حياه بضحك:بطل قله ادب 
فجأه وقف ادم وبيقرب منها 
حياه بخوف:ادم ادم انت يتقرب ليه ادم 
ادم بغمزه:مش كانت من شويه دومي وحبيبي وأكمل وهو يعض علي شفتيه لا انا احب مراتي تبقي منحرفه معايا وبيقرب وحصرها بين الحيطه ودراعه والدراع الاخر علي خصرها
ادم بهمس في أذنها:اللي يلعب مع الثعبان يستحمل سمه والا اي يا حياتي ووضع شحمه أذنيها بين شفتيه ونظر لها 
حياه بهيام:ا  ا ا ادم اب اب ابعد
ادم قبلها من رقبتها ثم نظر لشفتيها وقبلها ثم سند جبينه على جبينها وقال بغمزه:دي حاجه خفيفه على بال ما نروح بيتنا يا حياتي 
حياه وزقبته:كده عيب وابعد وانا هقول لجدي 
ادم وشمالها وحطها علي السرير ونام واخدها بحضنه 
حياه:ابعد كده وقوم البس التيشيرت
ادم:لا ونامي بقي 
حياه:انت مكابش فيا كده ليه سيبني
ادم:اثبتي بقي ونامي 
حياه استسلمت ونامت 
في الصباح الباكر 
استيقظت حياه ونظرت لادم 
حياه:هو حلو ومز بس لو يبطل قله أدبه واقتربت منه وقبلته على خده بسرعه وفجأه وجدت أنه يعتليها 
ادم:كنتي بتعمل اي فيا يا لئيمه 
حياه:مبعملش ابعد كده خليني اعمل الفطار 
ادم:لا كنتي بتبوسيني يعني علشان انا مؤدب ومحترم تستغليني وانا نايم 
حياه:انت محترم انت ابعد ابعد وهو قام وهي قامت نزل ادم 
وجد الغفير يجري له 
الغفير وبياخد نفسه :ادم بيه الحق 
بقلم (شغف إلاعصار 🌪️)
ادم:اي في اي 
الغفير:المهره بتولد ومحتاجينك 
ادم :طب يلا وذهب مع الغفير 
ادم ذهب وحاول يطلع الجنين مش عارف 
ادم المهره:هو أنتِ ماسكه في ابنك كده ليه خلينا نطلعه وهنسيبه ليكي ونمشي يلا 
وبدأ ادم يطلع الجنين وبيشد طلع الجنين وهو وقع على الأرض وملابسه أصبحت مليئه بالطين ووجه وسمع صوت حد بيصوره 
ادم:انت 
هو:مسخررررره هههههههههه

يا تري مين المجهول ده ؟؟
بارت طويل اهو🤭
رأيكم 💙🙂

ادم:بفكر يا فنزاتششششي بكره مخليهاش تنزل بارت رأيكم اي🤭🙂💙
علشان هي شكلها كده في الاسبوعين اللي هشتغلهم جدي مسلطها عليا وهتاخد حق البت حياه بس لاااااا انا استرونج مان🤭🙃

  •تابع الفصل التالي "رواية صغيره بين يدي الادم" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent