رواية احببت صقر العرب الفصل الحادي عشر 11 - بقلم جويريه عبد الله

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت صقر العرب الفصل الحادي عشر 11

روايه احببت صقر العرب

بقلم جويرية عبدالله سليم(هاجر) ✍️


في بيت هاجر


ناديه ببكاء.. بنتي عايزة بنتي هاتولي بنتي ابوكي من ساعه ماجالو التلفون وخرج وهو لا حس ولا خبر وبتصل بي مبيردش

فاطمه ببكاء.. ربنا يستر انا خايفه علي هاجر اووي



ساره في نفسها.. وصلت لي اي يانسر



بقلم جويرية عبدالله سليم (هاجر) ✍️




في قصر صقر



شيماء بتمثيل الحزن.. ان شاءلله هيلاقوهم ياماما متخافيش

عايدة ببكاء.. يارب يابنتي احسن قلبي مش مطمن وخايفة عليهم

شيماء بخبث.. متخافيش هيلاقوهم

وبتكمل داخلها.. مي*تي*ن. ان شاءلله وضحكت بخبث

عايدة ببكاء.. طيب اتصلي كده علي عمك سالم ممكن يكون وصل لي حاجه ويطمنا

شيماء.. حاضر

واتصلت شيماء علي سالم



احببت صقر العرب

بقلم جويرية عبدالله سليم (هاجر) ✍️



عند محمد وسالم والجد سليم

محمد.. هو ده المكان الي عمرو قال عليه

سالم.. ايوة هو ده بس مفيش حد

محمد.. زمانو جاي

وظهر شخص غريب.. السلام عليكم

الجميع.. وعليكم السلام

محمد.. اتاخرت لي يا عمرو ثم اكمل انت عرفت مكانهم

عمرو خال هاجر.. ايوة عرفت هو فين مش بعيد عن هنا

الجد سليم.. طيب يلا بينا مستانيين اي

الجميع.. يلا


عند اسد ونسر تلفون نسر رن

نسر.. الوو

المتصل..........

نسر.. طيب احناء جايين

واغلق الخط

اسد.. في اي

نسر.. عرفو مكان صقر وهاجر

اسد.. ومستني اي يلا

وذهبو الاتنين

عند هاجر وصقر




صقر.. مالك يابنتي بتعيطي لي

هاجر.. امي وابويا وحشوني اووي

صقر.. اول مايطلع النهار هتروحي ليهم بس اهدي انتي كده



هاجر.. مش قادره استني لحد الصبح تعالي نمشي من هنا انا قلبي مش مطمن وخايفة

صقر برفع حاجب.. خايفه لي معاكي سوسن

هاجر.. مش قصدي بس انا مش متعودة ابات برا البيت

صقر.. اتعودي من هنا ورايح عشان هتبعدي عنهم قريب

هاجر بعدم فهم.. ازاي معلش مش فاهمه

صقر بغموض.. هتعرفي بعدين متقلقيش

هاجر.. تمام

وفجاء الباب اتفتح عليهم

هاجر بصدمة::





في قصر صقر


شيماء بتتكلم في الفون... هههههه لانا خلاص مبقاي في صقر

المتصل.......................


شيماء... لا مظنش لقيو ج*ث*اث*, هم لحد دلوقتي


المتصل.............


شيماء.. لو كان صقر عايش كنت عرفت بس هو خلاص م*ات واخيرا خلصت من صقر الحويطي


عايدة بصدمة.. انتي بتقولي اي

شيماء بتوتر... طنط عايدة

عايدة.. كنتي بتقولي اي قتل*تي ابني ردي عليا


شيماء بشر.. اهاا قتال*تو زاي مهقت*لك دلوقتي

شيماء بتخن*ق عايدة بي اديها مو*تي بقاء وخلصيني

شيماء بخضة.......




روايه احببت صقر العرب

بقلم جويرية عبدالله سليم(هاجر) ✍️



عند هاجر وصقر

هاجر بصدمة... الحق ده صوت باب وخالي عمرو

صقر.. استني كده اطلع اتاكد

هاجر.. خدني معاك

صقر.. يلا وخرجو سوة


في خارج الغرفة

عمرو لي الست.. انتي شوفتي البنت دي

الست بتركيز.. ايوة شوفتها ومعاها واحد بيقول انا جوزها

محمد.. الحمدلله انهم بخير ايوة هو جوزها فعلا

سالم.. طيب ممكن ولم يكمل الكلمه ووجد صقر وهاجر خارجيين من الاوضة

هاجر.. بابا وجريت عليه وحضنت ابوها


محمد.. قلب ابوكي انتي كويسه طمنيني عليكي

هاجر بدموع.. انا كويسه الحمدلله بابا انا عايزة اروح

محمد.. حاضر يلا

وشكرو الست ومشيو

في خارج البيت

محمد لي عمرو.. انت عرفت مكانهم ازاي؟

عمرو.. السلسة الي في رقبة هاجر فيها جاهز تتبع


هاجر بصدمة.. احلف كده يعني انت بترقبني وعارف تحركاتي

عمرو.. من ساعة اخر مهمة قومت بيها وانا مدي هاجر وسارة وفاطمة سلاسل فيها جهاز تتبع عشان لو حصل اي غدر وممكن ياذو اي حد من اهلي وعملت احتياطاتي

الجد سليم.. خير ماعملت يابني احنا من غير الجهاز ده كان زمانة لسة قلقنين
وبندور عليهم

سالم.. اه صح انتو اي الي جابكو هنا واي الي حصل ليكو

قص عليهم صقر ماحدث


محمد.. الحمدلله انكوبخير

الجميع.. الحمدلله

في بيت هاجر


تليفون ساره رن

ساره ردت.. الوو

نسر.. لاقينة صقر وهاجر

ساره بفرحة.. بجد ونبي

نسر.. ايوة وهما في طريقهم لي البيت

ساره... الحمدلله انهم بخير طيب متعرفش الي حصلهم

نسر.. مش عارف والله كل الي اعرفو انهم عرفو مكانهم وراحو عندهم

ساره.. المهم انهم بخير

نسر.. الحمدلله

ساره.. نسر

نسر.. نعم

ساره بارتباك وتوتر.. ااانت هتعمل ايه؟

نسر بعدم فهم.. في ايه

ساره.. في موضوعنا


نسر... اهاا افتكرت نطمن الاول ع صقر واختك وبعد كده هنشوف هنعمل اي

ساره.. تمام

واغلقو الخط

ساره.. والله ماخايفة غير منك

ساره.. يا ماما. لقيو هاجر وعمي صقر

ناديه بفرحة بجد هما فين وفين هاجر

ساره.. جايين في الطريق

ناديه.. الحمدلله يارب الحمدلله

فاطمه.. وانتي عرفتي ازاي

ساره برتباك... هاا انتي يهمك اختك ولا عرفت ازاي

ناديه بمقاطعة.. الحمدلله انهم بخير

ساره وفاطمة.. الحمدلله

روايه احببت صقر العرب


  •تابع الفصل التالي "رواية احببت صقر العرب" اضغط على اسم الرواية

google-playkhamsatmostaqltradent