رواية احببت صقر العرب الفصل العاشر 10 - بقلم جويريه عبد الله

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت صقر العرب الفصل العاشر 10

روايه احببت صقر العرب

بقلم جويرية عبدالله سليم ✍️

عند هاجر وصقر

صقر.. ماتنامي صاحية لي

هاجر.. ونبي انت ليك نفس تنام

صقر.. واي هيسد نفسي يعني

هاجر.. ولا اي حاجه كنا هنم*وت وتوهنا ومش عارفين احنا فين واخر حاجه انا وانت في بيت وكمان في اوضة واحده اصبر من عندك يارب

صقر.. هو انا يعني السبب في الي حصل

هاجر.. لا

صقر.. طيب انا اي ذنبي

هاجر.. ملكش ذنب ثم اكملت ممكن سؤال

صقر.. اكيد

هاجر.. اشمعناء انا الي اختارتها وفي بنات تاني في العيلة غيري ممكن تجاوب على السؤال ومش عاوزه اعرف حاجه تاني

صقر.. نصيبك كده هتعرضي

هاجر.. اللهم مالا اعتراض بس

صقر بمقاطعة مبسش خلاص قفلي على الموضوع ده

هاجر.. حاضر

عند نسر واسد

اسد.. لقيت حاجه

نسر.. لا مش عارف ربنا يستر وميكنش حصل حاجه لي الاتنين

اسد.. يارب

وفضلو ماشيين

في قصر صقر

سالم هو صقر لسة مجاش

عايدة بقلق.. لسة مرجعش وهاجر كمان مروحتش

سالم..ازاي ده

عايدة.. زاي مبقولك كده

سالم.. طيب متتصلو عليهم

عايدة.. اتصالنا والتلفون مقفول ومش عارفه اي حصلهم
انا قلقانة عليهم

سالم جذابها داخل حضنو.. اهدي متاخفيش ان شاءلله خير ادعي ربنا يرجعهم بي السلامه

عايدة.. يارب

الجد سليم دخل البيت.. في اي مالكو

سالم.. هاجر وصقر لسة موصلوش

سليم.. ايوة محمد كلمني وقالي

سالم.. هنعمل ايه ياحج

سليم.. ان شاءلله خير نسر كلمني وقالي انو خرج هو اسد يدور عليهم

سالم.. جيب العواقب سليمة يارب

بقلم جويرية عبدالله سليم ✍️

في بيت هاجر

محمد بيحاول يوصل لي صقر وهاجر ومش عارف التليفونات مقفولة

محمد.. استر يارب

ناديه.. انا حاسه هاجر فيها حاجه ربنا يستر

محمد.. اهدي وان شاءلله خير

ناديه.. استر يارب

فاطمه بعياط.. لسة محدش عارف يوصلهم

ساره بعياط.. بتصل بيها الفون مقفول استر يارب لو هاجر حصلها حاجه ممكن ااروح فيها يارب استر

فاطمه.. خير انشاء الله هتيجي متخافيش

ساره.. يارب

في قصر صقر

شيماء كانت بتتكلم في التلفون

شيماء.. انا كده ارتحت من الاتنين

المتصل.........................

شيماء.. ااسكت محدش يعرف بي الموضوع ده غيرك انت

المتصل........................

شيماء.. لو اخاف من الدنيا دي كلها ومخافش منك انت حب حياتي

المتصل.......................

شيماء سمعت حركة برا
شيماء.. طيب هقفل انا عشان في حاجه برا

واغلقت الخط

روايه احببت صقر العرب

بقلم جويرية عبدالله سليم ✍️

عند هاجر وصقر

صقر بيحاول يتصل بي حد بس الشبكة ضعيفة جدا

هاجر.. ها حولت تتصل بحد

صقر.. لا الشبكة علامة واحدة بس ضعيفة جد

هاجر.. طيب زمانهم قلقانين علينا

صقر.. اكيد   ثواني كده

هاجر.. في اي

صقر... هوووش اصبري

صقر.. مسكتها

هاجر.. هي اي دي

صقر.. ناموسة كانت هتقرصك

هاجر.. طيب

صقر.. احكيلي عن نفسك بتحبي اي وبتكراهي اي

هاجر.. اسال وانا هجاوب

صقر.. بتدرسي؟

هاجر.. ايوة في تانية ثانوي

صقر.. اكلتك المفضلة اي؟

هاجر.. المكرونة الاسباكتي

صقر.. بس؟

هاجر.. وي حجات تاني بس مش زاي المكرونة يعني

صقر.. لونك المفضل اي؟

هاجر.. الاحمر

صقر.. امم طيب وومين مطربك المفضل؟

هاجر.. احمد سعد. تامر حسني. وتامر عاشور

صقر.. طيب هوايتك اي

هاجر.. مليش هواية معيانة بس قراء الروايات

صقر بتساؤل.. انتي بتحبي الروايات؟

هاجر... دي عشقي بحب الروايات جدا

صقر.. ماشي

نسيبهم يتكلمو شويه ونروح مكان تاني

في البيت هاجر


في التلفون

ناديه.. هاجر لسة مرجعتش وخايفة وقلقانة عليها

عمرو خال هاجر.. من امتي الكلام ده احكيلي الي حصل

ناديه.. النهارده خطيبها جه عشان هما الاتنين يخرجو سو خرجو ومحدش يعرف عنهم حاجه

عمرو بتذكر.. اصبري كده هقفل دلوقتي ومدهاش فرصه ترد واغلق الخط

عند نسر واسد

اسد.. وبعدين هنفضل ماشيين كده كتير

نسر.. مش عارف انا هنادي عليهم بصوت عالي يمكن نلاقيهم هنا او هنا

اسد.. ماشي

نسر بصوت عالي... صقر صقرررر

عند هاجر وصقر

هاجر... ممكن سؤال.؟

صقر.. اسالي من غير استاذان

هاجر.. هو انت معاك اولاد من مراتك الاولة

صقر بحزن بان عليه.. كان كان عندي ولد واحد لو كان فضل عايش كان زمانو عندو 5سنين

هاجر.. انا اسفه مكنتش اعرف والله

صقر بحزن.. محصلش حاجه

هاجر.. متزعلش منى والله مكنتش اعرف

صقر.. وهزعل منك لي مفيش حاجه انا عمري مانسيتو اصلا

هاجر.. ربنا يرحمو يارب

صقر.. يارب

وفجااااء


  •تابع الفصل التالي "رواية احببت صقر العرب" اضغط على اسم الرواية

google-playkhamsatmostaqltradent