روايه العدو العاشق الفصل التاسع 9 - بقلم مجهول

الصفحة الرئيسية

روايه العدو العاشق الفصل التاسع 9  - بقلم مجهول 

نور.. أيه ده أنتا أستاذ كاظم.. 🙄🙄
كاظم.. كيفك أنسه نور مليحه.. 🙂😍😍
نور.. أه الحمد لله أتفضل أرتاح علي ما أبلغ المدير أنك هنا..
كاظم.. لا أنا مابدي أستاذ أدم أنا أجيت هون كرمالك..
نور.. حضرتك جاي ليا أنا خير..
كاظم.. بدي نتغدا مع بعض شو رأيك..
وفجأه خرج أدم من مكتبه وجد كاظم في مكتب نور..
أدم.. أستاذ كاظم أنتا هنا وأزاي ياأنسه نور مابلغتنيش أن حضرته مشرف هنا.. 🤨🤨🤨🤨😡😡
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
كاظم.. أستاذ أدم هي ماألها زنب أنا طلبت منها ماتبلغك.
لاني أجيت هون بدي الانسه نور في شي خاص..
أدم.. وأيه بقا الشئ الخاص ألي هايكون مابينك وبينها أحب أعرفه… 🤨😡😡😡
كاظم.. بدي الانسه نور تتغدا معي اليوم..
أدم.. أسف واللهي ألانسه نور مابتقابلش العملاء بتوع الشركه لوحدها وبعدين النهارده عندها شغل كتير في المكتب وهاتتغدا هنا مش هاتروح في مكان..
كاظم.. مافي مشكله أستاذ أدم نيئجلها ليوم أخر..
أدم.. اللهم طولك ياروح.. أستاذ كاظم ياريت لو سمحت لو خلصت كلامك تتفضل عشان عندنا شغل كتير 😡😡😡
كاظم.. مافي مشكله راح باجي في وقت تاني وخرج كاظم من المكتب..
أدم.. خالي الساعي يعملي قهوه وهاتيهالي في مكتبي وسبها ودخل مكتبه..
نور.. ربنا يستر ده وشه بقا عامل ذي فرده الشراب المقلوب وهايطلع غله عليا. وطلبت القهوه لادم وبعد ثواني جه الساعي بالقهوه أخدت نور منه القهوه ودخلت لادم المكتب..
نور.. أتفضل القهوه أي أوامر تانيه..
أدم.. أقعدي.
نور.. يافندم عندي شغل باره كتير هو في حاجه ضروري.
أدم.. بقولك أترزعي. 🤨🤨🤨😡
نور.. هوف.. أديني أتنيلت خير.. 😒😒🤔
أدم.. أتكلمي عدل بدل ما أقوم أعدلك وأخليكي تتكلمي كويس.
نور.. ليه شايفني بتكلم وأنا واقفه علي دماغي. ولا حاجه. 🤨🤨
أدم.. نور أحترمي نفسك وماتنسيش نفسك وشوفي بتكلمي مين
نور.. واللهي أنا محترمه.ومتربيه كويس وعارفه بكلم مين..
أدم.. أه ماهو باين عشان كده مخاليه الرجاله يجو في شركتي ويدوكي مواعيد بكل بجاحه..
نور.. لو سمحت أنا ماسمحلكش تتكلم عني ولا عن أخلاقي بالاسلوب ده وبعدين أنا ماعرفش أن كاظم جايلي الشركه وما طلبتش منه يعذمني علي الغدا..
أدم.. ماهو ضحكك وهزارك معاه هو الي شجعه يجي الشركه ويعزمك علي الغدا ياأنسه يامحترمه..
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
نور.. لو سمحت ماتكلمنيش بالاسلوب ده فرض حتي لو جاي يعزمني علي الغدا ده يذعل حضرتك في أيه أظن دي حاجه ماتخصكش … 🤔🤔🤨🤨🤨🫵🫵🫵🫵
أدم.. لاء تخصني عشان أنتي طالما بتشتغلي عندي تبقي تخصيني
نور.. وأنا مش عبده عندك عشان تتحكم فيا وفي تصرفاتي..
وبعدين أيه تخصيني دي أنتا بتتحكم فيا كده بصفتك أيه..
وقام أدم من علي ألمكتب وقرب من نور وبصلها.. وقال..
لاني.بحبك أفهمي بقا .. 🤨😒😒😒🥺🥺
نور.. أنتا قولت أيه..🙄🙄🙄🙄
أدم.. أيوه يانور حبيتك من أول يوم شفتك فيه وأنا بكابر وبعاند نفسي مع أني كنت بكره كل البنات لاكن أنتي الوحيده الي حسين بأنجذاب ليكي وباقيت برتاح بوجودك جمبي حتي لو كنا بنتخانق وكنت بكره يوم الاجازه عشان ماكنتش بشوفك فيه عرفتي ليه أنا ضربتك الصبح لاني كان جوايا نار وكاظم بيبصلك وهو بيضحك معاكي أمبارح وأنت كنتي من غير الحجاب وكنتي جميله أوي ماكنتش عايذ حد يشوفك بالجمال ده غيري لو أقدر كنت فتحت صدري ودخلتك جواه وقفلت عليكي عشان ماحدش يشوفك غيري يانوري.. ❤️‍🩹♥♥♥
نور. أيوه بس أنتا ألي كان يشوف معاملتك ليا يقول أنك عايذ تغوزني بالمطوه.. 🤔🤔😉😉😉
أدم.. عشان بحبك يامجنونه وكنت بغير عليكي وبعدين أنتي كنتي بتعانديني الصراحه بس قوليلي أنتي مش حاسه من يامتي باي مشاعر..
نور.. مش عارفه أنا مشاعري ليك متلخبطه أوقات أحس براحه وأنا جمبك وأوقات أحس أني عايذه أروش في وشك مايه نار
أدم.. يابنت المجنونه للدرجادي كنتي مضايقه مني 😅😅😅
بس الي متأكده منه ومستغرباه أني كل أما أكون قريبه منك قلبي كان بيدق بسرعه جدا مش عارفه ليه.تفتكر ده أحساس بالخطر.
🤔🤔🤔😅😅😅😅😅
أدم.. 😅😅😅لاء يامجنونه أنا هاقولك ليه هاتي أيدك ومسك
أدم أيدها وحطها علي قلبه… حاسه بأيه يانور..
نور.. بردو بيدق بسرعه..
أدم.. ده معناه أنك بتحبيني ذي مابحبك وفجأه شال نور لمستواه وقبلها بشوق.. ❤️‍🩹♥♥
أدم أعملي حسابك أني هاجي أخطبك قريب من خالتك ماشي
نور.. ماشي بس لو ماجتش معاك الشيكولاته الي بحبها أعمل حسابك هاتبقا مرفوض ماشي. 🤔🤔😉😉😉
أدم.. لاء وعلي أيه دانا هاجبلك محل شيكولاته بحاله بس عايذ أطلب منك طلب يانوري..
نور.. بعد نوري دي موافقه من غير ماأعرف مانت ثبتني خلاص
أدم.. 😅😅😅أسمعي بس يامجنونه أنا عايذك تتحجبي مش عايذ حد يشوف شعرك غيري ماشي يانوري.. 🙂🙂🙂
نور.. ماشي يادومي أرح أنا أشوف شغلي والنهارده هاكلم خالتو وأرود عليك ماشي يله أطلع المكتب أحسن حد يجي..
أدم.. أستاني..
نور.. في أيه..
أدم.. مش ناسيه حاجه..
نور… لاء حاجه زي أيه 🤔🤔🤔
وقرب منها وقال..
أدم.. ذي دي وقام بتقبيلها..
نور.. علي فكره أنتا قليل الادب وأنا مخاصماك أنا راحه المكتب
أدم.. بعشقك يامجنونه… وجلس أدم علي المكتب يكمل شغله
🌹🌹🌹🌹😹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
وبعد 3ساعات كانت نور وساره خلاصو شغل فخرجت نور وساره
ركبو تاكسي وروحو البيت…
نور.. خالتو ساره عايذه أقولكو علي خبر حلو جدا
خاله نور وساره.. خير ياحبيبتي..
نور.. أنا أتقدملي عريس النهارده..
خالة نور.. بجد يانور ألف مبروك ياحبيبتي بس مين..
نور.. واحد في الشركه..
ساره.. مين ده ياترا يانور..
نور… تخيلي مين…
ساره.. 🤔🤔🤔 ياترا مين بس خلاص عرفته أكيد تامر زميلك في اشغل. صح.
نور.. لاء ده وأحد أنا نفسي أستغربت لما أعترفلي بحبه..
ساره.. أوعي تقولي كاظم العميل بتاع أمبارح ده كان هاياكلك بعنيه..
نور.. أهو كاظم ده هو الي خالا ألصنم ينطق ويعترف بحبه ليا
ساره.. حيارتينا يانور قولي مين بقا..
نور.. دومي.. أدم صاحب الشركه..
ساره.. ها مين 🙄🙄🙄🙄🙄🙄
خاله نور.. بجد مبروك يانور الف مبروك ياحبيبتي لولولولي..
ساره.. بجد يانور وده حصل أزاي ده أكتر شخص كنتي بتتخانقي أنتي وهو
نور.. هو ده الي حصل هو أعترفلي بحبه النهارده بسبب غيرته عليا من كاظم كان جالي المكتب وعايذ يعذمني علي الغدا وأدم كان باين عليه أنه نفسه يقتله وبعد ماكاظم خرج ندلي في مكتبه وأعترفلي بحبه وأنه عايذ يخطبني..
وطلب مني أحدد ميعاد مع خالتو أيه رأيك ياخالتو..
خالة نور.. يشرف ياحبيبتي في أي وقت.. أقولك. خاليه يجي يوم الا جازه بتاعة الشركه..
نور.. ماشي ياخالتو بكره هابلغه.. يله أما أخوش أنام تصبحي علي خير..
ساره تصبحي علي خير ياطنط..
خاله ساره.. وأنتو من أهل الخير يابنات
وتاني يوم قامت نور من النوم بكل نشاط وطبعا علي غير العاده
دخلت أخدت شاور وخرجت لاقت ساره صحيت..
ساره.. الله الله أيه النشاط ده كله ياست نور من أمتا. 🤔🤔😉
نور.. أنا أصلا مانمتش كتير من أمبارح ياساره عماله أفكر في الكلام الي قالهولي أدم أمبارح..
ساره.. أه ياحبيبتي الحب يصنع المعجزات..
نور… مش الاقصد بس خايفه يكون أدم بيضحك عليا أو بيتسلا بيا….
ساره.. ماأعتقدش يانور أدم شكله حبك بجد لو بيتسلا ماكنش طلب يخطبك وبعدين أنتي حاكيتلي قبل ماننام أنه طلب أنك تلبسي حجاب يعني لو بيتسالا بيكي ماكانش هايفرق معاه أن كنتي محجبه والا لاء ده أكيد حبك بجد وكمان بيغير عليكي
نور.. طب يله نلبس أحسن نتأخر علي الشركه..
ساره.. علي الشركه بردو والا علي حبيب القلب.. 🤔😉😉
نور.. 😉😉طب يله ياختي أحسن لو أتأخرت الاقيه جالي هنا دا مجنون ويعملها. مش شخص عاقل كده وتقيل زي 🤔😅😅😅
ساره 😅😅😅😅😅 طب يله ياعاقه أنتي هاتقوليلي علي عقلك ده يوادي في داهيه…. ونزلت نور وساره ركبو تاكسي وراحو الشركه.. وراحت نور مكتبها وساره مكتبها..
عمر.. جه ودخل المكتب وقال لساره..
عمر.. صباح الخير ياقلبي هاتي الورق الي هايتمضي وحصليني ياقمر
ساره.. حاضر..
ودخلت ساره بالورق وحطته علي المكتب وهي بتضحك..
عمر.. ياتري الجميل بيضحك ليه ممكن أعرف..
ساره أصلك لو قولتلك مش هاتصدق.. 😉😉😅😅
عمر.. للدرجادي خير.. 🤔🤔
ساره.. أمبارح بعد ما روحنا نور فجرت مفجأه وقالت أن في عريس أتقدملها من الشركه أمبارح تخيل مين..
عمر.. مش عارف بس الشخص الوحيد الي نور كانت ليها كلام معاه تامر زميلها أعتقد هو..
ساره… أنا بردو فكرت ذيك بس طلع مش هو عارف مين..
عمر.. ياترا مين🤔🤔🤔🤔..
ساره.. أدم…
عمر.. أيه مين.. 🙄🙄🙄🙄 مش معقول ده أخر شخص كنت أتخيله أه الخاين ده ماقاليش بس أما أشوفه..
عمر.. وأحنا بقا ياموزه مش هانتخطب بقا ولا أيه 😉😉😉😉
ساره.. طب أصبور أخويه فاضله عشر أيام وينزل من الامارات أبقا كلمه أما يجي..
عمر.. ماشي هاصبور عشر أيام. وأمري لله طب مافيش تصبيره كده ياسوسو..🤔🤔😉😉😉😉
ساره.. عمر أتلم أنا هاروح مكتبي..
ونظر لها بخبث وعمل نفسه أتخبط في أيده في المكتب
عمر.. أه دراعي..
ساره.. 🙄🙄🙄🙄 مالك ياعمر واريني كده..
وقام عمر لف أيده علي وسطها وباسها من خدها..
ساره.. علي فكره أنتا قليل الادب أوعا أنتا بتضحك عليا وبتخضني عليك ياعمر..
عمر.. بهزر معاكي ياسوسو وأعمل أيه بس أصلك بتوحشيني
ياقلب عمر..
ساره طب بلاش دلع وأقعد شوف شغلك بقا يله أما أروح مكتبي
عمر.. هاروح لادم الاول وأجي.. وخرج عمر راح مكتب نور..
عمر.. بقا كده بتخابي عليا يانور مش أنا زي أخوكي بردو..
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
نور.. معلش ياعمر هو انا نفسي أتفاجيت أمبارح لما أدم أعترفلي
بيني وبينك أنا كنت هاعرضه علي دكتور أمراض نفسيه وعصبيه
بحسبه أتجنن من عمايلي فيه ياعيني.. 🤔🤔🥺😅😅😅😅
عمر.. 😅😅😅😅 واللهي أنتي مشكله يانور وفجأه دخل أدم وشاف نور بتضحك مع عمر فنظر بغيره وقال..
أدم أيه.. ياحضره المدير التنفيذي سايب شغلك وجاي ليه 🤨🤨
عمر.. جاي لصاحبي الخاين الي بقا بيخابي عليا خبر خطوبته
أدم طب تعالي جوه في المكتب أطلوبيلنا يانور اتنين قهوه وهاتيهملنا جوه..
نور.. حاضر.. ودخل أدم وعمر المكتب وقال عمر..
عمر.. أحكيلي بقا يابرنس أيه الحب الي ظهر فجأه ده ومن ورايا
أدم.. مش عارف أقولك أيه ياعمر أنا نفسي مش عارف أيه الي حصلي لاقيت نفسي فجأه أعجبت بنور من أول مره شوفتها بس كنت بكابر وبعاند نفسي وأوهم نفسي أن دي مشاعر عند وأنتقام
بسبب عند نور معايا زي ماأنتا عارف بس أكتشفت أني بحب نور وبغير عليها بجنون من أي حي يهزر معاها حتي منك أنتا تصدق
عمر.. وألهي عشنا وشوفنا عدو المرأه يقع علي بوزو ويطب ويحب وبجنون كمان. بس أنا مايتغارش مني ياصاحبي أنا بعتبر نور زي سلمي أختي بالظبط وعشان تبقا عارف أنا كمان وقعت علي بوزي زيك وحبيت ساره بجنون وهاخطبها قريب يعني بعدك
باسبوع كده..
أدم.. بجد مبروك ياصاحبي ربنا يتمهالك علي خير.. أنسه ساره محترمه وملوه ومودبه..
عمر.. لاء كده نزعل من بعض مين دي الي حلوه ياض.. 🤔🤔🤨
أدم.. 😅😅بس ياهبل دي هاتبقا مرات أخويه وبعدين أنا عيني مش شايفه حد غير نور وبس
عمر.. ياعيني ياعيني دانتا باقيت بتقول شعر ياأدم أهو أنتا سخن ياحبيبي تعالي أواديك المستشفي ياعيني عليك ياأدم كنت بعقلك
أدم.. أمشي يالا ياسخيف شوف شغلك أنا مش فاضيلك.. 🤨🤨
وخرج عمر راح مكتبه ورن أدم الجرس لنور ودخلت نور المكتب
نور.. أيوه ياأدم..
أدم. قام أدم ووقف قدام نور وقال……..🤔🤨🤨🤨🤨🤨. أدم…. أيه الي أنا شفته وأ.نا داخل يانور..
نور.. في أيه ياأدم شفت أيه.. 🤔🤔🤔🤔
أدم.. شفتك بتهظري وبتضحكي مع عمر يانور..
نور.. طب ودي فيها أيه ياأدم عمر ذي أخويه..
أدم.. لا يانور أنا قولتلك مش عايذك تضحكي وتهذري مع حد غيري أنا غيرتي مجنونه وأنا مش عايذ أأذيكي بسبب غيرتي المجنونه. وبعدين أنا مش قولتلك عايذك تتحجبي هو فين الحجاب..
نور.. مانا لبست أسكارف أهو يا أدم..
أدم.. واللهي أنتي بتسمي ده حجاب أنا بعد الشغل هاخدك وننزل نشترعي حجاب مش ذي المنديل الي عامل ذي بتاع الاطفال ده
نور.. ماشي يا أدم أروح أنا أشوف شغلي بقا….
أدم…. أستني زي مازعلتيني أتفضلي صالحيني 🫵🫵😉😉😉
نور.. حاضر ياحبيبي ماتذعلش يادومي وقامت بايسام من خده..
أدم.. نعم ياروح امك أنتي بتصالحي أبن أختك.. 🤔🤔🤨🤨
نور.. أمال عايذني أعملك أيه بقا.. 🙄🙄🙄
أدم.. قام قرب أدم منها ومسكها من وسطها وقال.. ❤️‍🩹♥
أدم.. عايذك تصالحيني كده وقام قرب عليها وباسها من شفايفها
نور.. علي فكره أنتا قليل الادب وسابته وجريت راحت مكتبها.
أدم.. 😅😅😅😅 بعشقك يامجنونه ♥♥❤️‍🩹

يتبع…


google-playkhamsatmostaqltradent