رواية ملكت الحمزة الفصل الثالث و الثلاثون 33 - بقلم سندس احمد

الصفحة الرئيسية

    

 رواية ملكت الحمزة الفصل الثالث و الثلاثون 33 -  بقلم سندس احمد

بداا خمس ايام وباقي يومين على معاد الفرح وكلهم كانو بيجهزو فالاوتيل لانو كان معمول ف اكبر فندق ف مصر “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” ”
حور وهاجر كانو ف سويت لوحدهم ومعاهم ميكب ارتيست
ومريم وحياه ونور وحوريه ف سويت لوحدهم ومعاهم برضو ميكب ارتيست
“” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “”
حور بفرحه شديده: الفرحه م سايعاني بجدد هموتت من فرحتي نا واخواتي فيوم واحد الواحد م مصدق تفسو حرفيااا
هاجر والميكب ارتيست بتمكيجهااا: يعني ناا اللي مصدقه نا زيك بالظبط عمري مكنت اتخيل انو علي يتجوزني بجدد حاسه اني بحلم
حور بسعاده: ناا طول عنري اقولك ثقي ف ربنا ربنا هو الوحيد اللي م هيخذلك
هاجر بتنهيده: عارفه بس ناا م مرتاحه حاسه انو ف حاجه هتحصل م عارفه ليه بس بجدد قلبي ناغزني حاسه انو في حاجه هتخرب فرحتناا
حور بخوف وقلق: بتقلقيني ليه يهاجر بس حرام عليكي ايي الفال الوحش ده انشاء الله خير
هاجر بشرود:يارب يكون خير فعلاااا
“” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “”
مريم كانت بتلبس الفستان هياا وحياه وكانو خلاص خلصو
نور كان بتساعد حياه وحوريه وجوريه كانو بيساعدو مريم
نور بفرحه: يلهوي م مصدقه نفسي حياه هتتجوز يخرابي يجدع
حياه بضحك وفرحه: عقبالك يطفسه
جوريه بفرحه: الف الف مبروك يحابيبي
مريم باست ايدهاا وقالت بحب: الله يبارك فيكي يحبيبه قلبي نتي ويباركلي فعمرك
حوريه بحب: م مصدقه البيت هيفضااا علياااا نتي واختك مره واحده
حياه وهياا بتعدل الطرحه: لا متفرحيش اوي كد نتي كل. يوم هتلاقيني نطالك
نور بغيظ: دنتي مستفزه ريحيني منك شويه يشيخه
حياه طلعت لسانهاا وقالت بطفوله: لا وقاعده ع قلبك يشريره نا عارفه نتي م عايزاني اجي ليه ع تاخدي تابلت الثانويه والاوضه
نور بغيظ: ع اساس هتسيبهوملي يبت
مريم بضحك عليهم: نتو كد علطول ولا اول مره
حوريه بضحك: لا لا ده اكتر من كد ده ده ولا حاجه قصاد اللي بيعملووو فالبيت
جوريه بحب: ربنا يخلهوملك يارب وتفرحي بيهاا هياا واخوهااا
حوريه بحب: يارب يحببتي
“” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” ”
حازم كان بيلبس البدله هو وعلي ويامن ف سويت مع بعض
حازم بغرور: يخي ايي الجمدان اللي ناا فيه دهه بق ف عريس بحلاوتي ديي يخربيت حلاوتي يجدعع
محمد بصلو بقرف وقال: حلاوه ايي ي ابو حلاوه نتاا لولاش البدله بس هيااا اللي محلاوك انماا نتاا ولا حلو ولا نيله متخدش فنفسك مقلب بس
حازم رماا عليه المخده وقال بغيظ: اتلم ياض انهارده فرحي م عايز عك هاا بدل مخلي وشك خريطه
علي بصلهم وقال بحب: عندك حق يواد يحازم مز اوي نتاا
حازم عدل البدله بتاعتو وقال بغرور واستفزاز: طول عمري يحبيب اخوك
محمد بغيظ: ياض بطل غرور ياض
يامن بضحك: ايي زعلان ع هتبقاا نتا الوحيد اللي سنجل يلاا ولا اييي
محمد باستفزاز: وازعل ليه يحبيبي ناا لسه صغير اعيش سني واتمتع
علي بحب: الف مبروك يخواتي
حازم بحب: الله يبارك فيك يحبيبي
يامن بتذكير: هو حمزه فين م المفرود يكون معاناا
علي بهدوء: حمزه فالفيلاا لسه كان عندو عمليات كتير اوي امبارح رجع هلكان.
حازم بهدوء: اه احتمال يتاخر شويه
محمد بهدوء: طيب نا هطلع اشوف بابا واشوف التجهيزات عامله ازاي اشطا
وسابهم وخرج
“” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “”
جميله بخوف شديد: ناا بقالي اسبوع بدور ع الورق وم لاقيالو اثر نا هتجن نا شوفت حمزاوي وهو بيحطو فالخزنه بعيني
وقامت وقفت بره فالقاعه وسرحت
“” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” ”
ملك بزهق وزعل: يحمزه قوم بق حرام عليك
مردش
ملك فضلت تهز فيه
حمزه بعصبيه: في ايي
ملك بقمص: حمزه الفرح تلاقيه شغال قالو هيبدا سته ودلوقتي سته ونص قوم بق
حمزه بنعس ونوم: شويه طيب يوكلي شويه
تعبان وم قادر
ملك بزعل شديد ودموع:: لا يحمزه يلا ده فرح اخواتك حته قوم ع خاطري
حمزه قام واتعدل وحضنهاا وقال بحنيه: حاضر بس متعيطيش هقوم البس
وممسح دموعهااا وباس راسهاا وقام دخل الحمام اخد دش
ملك كانت بتطلعو قميص وبنطلون
طلعتلو
قميص ابيض وبنطلون اسود وكوتشي اسود
حمزه طلع وهو بينشف شعرو وقال بحده: ملك لو لمحتك بتتمايلي ولا بتتعوجي هعدلك وهعدللك قدام الناس كلهاا ناا مجنون واعملهاا فاهمه
ملك بضيق: يعني ايي يحمزه ده فرح اختي
حمزه بتحذير: سمعتي قولت ايي
ملك بزعل: حاضر
وراحت قعدت عالسرير وقالت: طلعتلك اللبس اهو البس
حمزه راح لبس ورش برفان ولبس ساعتو وكان قمر قمر
حمزه بهدوء: قومي يلاا البسي
ملك باستغراب: منا لابسه البس ايي تاني
حمزه بصلهاا من فوق لتحت وقال بانفعال وعصبيه: هو نتي كد لابسه وايي القرف اللي نتي حطاهه فوشك دهه غوري امسحي القرف دهه وغيري يلاا
ملك قامت من عالسرير وقالت بعصبيه وعند: لا بق نا زهقت ده فرح اختي يعني مفيهاش حاجه لو حطيت حاجه فوشي
حمزه قعد عالسرير وفتح فونو وقال ببرود: افضلي اهري اهري كد ونتي عارفه انو فالاول وفالاخر هتتزفتي وتلبس اللي ع مزاجي
ملك بعند شديد: م هغير يحمزه م هغير ولا همسح حاجه واللي عندك اعملو
حمزه رفع راسو وبصلهاا ورما الفون وقام وقف ومشي عليهاا لحد منزقهاا فالحيطه حط ايدو عالحيطه وقال بتحذير وبرود: طب يلاا يملك ادخلي غيري ع متزعليش من رد فعلي هاا
وضرب بخفه ع وشهاا
ملك بدموع: حمزه كلهم اكيد عاملين اكتر من كد مجتش علياا
حمزه بزعيق وعصبيه: نا مليش دعوه بحد نتي فاهمه ليااا دعوه باللي جايبينك نتي لاخر مره هقولك ادخلي غيري نا م مسؤل عن اللي هيحصل بعدين
ملك بزعل: حاضر
حمزه بعد وهياا راحت مسحت الميكب وغيرت لبسهاا
خلصت وحمزه مسك ايدهاا ونزلو ركب العربيه ومشي
“” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “”
حمزه وصل وركن عربيتو ودخلو
جات واحده لابسه فستان سواريه وقصير من عند رجليها
مدت ايدهاا وسلمت ع حمزه وقالت: اازيك يحمزه
ملك بصتلها وبصت لايدهاا ولسه هتتكلم حمزه ضغط ع ايدهاا وقال بهدوء: اهلاا يمارياا اعرفك ملك مراتي
ملك ديي ماريااا معايااا فالمستشفى دكتوره كبيره اوي زيي
مارياا بصتلو وقالت بهيام: ومتعاونين انشاء الله ف خير كبير اوي الايام اللي جايهه
حمزه ببتسامه: انشاء الله
وسابهاا ومشي
ملك بعصبيه: مين ديي وازاي تمسك ايدهاا هاا
حمزه…..
google-playkhamsatmostaqltradent