رواية ملكت الحمزة الفصل السابع و العشرون 27 - بقلم سندس احمد

الصفحة الرئيسية

 

 رواية ملكت الحمزة الفصل السابع و العشرون 27

في صباح يوم جديد “♡”
حازم كان بيرن على حياه بس مكنتش بترد
رن ييجي خمس مرات مردتش
رن اخر مره لاقاهاا ردت
حازم بعصبيه.: هو نا م برن عليكي
حياه بهدوء: كنت نايمه يحازم
حازم مسح وشو بهدوء وقاالل: طيب اعملي حسابك اني جاي انهارده اطلب ايدك
حياه بخوف: بس بس ماما م هتوافق يحازم
حازم برفع حاجب وضيق: هو مين هيتجوز نتي ولا هياا اتعدلي كد ع م طايق نفسي عالصبح
حياه بضيق: في ايي يحازم وبعدين متنساش اللي حصل ماما م سهله خد بالك ها
حازم ببرود: ولا ونتي عارفه كد كويس وعارفه نا ممكن اعمل فيكي ايي لو مبقتيش ليااا تحبي افكرك
حياه بلعت ريقها بخوف وقالت: هتخطفني زي معملت قبل كد
حازم ببرود: بالظبط كد وممكن بق مرجعكيش زي المره اللي فاتت وابعدك عن كل االعالم زي مخوياا عمل مع اختك
حياه بدموع: حازم نا بجد بحبك وعيزاك بس ماما هتوفق فطريقنا صدقني نتا متعرفهاش خالص
ونا مقدرش اعارضهاا هياا طول عمرها عايشه عشاني نا ونور وسليم اجي نا دلوقتي اعصيها
حازم بسخريه: يعني ايي يحياه.
حياه بهدوء وتعب: نا هدخل اكلم ماما دلوقتي واقولها انكو جايين ع تطلب ايدي وهحاول معاها وهرن عليك وهقولك قالت ايي
حازم ببرود: تمم
«ومستناش يسمع ردها وقفل فوشها ورما الفون عالسرير وقعد عالكنبه وحط ايدو ع وشو»
حازم بهوس: حته لو امك م موافقه يحياتي نتي بتاعتي ومستحيل امك تبعدني عنك لو حصل ايي
«وفرد جسمو عالكنبه وغمض عيونو بتعب»
“♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡”
«ملك قامت مالنوم ملاقتش حمزه جمبها سمعت صوت الدش عرفت انو بيستحما
قامت من عالسرير ونفضتو وفرشتو كويس ولمت هدوم حمزه اللي متبعتره فالاوضه وحطيتهم ف سبت الغسيل
وراحت قعد عالسرير ومسكت فونها بقت تلعب فيه
»
«حمزه خرج مالحمام وهو بينشف شعرو ولابس بنطلون اسود بيتي بس
شافاها راح قعد جمبها وباسها من خدها وملك ولا هيا هنا»
حمزه بهدوء: لوكي
ملك بانشغال: امممم
حمزه اتغاظ وراح شد من الفون
ملك بعصبيه: حمزه هات الفون
حمزه ببرود: لا وطول منا معاكي الزفت ده ميتمسكش
ملك بعند: لا همسكو وبعدين منتا بتبقا قاعد معايااا وساعات بتسبني وتقعد عالابتوب وعالفون اشمعنا نا
«حمزه حاوط وسطها وقربها منو وقال بهدوء: ملكيش دعوه باللي نا بعملو وبطلي عند
ملك لوت وشها ومردتش عليه
حمزه دفن راسو فرقبتها وبق يبوسها ويشم ريحتها ويستمتع
ملك بضيق: حمزه ابعد م قادره
حمزه برفع حاجب: م قادره ايي نا بقالي يييجي اسبوع ملمستكيش ولا جيت جمبك
ملك بخنقه: حمزه بجد م طايقه نفسي
حمزه اتعصب منها وقال: يعني ايي م فاهم يعني م طايقاني
ملك غمضت عيونها بتعب وحيره.
حمزه قام من جمبها بضيق وعصبيه وراح عند التسريحه وبق يظبط شعرو وهو متعصب…
ملك رجعت جسمها لورا ونامت وغمضت عيونها
ملك بضيق: حمزه جعانه
حمزه منغير ميبصلهاا: قومي غيري هدومك ع ننزل نفطر تحت
ملك بضيق: نا كسلانه اقوم يحمزه
وكملت بخبث: تعالى شيلني وساعدني طيب..
حمزه بخنقه: ساعدي نفسك
وراح قعد عالكنبه ومسك فونو وطنشها
ملك رفعت حاجبها بغيظ وزعل…
قامت وراحت عندو ومسكت راسو بايدوها ورفعتها ليها وقالت بضيق وغيظ: لا هتساعدني قوم
حمزه برفع حاجب وبص لايدها وقال: نتي قد اللي بتعمليه ده
ملك باستفزاز: امم قدو قدو ونص كمان
«حمزه قام وشدها وبقت فحضنو وقال ببرود: نتي الوقت بقيتي حامل يملك م عايز عند ع نا عصبي وم بستحمل برودك ولا عندك ده مفهوم ف اظبطي حالك كد
ملك حاوطت رقبتو وقال بدلال: اديك قولت اهو حامل يعني تدلعني وتحبني وتجبلي حجات حلوه كتير وتقولي كلام حلو وتنفذ كل طلاباتي


حمزه ضحك بصوت عالي اوي وقال: ماشي بس هطلعو عليكي بعد متولدي
ملك برقه: اهون عليك طيب دنا حتتك
حمزه بعشق: نتي تدلعي براحتك فاهمه
ملك باستو فخدو وقالت بمياعه: طب ايي م هتساعدني
حمزه بوقاحه: طبعا هساعدك بس م عايز صوت ها
ملك ضحك جامد وهو شالها ودخل بيها الحمام
“♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡”
حور بزعيق: محماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
محمد قام من النوم مفزوع ووقع من عالسرير
حور فضلت تضحك عليه وعلى شكلو
محمد بعصبيه: حور غوري من وشي بدل مطلع ميتينك دلوقتي
حور باستفزاز: قوم يقلب حور ع نفطر سوا وم هسيبك غير لما تقوم


محمد راح عندها ومسكها من قفاها وقال بغيظ: نتي غلطه جيتي غلطه واكبر غلطه وربنا يحور م عايز اتجنن عليكي


وهنا علي دخل ووقف سند جسمو عالباب وقال بضحك: نتاا تتعود بق يمحمد دوق شويه من اللي كانت بتعملو فينا


محمد حط ايدو فوسطو وقال بغيظ: لا يخويااا ونا ايي يجبرني على كد دنا اموتها نتا متعرفنيش
حور بغيظ: تموت مين ياض دنا شمعه البيت نا م عارفه منغيري البيت ده كان هيبقا عامل ازاي بس
علي ضربها بالقلم على وشها وقال بقرف: ونبي يختي البيت كان هيبقاا زي العسل منغيرك
حور بلويه بوظ وزعل: اخس هما دول الاخوات تعيش يعلي
علي حط ايدو على كتفها وقال بحنيه: نتي صدقتي يبت والله يحور البيت ده فعلاا من غير رخامتك وغلاستك بتاعت كل يوم ده مكنش هيبقا ليه طعم
حور بغرور: عارفه
محمد قلدها اوي وعلي وحور ضحكو عليه.
محمد زقوهم لبراه وقال: يلا منك ليها بيتك بيتك بيتك عايز استحمااا وارووق على نفسي روحو شوفو يامن ولا حازم رخمو عليه
وقفل فوشهم الباب
علي ضرب حور على وشها وقال يغيظ: دايما جايبه لنفسك التهزيق وقله القيمه
حور بغيظ: ولا هتمد ايدك هزعلك
يامن بهدوء: هو نتو م هتبطلو يلا ع نفطر حمزه نازل هو ومراتو وكلنا هنتجمع يلا
حور طلعت لسانها ل علي وجريت عالمطبخ
يامن بضحك: بجد مجنونه اوي
ومشيو عالريسبشن قعدو
“♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡”
حياه بتوتر: ماما هو نا ممكن اتكلم معاكي فموضوع
حوريه بشك: في ايي مالك م على بعضك كد احكي
حياه بتوتر وخوف: ح حازم جاي يطلب ايدي انهارده هو وعيلتو قولتي ايي
حوريه ببرود: الاحسن ميجيش
حياه بصدمه: اييي
حوريه وهياا بتغشل الاطباق: زي مسمعتي لاني م موافقه م كفايه اختك نا لو كنت موجوده ساعتها مكنتش خليتو يتجوزها الوسخ ده
حياه بدموع: يس يماما حمزه. بيحب ملك اوي نتي متعرفيش حاجه وكمان حازم بيحبني اوي نتي عارفه اليوم اللي عمو خطفك فيه نتي واخواتي هو اللي وقف جمبي ومسبنيش يماما ووداني عند عيلتو وقعدني معاهم وحمزه م زي حازم يماما
حوريه بهدوء: يعني نتي موافقه
حياه بتوتر: اه يماما موافقه لاني حاسه معاه بالامان ومرتاحه جدا وكمان بحبو يماما وده سبب كافي يخليني اوافق ونتي كمان توافقي
حوريه بوجع حاولت تخفيه: طيب ونا م هقف فوش سعادتك يحياه وطالما نتي موافقه ف نا كمان موافقه
حياه بفرحه: بجد يماما
حوريه بهدوء: اه كلميه وقوليلو
حياه حضنتها بفرحه وقالت: نتي احسن حوريه فالدنيا دي كلها وباستها فخدها وطلعت بره
حوريه بدموع: بعد م اربي واكبر واعلم ولوحدي يسبوني وميضحوش عشاني بس خير
“♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡”
حمزه كان بيسرح شعر ملك وبيدهنو
ملك بحب: موزتي
حمزه بغيظ: نتي تدلعي براحتك بس اسمي لا يملك
ملك بضحك: يوووه م جوزي وقره عيني
حمزه كان بيظفر شعرها وقال: مممم واييي. كمان
ملك بحب: وابو ابني انشاء الله وحبيبي وكل حاجه
حمزه لف شعرها كعكه وراح عند الدولاب وقال: بالمناسبه صح بكره باذن الله الجمعه هدبح واوزع عالناس الغلابه
ملك باستغراب: تدبح ايي وعشان ايي
حمزه بحب: بمناسبه المولود الجديد
ملك ببتسامه: ممممم
حمزه بهدوء: لفي الطرحه ع ننزل يلا
ملك بهدوء: حاضر
ملك لفت الطرحه ولبست كوتشي بيتي ووقفت بصت لنفسها فالمرايه
حمزه وقف جمبها وهو بيلبس الساعه وقال: طولي الطرحه شويه
ملك بزعل: حمزه احنا م هنخرج
حمزه بهدوء: حاضر يملك حاضر
وخلصو ونزلو
لاقو كلهم قاعدين بيفطرو
حمزاوي بحب: الف الف مبروك يملك يبنتي يتربى فعزك يحمزه يحبيبي
حمزه بهدوء: الله يبارك فيك
حور. جريت عليها وحضنتها وقالت بحب: مبروك يملك
ملك بحب: اللي يبارك فيكي يحببتي
حمزاوي بحب: تعالي يحببتي تعالي جمبي
ملك بصت ل حمزه وحمزه قالها تروح
راحت ووقفت جمبو
حمزاوي باس راسها وطلع من جيبو فلوس كتيره اوي وادهالهاا
ملك بصتلو بصدمه
حور بغيظ: طب ونا يحمزاوي
علي حط ايدو على بوقها وقال بغيظ: يخربيتك فاضحانا فكل حته اخرسي
ملك بصت ل حمزه قبل متاخدهم
حمزاوي بحده: ايي يحمزه هو نا م ابوك ولا ايي بتبصلها ليه
حمزه قعد عالكرسي وقال ببرود: خديهم يملك
ملك سمعت كلامو وخدتهم منو وباست ايدو
وراحت قعدت جمب حمزه وبدات تاكل بجوع شديد
يامن بهدوء: حمزه احنا هنتجوز
حمزه بحب: يجدع مين بق
حازم ببرود: نا هتجوز حياه اخت مراتك
ملك باستغراب: اختي نا
حازم هز راسو بهدوء
ملك ببتسامه: طبعا اوي هو احنا نطول اصلااا
حازم بحب: تسلمي
حمزه لسه هيتكلم
سمعو صوت قوي اوي جاي من بره
وووو

google-playkhamsatmostaqltradent