رواية جنون سما الفصل السابع 7 - بقلم جنات بدر

الصفحة الرئيسية

  رواية جنون سما كاملة بقلم جنات بدر عبر مدونة دليل الروايات


 رواية جنون سما الفصل السابع 7

صباح يوم جديد وفي أمل جديد

سما فتحت الأميل

سما صباحؤؤؤؤ فل

محمود صباح جميل على عصفورة النيل

فينك يابت بتقفلي فجأه ليه

سما اقولك سر

محمود قولي خير

سما اصلوا انا عامله إميل في السر محدش يعرف

محمود ليه كده

سما عشان مش مسموح وانا نفسيتي تع&بانه ولو فضلت كده احتمال ام&وت عشان كدا

محمود بقلق طيب انتي حصل معاكي ايه

سما بواج&ع مفيش

محمود يابت قولي انتي خايفه مني انا عندي اخلاق وأهلي مربيني صح يعني متخافيش

سما خلاص سيبها بظروفها

محمود طيب انا ماشي ومش هفتح فيس

سما ماشي رايح فين جنات بدر

محمود رايح الج&يش

سما بجد الله كان نفسي اروح الجي&ش أوي

محمود نفسك في ايه ياختي

سما هههههههه اروح الجي&ش

محمود اقعدي على جنب يابت ياهبله بلا نفسي اروح الج&يش

انتي لو شفتي اللي بيشوفوا هتحمدي الله انك بنت

سما ليه يعني

محمود المهم انا ماشي بكره وعايزه اسمع صوتك لو مره وحده بس

سما حست بن&غزه في قلبه سما ممنوع انا بتكلم شات بس

محمود يابت بقولك حابب اسمع صوتك محدش عارف هارجع ولا لا

سما هترجع بخير ان شاء الله وهنتخانق كتير وترخم عليا زي عادتك جنات بدر

محمود سما انا مش بهزر طيب ابعتي رقمك وانا أكلمك

سما لا مش هينفع وغير الموضوع

محمود يااوزعه اخلصي ابعتي رقمك ويلاه

سما لا قولت بتكلم شات بس

محمود والله مش هعملك مش&اكل انا هسمع صوتك بس وافصل

سما بردو لا مش هينفع

محمود يابت متنشفيش دماغك اخلصي

سما وانا قولت لا يعني لا

محمود سما بجد هزعل منك يلاه جدعه اسمعي مني

سما وانا قولت مش هينفع

وفصلت

⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

سما وحست بي وج&ع شديد في قلبها

وبقيت تعي&ط جامد وبح&رقه وحاسه قلبها هيوقف من الوج&ع

بقيت تصرخ بصوت مكتوم ليه يارب ليه أنا عملت ايه

عشان يحصل فيه ده كله ايه ذنبي انا مش عايزه أعيش تاني انا كره&ت الدنيا كره&تها ومش عارفه اعمل ايه انا بقيت وحي&ده رغم الكل حواليه ليه محدش حاسس بوج&ع ليه محدش بيشوف عيوني اللي زي كسات الد &م ليه محدش ملاحظ الح&زن والوج&ع على وشي ليه يا رب يا رب أنا تعبت ومعنديش طاقه اتحمل

خلاص مش قادره انا تعبت ولا قادره أقرب من شخص ولا قادره ابعد عن شخص وخبطط ايدها على الأرض جامد اه آآآآآآه ااااه ياوجع قلبي تعبت بجد تعبت😭💔 جنات بدر

⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️لا حول ولا قوة الا بالله

محمود ليه مش فاهمه اني حابب اسمع صوتها وبعدين ديما بتصدني ليه مش حاسه بيا ليه ياسما مش عارف

وبعدين أنا بجد اتعلقت بيكي وبفتح عشانك انتي بس

⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️استغفر الله العظيم واتوب اليه

رجعت فتحت سما كانت منزله بوست مكتوب عليها

إذا أردت شيء بشده فاطلق سراحه فإن عاد إليك فهو ملك لك

وان لم يعودفانه لم يكون لك من البدايه

لقيت محمود حطتها على البروفايل

رحت هي كمان حطتها جنات بدر

محمود بعت الصور وقال ايه ده بقى افهم

سما قالت ايه

محمود ليه بتعملي زاي افهم

سما قالت بغضب اولا دي أنا اللي منزلها وانا حره بقي

محمود طيب ياسما برحتك انا مش هتكلم تاني

سما بمرح طيب خلاص بقى يامشاكلجي بلاش نكد

وانت هتروح وترجع هتلاقيني قاعده هنا ومش هروح في مكان

محمود بزعل سما انتي دماغك ناشفه جنات بدر

سما طيب خلاص بقى متزعلش خليك رويح يابا رشدي

محمود هههههههه ماشي يااوزعه هتوحشني

سما ربنا يحفظك ويحميك

محمود تسلمي

سما طيب مش هتخد الفون ليه

محمود عشان ممنوع وبعدين هما 10ايام بس وهخد الشهادة

سما ربنا يعديهم على خير جنات بدر

محمود سلام خلي بالك من نفسك

سما وانت كمان ربنا يحفظك ويحميك يارب

⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد

عده يومين وسما حاسه بخنقه وضيق

ومش بتعمل حاجه غير انو ترجع المحادثه بينها وبين محمود

وتبتسم على كلامه ورخامته وقد ايه بجد بتكون سعيدة ومبسوطه وهي بتكلم على الرغم انو شخص متعرفوش أو شافته قبل كده بس قادر بجد يسعدها بهزارو ورخامته معاها وقد ايه اتمنت انو الوقت يوقف وهي بتكلمها وانو الوقت ميعديش

بس للأسف بتصحا على الحقيقة المره انو مربوطه بشخص أخر قد ايه نفسها تقرب من محمود وقد ايه زعلت عشان كانت نفسها تسمع صوته لكن لا دي سما وهي حطط قواعد وحدود ليه قبل متعمل إميل ودي اخلاقها حتى لو مش بتحبه عثمان بس لازم تكون صيناه ومش لازم تقرب من شخص وهي مخطوبه

وبعدين سما قبلتها الصوره ونظراتها جات عليها وبعدين مقدرتش تمسحها وراحت حفظتها وابتسمت أول ماشفتها

وبعدين ملامح وشها اتغيرت “””

ايه هيحصل بين سما ومحمود ياتره هتوصل لي حب بجد وعثمان هيسيب سما بسهوله دي ولا ايه وكريم أتاني هيسكت

توقعتكم ياتره سما هتكون نصيب مين محمود او عثمان او كريم

google-playkhamsatmostaqltradent