رواية زواج قاصر (كامله جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم ايه عرفات
رواية زواج قاصر الفصل السابع 7
زواج قاصر البارت السابع
احمد :يتجوز ازاي يا دكتور ده مش ممكن ابدا
الدكتور :مفيش حاجه مش ممكنه
احمد :ده رافض فكره الزواج تمام
الدكتور: العلاج الوحيد ليه أنه يخرج من الحياه الي هو عايش فيه ويدخل حياه جديده
احمد :مفيش حل تاني يا دكتور
الدكتور :ما هو مش عاوز يتكلم ويقول اي الي حصله خلاها بقا كده مفيش حل قدامي غير أنه يتجوز وبردو براحتكم بعد اذنكم
يوسف وصل الدكتور لحد باب الفيلا
احمد فضل يفكر في كلام الدكتور ودخل يرتاح في أوضته
ساره كانت قاعده في الأوضه دخلت خدت شاور ولبست البورنس وطلعت مكنتش تعرف اني يوسف في الأوضه وكان قالع هدومه التيشيرت والفلنه لبس البنطلون بس
ساره اول ما شافته حبت تجري يوسف ماسكه من أيديه ولون ضرعها وقربه احضنه
وهمس في ودنه
يوسف: انتي لبسه البورنس بتاعي ليه
ساره: بشعره المبلل اي سيب أيدي
يوسف :فضل يحرك صوابعه علي رقبتها
يوسف :هو انتي ازاي كده
ساره :كده ازاي يعني
يوسف: انتي حلوه وآله انا الي مش شايف كويس
ساره :انت الي مش شايف كويس وضربته علي رجله وزقته علي السرير وهو بيقع علي السرير شده معه اتخلع البورنس من جسمه وبانت تفاصيل جسمه ووقعت علي يوسف وهي عاري
يوسف مكنش مصدق الي شايفه وساره كانت مغمضه عينيه من الخجل والكسوف شال شعره من حاولين عينيه
يوسف: كده احلي بجد شكرا انك خلتيني اشوف حاجات انا بجد كانت محتاج اشوفه
ساره حاولت تقوم كتفها بدراعه وفضل يحسس علي جسمه
ساره :بدموع بترجاك سيبني
يوسف اول ما شاف دموعها فك دراعه من وسطها قامت وجريت علي الحمام
يوسف: انا خلاص مش عارف اي الي بيحصلي انا مبقيتش قادر ابعد عنه لا يا يوسف أوعي تكون حبيته انا بس بوهم نفسي سمع صوته وهي عماله تبكي في الحمام فتح عليه باب الحمام شافه قاعده تحت الدش وعماله تبكي قرب منه وقومه من تحت الدش وخده في حضنه وهي منهاره من البكاء
يوسف: انا اسف غصب عني
ساره: انت عارف انت عملت اي
يوسف: انتي مراتي يعني الي حصل ده كله مفيهوش حاجه غلط
ساره :انت شوفت تفاصيل جسمي
يوسف: انتي عارفه يعني اي جواز يعني انا يحلالي اني اعمل معاكي علاقه كامله مش اشوف جسمك بس خلاص بقا اهدي وبدا يشم ريحه شعره ويحسس علي ضهره وهي في حضنه
ساره :زقته وبعدت عن حضنه انت ازاي تدخل عليه الحمام وانا قالعه كده
يوسف :انتي بس صعبتي عليا وانتي بتعيطي
ساره :اطلع بره
يوسف: طب اهدي
ساره: بقولك اطلع
يوسف طلع من الحمام لبس هدومه وشويه وساره خرجت لبسه ترنج تحفه
يوسف: انا خارج هتعوزي حاجه
ساره: خارج ازاي الساعه١بليل
يوسف: انتي هتحققي معايا
ساره :لا مش هحقق بس الوقت اتاخر وانا مش عارفه حاجه هنا استني معايا النهارده
يوسف بانفعال وصوت عالي
يوسف: انا مفيش حد بيقولي أخرج وآله مخرجش انا بخرج بمزاجي اتخمدي لحد ما ارجع
ساره بنبرة حزن :حاضر
يوسف: حاس أنه جه عليه جامد
يوسف: انا اسف بس مخنوق شويه ده تليفوني التاني خليه معاكي لو حصل اي حاجه كلميني انا اخر رقم متسجل عندك
ساره: ماشي
يوسف: خرج من الفيلا وكان مضايق وبيسال نفسه انا اي الي بيحصلي ده هو انا فعلا حبيته وآله بكدب علي نفسي
دقت الساعه ٤الفجر وساره صحيه مستنيه يوسف وغفلت ع الكنبه
يوسف اول ما وصل وشافه نايمه فضل يتأمل فيه وهي نائمه الساعه جت ٦وهو بيتامل فيه ومخدش بالو من الوقت ساره قلات من النوم اول ما فتحت عنيه لقت يوسف قاعد علي الارض وبيتامل فيه وهي نايمه علي الكنبه
ساره: اي ده انت جيت امته
يوسف: احم انا لسه جاي حالا حتي كانت هصحيكي
ساره :ياااااه انت بتعمل اي كل ده بره
يوسف قام من علي الارض
يوسف: مفيش كانت سهران مع صحابي انا هنام ومتصحنيش خالص سيبني اصحي براحتي
ساره: انا اسفه بس انا غصب عني لما اتاخرت فتحت الكتاب بتاعك لقيتك كاتب جوه ورقه بمواعيد محاضراتك انت النهارده عندك محاضره الساعه ٩الصبح
يوسف: بانفعال متدخليش في حياتي انتي فاهمه
ساره :لا ليا ادخل في حياتي انت مش لسه قايل من كام ساعه اني مراتك
يوسف: ايوه قولت ودلوقتي غيرت كلامي
ساره: انا مليش دعوه بكلامك وهتحضر المحاضره يعني هتحضره قوم خد شاور وانا هنزل احضرالك الفطار
يوسف: بقولك سيبيني انام يامه والله ما هتعرفي هيحصلك اي
ساره :وانا بقا هخده عند بعند وهتروح الكليه يعني هتروح
يوسف: يووووه دخل ياخد شاور وهي نزلت تجهز الفطار ملقتش حد من الخدم صاحي دخلت علي المطبخ ملقتش حاجه تعمله عملت كبايه نسكافيه وجبتله قرص وطلعت علي الاوضه كان خلص الدش بتاعه وبيلبس هدومه
يوسف: حد من الخدم صاحي
ساره: لا الفيلا فاضيه من تحت
يوسف: امال عرفتي ازاي اني ده فطاري كل يوم
ساره :اي ده بجد انا لقيتني بعمل الحاجه دي ومعرفش ليه
يوسف: اه تمام انتي في سنه كام يا ساره
ساره: المفروض ادخل ثانوي بس الي يسمحه جدي قال كيفايكي لحد أكده
يوسف: ليه يعني كانتي فاشله
ساره :لا والله انا كانت بطلع الأولي علي دفعتي بس هو حكم بكده
يوسف: نفسك تكملي تعليمك
ساره: ده حلم حياتي
يوسف: خلاص هفضي نفسي يوم وهروح اسحبالك ورقك من هناك وهقدمهولك في مدرسه هنا
ساره :قامت تتنطط من الفرحه اي ده بجد
يوسف: اه بجد
ساره :قامت باست يوسف من خده ويوسف كان فرحان اوي وعمال يحسس علي خده
ساره انا اسفه
يوسف: في واحده تتاسف لما تبوس جوزها
ساره اتكسفت وبصت في الأرض بخجل
فضلو يتكلمو شويه
احمد وسهام في غرفتهم
سهام: اي الي مصحيك بدري اوي كده
احمد :انا منمتش اصلا
سهام :بسبب كلام الدكتور
احمد: ايوه
سهام :وانت قلقان ليه انا هروح النادي النهارده وهجبالو عروسه إنما اي بنت ناس بصحيح
احمد :يا دكتوره قبل ما تنقي واحده فكري وشوفي الي هتختاريه لابنك دي هتستحمله بالي هو فيه وتقدر تعالجه وآله هتزوده عليه وتخليه يتعقد اكتر
سهام: انا ازاي مفكرتش في الحاله الي هو فيه
احمد: انا بقا فكرت ولقيتله العروسه الي هتحبه وهتغيراله حياته وهتستحمله
سهام: مين
احمد: مريم بنت اخويه سليمان اخت ساره مرات يوسف
سهام الموضوع ده مش هيتم ولو علي جثتي
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
الي اللقاء في البارت الثامن
•تابع الفصل التالي "رواية زواج قاصر" اضغط على اسم الرواية