Ads by Google X

رواية زواج قاصر الفصل الحادي والعشرون 21 - بقلم ايه عرفات

الصفحة الرئيسية

 رواية زواج قاصر (كامله جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم ايه عرفات

رواية زواج قاصر الفصل الحادي والعشرون 21

زواج قاصر البارت الواحد وعشرون
ادهم بص لها بغل وبدا يجز على اسنانه
 جاسر مين ده بجد يا ادهم انا اول مره اشوفه هي دي بجد مراتك
 ادهم ايوه والله مراتي انا هكذب عليك ليه
 مريم انا مراته حقيقي بس انا انسه مريم مش مدا
م مريم ادهم بصوت عالي 
مريم اطلعي فوق
 مريم حاضر
 مريم طلعت على فوق
 ادهم ايه يا جاسر مش هتدخل ولا ايه هتفضل واقف على الباب كده
 جاسر خد ادهم وبيتمشوا فيه الفيلا
 جاسر بقى حد يخلي القمر ده انسه لحد دلوقتي انت ايه يا عم كبرت ولا ايه
 ادهم بنرفزه غير الموضوع يا جاسر قلي هتعمل ايه في اجازتك
 جاسر ما فيش ده انا بس جاي اخلص شويه ورق واشوفكم واطمن على خالتي وامشي على طول
 سهام يا حبيب قلب خالتك وحشتني قوي
 جاسر وانت كمان وحشتيني قوي يا خالتو انتي عامله
 ايه سهام بخير يا روح خالتك
 ادهم طب بعد اذنكم هطلع لمريم بس عشان عايزه
 ادهم سابهم وطلع فوق 
سهام ايه يا جاسر خطوه حلوه اللي انت عملته دي 
جاسر انا اقدر ارفضلك طلب 
سهام بس لازم ننفذ خطتنا زي ما هي بالظبط هتلف الاول على مريم وبعد كده بعد مريم تلف على اختها تمام
 جاسر تمام يا خالتي بس احنا متفقين على الشيك
 سهام عايزه الكلام ده يخلص في اسبوعين
 جاسر حاضر يا خالتي وقبل اسبوعين كمان
 سهام حبيب خالتك انت
 سهام حضنه جاسر 
سهام يلا عشان الغداء جاهز اطلع غير هدومك وتعال
 في الغرفه عند ادهم ومريم
 ادهم دخل ورزع الباب
 مريم رجعت لورا 
ادهم بدا يبصلها ويبرق عينيه 
مريم  من الرعب بدات ترجع لورا لحد ما وصلت للحيطه
 ادهم حجزه بي ايده الاثنين على الحيطه عشان ما تطلعش
 مريم اي يا ادهم هتعمل ايه اهدى يا حبيبي
 ادهم انتي اي الكلام اللي انتي قلتيه تحت ده
 مريم كلام ايه انا قلت الحقيقه
 ادهم على فكره انسه من مدام مش هتاخد مني خمس دقايق انا ممكن في خمس دقايق اخليكي مدام بس انا محترم رغبتك فانك انتي مش عايزه دلوقتي تقومي انت تطعنيني في رجولتي
 مريم اطعنك في رجولتك ليه بقى ان شاء الله 
ادهم انتي عارفه يعني ايه الواحده تبقى متجوزه بقلها شهرين ولسه انسه بيقول عن جوزها اي
 مريم بيقول انه راجل ومحترم رغبه مراته 
ادهم لا ما بيقولوش كده بيقولو بطريقه تانيه خالص وانت خليتي صاحبي يقولهالي تحت دلوقتي
 مريم انت مكبر الموضوع على فكره ما فيش حاجه من ده كله
 ادهم بدا يخبط على الحيطه 
 ادهم انا نازل انزلي يلا عشان نتغدى وحسابنا هيبقى بالليل
 ادهم نزل وهو مخنوق ومتعصب ومريم لحظات ونزلت وراه كان الكل قاعد على الغداء 
جاسر ايه يا يوسف وانت كمان طمني عليك يا حبيبي مراتك لسه انسه ولا مدام
 يوسف عيب عليك يا اسطى مدام طبعا ولا ايه يا ساره
 ساره اتكسفت وشه احمر وحطط عينيه في الارض جاسر تسلم يا حبيبي علم اخوك بقى بدل ما هو فاضحنا كده 
ادهم بدا يضغط على ايده ويبص لمريم 
مريم بدات اكل كلهم بداوا ياكلوا 
مريم ايه يا استاذ جاسر حضرتك ما بتاكلش ليه
 جاسر لا والله ده انا كده اول مره اكل كمان حد يشوف الاقمرات دول قاعدين قدامو وماياكلش
 مريم كلامك ذوق جدا على فكره 
جاسر ده حقيقه فعلا بجد يوسف وادهم محظوظين انهم لقوا قمرات زيكم
 ادهم مسك الشوكه ومن تحت السفره بدا يضرب مريم في رجله بالشوكه
 مريم شفتو من تحت وقرصت ايد ادهم ادهم بصلها وبرقلها
جاسر وانتي بتدرسي وآله خلصتي
مريم لا انا بدرس في الجامعه الامريكيه 
جاسر اه على كده بقى ممكن تشتغلي وتسافري امريكا كمان
 مريم لسه بدري على حكايه امريكا دي شويه كده لما حتى اخلص تعليم انا لسه في المرحله الثالثه 
جاسر ان شاء الله هتخلصي تعليم على خير وانتي يا استاذه ساره بتدرسي 
ساره ايوه انا لسه في اولى ثانوي
 جاسر اوه ايه ده انت صغيره قوي بس جسمك وشكلك ما يدوش انك انتي بالسن ده يبان أنك انتي اكبر من كده
 يوسف ايه يا عم ما تاكل انت بتعاكس مراتي قدامي ولا ايه
 جاسر لا والله مش معاكسه ولا حاجه بس انا بس بشكر فيهم لانهم بجد ذوق جدا ومحترمين
 ادهم جرى ايه يا عم جاسر لو الاكل مش عاجبك يلا نقوم بدل ما انت عمال تافور كده علي الاكل 
جاسر لا مش حكايه افوره والله ده انا بس بمدح في جمالهم
 ادهم يلا يا جاسر قوم يلا ارتاح شكلك تعبان والسفر ماثر عليك
 مريم تحب اوصل حضرتك لغرفتك 
ادهم مسكه من معصمها ورجعها لورا خليكي انتي انا  هوصله انا 
مريم لا ارتاح انت يا حبيبي هوصله انا 
ادهم بيضغط على معاصمها قلتلك خليكي انتي وهوصله انا
 جاسر لا ولا انت ولا هي انا كده كده عارف طريق الاوضه وكنت فيه من شويه غيرت هدومي 
جاسر طلع عشان يرتاح
 ادهم مسك الشوكه على الاكل وحطها على رقبه مريم
 مريم مغمضه عينيها ادهم بدا يجز على اسنانه ومره واحده رمى الشوكه من ايديه
 مريم طلعت تجري على فوق بالليل في البيت تحت الكل سهران
 مريم نزلت من اوضتها لابسه تيشرت اسود  وبنطلون جينز وفرده شعرها وماسكه التليفون ونازله على السلم 
جاسر اه ايه الحلاوه دي يا مدام مريم 
مريم بصتله 
جاسر انا اسف انا قصدي انسه 
جاسر فضل يضحك
 ادهم كانت الدم جري في عروقه كان هيقوم يرتكب جنايه ساعتها بس حاول يمسك نفسه على قد ما يقدر عشان خاطر جاسر ابن خالته ومامته متزعلش 
مريم قعدت جنب ادهم
مريم قولي بقى يا استاذ جاسر حضرتك نازل ليه 
جاسر من حسن حظي اني انا نزلت مصر عشان اشوف الجمال ده كله الا ما كنتش هشوفه
 مريم كلامك حلو قوي يا استاذ جاسر
 جاسر هو ايه حكايه استاذ استاذ ممكن تقولي يا جاسر عادي احنا خلاص بقينا اصحاب
 ادهم كان قاعد بيبص لهم وهم بيتكلموا زي ما يكون هيقوم يعمل جنايه
 ادهم انتي مش شايفه الجو ساقعه على اللبس اللي انتي لابسه ده يا حبيبتي
 مريم لا ولا ساقعه ولا حاجه بالعكس انا عايزه اقوم اشغل التكييف كمان 
ادهم كان ملاحظ اني جاسر عمال يبص علي منطقة الصدر عند مريم وبيبص علي جسمه 
ادهم همس في ودنها قومي غيري الي لبسه
  مريم لا انا عاجبني ده جدا
 ادهم بس مش عاجبني انا ولو سمحتي قومي عشان ماعملش شوشره في المكان كله 
مريم لا انا مش هو مغيره هدومي انا هسيبلك الفيلا واقوم اقعد في الجنينه عن اذنك
 ادهم يبقى احسن برده 
مريم طلعت الجنينه
 جاسر طب انا هعمل مكالمه اطمن مامتي في التليفون وهرجع لكم ثاني
 جاسر انسه مريم
 مريم نعم يا استاذ جاسر
 جاسر احنا قولنا ايه
 قصدي نعم يا جاسر في حاجه 
جاسر حضرتك لطيفه قوي على فكره بجد انا مش عارف ادهم ازاي سايب الجمال ده كله
مريم بعد اذنك يا استاذ جاسر لزم يكون في حدود للتعامل الغلط مش من عند جوزي جوزي راجل مثقف ومقدار اني مراته حبه وقت لحد ما ياخدوا علي بعض مفيش داعي للكلام ده بعد اذنك
 جاسر مسك ايد مريم 
جاسر طب انا اسف 
مريم شدت ايديه
مريم بعد اذنك والتزم حدودك 
مريم سابت جاسر ومشيت 
الكل داخل علشان ينام
في الغرفه عند ادهم ومريم 
ادهم دخل الغرفه وكان مخنوق جدا قلع الساعه بتاعته وبدا يغير هدومه وهو بيبص لي مريم نظرة رعب 
مريم طب انت زعلان ليه انا عملت حاجه تزعل 
ادهم ،،،،،،،،،،،
مريم طب رد عليا انا مقدرش علي زعلك 
ادهم لو خايفه علي نفسك نامي ومتتكلميش معايا 
مريم ليه بقا انشالله هتموتني 
ادهم الصبر من عندك يارب 
مريم وقفت قدام ادهم ولفت ايديها حولين رقبتها
ادهم فك ايديها من حولين رقبتها
مريم انت عارف اني وآله حد في الدنيا يملي عيني وآله حياتي غيرك انت بس عايزه اعرف انت بتغير عليا 
ادهم واغير عليكي ليه انا بغير علي جاسر صحبي وابن خالتي 
مريم يعني مبتغيرش عليا 
ادهم لا مبغيرش 
ادهم خد هدومه ودخل يغير في الحمام 
مريم بتتكلم مع نفسه 
مريم  ام خليتك تعترف بلسانك انك بتغير عليا مبقاش انا مريم 
ادهم غير هدومه وطلع بالملابس الداخليه 
مريم قاعده علي السرير وادهم جه نام وخله ضهره لي مريم 
مريم اي ده انت مش هتخدني في حضنك 
ادهم لا مش هاخدك يا انسه مريم 
مريم انت دمك تقيل خدني في حضنك بقا 
ادهم قولتلك نامي يامه والله العظيم اقوم اخليكي مدام بجد انا ماسك نفسي بالعافيه 
مريم لفت وشه الناحيه التانيه وفضلت تعيط وتكتم في صوت عيطها 
ادهم لما سمع صوت عيطها جه من وراه وحضنها من ضهره 
مريم ابعد عني انا مش عاوزه احضنك انت وحش 
ادهم هووووووس نامي الحاجه الوحيده الي مقدرش اعمله اني اشوف دموعك تنزل منك دموعك دي بتكويني من جوه 
مريم يعني لسه زعلان مني 
ادهم مش معني اني حضنتك وهنام في حضنك طول اليوم اني مش زعلان لا زعلان واوي كمان بس غصب عني مقدرش انام بعيد عن حضنك نامي بقا 
مريم كانت فرحانه اوي بكلام ادهم وبحبه ليه قرارت أنه تفضل تكيدو وترخم عليه وتخليه يغير عليه طول الوقت 
تاني يوم مريم صحيت شافت ادهم بيغير هدومه ورايح الشركه 
مريم انت رايح الشغل يا حبيبي 
ادهم ،،،،،،،،،،،،
مريم يووووه نسيت انك مقموص 
ادهم خد شنطته ونزل ركب العربيه وراح الشغل 
مريم قامت غيرت هدومها وشويه والباب بتعه خبط بتفتح الباب شافت جاسر في وشه 
مريم خير يا استاذ جاسر 
جاسر زقه في الأوضه ودخل وقفل الباب وره 
.............................
الي اللقاء في البارت الثاني وعشرون
معلش يا جماعه اتاخرت عليكم والله انا اسفه لظروف خاصه كانت تعبانه ومش قادره اكتب في الروايه  ياريت كلكم تعذروني وشويه انشالله وهنزلكم كمان بارت

  •تابع الفصل التالي "رواية زواج قاصر" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent