Ads by Google X

رواية زواج قاصر الفصل التاسع عشر 19 - بقلم ايه عرفات

الصفحة الرئيسية

 رواية زواج قاصر (كامله جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم ايه عرفات

رواية زواج قاصر الفصل التاسع عشر 19

زواج قاصر البارت التاسع عشر
ساره قرارات تعترف ليوسف ان هي بتحبه فضلت تفكر في الطريقه اللي تجيبها ليوسف ما لقيتش غير طريقه واحده بس 
لبسه فستان حلو قوي وفضلت مستنيه يوسف في الجنينه اول ما عربيه  يوسف وصلت جريت ركبت العربيه مع يوسف
 يوسف ايه ده انتي رايحه فين
 ساره اطلع بسرعه 
يوسف اطلع اي في اي
 ساره بس اطلع وانا هقولك على كل حاجه
 يوسف رجع طلع بالعربيه تاني في الطريق
 يوسف اي في اي
 ساره اصل انا حابه نطلع نسهر النهارده انا وانت بس
 يوسف طب واللي حابب يسهر يعمل الحركه اللي انتي عملتيه دي
 ساره انا كنت حابه اعملهلك مفاجاه 
يوسف واي خلاكي تحني عليا كده وتخرجي معايا
 ساره والله انت ظلمني
 يوسف ظالمك ده انا قربت انسى اصلا اني انا متجوز
 ساره اول ما نوصل المكان عندي ليك مفجاء حلوه قوي
 يوسف خير ربنا يستر على مفاجاتك
 اول ما وصلوا المطعم اللي هيسهروا فيه 
يوسف خير يا ستي ادينا وصلنا في اي بقى
 ساره انت كنت كلمتني من كام يوم على موضوع كده وانا ما ردتش عليك فيه
 يوسف انا بكلمك في مواضيع كتير وانتي ما بترديش اي موضوع بقى
 ساره الموضوع اللي هو
 يوسف ايوه هو اي موضوع ايه
 ساره يوسف انا  بحبك
 يوسف يااااه اخيرا نطقتي يا بنتي انا كنت هموت عشان تنطقي
 ساره انا بس كنت مكسوفه وكنت خايفه لتكون مش بتحبني
 يوسف مش بحبك ده انا خلاص كان قدامي يومين وافرقع منك
 ساره يعني انت كمان
 يوسف ايوه انا كمان بحبك 
ساره بجد انا فرحانه قوي اني انا عبرتلك عن شعوري واحساسي 
 يوسف بس الحب مش اقول بس الحب افعال 
ساره قصدك ايه 
يوسف اللي بيحب يعمل اي حاجه عشان خاطر حبيبه وانا مش طالب منك غير حاجه واحده بس وانتي عرفه الحاجه دي لو بتحبيني بجد هتعمليه وانا مش هطلبه منك هسيبك انتي وقت ما تكوني مستعده تطلبيه انتي مني
 ساره طب مش هتطلب لنا اكل ولا اي
 يوسف اطلبي اللي انتي عايزاه 
يوسف وساره سهرو بره 
الساعه دقت 12:00 بالليل يوسف في العربيه مع ساره
 يوسف اطلعي انتي غيري هدومك ونامي وانا نص ساعه وهحصلك
 ساره ليه انت رايح فين
 يوسف انا بس شايف ادهم اخويا قاعد لوحده هروح اقعد اتكلم معاه شويه 
 ساره خلاص ماشي 
ساره نزلت من العربيه طلعت على اوضتها وكانت فرحانه اوي فضلت تفكر في كلام يوسف ليه طلعت من الدولاب قميص نوم مغري جدا ولبسته وروقت نفسها على الاخر وقعدت على السرير مستنيه يوسف
 يوسف اول ما فتح الباب شافه بالمنظر ده 
يوسف هو انا غلطت في العنوان ولا ايه لا انا ماغلطتش دي اوضتي
 ساره ادخل واقفل الباب
 يوسف ما انا بصراحه مش مصدق نفسي وخايف منك 
 ساره خايف مني ليه بقى هو انا عو ولا عو
 يوسف يعني اول  مره اشوفك زي القمر كده 
ساره قامت من على السرير قفلت الباب وشدت يوسف ودخلته الاوضه
 ساره انا وانا في المطعم ما عرفتش اعبرك عن حبي ليك 
يوسف حضنه من وسطه طب ما احنا لسه فيها عبريلي زي ما انت عايزه
 ساره لفت ايديها حوالين رقبته وهمست في ودنه 
ساره انا بحبك ومستعد اعمل معاك اي حاجه انت عاوزه
 يوسف بصلها تاني
 يوسف يا بت انتي تعبانه ولا اي
 ساره يعني لا كده عاجب ولا كده عاجب
 يوسف لا انا مش مصدق نفسي بس
 ساره لا صدق انا معاك وملكك و تحت امرك هتعمل اي بقا
يوسف يعني هو انتي عايزه بعد القميص الجامد ده والقمر اللي انا شايفه ده اعمل ايه يعني
ساره بس ممكن قبل اي حاجه يا يوسف توعدني
 يوسف اوعدك بايه
 ساره توعدني انك انت عمرك ما تتخلى عني عمرك ما هتسيبني ودايما هتبقى جنبي
 يوسف مسك ايديه
 يوسف يا ساره انا بحبك عارفه يعني ايه بحبك
 ساره خايفه بعد ما اتعلق بيك تسيبني
 يوسف يا مجنونه انتي عمري حد يسيب عمره انتي روحي هو الواحد ينفع يعيش من غير روح
 ساره حضنته ونامت على صدره انا بجد بحبك قوي
 يوسف طب احنا هنقضيه في الكلام ولا ايه انا خلاص مش قادر
 يوسف لم نفسك
 يوسف الم نفسي ده اليوم ده بالذات مش ينفع الم في نفسي ابدا 
ساره يعني ايه بقى 
يوسف يعني سجل يا تاريخ واشهد يا زمان
 ساره يا سلام 
يوسف شالها وحطها على السرير وبدا يقرب منها ويحسس على شعرها
 يوسف انا اتمنيت اللحظه دي من زمان قوي وخلاص ربنا حققها لي
 ساره انا ما كنتش اتخيل اني انا هعمل كده معاك ما اعرفش هعمل كده ازاي اصلا بس انا فعلا ما بقتش قادره اعيش من غيرك 
يوسف يا عبيطه الحاجه دي كان المفروض تحصل من اول يوم اتجوزنا فيه لان انا جوزك والناس كلها عارفه اني انا جوزك بس انتي اللي كنت مانعه نفسك عني انتي مراتي علي سنة الله ورسوله يا ساره
 ساره خلاص اديني بقيت ملكك اعمل في اللي انت عايزه
 يوسف قفل النور ونامو
 تاني يوم الصبح
 ساره نايمه في حضن يوسف يوسف صحي من النوم بدا يشيل شعرها من حوالين عينيه ويحسس علي وشها حاول يقوم عشان يغسل مسكت فيه وحضنته تاني
 يوسف هو انتي صاحيه
 ساره ايوه 
يوسف صباحيه مباركه يا احلى واجمل عروسه في الدنيا
 ساره الله يبارك فيك يا روحي
 يوسف دلوقتي بقيتي حرم الاستاذ يوسف احمد مختار الالفي يا احلى مدام في الدنيا كله
 ساره لا ما تقولش مدام انا لسه انسه
 يوسف يعني اللي حصل امبارح ده كله وانسه
 ساره هو ايه اللي حصل امبارح يعني ما حصلش حاجه
 يوسف لا ده احنا لازم نعيد اللي حصل امبارح عشان تتاكدي حصل وحصل
 ساره لا سيبني ابعد عني
 يوسف قفل النور ورجعوا ناموا تاني
 في الغرفه عند ادهم ومريم
 مريم صحيت من النوم خدت شاور وطلعت من الحمام بشعرها المبلول قعدت قدام ادهم وهو نايم وفضلت تهز في شعره و ترش على ادهم وهو نايم
 ادهم صحي من النوم مكتفها في حضنه ادهم حد يعمل كده في حبيبه
 مريم انت بقالك كتير نايم وانت فعلا وحشتني 
ادهم يعني لما بنام بوحشك 
مريم اه والله بتوحشني 
ادهم بس انا بنام في حضنك ازاي بوحشك
 مريم انت بتوحشني وانت معايا اساسا
 ادهم يالهوي على الكلام الحلو حد يصحى على كلام حلو زي ده 
مريم طب يلا قوم عشان تروح الشغل 
ادهم بصراحه حد يسيب القمر اللي على الصبح ده ويروح الشغل بقولك ايه ما تيجي جنبي 
مريم قامت من جنبه وبعدت عنه
 مريم بقولك ايه انا بقولك قوم روح الشغل يلا
 ادهم يا باي عليكي براحتك بكره تجيلي يا قمر
 مريم افضل احلم كده كتير ده عشان ابليس في الجنه
 ادهم ماشي الايام بيننا يا حلو انت
 ادهم دخل الحمام وسمع مريم وهي بتكلم مامتها في التليفون
الام كل سنه وانتي طيبه يا نور عيني النهارده عيد ميلادك 
مريم صح النهارده عيد ميلادي انا بجد كنت ناسيه ربنا يخليكي ليا يا احلى ام في الدنيا
الام اي يا بنتي انتي واختك وحشتوني قوي مش هتيجوا تزورونا بقى بقالكم شهر ونص متجوزين ما سالتوش علينا وانتي بصراحه وحشتيني اوي
 مريم والله وانتي كمان وحشتيني اوي يا ماما معلش يا ماما هاخد بس الاجازه بتاعتي وهاجي اقعد معاكم اسبوع انا وادهم بس عشان ادهم مشغول ويوسف وراه امتحانات
 الام واختك عامله اي مع جوزها 
مريم كلنا كويسين والله يا ماما ما تخافيش علينا 
الام ربنا يهدي سركم يا حبيبتي وخلصوا اللي انتم بتعملوه وتعالو اقعدوا معانا اسبوع انتي وجوزك واختك وجوزها
 مريم حاضر يا ماما وشكرا انك فاكره عيد ميلادي
 الام ده كان احلى يوم في عمري ي مريم 
مريم ربنا يخليكي ليا 
مريم قفلت التليفون ورجعت سرحت شعرها ادهم طلع من وراها وحضنها قدام المرايه 
ادهم كل سنه وانتي طيبه يا احلى واجمل وارق انسانه في الدنيا كلها
 مريم ايه ده انت كنت سامع
 ادهم اي حاجه تخصك لازم اسمعه عارفه ليه 
مريم ليه بقى ان شاء الله 
ادهم عشان انتي بقيتي تخصيني بقيتي حته مني
 مريم افضل اتكلم كده كتير لحد ما الكلام هياخدنا وهتتاخر على الشغل ادهم على الكرسي وشده وقاعده على رجله 
ادهم يعني هو ده اليوم اللي اتولد فيه اجمل وارق انسانه
 مريم ممكن تاجل الكلام ده بالليل وتروح على الشركه
 ادهم فضل يبصلها وهي قاعده على رجله وفجاه الباب خبط جت عشان تقوم تفتح الباب شده وقعده علي رجله تاني 
ادهم اقعدي ما تقوميش 
ادهم ادخل يلا بره 
سهام دخلت الغرفه وشافت مريم قاعده على رجله ادهم وعمالين يبصوا لبعض
 سهام انا اسفه بس انا ما كنتش اعرف انكم قاعدين كده 
ادهم وهو بيبص لمريم
ادهم خير يا امي في حاجه 
سهام الفطار جاهز حاولت ارن عليك انت واخوك وتليفونتكم مقفوله يلا جهز نفسك وانزل لحد ما اصحي اخوك
 ادهم ماشي سهام خرجت من الغرفه عند ادهم ودمها محروق ومش عارفه تعمل ايه خبطت الباب على يوسف ساره كانت في حضن يوسف
 ساره قوم شوف مين اللي بيخبط
 يوسف لا مش عايز اسيب حضنك
 ساره لازم تقوم تشوف مين ما ينفعش كده
 يوسف اللي بيخبط شويه وهيزهق وهيمشي 
ساره هتقوم تشوف مين ولا انا اقوم اشوف
 يوسف طب ثانيه واحده
 يوسف مين اللي على الباب
 سهام انا يا حبيبي
 يوسف دي ماما ادخلي يا ماما 
سهام دخلت وكانت ساره في حضن يوسف حاولت تقوم من حضنه لكن هو مكتفها تحت البطانيه
 يوسف نعم يا ماما في حاجه
 سهام بغيظ لا ما فيش الفطار جاهز يلا عشان تنزل تفطر عشان تشوف هتعمل ايه 
يوسف تمام يا ماما روحي انتب وانا و ساره هناخد شاور وهننزل على تحت 
سهام ماشي ما تتاخروش سهام طلعت ودمها محروق اكتر من ناحيه ادهم ومريم ومن ناحيه يوسف وساره ما كانتش عارفه ان الامور هتوصل بينهم لكده 
ساره انت بجد احرجتني 
يوسف هو اللي دخلت علينا حد غريب دي امي 
ساره بس برده حتى لو مامتك ما ينفعش تخش علينا بالشكل ده
 يوسف الحاجه اللي ما تنفعش اني انا اسيب حضنك
 ساره يعني تقدر تقول انك انت عمرك ما هتبعد عني ابدا
 يوسف ده اللي يدوق الحلويات دي عمره ما يسيبها
 ساره طب يلا عشان ننزل نفطر عشان مامتك ما تعملش مشاكل 
يوسف شال ساره ودخله الحمام 
ساره انت هتعمل ايه 
يوسف هناخد شاور مع بعض
 ساره لا طبعا اطلع بره
 يوسف انا قلت هناخد شور يعني هناخد شاور
 ساره وانا قلت لا 
يوسف طب تمام تعالي بقى على السرير عشان عايزك في موضوع 
ساره لا انا بهزر يا حبيبي طبعا لازم ناخد شاور مع بعض
 مريم وادهم نزلوا ماسكين في ايد بعض وقعدوا على السفره 
احمد صباح الخير يا حبايبي
 ادهم صباح الخير يا بابا
 مريم صباح الخير يا عمو وفجاه برده يوسف وساره نازلين ماسكين  في ايد بعض
 سهام بصوت عالي هو ايه عالم سمسم اللي احنا عايشين فيه ده كل واحد ساحب مراته في ايده ونازل هو ايه الحكايه بالظبط
 ادهم حكايه ايه يا ماما اهدي بس ما فيش حاجه 
سهام ما تعرفوش انتم الاثنين عملتوا ايه انا ما رضيتش اتكلم فوق بس انا هتكلم تحت قدام الكل
 مريم خير يا طنط عملنا اي
 سهام انت ازاي تدخليني عندك وانتي قاعده على رجل جوزك هي دي اخلاق ولا دي الادب اللي انت اتعودتو  واتعلمتو في الصعيد يا اولاد الصعيد ولا اختك الست هانم اللي انا بقول عاقله ولسه صغيره برده تدخلني اوضتها وهي نايمه في حضن جوزها دي اسمها قله ادب ووقاحه وانا مقبلش الكلام ده عندي لو انتم في وضع زي ده ما كنتوش قلتولي ادخلي لكن تدخلوني وتحرقوا دمي كده ما ينفعش
 ادهم بصراحه مريم ملهاش دعوه مريم كانت عايزه تقوم تفتح وانا اللي قلتلها لا ما تقوميش قلت انك انتي مش غريبه يعني وانتي مامتي وزي مامتها فعشان كده ما حطيناش في دماغنا انك انتي هتزعلي يعني
 مريم يا سهام هانم ده جوزي يعني انا ما بعملش حاجه غلط ولا عيب
 يوسف وبرده يا ماما ساره والله ما كان عاجبها الوضع ده وزعقتلي بس انا برده قلت انك انتي مش غريبه 
 سهام ما هو لازم انتوا الاتنين تدفعوا عنهم انا نفسي اعرف هم عملوا لكم ايه كل واحد ما بقاش قادر يستغنى عن التاني ده انتم من شهر ونص مكنش واحد فيكم طايق وش التاني دلوقتي حبيتوا بعض وما بقتوش تقدروا تبعدوا عن بعض 
ادهم وبعدين يا ماما هنفطر ولا اقوم امشي على الشركه من غير فطار
 احمد اي حكايتك يا سهام عيالك انتي عارفه اني هم لسه عرايس جداد طبيعي تلاقي حاجه زي دي وانتي ايه اللي يزعلك انتي مش كانتي عروسه
سهام انا اهلي معلنمني الادب لكن انتم الادب عمركم ما شفتو
 ادهم وبعدين بقى اديني سبتهالكم ومش هفطر كمان يلا يا مريم عشان اوديكب الكليه 
مريم يلا يا حبيبي
 مريم وادهم طلعوا على العربيه ومشيو
 سهام وانت كمان يا استاذ يوسف مش هتغضب على الاكل وتقوم
 يوسف دي بقت عيشه تزهق يلا يا ساره عشان اوديكي المدرسه
 يوسف ساره مشيو
 احمد عجبك كده مشيتي اولادك من غير فطار
 سهام وانت عاجبك حالهم
 احمد طبعا عاجبني حالهم انا كنت اتمنى اشوف ابني ادهم بالحاله اللي وصلها دي 
سهام كل يوم عن التاني حبهم لبعض بيزيد وانا قلتلك الف مره دول عمرهم ما هيبقوا مراتات اولادي ده جواز مؤقت لازم ينتهي وانا اللي بايدي هخليه ينتهي
..............................
الي اللقاء في البارت العشرون

  •تابع الفصل التالي "رواية زواج قاصر" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent