رواية ذكرى (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم سلمى ابراهيم
رواية ذكرى الفصل الثاني عشر 12
ذكري🖤🤍
بارت12
لقت رقم بيرن مسجله ندي..حست بغيره خفيفه..فتحت عليها تعرف مين بيرن ع جوزها..
ندي..اي يحبيبي..مستنياك بقالي كتير فالبيت ..تعالي بقا وحشتني...
شروق اتصدمت لما سمعت كدا..مقدرتش تتكلم ولا تعمل اي حاجه..قفل الفون وسابته مكانه..هو مش بيحبني هو لي بيعمل كدا مدام بيحبني لي بيعرف عليا بنات تانيه...مش فاهمه.....
خرج حسن من الحمام وراح أدام المرايا بيحط برفيوم....فضلت هي بصالو كان شكلو حلو اوي ووسامته ظاهره وعضلاته بارزه...
شروق..رايح فين دلوقتي الساعه 12
حسن..خارج...
شروق..منا عارفه..قصدي يعني خارج فين.....
حسن بصلها كدا..عاوزه حاجه ولا اي
شروق..اي بسأل جوزي خارج بليل كدا فين....
الكلمة دي سحرتو حرفيا (جوزي) بدأت تشوفني جوزها فعلا....
حسن بابتسامه مقدرش يخفيها..جوزك!!
شروق بكسوف..اه جوزي ...وابو ابني كمان ولا اي.....
حسن..احنا نطول بردو ..ابقا حوز شروق هانم....
شروق..بطل رخامه ورد رايح فين....
حسن..خارج شويه والله....رن الفون تاني راح حسن مسكو وكانت نفس البنت
حسن..الو......اه جاي......10 دقايق وهاجي.....تمام سلام.....
شروق قامت وقفت بغيرة..هتروح فين
حسن..اي يشروق..انا مش متعود علي كدا علي فكره
شروق..اه...منت حابسني تحت عشان تروح تعمل اللي انت عاوزه منغير مانا اعرف....
حسن كان مبسوط حس انها بدأت تحبو..وهو نتي يعني لو قاعده هنا وعاوز اعمل حاجه..مش هعرف اعملها....
شروق بصتلو بزعل..هو نت ..بتكلم بنات تانيه يا حسن
حسن كان هيقولها اه بس لسانو مقدرش يقولها..بصلها وسكت
شروق..رد يا حسن بتكلم بنات تانيه....
حسن اتنهد..اه...
شروق عيونها لمعت بالدموع..لي...هو انا مش مكفياك...
حسن بصلها شويه ومعرفش يرد..اخد موبايلو ..متخرجيش بره الاوضه وخرج منغير ما يرد...
شروق دموعها نزلت متعرفش لي..هو انا حبيتو خلاص كدا..انا مش فاهمه انا زعلانه اوي كدا لي.....
نزل حسن وركب العربيه..فكر شويه كدا..هو نت ناوي تعمل اي معاها...يعني خلاص هتعاملها انها مراتك بقا وكدا ..مش عارف حاسس بحاجز كدا بيننا...انا مبقاش فاهم حاجة.....دور العربيه وساق وصل لبيت ندي...
ندي فتحت الباب ولبسه قم"يص نوم..اتاخرت لي..
حسن دخل ..عامله اي....
ندي..هو نت هتفضل متردش عليا لحد امتا..اسألك سؤال ترد بحاجه تانيه
حسن..بطلي رغي بقا المسا....يلا
ندي..حاضر يحبيبي...اه صحيح..هو نت فتحت عليا فالأول مكنتش بترد لي
حسن..انا!!...امتي دا
ندي..اه ...رنيت عليك مره قبل ما ترد عليا..
حسن فعقلو..اكيد شروق هي اللي ردت ..عشان كدا سألتني كدا...
حسن..فكك...يلا جهزي الدنيا بقا...
ندي بدلع..حاضر يروحي......
شروق فضلت قاعده عالسرير بتعيط..هي مش فاهمه هو عاوز اي ولا بيفكر ازاي..طب لو بيحبني زي ما بيقول بيعرف بنات تانيه لي..ولو مبيحبنيش ..حابسني لي وبيعمل معايا كدا.....خبط باب الاوضه..مسحت دموعها وراحت تفتح لقيتها ساميه..
ساميه..حضرتك يا هانم تؤموريني بحاجه..
شروق..شكرا يا دادا....
ساميه..لو عوزتي اي حاجه قوليلي انا هنا في خدمتك....
شروق..هسألك سؤال واحد.....
ساميه..اتفضلي
شروق..هو انا...اول بنت تشوفيني هنا فالاوضه مع حسن
ساميه بخوف..احم..طب عن اذنك
مسكتها شروق..متخافيش...والله مش هقولو حاجه
ساميه..احم.....بصراحه لا ...حسن بيه ..كان بيجيب بنات كتير هنا
شروق بصدمه اكتر هي كانت فاكراه بيكلمهم بس ..بيعمل معاهم اي
ساميه..احم....زي ما حضرتك فاهمه.....
شروق اتصدمت اوي ومن هنا اتأكدت انها بتحب حسن اوي......
عدي الوقت وحسن قام يلبس ...
ندي قربت حضنتو من ضهرو..انا بحبك اوي
حسن مردش وبيظبت لبسه في المرايا...
ندي..هو انت مبتحبنيش يا حسن
حسن..لا.....
ندي بزعل..لي....هو انا مقصره معاك في حاجه...كل حاجه بتعوزها بعملهالك
حسن..حصل
ندي..طب انا شكلي وحش طيب
حسن..انتي زي القمر
ندي..طب اي مانعك تحبني
حسن..بحب واحده تانيه.......
ندي بصدمه..هو انت بتحب حد اصلا..غيري
حسن..انا مبحبش حد غيرها....
ندي..طب لي بتعرفي عليها.....
حسن..مش انتي لوحدك علي فكره....
ندي..طب لي بتعرف حد عليها اصلا......حسن بصلها ومردش....
حسن..سلام يا ندي ..
مسكتو ندي..هشوفك تاني امتي
حسن..لما يجيلي مزاج....وسابها وخرج....ركب العربيه وهو في منتهي حزنه من نفسو ..حاسس انو بقا وحش اوي..ديما بيدي نفسو العذر ان شروق هي السبب ..وصل للبيت ..طلع الاوضه فتحها ودخل لقاها قاعده تعيط اوي..قرب عليها بقلق..مالك يشروق..في حاجه
شروق بصتلو بحزن..اه.....
حسن..اي طمنيني......
شروق بدموع..انا سقطت ابنك اللي فبطني يا حسن..عشان انت متستاهلوش
حسن بصدمه وعصبيه شديده..بتقولي اييي...ازاي تعملي كداااا....
يتبع.......
•تابع الفصل التالي "رواية ذكرى" اضغط على اسم الرواية