Ads by Google X

رواية انتقام تمارا الفصل الخامس عشر 15 - بقلم رنا سعيد

الصفحة الرئيسية

 رواية انتقام تمارا (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم رنا سعيد

رواية انتقام تمارا الفصل الخامس عشر 15

بقلمي_رنا_سعيد 
فهد بهدوء:ساره احنا مينفعش نكمل مع بعض 
ساره بصدمه والدموع اتجمعت في عينها 
ساره بدموع:ف فهد انت بتقول اي انت بتهزار صح 
فهد ببرود:ساره انا اسف بس احنا مينفعش نكمل مع بعض 
ساره بدموع:ليه انا عملت اي عشان تقول نسيب بعض مش انا بحبك وانت بتحبني ليه عايز تبعد عني 
فهد بثقه:عشان انا محبتكيش ده كان مجرد اعجب بشكلك بس وانا بحب تمارا 
ساره بصدمه:بتحب تمارا ومجرد اعجب بشكلي بس ساره وبتمسح دموعها يا انت قد كده إنسان انا"ني وحقي"ر 
فهد بهدوء:ساره ماسمحلكيش 
ساره بقوه:تصدق اقولك حاجه احسن اللي سيبنا بعض انا ميشرفنيش اعرف إنسان زايك حقي"ر بالشكل ده 
وسبيته ومشيت 
فهد ولف وشه لي تمارا وخلود 
فهد:يلا نطلع المحاضره بدءت 
فهد وتمارا وخلود طلعوا مع بعض 
وبعد فتره خلصوا المحاضره
خلود:كارما رايحه فين 
كارما بهدوء:هروح قعد علي البحر 
خلود:هاجي معاكي 
كارما:لاء عايزه اكون لوحدي 
خلود:تمام 
كارما ومشيت وبالفعل راحت علي البحر ولاقيت ساره قاعده بتعيط وصوت شقهات عاليه 
كارما واقتربت منها 
كارما بهدوء وبتمد ليها منديل تمسح دموعها:اتفضلي 
ساره وبصيت ليها نظره كلها وجع وكره
ساره:عايزه اي مش كفايه خدتي فهد عايزه اي تاني مني
كارما وقعدت جمبيها
بقلمي رنا سعيد  
كارما ببتسامه:اول حاجه امسحي دموعك دي عشان نعرف نتكلم ثانيا بقا انا مخدتش منك  فهد وانتي عارفه كده كويس 
ساره:ماانتي لو مش ظهرتي في حياته فهد كان هيكون ليا انا وبس 
كارما ببتسامه وبهدوء:طبعا كلامك غلط بصي يحبيبتي فهد لو كان حبك بجد مستحيل كان حبيني لأن اللي بيحب بجد مستحيل لو مين قدامه يحب غيره فهمتي عشان ساعتها حبيبته بتكون مليا عينه هو وبس وانا مش ذنبي اني فهد حبيني عشان تيجي وتلومني انا ومتزعليش أنه سابك لان لو كان يستاهلك كان فضل معاكي واكيد ربنا شايلك حاجه احسن منه وانتي انسانه جميله وباين عليكي من جوه طيبه مشكلتي الوحيده انك متكبره وبتشوفي نفسك علي اللي اقل منك جمال وفلوس وده لوحده غلط بصي حواليكي كده شوفي كام واحد بيحبك هتلاقي عدد قليل اللي بيحبك ومعاكي وهتلاقي منهم اللي مصاحبك عشان فلوسك وقليل اوي اللي هتلاقي حبك بجد كلنا بشر ومينفعش نتكبر علي حد من تواضع لله رافعه عملي الناس زاي مابتحبي يعملوكي بلاش تتكبري عليهم الدنيا دي فانيه وكلنا هنسيبها والانسان سيره فا ليه نموت واحنا سيبنا ذكره وحشه بين الناس فيها اي لما تسيبي ذكره حلوه بين الناس يفتكروكي بيها 
بدل ماتسيبي ذكره وحشه وكل اللي يفتكرك يكره اليوم اللي اتعامل وشافك فيه بدل مايدعيلك ويدعي لي باباك ومامتك علي تربيتك الكويسه والجميله بدل ما يدعوا عليكي من سبب اسلوبك الوحش معاهم وانا واثقه انك زاي ماجميله من برا اكيد جميله ونضيفه من جوه برضوا ياساره 
ساره بستغرب:انتي ازي كده رغم اللي عملنا فيكي وجايه تكلمي معايا كده بدل ماتكوني فرحانه فيا دلوقتي علي اللي عملتوا معاكي 
كارما ببتسامه:ربنا بيسامح احنا اللي عبيد عنده مش هنسامح 
ساره بندم وببتسامه:انتي انسانه جميله اوي يا تمارا وقلبك ابيض جدا وانسانه تتحبي ومن حقه فهد يسبني ويحبك انتي انا اسفه ياتمارا بجد علي اي حاجه وحشه انا عملتها معاكي بتمنا تسامحني 
كارما ببتسامه:بس بشرط 
ساره:اتفضلي 
كارما:تتغيري وتقريبي من ربنا وانسي اي حاجه حصلت خلاص وانا سامحتك 
ساره ببتسامه:حاضر بجد انا حبيتك اوي ممكن نكون صحااب 
ولو مش عايزه ارفضي انا صحيح هزعل بس ده من حقك بعد اللي عملتوا معاكي 
بقلمي رنا سعيد 
كارما ببتسامه:قولتلك مسامحكي ممكن ننسي اللي فات بقا ونفتح صفحه جديده 
ساره ببتسامه:حاضر بجد شكرا ليكي متعرفيش كلامك فوقني وريحني اوي ازي 
كارما ببتسامه:ربنا يخليكي يقمر 
وفضلوا يكلموا مع بعض 
في المساء 
كارما:ساره دي طلعت بنت طيبه وكويسه علي فكره بس اظروف هي اللي خليتها بقيت كده 
خلود:مالها 
كارما بنعس:هحكيلك بكرا عشان نعسانه اوي بجد مش قادره وعايزه انام تصبحي علي خير 
خلود ببتسامه:وانتي ومن أهله وانا كمان هنام 
وفون كارما رن 
خلود:فهد بيرن عليكي 
كارما بنوم:سيبي مترديش عليه 
خلود:ماشي 
وفضل يرن وهما ميردوش وكارما اخر مازهقت عملت فوزها صمت ونمت 
صباح جديد علي ابطالنا 
في الجامعه
كارما وخلود قاعدين في المدرج لوحديهم والمدرج مفهوش حد 
فجاء فهد دخل عليهم هو ومازن 
فهد بعصبيه:ممكن افهم اي اللي عملتي امبارح ده معني اي وكمان مش بتردي علي الفون عشان خايفه توجهني ياست هانم 
كارما برفع حاجب:عملت اي 
فهد بضيق:علي اساس مش عارفه انتي عملت اي 
كارما:لاء مش عارفه ممكن افهم بقا انا عملت اي 
فهد:انتي هتهزاري 
كارما بضيق:اي هتهزاري دي قولتلك معرفش مش عايز تقول براحتك 
فهد بضيق ووووووو 

  •تابع الفصل التالي "رواية انتقام تمارا" اضغط على اسم الرواية 

رواية انتقام تمارا الفصل الخامس عشر 15 - بقلم رنا سعيد
menna

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent