رواية عشقت من رباني (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم مريم احمد
رواية عشقت من رباني الفصل التاسع 9
عشقت من رباني
دخل زيدان غرفة تمارا و اتفاجأ من شكلها كانت بتب"كي و خدودها حمره و شعرها نازل علي وشها و كانت زي القمر
زيدان بتو"هان فيها: تمارا ممكن نتكلم
تمارا بدمو"ع: اطلع بره انا بكره"ك: يا زيدان: لا هنتكلم و انتي هتسمعيني
تمارا: عايز اي
زيدان: انا اسف مش كان قصدي اكلمك كدا بس انتي متعرفيش جوري غاليه عندي ازاي
تمارا بو"جع: غاليه عليك تمام
زيدان: تمارا انا
تمارا بكر"ه: اطلع بره اول مره اشوف ان عندك حد اغلي مني
زيدان: انتي مفيش حد اغلي منك انا مستعد ابيع كل الدنيا عشانك
تمارا بحز"ن: وانت مش تملك كل الدنيا يا زيد
زيدان: لو اقدر املكها عشانك هملكها بس متزع"ليش مني
تمارا: اطلع بره يا زيد
زيدان: عايز اسمعك و عايز اعرف كنتي عايزه تتكلمي معايا في اي
تمارا: ولا حاجه مش كنت عايزه
زيدان: لا كنتي عايزه
تمارا: نسيت
زيدا بحز"ن: تمام عن اذنك
خرج زيدان بره الغرفه وقفلت تمارا الباب و قعدت علي ارض بضع"ف تب"كي و تشت"كي لربها
تمارا: يارب انا عبد من عبدك الضع"يف يا رب اول مره احس ان انا محتاجه ماما جبلي ماما ونبي اول مره احس اني ضع"يفه و نبي بقا جبلي ماما انا عايزه ماما عشان خاطري جبها انا عايزه ماما فضلت تعيط لحد ما نامت مكانها
🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚
في القاهره تحديدا عند ام تمارا
ام تمارا بدم"وع و هيا بين الحياه و المو"ت علي فراشها: عايزه اشوف بنتي هاتلي بنتي يا علي عايزه اشوفها قبل ما امو"ت انت السب"ب منك "لله
علي بحز" ن و ند"م علي كل حاجه عملها: والله قلبت الدنيا عليها و هيا اخت"فت مش موجوده في اي حته نفسي اشوفها زيك بالظبط انا ند"مان والله ند"مان و فضل يبك"ي بكل حز"ن
في بيت عاصي
عاص: ماما انا هرن علي تمارا اطمن عليها هيا و زيدان تيجي تكلميهم
حور: اه يلا رن
مسك تليفونه و رن علي تمارا
صحيت تمارا علي صوت تليفونها
عاصي: ازيك يا تمارا كويسه
تمارا بحز"ن: اه كويسه
عاصي بستغراب: مال صوتك انتي كويسه
تمارا: اه الحمدلله بس عندي شوية برد
عاصي: زيدان عامل اي
تمارا: كويس استنا هطلع من الاوضه اديك تكلمو
طلعت بره الغرفه كان زيد قاعد بيتفرج علي تي في
تمارا: خد كلم عاصي
زيدان خد منها التليفون كلم عاصي شويه بعدين كلم حور و تمارا كلمت حور كمان بعد شويه تم انهاء المكالمه
زيدان اقعدي عايزك في كلمتين قعدت تمارا
زيدان: بصي بقا انا تعب"ت بقا من الاحنا في ده و انا زه"قت
تمارا: يعني اعمل اي
زيدان: قدامك تختاري ان احنا نعيش مع بعض زي اي زوجين او اطل"قك يا تمارا و اوعدك ان انا مش هاجي اطمن عليكي غير كل فتره و اعتبريني اخ ليكي و لما تخلصي دراستك هنرجع القاهره
تمارا بحز"ن: ممكن تسيبني افكر
زيدان بو"جع: للدرجه محتاجه تفكير
تمارا: اكيد دي حاجه هتكرر حياتي هتكون عامله ازاي
زيدان بو"جع: امم اه ماشي مقولتليش رايحه الكليه
تمارا: لا مش عليا حاجه انهارده
زيدان بحز"ن: تمام انا نازل رايح شغلي
تمارا: مش هتفطر
زيدان و هو ماشي و بيفتح الباب: هفطر في شغلي
تمارا دخلت المطبخ عملت فطار و طلعت حطتو علي سفره و فكرت تدخل تقول لجوري تفطر معاها
تمارا في نفسها: و انا مالي بيها ولا حرام هيا مش ليها ذنب في حاجه
راحت عند غرفة جوري و خبطت عليها
جوري: ادخل
دخلت تمارا
تمارا: الفطار و طلعت قبل ان ترد جوري عليها
علي فطار
جوري: هو زيدان فين
تمارا: راح شغلو
جوري: وانتي جيتي تقوليلي افطر معاكي يعني مش هتكوني مداي"قه
تمارا: تؤ
جوري ابتسمت بهدؤ: شكرا
تمارا: علي اي
جوري: علي طيبتك واحده غيرك مش كانت هتتكلم معايا بطريقتك
اكتفت تمارا بهز كتفها
بليل وصل زيدان الفيلا دخل علي غرفة تمارا علي طول كانت قاعده علي السرير و بتقراء روايه
زيدان: احم
قفلت تمارا الكتاب و بصت ليه
زيدان: فكرتي
تمارا بو"جع: اه
زيدان: قولتي اي
تمارا:......... ووووو
•تابع الفصل التالي "رواية عشقت من رباني" اضغط على اسم الرواية