رواية نبض الفهد الفصل السابع 7 - بقلم الكاتبه المجهوله

الصفحة الرئيسية

 رواية نبض الفهد (كاملة جميع الفصول ) حصريا عبر دليل الروايات بقلم الكاتبه المجهوله

رواية نبض الفهد الفصل السابع 7

اسفه اكتير على التأخير وحاولت قد ما بقدر اطول البارت وازا لقيت التفاعل صار 300 رح انزل واحد اطول بعد 6ساعات إنشاءالله

الفصل السابع 
خرجت نبض وفهد من الفيلا وركبوا السياره 

فهد: شو عملتي اليوم بغيابي يا نبضي 

نبض بتذكر: انتا شو عملت فيني كيف تتجرأ تعمل هيك يا فهد انا شو عملتلك لهيك تسوي معي انا بشو اذيتك يا فهد 

فهد بعدم فهم وقف السياره : اهدي انا شو عملتلك انا لسا اليوم جايبك وما شفتك اصلا فهميني شو صار 

نبض: يا كزاب عامل حالك تعرفش اشي انا عايزه اروح ل بابا دلوقتي 

فهد: فهميني بالاول حصل ايه 

نبض : تعرف عند بابا يالا انا عايزاه 

فهد: استغفر الله العظيم اشوف اخرتها ايه يا نبض 

بعد وقت وصل فهد لبيت محمد ورن جرس البيت 

فتحت الباب فرح 

فرح بإبتسامه: نبوووض حبيبتي انتي هنااا 

نبض حضنت فرح : اه يا قلبي انا هنا  بابا فين 

فرح : بالصالون يا بابا يابابا 

محمد: عايزه ايه وشاف نبض 

نبض: ركضت على حضنه وحضنتوا وبلشت تبكي 

محمد: في ايه يا قلبي مالك بتعيطي كدا ليه  مالها بنتي يا فهد 

نبض: مفيش يا بابا بس انا اكتير اشتقتلك 

محمد: يا بنتي قطعتي قلبي عليكي فكرت في حاجه حصلت 

نبض : مفيش يا بابا 

فهد: هتسبوني  واقف على الباب اكتير 

محمد: اتفضل يا ابني حقك عليه انسيتك اتفضل 

دخل فهد ومحمد واجت هناء وسعاد وسلمو عليهم 
وجلسوا معهم 

فهد: شفت عمي بنتك في وحده تتجوز وبنفس اليوم تقولوا عاوزه بابا 

الكل ضحك 

محمد: والله هي متعلقه فيني اوي 

فهد: ربنا يخليكم ل بعض يا عمي 

محمد : امين يا ابني استحملها اشويه عقلاتها صغار 

نبض: لا يا حبيبي عقلاتي بوزنوا بلد 

محمد: اااه هو انا حكيت اشي 

فهد: عايزك بموضوع يا عمي ونكون انا وياك ونبض بس 

محمد: خير يا ابني 

فهد: كل خير يا عمي إنشاءالله 

محمد: سعاد خدي البنات واطلعي برا 

سعاد: ماشي يا محمد 

محمد: خير يا ابني في ايه 

فهد بجمود: اسأل نبض يا عمي واحنا جايين قالت كلام مش مفهوم ولما سألتها قلتلي بس نوصل عندك تحكي 

محمد بقلق: في ايه يا نبض 

نبض بتوتر خوف من منظر فهد ومحمد 

نبض: مفيش يا بابا انا كنت بمزح مع فهد

فهد بصرامه: نبض احكي في ايه كزبك مش عليا 

نبض بتوتر: هوو يا بابا بصراحه فهد عمل حاجه وانا خايفه منو 

فهد بعصبية: نبض متجننيش انا عفاريت الدنيا تلعب براسي قولي انا عملتلك ايه وانا اصلا يا دوبي شايفك 

نبض: انتا خنقتني يالمخده وانا نايمه بغرفتك اليوم 

فهد بعصبية : نبض انتي تكزبي ليه انا اصلا يا دوبي شايفك 

نبض بدموع خوف منه : انا ما بكزبش والله يا بابا خنقني بالحلم 

فهد: شووووووووووو وسكت اشويه لانه مش مستوعب منها اشي 

محمد: انفجر بالضحك هههههههههههههههههههههه يلعن هبلك يا نبض وقفتي قلبي 

نبض كانت خايفه واشويه بدها تعيط 

فهد لما شاف محمد بضحك أعد يضحك معاه وهو مش مستوعب اشي 

فهد: والله يا عمي بنتك هتجنني 

نبض بتأتأه : والله كنت بمزح معك انت رايق دلوقتي صح 

فهد: خلص يا نبض انا مش رح اضربك لحتى تكوني خايفهة 

نبض : هههههههه تعرف انو منضرك كان بضحك هههههههه بس والله بتخوف 

فهد بحده : نبض 

نبض سكتت 

فهد: يلا يا عمي عن اذنك احنا اتأخرنا 

نبض : وحياتك خلينا اشوي 

فهد: نبض رح اجيبك ل يوم واخليكي ع راحتك بس هسا انا تعبان 

نبض: بس 

محمد: خلاص يا بنتي اسمعي كلام جوزك 

نبض: حضنت ابوها رح اشتقلك يا قلبي 

محمد: وانا اكتر يا عمري 

دير بالك عليها يا فهد 

فهد: بعنيا يا عمي 

فهد أخذ نبض وركبوا السياره 

نبض: فهد صح انتا جوزي 

فهد: لا اخوكي 

نبض: خلص يا فهد متتريقش 

فهد وهو بسوق : طب مالك يا نبضي 

نبض بخجل: احم هو انا ينفع اطلب طلب صغير جدا 

فهد: متخجليش يا نبضي انا زي جوزك برضوا 

نبض بخجل : ينفع تشتريلي كوكتيل 

فهد بأبتسامه: عنيا يا نبضي 

ونزل جابلها كوكتيل 

وهي بتسمت وشكرته كتير 

وبعدها وصلو الفيلا وذهبوا إلى غرفتهم 

فهد: دخل الحمام وخرج شاف نبض غيرت لبسها ل بجامه وذهب ونام على السرير 

فهد بتعب : يلا يا نبض مش عايزه تنامي 

نبض بخجل : يلا  بس هنام فين 

فهد كان تعبان اصلا يحكي مع اي حد 

فهد: نبضي انا تعبان وبدي انام مش فاضي وقام مسك ايديها وحطها ع السرير وحضنها ونام جنبها 

نبض: يا فهد مينفعش 

فهد: والله انا زي جوزك ناامي انا تعبان 

   .....................................................................

نبض الفهد

بقلم: الكاتبه المجهوله

  •تابع الفصل التالي "رواية نبض الفهد" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent