رواية نبض الفهد (كاملة جميع الفصول ) حصريا عبر دليل الروايات بقلم الكاتبه المجهوله
رواية نبض الفهد الفصل العشرون 20
نبض الفهد
فصل 20
نبض: موافقه هنعمل ايه
سما: بصي يا قلبي فهد رح يطلع هو وتالا وانتي بتبلشي تلمي غراضك ورح احجزلك اوتيل تباتي فيه ومن بكرا الصبح هتلاقينا عندك
اسيل: متخافيش يا نبض احنا هنعمل الصح وفهد هيصير متل المجنون هيدور عليكي كتير ومش هيلاقيكي
نبض: اروح ل بيت بابا مش احسن
ياسمين: اكيد لا هو اول حاجه هيفكر فيها هو انتي انك تكوني موجوده هناك
نبض: طب هيعرف ازاي اني تركت البيت مشان تالا
اميره: هي واضحه بس مشان يتأكد هتكتبي رساله وتعطيني إياها وانا هوصلها ل فهد
نبض: ماشي
عندما تأكدوا انو فهد خرج من القصر بلشوا البنات ينفذوا الخطه
كانت ميرا بالمطبخ وكان الشباب ذهبوا لعملهم وحنان ونهى بغرفهم
نبض وياسمين وسما خرجوا من المنزل وذهبوا للفندق وسما حجزتلها غرفه بالفندق
سما: احنا هنمشي ازا احتجتي حاجه كلميني
ياسمين: وبكرا الصبح هنكون عندك
نبض: ماشي شكرا
............................................................................
عند فهد وتالا تالا كانت تتكلم مع فهد ولاكن فهد سرحان ب نبض قلبه لأنه اشتاق اليها
تالا: فهد بكلمك رد عليا سرحان بأيه
فهد: انا زهقت ازا خلصتي ممكن نروح
تالا : خلينا نروح الملاهي بالاول
فهد بزهق: بعدين يا تالا يلا قومي
تالا بتأفئف : يلا
...........................................................................
دخل فهد الفيلا ورأى أن الكل مشغول
فهد: تالا روحي الغرفه انا اشوي وبلحقك
تالا بعدم اهتمام : ماشي
كاد أن يفتح باب غرفه نبض ولاكن وجد اميره تبكي وتنادي عليه
فهد: مالك يا اميره بتعيطي ليه
اميره بدموع كاذبه مسكت فهد ودخلوا غرفه نبض وفهد
فهد: اميره مالك بتعيطي ليه
اميره بأصناع الدموع : نبض يا أبيه فهد
فهد بالهفه: مالها وهي فين دلوقتي
اميره: سابت الفيلا يا فهد
فهد بخوف : بتقولي ايه هيا فين
اميره : اعطتني الورقه دي وقالتلي اعطيها ل فهد بس انا كان فضولي اعرف فيها ايه ولما قرأتها روحت بسرعه ع غرفتها بس ما لقيتها يا أبيه
فهد: مستحيل مش هتتركني والله هي بتحبني مستحيل
فتح دولاب لم يجد لها أي من الملابس
جلس على الفراش بتعب
فهد: راحت يا اميره راحت تركتني انا مش قادر اتنفس والله
اميره: أبيه مالك قولي فيك ايه
فهد: اااخ مش قادر قلبي واجعني اااخ
اميره بدموع وصراخ حقيقي : مامااااااااااا. بابا بابااااا
الكل سمع صوتها وراحوا على الصوت
رعد: في ايه وقبل أن يكمل رأى فهد جالس على الأرض ويتألم
ميرا: ابنييييييي وذهبت عنده مالك يا حبيبي فيك ايه
فهد بوجع : مش قادر اتنفس يمااااا ااااااخ
رعد: قووم يا حبيبي ساعدوه وذهبوا للمشفى
في المستشفى
ميرا بدموع : انطقي يا اميره حصل ايه عمل بأخوكي كده
اميره بدموع مش قادره تنطق ولا بحرف
رعد: اهدي مش وقت الكلام ده نطمن على فهد بالاول
تالا: اااه يا عمي الله يخليك خلي الدكتور يطمنا عليه
توفيق: بعرف انو الوقت مش مناسب لأقول كده بس في مشاكل في الصعيد وانا لازم اسافر
رعد: روح يا توفيق الله معك
توفيق : أبقى طمني عليه يا رعد
رعد: إنشاءالله
...........................................................................
في الفيلا
ياسمين: احنا لازم نقول ل نبض مينفعش نخبي عليها موضوع زي ده
اسيل: وانا بقول كده
سما : متوقعتش يكون فهد بيحب نبض كده ل درجه أنو هيموت لو مشافهاش بس مكانش لازم يتجوز عليها
يلا مشان نروح ل نبض
.............................................................................
في الفندق
ذهبوا شافوا نبض بتعيط
سما : مالك يا نبض فيكي ايه
نبض: مش عارفه بس بدي اشوف فهد قلبي بيوجعني مش قادره مشفهوش انا هرجع على البيت
اسيل: بصي يا نبض لما حكينا ل فهد انك تركتي البيت وفرجنا الرساله ولما ملاقيش الك اي هدوم في الدولاب صدق انك تركتي البيت وانخنق جامد وهو بالمستشفى
نبض: شووووووووووو و
....................................................................
نبض الفهد
بقلم : الكاتبه المجهوله
•تابع الفصل التالي "رواية نبض الفهد" اضغط على اسم الرواية