رواية عشقتها منذ طفولتها الفصل الخامس عشر 15 - بقلم حبيبه سليم

الصفحة الرئيسية

 رواية عشقتها منذ طفولتها (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم حبيبه سليم

رواية عشقتها منذ طفولتها الفصل الخامس عشر 15

عشقتها منذ طفولتها
البارت الخامس عشر

حازم بحرج... انا بصراحه معجب بصحبتك عشق وعاوزك تحددلي معاد معاها عشان افاحتها بالموضوع
ادهم بصدمه وغضب.. نعم ي روح امك
حازم بحده.. لو سمحت ي ادهم اتكلم معايا باحترام
ادهم بعصبيه وغضب جحيمي.. انا هوريك ازاي الاحترام
وانقض عليه يلكمه في وجهه بقوه وقاعد يشتم فيه شتايم بس مش هقولها للروايه هتتمسح😂😂

ادهم فضل يضربو بدون رحمه خلي جسمه مفيش فيه حته سليمه وكان هيقتلو في ايده لولا الناس اللي في المطعم اتجمعت عشان تبعد ادهم عنو فضلو يحاولو يبعدوه لحد كا اخيرا بعد وهو بينهج وايدو فيها دم والناس ماسكينو بالعافيه

ادهم بغضب جحيمي.. سبوني انا هقتلو يعني هقتلو
حازم قام بالعافيه والناس سندوه واحد من الناس اللي واقفه قال لادهم.. هو عملك ايه عشان تعمل فيه كده
ادهم بغضب.. عمل ايه جاي يطلب ايد مراتي
حازم بصدمه وتعب.. مراتك
ادهم بغضب.. ايوه مراتي اللي بتقولي معجب بيها قسم بالله لاهقتلك
واحد من الناس قال.. استهدي بالله بس وبعدها بص لحازم اللي وشو غرقان دم وقالو.. انت كنت تعرف انها مراتو
حازم بتعب.. لا معرفشي
الرجل.. خلاص ي استاذ هو مكنشي يعرف انها مراتك
ادهم بغضب.. حتي لو يجي يطلبها مني ليه مفيش بنات غيرها
الرجل.. خلاص بقا هتودي نفسك في داهيه روح بيتك
ادهم نفض ايدو منهم ومشي بغضب
ركب عربيتو ومشي متعصب ومكنشي عاوز يشوف عشق عشان ممكن يزعقلها

اما حازم الناس ودوه المستشفي وطلع عندو كس ر في دراعه وانفه اتك سر وكد مات في جسمه(ينهار ابيض دا ادهم عمل معاك الصح) 

بيوصل ادهم البيت وبيدخل شقتو بس بيوقفو صوت عشق وهي بتندهله.. ادهم ادهم
ادهم وقف بغضب مكنشي عايز يتكلم معاها عشان هيزعلها
عشق بطفوله.. انت اتأخرت ليه
ادهم بغضب وبيحاول يبقي هادئ.. امشي ي عشق
عشق بصدمه.. امشي امشي ليه
ادهم  بغضب.. امشي روحي بيتك
عشق بصدمه.. لا انا هنام معاك
ادهم اتكلم بهدوء مخيف... امشي ي عشق عشان انا متعصب ومش عاوز اطلع عصبيتي فيكي وهندم في الاخر
عشق بحنان.. طب قولي انت متعصب ليه وانا هساعدك
ادهم بغضب وزعيق.. قولتلك امشي مبتفهميش 
عشق بخوف.. اد
ادهم بغضب وزعيق.. بقولك ااامممششيي
عشق جريت علي بيتها بمجرد ما دخلت اوضتها قفلتها وقعدت ورا الباب وعيطت عشان هي مش متعوده علي عصبيتو 

ادهم اول ما عشق مشيت مسح علي وشو بغضب وراح ياخد دش عشان يهدي وبعدها راح عشان يصالح عشق 
دخل وسمع صوت بكائها من ورا الباب لعن نفسه وحس ان قلبو بيتقطع من بكاءها خبط بحزن وقال.. عشق 
لا رد
ادهم بحزن حاول يفتح الباب بس كانت عشق قفلاها من جوه قالها.. افتحي ي عشق
عشق ببكاء.. مش فاتحه
ادهم بحزن.. طب افتحي متعيطيش 
عشق ببكاء.. مش فاتحه يا ادهم
ادهم حاول ميتعصبشي قالها.. افتحي يعشق بدل ما اكسر الباب 
عشق خافت يعمل كده قامت فتحت ووقفت وهي بتعيط
ادهم خدها في حضنه وقال... حقك عليا متزعليش
عشق زقتو بعيد عنها وهو اتصدم من فعلتها قالتلو بانفعال وعصبيه.. انت بتزعقلي وبعدها بتصالحني كل شويه بتعمل كده انا مش لعبه عشان تزعلها وقت متعوز وتصالحها وقت متعوز انا عندي قلب وبحس
ادهم قرب وخدها في حضنه وهي حاولت تبعده بس كان حاضنها جامد قالها بحزن.. حقك عليا بقا اخر مره ازعلك فيها
عشق ببكاء.. انت زعقلتي جامد
ادهم بحزن.. انا اسف وبعدها بعد ومسح دموعها وباس عينها وقال.. كده خليتني اخلف وعدك وعيطي اهو
عشق بحزن بصت للناحيه التانيه
ادهم..خلاص بقا متزعليش

عشق مردتشي عليه
ادهم بخبث.. طب لو قولتلك هجيبلك ايس كريم بالشيكولاته كل يوم هتصالحيني
عشق حاولت تقاوم 
ادهم بخبث.. انت ليه زعلانه بردو طب هجيبلك يستي كل يوم حلويات كتير وشبيسي كتير اووي
عشق بصتلو وبعدها بصت للناحيه التانيه
ادهم فكر ازاي يصالحها لحد ما.جتلو فكره قالها بخبث.. تؤ تؤ انتي طلعتي زعلانه جامد وانا لازم اصالحك 
وقرب وباسها بحب وندم علي اللي عملو وبعد شويه بعد 
وهي بصتلو بخجل
ادهم بحزن.. قلبك ابيض بقا
عشق.. سماح المرادي بس المره الجايه هزعل منك جامد ي ادهم
ادهم حضنها جامد وقالها.. حاضر ي روح ادهم
عشق بطفوله.. هتجبلي بردو حلويات كل يوم 
ادهم بحب.. حاضر ي حياتي
عشق.. قولي هو انت كنت متعصب ليه
ادهم. افتكر اللي حازم قالو وكور ايدو بغضب 
عشق.. هو حازم قالك ايه عصبك
ادهم بعصبيه.. متجبيش سيره الذفت ده علي لسانك فاهمه
عشق بخوف.. اهو انت اللي بتزعقلي
ادهم ضمها ليه وقال.. معلشي بس اتعصبت لما قولتي اسمه
عشق.. ليه هو عمل ايه

ادهم بعصبيه وقلد صوت حازم وقال.. قالي ايه انا معجب بصحبتك عشق وعاوزك تحددلي معاد معاها عشان افاتحها في الموضوع جاي يتقدم لمراتي
عشق بصدمه.. هو قالك كده
ادهم.. ايوه
عشق بفضول.. طب وانت رده فعلك كانت ايه
ادهم بضحك.. نزلت فيه ضرب مخلتشي في جسمو حته سليمه استغليتي اني بضربه وطلعت غلي من سهي فيه وكنت هقتلو في ايدو لولا الناس اللي حشوني عنه وزمانه دلوقتي في المستشفي
عشق بصدمه وضحك.. ينهار ابيض ي ادهم دا انت غيرتك دي حاجه تخوف ويعاني زمانه في المستشفي
ادهم بحده... خايفه عليه
عشق بخوف.. اهدي بس كده خايفه عليه ايه مستحيل 
ادهم.. ايوه كده
عشق بضحك... بس انت بجد عصبيتك دي خوفتني منك انا حرمت اكلمك تاني وانت متعصب
ادهم بضحك.. منا عمال اقولك امشي وانتي مش راضيه
عشق.. كنت عاوزه اعرف ايه اللي عصبك
ادهم.. لما اهدي ابقي اساليني متسألنيش وانا متعصب
عشق بحب.. حاضر ي بابتي
ادهم.. يلا ننام
عشق.. يلا
وشدها لحضنه ونامو
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
قبل ساعتين عند فهد ورنا
رنا بتطلع علي المركب بتتفاجأ بكميه الورود اللي فيها وفي طاوله في النص عليها اكل وشموع واغنيه هاديه شغاله 

فهد.. ايه رأيك
رنا بأعجاب.. تحفه جدا عملت كل ده امته
فهد.. من اول ما قولتلك بحبك
رنا.. وانا كمان بحبك
فهد مسك ايدها وسحبها لترابيزا وقعدو
رنا.. يلا انا هأكلك
فهد بحب فتح بوقه وبدات رنا تأكلها

بعد شويه
فهد.. الحمد الله
رنا.. فهد 
فهد.. عيونه
رنا.. احم كنت عاوزه اعرف هما اهلك فين
فهد اول ما جابت سيره اهلو قالها بحزن.. مش عاوز اتكلك في الموضوع ده
رنا بحنيه.. ازاي بس مش انا هكون مراتك لازم تحكيلي كل. حاجه
فهد بحزن.. بس انا ما صدقت نسيت الموضوع
رنا راحت شدتو وقعدتو في حضنها وقالتلو بحنان.. متخافشي احكيلي وثق فيا
فهد بحزن.. انا واثق فيكي اكتر من نفسي
رنا بحب.. يبقي خلاص احكيلي
فهد بتنهيده.. حاضر بصي انا اتولدت في عيله عاديه اب وام وابن عايشين حياه عاديه بنضحك ونلعب لحد لما جه اليوم اللي قلب حياتنا راس علي عقب كنت انا عندي 6سنين 
بابا كان بيتكلم في التليفون وبيقول شحنه ومخدر ات وهنستلمها وفجأه ماما كانت بتسمعو دخلت عليه وقالتلو ايه اللي بيتكلم عنه بابا وقتها حس بتوتر وقالها مفيش حاجه ماما شكت فيها وقررت تراقبه وعرفت انو بيشتغل في تجاره المخدر ات وبيجيب الفلوس  منها وكان بيهومنا انو بيشتغل في شركه هو اصلا تاجر مخدر ات. وقتها ماما وجهتو بالصور اللي صورلتهالو هو وقتها اتجنن وقالها تمسح الصور دي 
بس ماما فضلت تزعق فيه وتقول كل الفلوس اللي كنا بناكل ونشرب بيها حرام وفضلو يزعقو انا وقتها دخلت اشوف فيه ايه لقيت بابا ماسك ماما. من شعرها اول ما شافني سابها وماما جريت عليا حضنتني قولتلها بابا بيضربك ليه قالتلي احنا بنهزر واتكرر الامر تاني وتالت ورابع وماما كل شويه تهددو بالصور والفيديوهات اللي معاها وبابا بيضربها ولما بيشوفني بيسيبها وهي بتنكر قدامي ضربه ليها لحد لما جه اليوم اللي سمعت في الحقيقه كان بابا بيتكلم عشان في شحنه جديده هيستلمها وانا كنت بسمع ده واول لما شوفت ماما داخله الاوضه عملت نفسي بلعب دخلت وفضلت تزعق وتقولو بردو لسا بتشتغل قالها هشتغل طول العمر وقالها انو بسبب الشغلانه دي بيجبلها اكل وشرب وهدوم وماما قالتلو فلوس حرام وبكرا هسلم الفيديوهات للشرطه عشان ياخدوك بابا خاف وقالها اهدي بس ماما مهديتشي وقالتلو لو ضربتني بردو هسلم الفيديوهات بابا وقتها ملقاش حل غير واحد طلع بسرعه ناحيه المطبخ وهو اول ما طلع انا دخلت لماما وخدتني في حضنها لقينا بابا داخل ومعاه سك ي نه وقالها لو ممسحتيش الفيديوهات هيقت لها ماما ولا عبرتو وهو دخل السك ينه في قلبها من غير ما يتردد دخلها بدون شفقه... فهد بدأ يعيط وهو بيحكي

رنا بحنيه ودموع.. هشش اهدي.ي حبيبي وكمل
فهد بدموع.. قت لها ي رنا قت لها بدون شفقه وقعت علي الارض وانا في حضنها والد م مغرق هدومي وهدومها بابا قال تستاهلي عشان تبقي تتحديني وخد التليفون اللي عليه الصور والفيديوهات ومشي بقلب جامد انا وقتها مكنتشي عايش كنت جسد بلا روح امي ما تت قدامي قدام عنيا فضلت اعيط بهيستيريا وسمعت ماما بتقول بهمس وتعب.. فهد اسمعني انا وقتها مصدقاشي نفسي خدتها في حضني وقولتلها هتبقي بخير بس هي قالتلي ان فيه نسخه من الصور تحت بلاط الاوضه ولما تكبر تاخد حقي تدخلو السج ن وقالتلي كمان انها كتبت الشقه بأسمي من غير ما يعرف ولما اكبر اطردو من الشقه ووقعت بين حضني جث ه هامده انا انفجرت في العياط وقلبي اتملي حق د وكر ه وعزمت اني اخد حق امي دخل عليا اللي ميستهالشي اقولو بابا شالها وعمل اجرائات الدف ن وكذب علي الناس وقال ان فيه حرامي دخل وهو اللي عمل كده وفضل يعيط بتمثيل لحد ما روحنا هو قالي لو قال حاجه من اللي شافو هيقتلو هو كمان انا ساعتها خوفت بس قررت اسمع كلام ماما ولما اتم 18 اطردو من الشقه واسلم الفيديوهات للبوليس حبست نفسي في اوضتي عد يومين ولقيته جاي ومعاها واحده شرشوحه وقالي انها مراتو ويقولها يماما انا اتجاهلت كلامه وهي كانت بتضر بني وهو مش بيحاول حتي يدافع عني لحد ما حملت منو وخلفت بنت وعده سنين لحد ما كبرت دخلت اوضه ماما وطلعت من تحت البلاطه الفيديوهات وسلمتها للشرطه وروحت ودخلت لميت هدومهم وقولتلهم يمشو بابا قالي انهم مش هيمشو انت اللي هتمشي انا ضحكت بسخريه وطلعت العقد اللي فيه كل املاك الشقه بإسمي وطردو والشرطه خدتو ومراته وابنه اتشردو واتحكم عليه ب مؤبد بس انا كنت عاوزع يأخد اعد ام بس بردو مش هيطلع من السج ن بعت الشقه واشتريت شقه جديده وقطعتي صوري معاها وكل حاجه وبعدها بكام شهر عرفت انو ما ت في السجن حسيت اخيرا بالارتياح جبت حق امي اخيرا روحت عند قبرها وفضلت اعيط واقولها حقها رجع وبعدها عرفت ادهم وحكتلو قصتي وعرفني علي اهله وامه حبتني وحسيت ان ربنا عوضني بيهم وبعدها عرفتك انتي وخطفتي قلبي من اول نظره شوفتك فيها

رنا بحب ودموع.. انت عديت بكل ده ي فهد 
فهد بحزن مسح دموعها.. ايوه ومش عايزك تعيطي انا خلاص نسيا الامر
رنا حضنتو جامد وقالتلو. اعتبرني امك واختك وبنتك وكل حاجه
فهد بحب.. انا اصلا معتبرك حياتي كلها
وبعدها قامو يرقصو وبعد شويه روحها وودعها ومشي 
رنا دخلت لقت والدتها نايمه خدت دش وغيرت وونامت هي كمان
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في المانيا بيوصل مراد ومروان وبينزلو وبيحجزو غرفه في فندق

مراد ارتمي علي السرير.وقال... اخيرا وصلنا
مروان.. اوعي تقول انك هتنام انت نايم اربع ساعات في الطياره
مراد حضن المخده وقال.. لا هنام وانت لو مش هتنام اطلع بوا بقا
مروان باستفزاز.. ماشي ي بتاع ندي 
مراد حدف عليه المخده وقال.. اطلع برا ي مروان
مروان بضحك.. طالع يعم
مروان بيطلع ومراد دموعه بتنزل مش عارف ازاي هيقول لادهم وعشق وخصوصا ندي وانو ممكن مايعشي اول ما سمع صوت مروان مسح دموعها وعمل نفسو نايم مروان دخل بص عليه عرف انو كان بيعيط اتنهد وخد دش وراح نام هو كمان

في الصباح بيصحي مراد بياخد دش وبيعمل الفطار 
مروان بيصحي مش بيلاقي مراد بيتخض طلع واتنهد بيراحه لما شافو المطبخ
مروان.. اانت هنا وانا بدور عليك
مراد.. هروح فين يعني
مروان.. هتهرب
مراد بسخريه.. ههرب  لا بجد ضحكتيني
مروان شد منو الطبق وقالو.. سبيني انا اطبخ وانت خش ارتاح
مراد شد الطبق منو وقال.. ارتاح ايه انا كويس 
مروان شد الطبق.. لا انا عاوز اعمل انا الاكل
مراد.. علي اساس انك بتعرف
مروان.. ايوه ويلا بقا روح اقعد 
مراد.. لما نشوف وطلع قعد في الصاله

بعد نص ساعه بيشم مراد ريحه حريق بيجري علي المطبخ بيتصدم لما بيشوف المطبخ مقلوب وكل حاجه بايظه ومروان وشو اسود 
مراد بخضه.. بسم الله الرحمن الرحيم ي ساتر ي رب ايه اللي انت عملتو
مروان.. اصل الرز اتحر ق في الفرن
مراد بصدمه.. في الفرن هو الرز بيتحط في الفرن
مروان.. اومال الرز المحمر بيتحط فين
مراد بصدمه... وكمان رز محمر هو الرز المحمر بيتعمل في الفطار 
مروان بعبط.. اه صحيح دا بيتعمل في العشا
مراد مسح علي وشو بزهق وقالو.. اطلع برا لما اشوف انت هببت ايه
مروان.. هغسل وشي.
مراد بغيظ.. اغسل يخويا

بعد ساعتين من التنظيف والطبيخ
مروان بشبع.. الله الاكل طعمه تحفه
مراد.. لو كنت سبتني اعمل من الاول ما اتفرهدناش كده
مروان.. مش مهم بقا  وبعدها كمل بقلق.. اتصلت بالدكتور اللي هتتعالج عنده
مراد.. لسه
مروان.. طب اتصل دلوقتي
مراد.. حاضر واتصل علي الدكتور
مراد.. الوو
الدكتور.. الوو مين معايا
مراد.. انا اسمي مراد المنياوي
الدكتور.. اه عرفتك 
مراد.. عرفتني طب انا هاجي امته عشان الجلسه
الدكتور.. ممكن تيجي دلوقتي
مراد.. تمام ثواني وهكون عندك
بيقف معاها 
مروان... قالك ايه
مراد.. قالي اجي دلوقتي اعمل الجلسه
مروان.. طب يلاولبسو وراحو المستشفي
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند عشق بتصحي علي صوت تليفونها بتشوف مين بتلاقي سهي بتكنسل بغضب بترن تاني بردو بتقفل وبتنرن تاني وعشق مسكت التليفون بغضب وردت وقالت.. الووو
سهي بتمثيل البكاء.. الحقيني ي عشق في واحد هجم عليا في الشقه وعاوز يعمل فيا حاجه
عشق طبعا صدقت كلامها لانها طيبه وقالتلها.. ايه طب ابعتلي اللوكيشن بتاع بيتك وانا هجيلك
سهي.. ماشي
وقفلت وسهي بعتتلها المكان وعشق لبست بسرعه وراحت المكان بتاكسي من غير ما تقول لادهم

عند سهي بتضحك ضحكه خبيثه وبتقول.. والله ووقعتي بين ايدي ي عشق انا هوريكي ازاي تاخدي مني ادهم
بيدق الباب بتروح تفتح وفي ايدها حاجه اول لما بتفتح الباب بترش علي وشها منوم وبتاخدها في الاوضه

وبتخلعلها هدومها وبعدها بتصورها من غير هد وم وبتضحك  ضحكه خبيثه وبعدها بتلبسها وبتحس بحركتها بتلاقيها بتفوق بتعمل نفسها خايفه عليها
سهي بخوف مصطنع.. غشق فوقتي
عشق بألم.. هو ايه اللي حصل
سهي بكذب.. انت جيتي وبعدها ضربتي الولد علي دماغه ولقيتك بعدها اغمي عليكي جبتك هنا
عشق.. طب الولد ده عملك حاجه
سهي بدموع مزيفه.. لا بفضلك انتي انا مش عارفه اشكرك ازاي وانا بجد اسفه علي اللي عملتو
عشق حضنتها بطيبه.. ولا يهمك طالما عرفت غلطك خلاص
سهي بكذب.. اه صحيح ادهم  اتصل بيكي وانا بعتله رساله علي الشات انك في الجامعه لازم بقا تروحي بسرعه الجامعه
عشق.. ماشي بس فين الحمام عشان اظبط الطرحه
سهي بتشاور علي الحمام وعشق بتروح وهي بتضحك بشر وبتاخد رقم ادهم من تليفونها 
بتطلع عشق تاخد تليفونها وبتودع سهي وبتمشي تروح الجامعه وسهي بتمسك تليفونها وو
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عمد ادهم بيصحي بياخد دش وبيعمل اكل بيروح ينادي عشق مش بيلاقيها بيخاف جدا وبيتصل عليها مش بترد قعد عشان ازاي يفكر
بيلاقي اتصال من رقم غريب
ادهم.. الووو
المجهول.. الوو لو انت عاوز تحمي حبيبتك تعالالي دلوقتي في المكان اللي هبعتهولك
ادهم بصدمه.. سهي
سهي.. ايوه سهي لو مش هتيجي حبيبتك خلاص مستقبلها هيضيع

ادهم بغضب.. لو عملتي فيها حاجه ي بنت الك####
سهي بخبث.. تؤ تؤ مبحبش الغلط وكملت بجديه هتيجي ولا ايه
ادهم بخوف.. هاجي
سهي.. هبعتلك اللوكيشن
وبتقفل معاه وبتبعتلو اللوكيشن اللي بيكون في مطعم ادهم بيروح بسرعه وبيوصل بيلاقيها قاعده ولبسه لبس ملزق 
ادهم ببقرف.. عاوزه ايه
سهي بدلع.. عاوزاك انت
ادهم بغضب.. بقولك ايه انا م بيقف بصدمه لما سهي بتوريه صور لعشق من غير حاجه 
سهي بخبث.. لو انت عاوز تحافظ علي مستقبل حبيبتك تخطبني 
ادهم بصدمه.. انت جبتي الصور دي منين
سهي بخبث.. متسأانيش ها موافق
ادهم بغضب مسكها من شعرها.. انت واحده زب اله ومتربتيش
سهي بعدت عنو وقالت بعصبيه.. بقولك ايه انا اقدر انشر الصور دي والناس كلها تشوفها وخلاص قول باي باي لحبيبه القلب 
ادهم بخوف.. خلاص هعمل اللي انتي عاوزاها
سهي بخبث.. ايوه كده اول طلب انا وانت هنرتبط ثانيه هط لق عشق
ادهم.. بس مش هقدر اطلقها
سهي.. هتخاتر انشر الصور ولا تطلقها
ادهم بسرعه.. خلاص بس لما اخوها يرجع
سهي بدلع قربت منو وحطت ايدها  علي صدره وقالت.. ماشي ومسكت ايدو وقالت.. يلا نروح الجامعه
ادهم مشي معاها وهو حاسس انو ضعيف اووي يا تري عشق هتعمل ايه لما تعرف مشي معاها وهو قرفان من نفسو نفسو يعيط في حضن عشق دلوقتي

في الجامعه بتوصل عشق وبتلاقي رنا وفهد اللي قاعدين قالت.. صباح النور
فهد رنا.. صباح الورد
رنا.. اومال فين ادهم
عشق بتوتر.. قالي هيجيب حاجه ويجي
رنا بشك.. متاكده 
عشق بتوتر.. ايوه متأكده
وقعدت معاهم وشويه وجه ادهم ومعاها سهي متلزقه فيه
عشق بغيره وصدمه وغضب راحت بعدت سهي عنها وقالت.. انت لسه زي انتي ابعدي كده عن جوزي
سهي بخبث.. جوزك ايه ما هو هيكون جوزي هو كمان
غشق بصدمه.. ايه
فهد بصدمه.. انتي بتقولي ايه ي زفته انتي وبعدها بص لادهم اللي بيبص لعشق بأسف  ودموع علي وشك البكاء
فهد.. فهمني يا ادهم ايه اللي بيحصل
عشق بدموع.. ادهم 
ادهم بلصها بحزن وندم ودموع ورجاء 
عشق بدموع ورجاء مسكت في التيشرت بتاعو وقالت... قولي ان ده مش حقيقي
ادهم بحزن ودموع... لا حقيقي
عشق بصدمه ودموع.. لا انت اكيد بتهزر وبتعمل فيا مقلب عشان تختبر حبي ارجوك ي ادهم بلاش تعمل فيا كده
ادهم بص لتحت وفهد راح مسكو من التيشرت وقال بغضب... انت ازاي تعمل كده ها رد عليا
ادهم مردش عليه سمع صوت صراخ رنا باسم عشق وووووو

يتبع...... 

روايه عشقتها منذ طفولتها
البارت الخامس عشر
للكاتبه/االجميله
ايه رأيكم في البارت وهتقولولي حرام نعمل فيهم بس في الاخر هيرجعو لبعض بس عاوزين شويه دراما واكشن وعياط انا عارفه بس البارت قصير بس غصب عني ويلا سلام💖💖

  •تابع الفصل التالي "رواية عشقتها منذ طفولتها" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent