Ads by Google X

رواية عشقها اذاب جبروتي الفصل الرابع و الثلاثون و الاخير 34 - بقلم جاسمين محمد

الصفحة الرئيسية

   رواية عشقها اذاب جبروتي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم جاسمين محمد

رواية عشقها اذاب جبروتي الفصل الرابع و الثلاثون 34

  
جومانه بزعيق… مش هبعد وهموتها واخلص منها وابقا وريني هتعمل اي ومش هسيبك لحد غيري يافارس انت سامع مش هسيبك لحد غيري
فارس بعصبيه… وانا مش هكون لحد غير لياسمين ياجومانه انا بتاعها هي بس انت سامعه وهكون ليها وهي هتكون ليا
جومانه بضحكه كلها مكر… هههههه يبقا ودعها بقا عشان لم اموتها متقولش مخلتنيش اودعها ليه
فارس بغضب… كيف وانا هودعك دلوقتي ومسكها من ركبتها وخنقها جامد
جومانه وهي بتاخد نفسها بالعايفه… فارس سيبني هموت فا فا رس ه هه مم وت
معتز جه لاقي فارس خانق جومانه وخلاص بتموت جري زاح فارس بالعافيه من عليها وبغضب… انت اتجننت عايز تضيع نفسك عشانها
جومانه وهي بتاخد نفسها بالعافيه… كح كح كح بقا انت عايز تموتني يافارس عشانها طيب مش هسيبها في حالها
فارس بعصبيه… لو كنتي مستغني عن حياتك المسي شعره منها انتي سامعه
معتز… فارس اهدي جومانه فارس اتنازل عن كل حاجه ليكي وخلاص كدا ابعدي عن حياته وارجعي سافري وانسي اننا دخلنا حياتك
جومانه بتفكير… بس انا عايزه فارس مش عايزه فلوس
معتز… جومانه مش هنلعب علي بعض انتي بتموتي في حاجه اسمها فلوس وتبيعي ابوكي نفسه عشان الفلوس مش هتبعي فارس
جومانه… اممم كويس انكم عارفين حقيقتي
فارس… احنا عارفين حقيقتك من زمان بس انا عمري مخلفت بوعدي وكنت واعد ابوكي اني احافظ عليكي بس مدام هتقربي منها يبقا طظ فيكي انتي وابوكي كمان
جومانه بعصبيه… اتلم واتكلم عدل ومتعليش صوتك عليا
فارس بزعيق… لا مش عليا انا ممكن امحيكي من علي وش الارض وكل حاجه تكون ليا برضوا فمتنسيش نفسك وابعدي بسكات
معتز.. وانا حجزتلك تذاكر السفر والطياره معادها بعد ساعه يعني المفروض تجهزي شنطك عشان تلحقي تتطيري
جومانه… تمام وسابتهم ودخلت اوضتها
معتز قرب من فارس وحط ايدو علي كتفه… فارس انسي وابدا حياتك من جديد ويلا رحلها
فارس بحزن… خايف متسامحنيش يامعتز انا اذيتها كتيربنا اووي
معتز… ياسمين بتحبك واللي بيحب حد بيسامحه
فارس… ياريت تسامحني
معتز… هتسامحك بس يلا نروح المستشفي عشان لم تفوق تلاقيك جنبها
فارس…. حاضر يلا
***********
عند ياسمين بدات تفوق وبتعب… فا فارس
منال قربت منها وبحب… حبيبتي انتي كويسه
ياسمين بتعب… اه كويسه
سليم… حمدالله علي سلامتك
ياسمين… الله يسلمك
احمد… يلا قومي يابطله
ياسمين ببتسامه… ان شاء الله وبدات تتلفت حوليهم علي فارس وملقتهوش فحزنت
سليم بشك… لسه مجاش اللي بدوري عليه
ياسمين… هو مين
سليم… ابوكي
ياسمين… اه بابا فين
منال… عندو اجتماع مهم فبيخلصوا وزمانه جي
ياسمين… تمام وبتبص لاقي الباب بيتفتح وفارس ومعتز دخل فرحت بس حاولت تداري فرحاته بشوفه
فارس قرب منها وبلهفه… انتي كويسه دلوقتي
ياسمين بصت الجنب التاني… الحمدلله
فارس… ياسمين انا خلاص طلعت جومانه من حياتي ورجعتلك
ياسمين بحزن… انت جرحتني جامد اووي يافارس ولو حبتني بجد مكنتش عملت كل ده فيا
فارس بحزن… غصب عني والله
ياسمين… فارس بعد اذنك عايزه ارتاح شوي
فارس… ياسمين
ياسمين… سليم ممكن تاخدهم وتاخد ماما وتطلعوا
سليم.. حاضر ممكن تتفضلوا
فارس فضل باصص لياسمين بحزن وطلع والكل طلع وقفلوا الباب وهي بدات تعيط
فارس… سليم ممكن تسيبني ادخل لياسمين
سليم… اسف يافارس انت اللي عملت في نفسك كدا وحظرتك كتير فسيبها ترتاح حتي شوي وبعدين تبقا تهدي وكلمها
معتز… فارس سليم عندو حق
سليم حط ايدو علي جيوبه ملقاش تلفونه… طيب انا هدخل اجيب تلفوني عشان نسيته جو
منال واحمد هزو راسه بماشي
سليم دخل من غير ميخبط لاقي وراحت ياسمين مسحت دموعها بسرعه
سليم… نسيت تلفوني وجي اخدو
ياسمين… تمام خدو
سليم… كنتي بتعيطي ليه
ياسمين مصدقت سمعت كدا وبدات تعيط تاني
سليم قرب منها وبحزن… سامحيه ياسمين انا عرفت انه اتنازل عن كل حاجه لجومانه عشان يبدا معاكي من جديد
ياسمين .. مش قادره اسامحه بسهوله كدا هو جرحني كتير اووي ومتهيقلي مستحيل بعد كل اللي عملوا يكون لسه بيحبني
سليم… لا بيحبك لو مش بيحبك مكنش اتبرع ليكي بدم كتير وحياته كانت متعرضه للخطر
ياسمين… برضوا ده مش اثبات
سليم بتفكير… طيب بصي اي رايك نلعب عليه لعبه واخليكي تشوفي بيحبك لسه ولا لا
ياسمين… واي هي العبه دي
سليم. … نمثل عليه ان انا وانتي هنتخطب وهتشوفي هيعمل اي انتي من كلامك عليه الخمس سنين اثبتلي ان فارس مستحيل سيبك ابدا لحد غيرو
ياسمين بحزن… ولو سابني
سليم بحزن… ان شاء الله لا يلا اضحكي بقا والله الواد بيحبك ده كان بيعيط عليكي انا اول مره اشوف راجل بيعيط علي حد معرفش انتي حبتيه علي اي
ياسمين… اتلم ياض انت مالكش دعوه بحبيبي
سليم.. بقا كدا ماشي ياختي واه صح فارس قطع ورق الطلاق وجومانه هي اللي كانت بعتها يعني انتو لسه متجوزين وغمزلها
ياسمين… اطلع بر ياسليم
سليم… والله تصدقي حلال اللي بيعملوا فيكي عشان بياخد حق المرمطه اللي انتي عملها فيا
ياسمين… لا والله ورفعت حاجبها
سليم… هههه خلاص عيب وسابها وطلع
بعد اسبوع
ياسمين خرجت من المستشفي واتحسنت وبقت كويسه خالص وبرضوا رافضه تتكلم مع فارس وبتتجاهلوا كتير وحتي بتمنع اوقات يشوفها وكمان هي بدات تنزل الشغل وفارس بقا شغال عادي معاهم في الشركه بس بنصيب معتز عشان هو اتخله عن نصيبه وكل حاجه لجومانه
في يوم في الشركه
في مكتب ياسمين
سليم… ميلا نضرب المفاجأة الكبيره خلينا نخلص الراجل صعبان عليا والله حرام عليكي اللي عمله فيه ده
ياسمين… اممم يلا
سليم اشطااا وسابها وطلع وبصوت عاليا… ممكن الكل يجمع هنا
فارس جه هو ومعتز والموظفين كلهم
سليم… طبعا كلكم عارفين ان انا وياسمين دايما مع بعض ومش بنسيب بعض ابدا
فارس بغيره… سليم اخلص قول اللي هتقوله من غير مقدمات
سليم…. حاضر بس اهدي شوي يافارس
فارس… استغفر الله احكي
سليم… بصوا من الاخر انا وياسمين هنتخطب
فارس مقدرش يتمالك اعصابه وراح ضاربه بوكس في وشه
سليم وقع علي الارض….. ااااه
ياسمين طلعت علي الصوت سليم وبتبص لقته مرمي علي الارض وماسك بوقه
ياسمين بخضه… سليم مالك
فارس الغيره زاده اكتر لد لاقها مقربه منه جامد وبقرف… الاستاذ بيقول ان انتو الاتنين هتتخطبوا
ياسمين…. وفيها اي اه هنتخطب بعد اسبوع كمان
فارس… انتي بتهزري انتي التانيه مش طالبه هزار هي
ياسمين… مش بنهزر ياستاذ فارس
فارس… ياسمين انتي عارفه بتقولي اي
ياسمين… اه عارفه بعد اذنك وسندت سليم ووقفته
فارس بصلها بحزن وسابها وطلع بر الشركه والكل راح علي شغله
معتز بحزن… ياسمين متغلطيش وفكري قبل متتصرفي
ياسمين… مش بغلط ياستاذ معتز وعارفه انا بعمل اي
معتز… اممم تمام وسابهم ومشي
بعد اسبوع يوم الخطوبه
ياسمين قاعدها بتجهز نفسها للخطوبه وعماله ترن علي فارس بس هو مبيردش عليها ومش عارفه توصلوا خلال الاسبوع كله سليم دخل لاقها قاعدها زعلانه
سليم… مالك

ياسمين… قولتلك بنغلط واديه شكله بعد ومش عارفه اوصلوا
سليم… متقلقيش هو لسه في البلد وهيجي شوي كدا هو ومعتز كلمني وقالي انهم جايين
ياسمين… يارب وميكنش القلق اللي في قلبي ده صح
سليم.. اطمني ويلا جهزي نفسك وفارس هيجي وهتكون خطوبتكم انتو
ياسمين… يارب
************
معتز… فارس فكر تاني قبل متسافر
فارس… تعبت من التفكير خلاص مبقتش قادر اتحمل اكتر من كدا اشوفهم جنب بعض انا عندي اهون ابعد وكون عارف انها مبسوطه احسن من اني اقعد واشوفهم مع بعض واشوفها مع حد غيري
معتز… روح اتكلم معاها طيب
فارس… لا سيبها المهم خلي بالك منها
معتز بحزن… حاضر بس اوعدني انك اول متوصل ترن عليا وطمني وتعرفني انت فين
فارس… ان شاء الله المهم انا هروح المطار
معتز… بس لسه فاضل ساعه
فارس… ماليش نفس اقعد هنا اروح هناك يمكن اريح دماغي شوي
معتز… تمام
فارس… يلا وانت روح جهز نفسك عشان تمشي
معتز… حاضر
**************
ياسمين واقفه عماله تتلفت علي فارس مش لاقي
سليم… اطمني هيجي
ياسمين… يارب
سليم بيبص لاقي معتز جي بضحك… مش قولتلك هيجي اهو معتز جه وهو اكيد جي
معتز… الف مبروك ليكم
سليم.. الله يبارك فيك ياصحبي
ياسمين… امال فارس فين
معتز…. بتسالي عليه ليه مش هتتخطبي
ياسمين بحزن… فارس فين ارجوك ص
سليم… في اي يامعتز مترد فارس فين
معتز… فارس مشي ياسمين عايزه حاجه تاني ياك ترتاحي بقا
ياسمين رجعت لور وكانت هتقع لسه بس سليم مسكها
ياسمين بعياط… هو مسافر فين طيب
معتز بحزن… مش راضي يقول رايح فين بس اللي اعرفه دلوقتي انه لسه في المطار وياريت تلحقيه عشان ناوي يختفي زي اول مره
_فارس بيه الطياره بتاعتك جاهزه عشان تسافر
فارس… تمام يلا
معتز وصل بالعربيه واول موقف ياسمين نزلت تجري دخلت المطار وفضلت تدور علي فارس مش لاقي
سليم جري هو ومعتز ورها…. ها لقتيه
ياسمين قعدت علي الارض وبعياط وبصوت عالي…. فارسسسسسس وقعدت تعيط
_جيتي ليه وسبتي خطوبتك ليه
ياسمين مسحت دموعها وبتبص لقت فارس قامت بسرعه وبفرحه… انت لسه ممشتش
فارس ببتسامه… لو عايزاني امشي امشي عادي
ياسمين بعياط… امو*تك قبل متمشي وتسيبني تاني وحضنته
فارس… وانا مستحيل اسيبك يامجنونه انتي
ياسمين خبطه علي ضهرو وبعياط… امال كنت ماشي ليه وسايبني
فارس… مدرتش امشي والله وقررت ارجع بعد مكانت الطياره مسافره
ياسمين…. بحبك اوووي
فارس…. وانا بعشقك يامجنونتي
💜رايكم بقا انا عارفه انها طولت وانا كنت بتاخر فيها عليكن بس غصب عني واسفه 🥹🪩💜
تمت..

  •تابع الفصل التالي "رواية عشقها اذاب جبروتي" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent