رواية حب خاطئ الفصل الثاني عشر 12 - بقلم شهد سيد

الصفحة الرئيسية

  رواية حب خاطئ كاملة بقلم شهد سيد عبر مدونة دليل الروايات 


رواية حب خاطئ الفصل الثاني عشر 12

 
 
..:هو اسلام لمس*ك؟
شهد بتوتر:لا ليه بتقول كدا
محمد بعدم تصديق:بسأل عادي
شهد:احم هو انا هنام فين
محمد:ع السرير
شهد:طب وانت
محمد:ع السرير برضو
شهد:اي دا لا طبعا
محمد:والله انا جوزك
شهد:ع الورق بس
محمد:وممكن اخليه فعلاً
بلعت شهد ريقها واتوترت:مش هسمحلك علي فكرة بعدين انت قولت انك مش دايب فيا،اي هتقرب من وحدة مش بتحبها ولا هي بتحبك
محمد:اه اقض*ي وقتي ك راجل
شهد بزعيق:انت حي*وان اوي اطلع برا
محمد:متزعقيش يبت انا اصلا مستنضفش اقربلك
حدفت عليه المخدة وقالت: اطلع بقولك انا مش ناقصاك
طلع محمد ودخل اوضته واتفاجأ ب ياسمين كانت لابسة تيشرت كت وهوت شورت وبتتفرج ع السما م البلكونة وشعرها نازل علي ضهرها كلو وقال:
ملبن
ياسمين:نعم انت بتعاكسني
كمل وقال:ابيض وملفوف
ياسمين:احترم نفسك لو سمحت واي اللي جابك اوضتي
محمد: دي اوضتي انا حضرتك اللي اتطفلتي وقعدتي فيها
ياسمين:مامتك قالت انك هتنام عند شهد وان انا اخد الاوضة دي ف من فضلك اطلع
محمد ببرود:قوليلي لكن احساسك اي وانتي بايعة صحبتك وعايشة معاها ف نفس البيت
ياسمين:انا عمري م ابيع صحبتي انت اجبرتني وانا متأكدة انها هتعذرني لما تعرف انك هدد*تني بالق*تل
محمد:منا ممكن اخليها متعذركيش
ياسمين باستغراب:ازاي
محمد:بتحقدي عليها مثلا
ياسمين:اي الهبل دا طب انا رايحة اقولها دلوقتي
مسك ايدها محمد وشدها عليه وقال:استني بس يا ملبن
ياسمين:سيبني بقا انت اي لزقة
محمد:لزقة اي يا جربوعة د انتي تلاقي قلبك بيتنطط عشاني
ياسمين:يعع اي دا انا اصلا مرتبطة
محمد:ب يوسف؟
ياسمين بكدب:اه
محمد:يعني بتحبيه
سكتت ياسمين ف كمل محمد:مظنش انك بتحبيه ممكن يكون اعجاب بس من الطرفين
ياسمين:حاجة متخصكش وسيبني عشان اروح ل شهد
سابها محمد واتفرد علي السرير وقال:روحي ونامي عندها بقا
ياسمين بقرف:مستفز
في جهة اخري…..
يوسف:حمدالله ع السلامة يا كبير،كدا قلقتني عليكي
اسلام:مشيت؟
يوسف:ايوا
اسلام:عايزك تعرفلي الطيارة كانت طالعة علي فين
يوسف :هتروحلها
اسلام: امال اسيبها يا يوسف انا بحبها
يوسف:بس هي اتجوزت
اسلام:ع الورق بس وهتطلق
يوسف:واي اللي مخليك واثق كدا، يا كبير لا مؤاخذة يعني هو انت قربتلها؟
بص اسلام عليه وسكت
يوسف:ااه طب يفرض حملت بقا
دمعت عين اسلام وقال:هتبقا حامل مني انا مستحيل اسيبها
يوسف بصدمة:هو انت عايز تخلف؟
انا مش مستوعب انت اتغيرت
اسلام:عايزة استقر يا يوسف
يوسف:مش هتعرف انت بتشتغل ف الما*فيا وممكن لو حصل خلاف يستغلو نقط ضعفك اللي هو ابنك او بنتك
اسلام:الاقي شهد الاول بس الاقيها
في جهة اخري …
ياسمين:ممكن اتكلم معاكي
اتعصبت شهد ولفت وشها الناحية التانية
ياسمين:انا عارفة انك شايفاني وحشة بس والله غصب عني ياشهد
محمد جالي البيت وكان هيق*تلني لو مسمعتش كلامو
شهد بعصبية:كنتي تقدري تبلغي يوسف واسلام وكنا هنلاقي حل يا ياسمين مش تحطيلي منوم وترجعيني ليهم
ياسمين بعياط:صدقيني انتي لو كنتي ف الموقف اللي انا فيه كنتي هتحسي بيا كان رافع عليا المس*دس يا شهد كنت شايفة ف عينو السواد وانو ممكن يعملها انا خوفت
هديت شهد وبصتلها وفضلت ساكتة فكملت ياسمين وقالت:صدقيني انا بعتبرك اختي واكتر والله غصب عني
شهد بدموع:وانتي اختي والله انا مصدقاكي هاتي حضن
وهما بيحضنو بعض دخل عليهم محمد وقال:اوبااا العشق الممنوع
ياسمين:وانت بطل تيجي ورايا ف كل مكان
محمد بعصبية:انتي يبت مستفزة كدا ليه وانا هكون باجي وراكي ليه يعني
مشيت ياسمين بسرعة ودخلت الاوضة وقفلت ف وشو الباب
فتح محمد الباب وزقها ع الحيطة ومسك المسد*س رفعو عليها:شكلك نسيتي اللقطة دي
وهو بيتكلم شاف الخوف ف عينيها وسرح
اا.. انا.. هو انتي خايفة ؟
ياسمين بدموع:واحد رافع عليا سلا*ح ومحاوطني مش عايزني اخاف
نزل محمد المسد*س وقال:انا برازيكي بس مقصدش اخوفك
فجأة قرب ولف شعرها علي ايدو و..
…:انتو بتعملو ايه؟!!!!

google-playkhamsatmostaqltradent