رواية احببت مرات اخويا الفصل الثاني عشر 12 - بقلم بسمله حسن

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت مرات اخويا (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم بسمله حسن

رواية احببت مرات اخويا الفصل الثاني عشر 12

البارت 12
احببت مرات اخوي💕
ساره نزلت تاكل في المطبخ فجاء لقت محمد 
ساره بارتباك... انت جيت امته 
محمد بيقرب عليه 
(بقلم بسمله حسن) 
ساره بخوف وترجع لي وره... ابعد عني 
محمد قرب عليه علشان ياخد الكوبايه علشان يشرب 
ساره اول لمه شافت كده استريحت 
محمد... متخافيش انا مش مش اقرب منك بصراحه بقر*ف منك ومش عايز أقرب لي واحد زيك كل هامه الفلوس 
ساره بدموع... انت لي بتعاملني كده انا عملت لك ايه  
محمد... وفري دموع التمساح لي حد تاني وانتي عملتي لي اي انتي عملتي كتير اوي اول حاجه لمه لعبتي بدماغ احمد و خلطي يتجوزك ويكتب الشقة بي اسمك وفلوس لكي وابنك ياعالم هو ابن احمد وله لا 
(بقلم بسمله حسن) 
ساره كانت وقفه بتعيط بس لمه سمعت بيشك فيها اتصدمه 
ساره بوجع بسبب الكلام... اخرس انا اشرف منك ومن عشره زيك ولو مش مصدق انو ابن احمد ما عنك ما صدقت 
محمد بسقف بطريقة مسرحيه... لا برافو ده انا كنت ها صدقه بس لو مشفتش اللي ما بينك وما بين ادم كنت صدقتك بس لي للاسف انا فهمت كل حاجه احمد خلاص مات قلتي تقربي من آدم بصراحه انا شفقان علي الي بطنك بياخد كميت طمع منك ياريت يموت وله يكون لي امه زيك 
ساره هنا مقدرش تمسك نفسه ضربته بالقلم
 محمد عيونه كانت هطلع نار
(بقلم بسمله حسن) 
ساره بدموع... علي الله تجيب سرت ابني تاني انت فاهم ومفيش حاجه مبيني وبين ادم هو قالي عايز يخطب سلمي بنت عمي و كلمني علي الموضوع ده ولو مش مصدق ماعنك مصدقه لكن تجيب سرت إبني تاني انا مش هسكت و سابته وطلعت 
كل ده ومحمد كان وقف مكانه 
ضميره... انت غلطان مينفعش كنت تقله كده هي دي وصيت اخوك 
عقله... لا انت ما غلطتش كمان هي ضربتك بالقلم 
ضميره... ليه الحق انت غلط فيها وكمان بتدعي علي ابنه انو يموت من امته يا محمد احنا بي ندعي علي حد لا مش اي حد ده ابن اخوك من لحمك ود*مك
(بقلم بسمله حسن) 
عقله... انت نسيت انه بتلعب علي  ادم و ضحكت احمد علشان تاخد منه فلوس انت نسيت انهم كلهم خا*ينين  
محمد بصوت عالي... بااااااس أسكنه انتم الاتنين محمد طلع 
سمع صوت ساره وهي بتعيط جامد 
(ملحوظة صغير اوضت سارة جنب اوضه محمد) 
ساره لي يا احمد سبتني و مشيت ليه ما خدتنيش معاك ليه سبتني لي واحد ليه كده سبتني مع اخوك يبهدل فيا ويدعي 
(بقلم بسمله حسن) 
علي ابني يموت ااااه يارب والله تعبت مش قادره استحمل اكتر منك كده يارب ريحني وزادت في العياط 😭😭
محمد كان وقف قدام الباب وسمع كل كلمه ساره قلته ضميره وجعه علي الي عمله مع ساره دخل الاوضه بتاعه وعمال يفكر في الكلام كل ميجي ينام يفتكر ساره وهي بتعيط و يفتكر كلامه 
(بقلم بسمله حسن) 
ساره قامت تصلي قيام الليل وتدعي ربنا 
(مافيش اجمل من قيام الليل تتخيل معايا ربنا سبحان وتعالي يتنزل الى السماء الدنيا فى الثلث الاخير  وينادى ، هل من سائل يُعطى ؟ 💛
هل من داعٍ يُستجاب له ؟ 💛
هل من مستغفر يُغفر له ؟ 💛) 
ساره خلصت صلي وقاعده تقرأ قران لحد ما نامت محمد فضل يفكر في ساره لحد منام 
الصبح طلع علي على ابطالنا و هبه خبط على ساره ودخلت لقت ساره نايمه علي سجاده الصلاه هبه بتصحي سارة 
هبه بحنان... ساره حبيبتي فوقي 
ساره بنوم... صباح الخير يا ماما 
(بقلم بسمله حسن) 
(اي البت دي ده انا ما بصحاش غير لما الشارع كله يصحى بصوت ماما وبعد كده اصحى😂😂😂) 
هبه... صباح النور اي يا ساره الي منيمك على الارض كده وليه عيونك ورمه انتي كنتي بتعاطي 
ساره افتكرت الي حصل و عيط 
هبه خدته في حضنه... مالك يابنتي بتعيط ليه في حد زعلك 
ساره بصوت ضعيف... لا يا ماما مفيش حد زعلني 
هبه... طيب ليه بتعيطي 
ساره... مفيش بس افتكرت حاجه 
هبه... طيب ياله قومي و تاني مره ما تناميش على الارض ماشي وياله علشان نفطر  
(بقلم بسمله حسن) 
ساره... لا شكرا يا ماما مش جعانه 
هبه...مفيش لا ياله انتي ما بتاكليش حاجه وده غلط ممكن يحصل اجهاد لا قدر الله 
ساره خافت وحط ايده على بطنه ماشي يا ماما انا هنزل وراقي 
هبه... ماشي ياحبيبتي هروح اصحي محمد عقبال تخلصي 
متعرفش انو محمد كان صاحي و سامع كل حاجه 
ساره قامت خدت شاور وصلت فرضه ونزلت كانه كلهم على السفره 
(بقلم بسمله حسن) 
ساره... صباح الخير 
كلهم... صباح النور
ساره كانت بتلعب بطبق مكنتش بتاكل ومحمد نفسه الكلام كان بيص عليه يتكلم نفسه... معقول كل ده تمثيل بس شكله تعبانه 
(بقلم بسمله حسن) 
ساره رفعت وشه شافت محمد باصص لها ساره قامت من السفر... الحمدلله كلت 
هبه... يابنتي اعدي كملي أكل انتي مكلتيش حاجه 
ساره... لا يا ماما مش قادره انا اطلع انام شويه بعد اذنك ومشيت طلعت اوضه محمد شاف كده وقام وقف... وانا كلت اطلع أحضر شنطتي طلع علشان يتاسف لي ساره حسه انو ذوده معاها محمد قدام الباب سمع 
(بقلم بسمله حسن) 
ساره... عارفه يا حبيبي انا بحبك قد اي من ساعة لمه دخلت حياتي وانا بحبك حب لو هموت علشان هموت انت الي   فضيلي في الدنيا دي 
محمد سمع كده.... ووووووو
تتوقعه اي الي هيحصل محمد هيعمل في ساره اي 
وساره كانت بتكلم مين 
انا عرفه كل مره تتوقعه حاجه وانا بكتب حاجه 😂
   •تابع الفصل التالي "رواية احببت مرات اخويا" اضغط على اسم الرواية 
google-playkhamsatmostaqltradent