رواية طفلة عاصم (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم شهد احمد
رواية طفلة عاصم الفصل الرابع 4
4
طفله عاصم
حور. حاضر ي عاصم وراحت تنام وعرف قد اي حور كانت بتتعذب من فريده وأقسم أنه يخليها تد،فع الثمن غالي علي اللي عملتوا في حور واتصل على ياسر صديقه
وطلب منه أنه يعمل يجيب معلومات عن فريده مين هيا وجايه منين ومين خلاها المسؤوله عن حور وتكون المربيه بتاعتها ولو في حد هو اللي مخليها تعمل كده ولا هيا بعمل كده من نفسها ويراق_بهم ويعرف مين اسرر اللي حور كانت بتكلم عنه ده وقفل مع ياسر. ونام هو كمان وبعد عده ساعات
وفجاه. حور. كانت بتعيط 🥺 وتقول لا ي طنط فريده مش تضربيني انا معملتش حاجه اعاااااااا اهي اهي جسم،ي بيو،جعني من الضر،،ب ي طنط فريده اهي اهي خلاص هسمع الكلام حاضر بس مش تسبيني انا بخاف من الض،لمه ولع،ي النور اعاااا طنط فريدهههههههه
عاصم. قام مفزوع علي صوت حور وقال اهدي ي حور مفيش حاجه انا جانبك وفضل يفوق فيها
حور. اهي اهي عاصم هيا هيا 🥺🥺🥺
عاصم. ششششش اهدي ي حوري مفيش حاجه انا جانبك وهيا متقدرش تعملك حاجه وانا موجود يلا قومي علشان ننزل ولسه هيقوموا لقوا
الخادمه. خبطت عليهم الباب وقالت عاصم باشا والد حضرتك عايزك انت ومدام حور و فريده موجوده تحت وعايز تقابل الست حور
حور. خافت ومسكت في عاصم وبصت ليه وعيونها مليانه دموع 🥺.
عاصم. احنا قولنا اي متخفيش ي بنوتي انا معاكي احنا هننزل دلوقتي بسسس عايزك تعملي اللي هقولك عليه
حور. حاضر قولي اعمل اي ...
عاصم. فاكره السر اللي قولتلك خليه بينا احنا وبس
حور. ايوه بس برضوا انا مش عارفه اعمل اي ممكن مش تضربني وتقولي اعمل اي ي عاصم 🥺
عاصم. ي حبيبتي مش هضربك اهدي ومتخفيش مني صدقيني والله مش هعمل ليكي حاجه بصي ي ستي احنا هننزل دلوقتي وطبعا بابا وفريده هيكونوا موجودين تحت
انا مش عايزك تخافي من طنط فريده واي حاجه انا هقولها تحت هتبقا كده وكده يعني واتعاملي مع طنط فريده زي ما انتي بتتعاملي معاها علشان متشكش فينا ماشي ي حور ومش عايزك تتكلمي كتير تحت أو متتكلميش خالص سبيني انا اتكلم اتفقنا
حور. اتفقنا ي عاصم. عاصم . اخد حور ونزلوا
عاصم. وهو نازل وماسك حور في أيده اي ي ابوي السكوت ده ده حتا انهارده صبا،،،حيه ابنك مفيش مبروووك ولا اي
ابو عاصم. بعصبيه وقال برضوا عملت اللي في دماغك ي عاصم انت اي البنت لسه صغيره طفله
عاصم. اومال انت مخليني اتجوزها ليه وبعدين البنت ب،،،طل برضوا ولا اي ي فريده هانم بس احب اشكرك على اللب،،س اللي عاطتيه ل حور يجننن
ابو عاصم. لب،سس اي ده.
عاصم. اووف ي ابوي بدله رق،،ص إنما اي جننا،،ن واللي الر،،قص نفس،ه كان يجن،نن وبابتسامه مزيفه شكرا ي فريده هانم
فريده. بنفس الابتسامة العفو ي عاصم باشا وراحت عند حور وقالت ازيك ي حور ي بنتي عامله ايه
حور. كانت بتبص ل عاصم وعاصم بص ليها وحاول أنه يطمنها وهيا افتكرت كلام عاصم وقالت الحمد لله ي طنط فريده انا كويسه خالص
فريده. طيب انا اطمنت عليكي امشي انا بقا عن اذنكم ومشيت.
ابو عاصم. حور ي بنتي روحي اطلعي اوضتك وانا هتكلم مع عاصم شويه
حور. حاضر وطلعت
عاصم. اي ي ابوي عايزني في اي
ابو عاصم. ض،،ربه بالق،لم وقال أنا مجوزك البنت علشان تحميها وتخلي بالك منها مش علشان تدمر،،ها انت كمان الظاهر اني غلطت لما وثقت فيك وقولت أنه ابني راجل وهيقدر أنه يحميها
عاصم. بعصبيه ابوووي انت بتقول اي انت كنت جيت عندي وخلتني اختار اني اتجوزها ولا لا جيت عندي وقولتلي احميها من اي وانا وافقت أو رفضت ودلوقتي جاي تقول وثقت وموث،قتش واحمي ومحم،يش انت بتقول اي ي ابوي ي تفهمني احميها من اي ي تسبني اتصرف علي مزاجي وهيا مراتي واعمل اللي انا عايزه ومحدش يدخل بينا انت مهمتك كده خلصت كنت عايزني اتجوز وجو،زتني غصب عني وبالتهديد كمان
حور. كانت فوق عماله تعيط 🥺 ومش عرفه اي اللي بيحصل حواليها وي ترا عاصم كويس ومش هيعمل زي طنط فريده ولا بيقول ليها كده وخلاص
ابو عاصم. عايز تعرف تحميها من اي اسمع ...............
عاصم. بصدمه 😳😳🙄🙄
ي ترا عاصم هيحمي حور من اي 🤔🤔🙄
رئيكم وعايزه تفاعل حلو علشان اكمل 😍
•تابع الفصل التالي "رواية طفلة عاصم" اضغط على اسم الرواية