رواية حطمت قلبي الجزء (2) الفصل الرابع و الثلاثون 34 - بقلم لولا

الصفحة الرئيسية

   رواية حطمت قلبي كاملة بقلم لولا عبر مدونة دليل الروايات


 رواية حطمت قلبي الجزء (2) الفصل الرابع و الثلاثون 34

  
 
اسيل بدموع فرح اكملت اااه فعلاا يا ماااماا انا حاااامل
عشق بفرح والله بجد وريني وريني يا اسيل
اسيل بدموع فرح اهو بصي
عشق شافت التيست والفرحه ماليه قلبها واكملت بفرحه وهي بتحضنها يا عمرييي يا عمرييي انتي مبررررووووك يا نن عين عمتك ازغرط طيب ازغرط مش قااادره
اسيل بفرح لالا اهدي اسر مش هقوله دلوقتي هو عيد ميلاده بعد بكره هقوله يوميها ارجوكي امسكي لسانك قدامه يا ماما اليومين دول
عشق بفرح ماشي يا نورعيني مفيش مشكله خلي بالك من نفسك يا اسيل اهتمي بصحتك واوعي اوعي اسر يقربلك خاالص
اسيل طب هقوله ايه يا ماما
عشق ناديني انا هتصرف اعملي اي حاجه وناديني انا هفهم
اسيل بضحك خلاص تمام ماشي
عشق حضنتها واكملت بدموع يا حبيبت قلب عمتك فرحتي قلبي فرحتي قلبي يا اسيل
اسيل بدموع فرح انا بجد مبسوطه يعني انا حامل فاابن او بنت اسر يعني 9 شهور وهبقي ام مش قادره اصدق بجد
عشق بحب ياروح قلبي انتي تستاهلي الفرحه يلا روحي ارتاحي وريحي تفسك خالص علشان حملك يثبت
اسيل بحب حاضر ياروحي
عشق اي وقت معرفتيش تتصرفي ناديني يا اسيل لحسن نخسر الحمل يا حبيبتي ده لسه في اوله
اسيل حاضر والله
———————————-
في اوضه اسيل واسر
اسيل بابتسامه ايه ده انت طلعت
اسر بحب اه ياروحي بقالي شويه ماما كانت عايزاكي في ايه
اسيل عادي بنحكي علي البنات وحاجات زي كده
اسر طب حضريلي الشاور معلش يا اسيل
اسيل حاضر يا حبيبي
ودخلت خدت شاور وحضرتله الشاور بتاعه وطلعت بلبورنص
اسر بتصفير اعجاب ايه القمر ده
اسيل بضحك اتلم يا اسر وروح الشاور جاهز خلاص

اسر قام حضنها من ضهرها واكمل بحب سيبك منه انتي واحشاااني بشكل
اسيل بتوتر ايه اه روح بس خد الشاور ولفتله واكملت بعدين انا عايزه انام
اسر بستغراب عايزع تنامي ?
اسيل بتوتر اه فيها ايه تعبت من الفرح فعايزه انام
اسر وهو بيشد وسطها ليه اكتر اكمل مالك يا اسيل ليه حاسك متغيره
اسيل بتوتر هتغير ليه يعني يا حبيبي حصل ايه
اسر يمكن علشان اول مره تمنعي نفسك عني
اسيل لا هو علشان هنام يبقي كده ايه دماغك دي يا اسر
اسر لا هو مش علشان هتنامي طريقتك نفسها مش انتي يا اسيل عموما هاخد شاور واطلع اشوف الحوار ده وخد هدومه ودخل
اسيل بتوتر ياربي اقوله ايه ده ولبست قميص بيتي طويل واتصلت بعشق
عشق ايه يا اسيل
اسيل بضحك ابنك مش هيعديها الليله دي
عشق قوليله هنام تعبانه
اسيل بتنهيده قولت واتقمص بيقولي متغيره
عشق طيب باي انتي دلوقتي انا هتصرف
اسيل باي
———————————

مراد في ايه ياعشق
عشق بفرح اقولك ومتعرفش حد حتي اسر
مراد اكيد طبعا
عشق بدموع فرح اسيل حامل
مراد بفرح بتهزرري
عشق بفرح لا بجد تخيل يا مراد اسر هيبقي اب انا مش قادره اتخيل بجد اني كنت اوصل لليوم ده
مراد بفرح مش عارف اوصف احساسي بس بجد ربنا كرمني باكتر من ماكنت اتمني واسر عرف ?
عشق لا ما ليه بقولك متقولوش
مراد عشق مينفعش لازم يعرف علشان ميقربلهاش
عشق بضحك منا قيماله بقي
مراد خدي هنا هتقوليله ايه دي مراته ميصحش طريقتك دي
عشق بضحك ياحبيبي اكيد مش هقوله متقربلهاش بس همنعه بطريقتي انت معايا ها
مراد بضحك معاكي طبعا
عشق بضحك تمام بص بقي
————————————
في اوضه اسر واسيل الباب خبط
اسيل فتحت فدخلت عشق واكملت بهمس فينه
اسيل في الحمام
عشق راحت نامت واكملت لاسيل تعالي
اسيل راحت نامت جمبها واكملت بضحك ايه في دماغك
عشق بضحك هتعرفي
بعد شويه خرج اسر لابس تيشرت وبنطلون بيتي وبينشف شعره
اسر بخضه بسم الله الرحمن الرحيم يا ماما مش كل شويه خضه قطعتيلي خلفي
عشق بضحك لا متقلقش
اسر بضحك. ايه سر الزياره الحلوه دي. وكمان تنامي علي سريري
عشق اتعدلت واكملت بحزن مصطتنع اتخانقت مع ابوك ومش هنام معاه هنام مع بنت اخويا روح انت جمب ابوك يا اسر
اسر بصدمه ابويا مين اللي اتخانقتي معاه وانام مع مين انتي هتهزري
عشق فيها ايه انا ومراد اتخانقنا ومش هنام معاه جيت انام في اوضه ابني غلطت يعني يا اسر اخص عليك
اسر بضحك لا طبعا تنوري بس اشمعنا انااا اوضه البنات فاضيه وجمب ادم فاضي اشمعنا اهلي يعني
عشق يعني ايه يا اسر يعني امشي انا حتي جيت لاسيل علشان تهون عليا
اسر بضحك لا ازاي امشي انااا تمشي انتي ميصحش طب اقولك خليلك الاوضه ومسك ايد اسيل واكمل وانا هاخد مراتي وهنام وفي اوضه مكه ومريم
عشق شدتها منه واكملت برا يا واد بقولك بتهون عليا يللي ما عندك دم تقوم عايز تخدها وتسبني لوحدي
اسر بضحك يعني انتي بقالك سنين متجوزه عمرك. في خلاف ماسبتي اوضتك جايه انهارده تسيبيها وتنكدي علي اهلي راعوا اني لسه عريس جديد

عشق برااا يا اسر
اسر بغيظ حدف اسيل بلفوطه واكمل غاير برا نبرتي في اليوم يابنت مازن منك لله وطلع واسيل فضلت تضحك عليه
عشق بضحك لو طال يولع فينا هيعملها
اسيل بضحك حصل بجد بس سيبك منه مؤقتا علشان ابننا يكون بخير
عشق بحب ربنا يقومك بلسلامه يا عيوني ويلا نامي وبكره نروح نكشف علشان ادويتك
اسيل لا بعد بكره علشان مبقاش خايفه وانا باخد العلاج يشوفني
عشق بحب خلاص تمام يلا تصبحي علي خير
اسيل بحب وانتي من اهله يا ماما
————————————
في اوضه مراد
اسر دخل واكمل بزمتك انت متخانق مع امي ده منظر واحد متخانق
مراد بضحك عايزني اعملها ايه يعني
اسر يااا مراااد عليا الكلام ده مش بالع بس عموما هأنسك انهارده علشان مراتك عامله فيها حماتي وبتعزلني عن البت ولا اكننا مخطوبين مش مراتي
مراد خليها عليك هي عشق لما اتخاقنا حلفت متنامش معايا فقالت هتنام جمب بنت اخوها عادي يعني
اسر وهو بينام جمبه اكمل بس يا بابا والنبي بس ده انتوا بخناقوا ده نكدتوا علي الواحد ومش مقدرين اني لسه عريس ولا حاجه
مراد بضحك احسن علشان تحضن ومتحترمش حد تحت واحنا قاعدين
اسر بضحك هي نبرت بنت مازن ولا حضن ولا غيره هنام جمب ابويا اهو
مراد ماله ابوك يا حيوان ماتحترم نفسك
اسر. بضحك الله هو انا اقدر اتكلم ده انا في غايه سعادتي انهارده
مراد بضحك من غير ماتقول واضح علي وشك
اسر بضحك طب طلما انت حاسس بابنك كده قوم صالح عشق وخليني انام جمب مراتي والنبي
مراد بضحك عشق يا حيوان. عموما لا مش هقوم من مكاني بكره بقي
اسر فيك الخير والله لا اصل انتوا كنتوا عايزين اكتر من بكره كمان انا هنام علشان دمي هيتحرق لو فضلت اكتر من كده
مراد بضحك اه يكون احسن
————————————-
عند ليان وعمرو كانوا بيصلوا وبعد شويه
عمرو بحب حرما يا حبيبتي

ليان بابتسامه جمعا ياحبيبي
عمرو جعانه ماما جابت الاكل لو عايزه ?
ليان بتوتر لاالا مليش نفس خالص
عمرو مسك ايديها واكمل اهدي بس نتكلم براحه مالك في ايه مش كنتي متوتره وقولنا يقل شويه بعد الصلاه
ليان بتوتر ماهو قل بس بردو متوتره بصراحه
عمرو بس بس اهدي طب انتي فعلا مش جعانه ولا من التوتر بردو
ليان لالا مش جعانه انت جعان
عمرو لا كنت هاكلك انتي بس طلما مش عايزه خلاص وغطي الاكل وراح نام جمبها واتعدل وخدها في حضنه وبقي يطبطب عليها
ليان بحزن متزعلش مني
عمرو من ايه يا هبله عادي جدا توقعت هتبقي كده انتي كنتي بتبصي في وشي بلعافيه فا ده شئ متوقع
ليان ضمته ليها اكتر واكملت انا بحبك اوي يا عمرو اوي
عمرو بصلها بحب واكمل وانا اكتر وعلشان كده مهم عندي تكوني كويسه دي اهم حاجه
ليان بحب كويسه ياروحي كويسه طول منتا معايا وجمبي
عمرو بضحك يعني تمام ولا ايه
ليان باحراج بطل تحرجني ممكن
عمرو بضحك من عنيا بس كده وباسها بحب وهي بادلته نفس المشاعر وواحده واحده توترها قل
————————————
عند مكه وسليم
سليم يا مكه ايه يا حبيبتي حرام علي اهلك نفر نفر 3 ساعات في الحمام لييه بتهببي اييه
مكه من جوه بطل كدب جينا اتوضينا وصلينا بعدين دخلت يعني مش الحمام بس 3 ساعات
سليم لا كتر خيرك يلا يا مكه اخررجي وبطلي برود
مكه طيب بس مش هتتفاجئ صح
سليم اتفاجئ من ايه مش فاهم
مكه فتحت وخرجت كانت لابسه بنطلون برموده اسود وتيشرت نص كم ابيض عليه باربي وسايبه شعرها
سليم بصدمه ايه ده
مكه قولتلك هتتفاجئ شوفت مكنتش اطلع احسن ورايحه تدخل مسكها من قفاها واكمل ايه اللي انتي لابساه ده في بني ادمه بتلبس كده حقيقي انا اللي جبتوا لنفسي سيبت بنات العيله كلهم وخدت المجنونه اللي فيهم
مكه اخص عليك يا سولي بس انت ظالمني اصلا
سليم ظالمك في ايه بقي يااخره صبري ونصيبي الحلو
مكه بهمس بحزن انا عندي ظروف علشان كده
سليم بصدمه بتهزري والله بتهزري
مكه هزت راسها ب لا واكملت بضحك حقيقي
سليم بصدمه هو انا بختي ليه قليل كده والله كده كتير غوري من وشي يا مكه
مكه بضحك راحت فردت ضهرها علي السرير واكملت بمرح ايوه بقي انام بعد اليوم المتعب ده وكمان خلصنا كليه يعني راحه راحه من كله

سليم كان بيخلع ساعته وقف بصدمه واكمل بهمس اه يا بنت اللذينه وراح ناحيتها
مكه بتوتر ايه رايح فين عايز ايه والله اندهلك علي هشام انت حر
سليم قرب لحد ما حاوطها بين ايديه واكمل بخبث الا قوليلي يا مكه من اسبوعين لما غبتي من الكليه غبتي ليه ياروحي ساعتها فكريني كده ?
مكه بضحكك يخربيييتك انت افتكررررت ازاي
سليم بضحك ده انا هوريكي علي الكدب ده
مكه بضحك اتلم و اوعي تتهور انا بنت عمتك حبيبتك
سليم وهو بيقرب منها اكتر اكمل منا عارف انك بنت عمتي وحبيبتي ومراتي وكل حاجه في دنيتي من غير ماتقولي وقرب اكتر بااسها بحب وهي بادلته المشاعر
———————————–
تحديدا بعد اربع ساعات ونص تهبط الطياره في مطار فرانكفورت في المانيا
في الطياره
زين بهمس مريم حبيبي قومي
مريم كانت نايمه علي كتف زين صحيت واكملت بنوم اي يا حبيبي احنا فين
زين صحي النوم احنا في مطار فرانكفورت في المانيااا خلاص
مريم حمدلله علي السلامه يا حبيبي
زين بحب الله يسلمك يا نورعيني يلا بينا ولا ايه
مريم يلا انت جبت البيت اللي هنعد فيه
زين اه ظبطت كل حاجه وحجزت قبل مانيجي يلا ونزلوا من الطياره ركبوا عربيه واتجهوا لبيتهم
بعد شويه في بيتهم
مريم وزين دخلوا
مريم بانبهار البيت قمرررر يا زين ايه ده بجد والمنظر من هنا تحفه علي البلد
زين ده هو حلو علشان انتي هتقعدي فيه بس
مريم حضنته واكملت حبيبي يا زين ربنا يخليك ليا يارب
زين مسك ايدها ودخلوا اوضتهم اللي كانت واسعه جداا وشيك اوي من اساس لشكل الاوضه والوانها
مريم بانهبار كل حته فيها اجمل من اللي قبلها بجد زوقك قمرر اختارتها بلفون ?
زين اه بس الحمدلله ان هي عجبتك تعالي يلا علشان نصلي
مريم بفرح يلا وفعلا صلوا سوا وزين قرا قران بصوت حلو جدا وعجب مريم اوي
مريم بدموع رفعت ايديها واكملت في سرها اللهم اشفي زوجي شفاء لا يغادر سقما اللهم احميه وزيد في عمره واكلمت بدموع اكتر في سرها يارب انت عارف انت بحبه قد ايه عارف اني مقدرش اعيش من غيره اللهم لا اعتراض بس بطلب منك الصبر علي التجربه الصعبه دي والشفاء يارب اشفيه وخليهولي وفرح قلبي بشفائه مليش غيرك يارب اشكيله همي انا تعبانه جداا وتايهه بس واثقه فيك وانك هتجبر بخاطري وتفرحني وقامت وقفت
زين بابتسامه تقبل الله يا ست البنات
مريم بحب منا ومنكم يانورعيني
ولفت واكملت معلش يا حبيبي فك السوسته بتاعته الفستان
زين فتح السوسته وخرج وهي دخلت تاخد شاور

وهو طلع قعد في الصالون وفونه رن
زين بضحك ده انت رنيت بجد بقي
اسر ها وصلتوا
زين اه الحمدلله لسه واصلين
اسر ايه الدنيا
زين دنيا مين ياباشا بقولك لسه واصلين وبعدين انت ايه مصحيك لدلوقتي الساعه 4 ونص
اسر بضحك عمك ومراته اتخانقوا فجات تنام جمب اسيل قال فانا جيت انام جمب ابويا تخيل طردوني من اوضتي
زين بضحك يخربيت الضحك طب انت مالك بلحوار ده بلزمه
اسر ميبقوش امي وابويا لو محرقوش دمي والواحد مصدق بقي ينام في حضن اسيل فا مش واخد علي الجو بقي
مراد والله ولا انا ياخويا عارف انام من غير مراتي بس النصيب
اسر بخضه بسم الله هو انت ومراتك ناوين علي قطع خلفي ليييه انت لسه منمتش
مراد بضحك لا مش عارف بطل صداع مع زين واقفل وسيبه وخلي عندك دم
اسر بضحك هقوم اكمل مكالمتي في البلكونه وجاي حاول انت تنام بقي
مراد ياض سيب الواد واقفل ده انت انسان بارد
اسر وهو بيقوم اكمل بضحك عيني والله مش هطول ودخل واكمل بهمس كبر دماغك من اللي في دماغك وعيش حياتك يازين متكسرش بخاطر مريم ولا تكسر فرحتك واليوم اللي استنيته
زين بتنهيده روح نام يا اسر
اسر بحده همس يابني متعصبنيش اسمع مني
مريم من وراه زين
زين بتنهيده طيب هشوف يلا باي مريم بتنادي
اسر باي
زين لفلها انبهر من شكلها لابسه قميص حماله قصير وسايبه شعرها الطويل وحاطه ميكاب هادي مع عيونها اللي فيها موج البحر كانت جميله للغايه ولا تقاوم
زين باعجاب اكمل الله واكبر عليكي ايه الحلاوه دي
مريم بضحك لا والله ده دلوقتي بس ودخلت الاوضه
زين دخل الاوضه واكمل بحب لا طول عمرك قمر كده كده
مريم حاوطت رقبته بايديها واكملت بحب دي عيونك يا نورعيوني
زين بتوتر ضحك واكمل شكلك مش هتجبيها لبر يا بنت مراد
مريم بضحك تقصد ايه
زين بحب مقصدش حاجه بس عايزك تتاكدي انك فعلا قمر
مريم بضحك هتخليني اخد مقلب في نفسي والله
زين بحب لالا سيبك من الكلام ده انتي اصلا مفيش كلام حلو يوفيكي حقك ومش رومانسيه مني بس ده واقع
مريم بحب بصت في عنيه واكلمت بحبك بحبك يا زين وبحب اليوم اللي حبيتك فيه هنا زين مقدرش يصمد اكتر من كده وقرب منها باسها بكل حب وهي تجاوبت معاه وبعد دقايق ايديها جات علي قميصه بتفك الزراير فا زين فاق و بعد بحزن عنها
مريم بستغراب مالك يا زين
زين قعد واداها ضهره واكمل مفيش يا حبيبتي نامي دلوقتي
مريم بستغراب وصدمه انام ?
زين اه يا مريم نامي
مريم استغربت وزعلت جدا من بعده عنها بلطريقه دي حست انه رافضها ومش عايز قربها فا نامت وادته ضهرها وعنيها دمعت في صمت ولما نامت زين بص عليها اتاكد انها نامت قام خد شاور ولبس بنطلون بيتي وكان عاري الصدر وراح خدها في حضنه ومشي ايده علي شعرها و باسها اكمل بدموع استنيت انهارده اكتر منك يا مريم ومكنتش اقدر امنع نفسي عنك بس مش عايز اعمل حاجه اندم عليها حقك عليا ونام وهو حاضنها
———————————
تاني يوم الصبح اسيل صحيت خدت شاور ولبست دريس موف وطرحه بيضا وكوتش ابيض وكانت قمر وحطت ميكاب هادي
اسيل عمتي انتي منمتيش
عشق بتعب اكدب عليكي لا معرفتش ومرهقه اوي بس يلا كله فدا حفيدي او حفيدتي
اسيل بضحك حقك عليا والله حتي تلاقي خالي معرفش ينام ولا اسر وانا كل شويه اقلق ارجع ومعرفش انام كان يوم مرهق علينا كلنا للدرجه دي منقدرش نعيش من غير جوزك وابنه
عشق بضحك شوفتي ياختي
اسيل طب يلا نحضر الفطار ولا ايه
عشق اه يلا
ونزلوا يحضروا الفطار وهما بيحطوا علي السفره حسام وياسمين جم
عشق كنتوا عند لولي
ياسمين اه اطمنا عليهم وجينا
عشق الف مليون مبروك ليها يا حبيبتي عقبال عيالها
حسام تسلمي ياقلب اخوكي
ياسمين يسمع منك ربنا يانورعيني
اسر وهو نازل اكمل بسببكم عندي شغل مش عارف هفوقله ازاي ربنا يستر
اسيل حضنته واكملت صباح النور يا قلبي واحشتني
اسر بضحك يااابكاااشه طيب هحاول اصدقك باس جبينها وحضنها واكمل وانتي واحشتيني اكتر وغلاوتك ماعرفت انام
مراد وهو نازل مين سمعك بجد مش لوحدك انا منمتش كويس وانت نومك مستفز زيك مش عارف اسيل بتنام جمبك ازاي بصراحه انا مش نازل انهارده وهنام ومشوفكش في اوضتي تاني
اسر بضحك يابااشا انا انام مع مراتي ستر وغطا عليا انت بس هدي سرك انت ومراتك هتتخانقوا مدخلوناش انا ولا مراتي تاني
عشق بضحك ياروحي معرفتش تنام من غيري والله ولا انا اخلص الفطار واطلع انام معااك
اسر برفعه حاجب لا والنبي هو مش المفروض انكم متخانقين
اسيل بضحك هدي النفوس
عشق بضحك لما عرفت انه منامش من غيري سامحته ميخصكش انت
مراد باس جبينها واكمل حبيبي ربنا يخليكي ليا يا نورعيني
اسر طب ماكنت تصالحها امبارح ده انت مش سهل
مراد بضحك كيفي كده انت مالك
اسر بضحك وحياه ربنا انا اللي هيجي بعد كده يخرجني من اوضتي هطرده
عشق بضحك تشكر يا مهزق منا معرفتش اربي
اسيل تعاالي براحتك يا ماما سيبك منه
اسر ماشي ماشي لينا اوضه تلمنا
وفي الاثناء دي نزل سليم ومكه وعشق وعزه وندي زغرطولهم بفرح
عشق حضنت مكه واكملت عامله ايه يا قلب ماما
مكه بحب بخير يا قلبي كويسه
عشق بهمس ها طمنيني
مكه متقلقيش كله تمام
عشق باست خدها واكملت مبروك يا حبيبت قلب ماما وحضنت سليم واكملت مبروك يا قلب عمتك من جوه
سليم بحب تسلميلي يا حبيبتي الله يبارك فيكي
اسر بهمس بضحك لسليم طمني
سليم بضحك عيب عليك
اسرر بضحك اهو انا مبقلقش غير من الكلمه دي
سليم بضحك لالا اطمن بجد
اسر خبط علي رجله وهو قاعد جمبه واكمل مبروك ي حبيبي
هشام بضحك اوعي يكون زعلك يا قلب اتش اقتلهولك انتي عارفه غلاوتك
مكه بحب لا يا حبيبي مضايقنيش واكملت بضحك لا تقلق لو عملها مش هضيع الفرصه دي وهقولك
وكلهم باركولهم
بعد شويه اسر قام وراح شغله
———————————
في المانيا
مريم قامت وخدت شاور ولبست قميص حمالات قصير وفردت شعرها وراحت المطبخ تعمل فطار ووقفت تعمل القهوه بتاعت زين
فلااااش باك
اسر لو لقيتي طريقته رخمه معاكي شويه هو غصب عنه مضغوط
مريم متغير ازاي يعني ماهو كويس اهو
اسر بتنهيده بتكلم عموما لو حستيه متغير مشي امورك لحد مايعمل العمليه ويرجع بالف خير باذن الله واي حاجه تعوزيها قوليلي
مريم حاضر يا حبيبي
بااااك
فاقت علي صوت القهوه اللي فارت علي النار واكملت وهي بتمسح دموعها اوووف بقي ومعقول اسر كان يقصد كده وعملت كوبايه قهوه غيرها مع الفطار وفونها رن
مسحت دموعها كويس وردت الو يا ماما
عشق ايه يا حبيبتي عامله ايه انتي وزين
مريم بابتسامه كاذبه اكملت بخير ياحبيبتي الحمدلله
عشق طمنيني عليكي يا مريم
مريم الحمدلله يا حبيبتي زي اافل متقلقيش
عشق مالك صوتك زين مزعلك ?
مريم بوجع اخفته اكملت لا طبعا زين مزعلني ايه انتي عارفه زين بيحبني قد ايه يا ماما ربنا يخليهولي دايما مفرحني
عشق الحمدلله يا حبيبتي ربنا يفرح قلبكم يارب مع اني حاسه فيكي حاجه
مريم لا ياست الكل بخير وسلميلي علي كل اللي عندك
عشق ماشي يروحي وخلي بالك من نفسك ومن زين
مريم حاضر يا حبيبتي وقفلت ودموعها نزلت
وزين كان واقف وسامعها وحزين جدا وجيه حضنها من ضهرها
مريم بخضه بسم الله كده يازين حرام عليك
زين باس رقبتها واكمل حقك عليا وبتعيطي ليه
مريم لا مش بعيط مفيش حاجه تستاهل العياط انا بس مستغربه حاجه
زين مستغربه ايه يا مريم
مريم وهي طالعه اكملت متشغلش بالك يلا عملت الفطار ومعاد جلستك قربت
زين تنهد وطلع قعد قدامها علي التربيزه واكمل بحزن مريم انا غصب عني
مريم وهي بتاكل اكملت وانا مسألتكش علي حاجه كل يا زين علشان نلحق الجلسه
زين تنهد بحزن وبدا ياكل
———————————–
في المخزن
اسر ها فهمت
صلاح اه كده تمام
اسر طيب يلا انجز
واتصل اسر بلقواات وقالهم يراقبو كل خطوه في المكان
واقف صلاح بعيد نسبيا واكمل لتوفيق واحد من تبعهم واتنين معاه
توفيق كنت فين كل ده يا صلاح
صلاح معرفتش اقتل اسر فاختفيت شويه علشان جبتها فااخوه وروحت دبرت شحنته سلاح حلوه جدا وهتدخل مصر خلال كام يوم
توفيق جدع يا صلاح اهو يجي منك بفايده عفارم عليك
صلاح عيب عليك يا كبير
توفيق بس اسر لازم يموت ده لو مسكنا شكرا مش هنشوف النور فسواء انت او غيرك لازم اسر السيوفي ييموت
صلاح بضحك وساعتها تشتغل في السلاح براحتك بقي
توفيق بضحك طبعا وهنخرج وندخل السلاح من غير وش ونحاول نهرب كبيرنا من السجن كمان
اسر تقدم ومعاه مسدسه واكمل بس حلو اوي الاعتراف لحد كده دورك خلص يا صلاح
توفيق بصدمه اسر
اسر بحده الرائد اسر السيوفي يا حيوان
توفيق بعصبيه كده يا صلاح تودينا في داهيه يا متخللف
وفعلا القوات قبضت عليهم لان اسر عمل خطه ذكيه جدا وقدر يوقع كل شبكه تجار السلاح مره واحده عن طريق صلاح بانه خلاه اتصل بيهم وقالهم ان قدر يوفر شحنه وكان مختفي علشان يقدر يدبرها واتقابلوا واتكلموا واتسجل كل حاجه وقبض عليهم متلبسين وبدليل كافي وحبسهم مع اللي كانوا محبوسين قبلهم وخلص من القضيه دي خالص وطبعا صلاح اتحبس زيهم بس عقوبته اخف
في مكتب اللواء
اللواء بفخر حقيقي انا مبسوط وفخور بيك ويشرفني انك من الظباط اللي عندي يا حضره المقدم
اسر بحب ده الشرف ليا يا حضره اللواء واكمل بصدمه بس ايه ثانيه ثانيه انت قولت ايه مقدم ?????
اللواء بضحك اه هتترقي في حفله بكره وبصراحه انت تستاهل قولتلك ليك مكافاه لو خلصتنا من موضوع السلاح ده 100 ظابط غيرك مسك القضيه وفشل بس انت بذكائك وكفائتك قدرت تخلينا نخلص منهم ومش اول مره تساعد في نضافه البلد من الفساد ده فاتستاهل يا سياده اامقدم واعتقد دي احلي هديه ممكن تتقدملك في عيد ميلادك
اسر بفرح كبير حقيقي انا من فرحتي مش عارف اقول لحضرتك اي بس ده كتير اوي عليا شكرا يا فندم ربنا يخلي حضرتك
اللواء مفيش حاجه كتير عليك يا حضره المقدم انت تعبت تستاهل ربنا يوفقك اكتر واكتر يارب
اسر قام وقف وسلم عليه واكمل بفرح شكرا جدا لحضرتك وهبقي موجود في معاد الحفله بكره
اللواء بحب في انتظارك
————————————
في المانيا تحديدا في المستشفي
زين بتعب انا تعبت هو لسه فاضل كتير
مريم بحزن يعني يا عمري من اول مره وتعبت لا خلي روحك طويله شويه يا زين الوضع صعب يا حبيبي بس ربنا كبير وقادر يشفيك ياقلبي
زين والله انا عاايز اخف علشانك انتي يا مريم انما انا مش فارقلي
مريم بدموع طيب بلاش الكلام ده طيب علشان مزعلش منك
زين باس ايديها واكمل حاضر يا حبيبتي
مريم بدموع ربنا يعفو عنك يا حبيبي انت وكل مريض امين
زين امين يارب
وقامت مريم اتوضت وحطت السجاده وابتدت تصلي وتدعي بدموع وحراره وزين متباعها بعنيه وحاسس بلضعف والزعل علشانها وبيدعي ربنا يخف علشان يفرحها
————————————
في اوضه اسر واسيل
اسر دخل البيت متاخر فاطلع علي اوضته لقي اسيل محضراله عشا وتورته صغيره وزينه حلوه
اسيل بحب وفرح مين حبيبي اللي عيد ميلاده بكره كل سنه وانت طيب ومعايا يا حبيب عمري
اسر بفرح حضنها واكمل قلب حبيبك والله وانتي طيبه ومعايا يانورعيني بس المره دي عيد ميلادي صح بس انا اللي جايبلك مفاجاه هتشوفيها بكره الصبح
اسيل بمرح واانا كمااان بس اعتقد هديتي. اغلييي بكتييير
اسر بضحك لا متهيالك انا هتفرحك اكتر
اسيل بضحك لالا متهيالك انا هتفرحك اكتررر
اسر بضحك بكره نشوف
اسيل بمرح تمام يلا بقي نتعشا
وفعلا كالوا في جو من الفرح والبهجه وطفت معاه الشمعه واكلها تورته واحتفلوا باحتفال صغير سوا بس فرحهم لانهم كانوا سوا اكتر من اي احتفال تاني
تاني يوم
اسر يا اسيل انجزي هنتاخر
اسيل بحط المسكره خلاص والله بس ايه رايك في الفستان
اسر بحب قمر طبعا ايه الجديد بس انجزي اتاخرنا
وفعلا اسيل جهزت وكانت طالعه حلوه جدا واسر قال للعيله تيجي معاه وبلفعل كلهم راحو وكانوا متجهزين
في الحفله
اسيل هاا فين المفاجاه في انك جايبني حفله في شغلك بلزمه
اسر بضحك استني بس هتشوفي وسابها وطلع علي الاستيدج ومسك الميكرفون واكمل طبعا انا حابب اشكركم كلكم علي وجودكم انهارده جمبي وبتشاركوني فرحتي
اسيل واقفه مستغربه وكذلك كل افراد العيله
فاكمل اسر طبعا اللي وصلتله انهارده مكنتش هوصله لولا توفيق ربنا ليا اولا ودعم زوجتي ثانيا وقفت جمبي فكل محاطات حياتي من ساعه ماكنت لسه عيل في ابتدائي بيحلم هي صدقت الحلم معايا وساعدتني اكبره ووصلتله فعلا وقدرت اثبت نفسي فيه وهي لسه بتدعمني وبتدعيلي اعلي اكتر واكتر اينعم كانت بتخاف كتير بس ده من كتر حبها ليا انما في الاخر فعلا اسر ميقدرش يعمل حاجه من غير اسيل هي مصدر فرحته وقوته لما بشوفها بدي نفسي تشجيع وقوه علشان اكمل واخليها فخوره بيا اكتر واكتر من شهر بلظبط يوم فرحنا انتي قولتيلي امتي يا اسر تحط النجمه جمب النسر ساعتها قولتلك طول ما الوش الجميل ده في حياتي هيحصل و اهو انا انهارده بقولهالك حلم جديد بدائتيه معايا وكلعاده تكلل بلنجاح وبقيت فعلا مقدم بطلب من زوجتي تيجي علي الاستيدج وتحط بنفسها النجوم علي كتفي
العيله كلها اتصدمت من جمال الخبر وكانوا حاسين بفخر وفرح كبير اوي وبيسقفوا بكل فرحه واسيل عيطت من الفرحه وجريت حضنته واكملت في حضنه بعياط كل الكلام ده علشاني يا حبيبي بجد كتير اوي واخيرا شوفتك مقدم يا اسر يا حبيبي عن فرحه قلبي بيك بجد مس قادره اصدق من اافرحه حرفياااا يارب دايما اشوفك في تقدم يا نن عيني
اسر بحب انتي تستاهلي كل كلام الدنيا الحلو يا اسيل مهما اتكلم مش هعرف اوفيكي
اسيل بدموع فرح كنت وبكون وهكون فخوره بيك فكل الاوقات يانورعيني ومسكت النجوم علقتها علي كتفه وهي بتدمع من الفرح وعملت التحيه بايدها وهي بتضحك واكملت بقيت حضره المقدم يا اسر ومبسوطه بكل كلامك وانك خلتني اانا البسك الشارات
اسر بحب. يابت بلاش هبل انتي مراتي وحته مني وكلامي ده واقع وانتي تستاهليه وتستاهلي تلبسيني الشارات ها بقي لسه مصممه ان هديتك تفرح اكتر
اسيل بفرح وحب اعقتد انه اه برغم كل اليوم القمر ده بس اكتر
اسر بحماس شوقتيني وريني يلا
اسيل بفرح طلعت علبه شكلها حلو من الشنطه وادتهالها
اسيل بضحك غمض عينك وعد تلاته الاول
اسر بضحك ايه ده بس يا اسيل ازاي يعني
اسيل وحياتي يلا
اسر غمض عينه واكمل واحد اتنين تلاته وفتح العلبه واتصدم جدااا واكمل بفرحه كبيررره جدا ودموع فرح اسسيل والله العظيم ده بجدددد انتي حاااامل ???
google-playkhamsatmostaqltradent