رواية مراتي مجنناني الجزء (2) الفصل الثامن عشر و الاخير - بقلم شهد احمد

الصفحة الرئيسية

      رواية مراتي مجنناني كاملة بقلم شهد احمد عبر مدونة دليل الروايات 


 رواية مراتي مجنناني الجزء (2) الفصل الثامن عشر  و الاخير 


 
ريان راح عند حازم
حازم. مراتي اتخطفت ي ريان مراتي لو حصل ليها حاجه مش هقدر اعيش من غيرها هيا حياتي اهي اهي اهي
ريان. اهدي ي صحبي مش وقت انك تضعف لازم نرجع بريا وكمان علشان الولاد
حازم. هرجع مراتي يعني هرجعها ولو فيها حياتي واتصل على احمد
حازم. الو
احمد. الو
حازم. مراتي اتخطفت واكيد عمر المنياوي هو اللي خطفها
لو حصل ليها حاجه انا مش هسكت
احمد. اهدي هيا لبسه جهاز تتبع وهنعرف مكانها
حازم. بسرعه وتبعتلي العنوان فاهم
احمد. حاضر بس اهدي
حازم. قفل معاه وجاله اتصال من عمر المنياوي
حازم. الو
عمر المنياوي. اهلا حازم باشا والله ليك وحشه بس هشوفك الموزه بتاعتك معانا بس اي الجمال ده كله طول عمرك صياد حتي في النسوان هههههههه
حازم. ي ابن الكلب لو قربت من مراتي وحصل ليها حاجه انا هقتلك سامع هقتلك وفجاه سمع صوت بريا حازم حازم تعال انقذني ي حازم اهي اهي
حازم. متخفيش انا جاي وبعدين مراتي ذكيه وقويه وبتعرف تتصرف وانا جاي مش هتأخر
عمر. كفايه عليك كده أتنازل عن الصفقه وعايز 50 مليون جنيه علشان تاخد مراتك وقفل
ريان. قالك اي ي حازم.
حازم. أتنازل عن الصفقه وعايز 50 مليون
ريان. 50 مليون والصفقه
حازم. مش مهم اي حاجه المهم مراتي
بريا. لو راجل فكني
عمر. انتي بتقولي اي ي حلوه علي أساس لو فكيتك هتعملي اي يعني ده انتي وحده يعني تلاقي حازم مدلعك وبس ومتعرفيش غير الدلع ههههههههه
بريا. هههه معاك حق جوزي حبيبي مدلعني ومعرفش غير الدلع لو راجل فكني
عمر. انت ي ابني فكرها لما نشوف اخرتها
راجل من رجاله عمر المنياوي راح علشان يفك بريا وحط المسدس علي الطربيزه لحد ما يفكها
بريا. اخدت المسدس وضربت الراجل في رجله بعد ما فكرها
عمر. ي بنت الكلب جبتي لنفسك وموتك هيكون علي ايدي
بريا. هههه ضحكتني موتك انت علي ايدي اثبت مكانك لفجر المسدس ده في دماغك
احمد كان جاب العنوان وعطاه ل حازم
وحازم و ريان في طريقه ل عند بريا وشويه ووصلوا
ريان. اي ضرب النار ده
حازم. مراتي وجري علي جوه لقي بريا عماله تضرب اي حد يقرب منها ما هي اتعلمت الكاراتيه واللي مش تقدر عليه كانت بتضربه في المسدس في رجله
ريان. اول ما شافها كده قال مين دي ي حازم
حازم. مش عارف وكان واقف مصدوم
ريان. معقول تكون مراتك انا بدءا اخاف منها
بريا. شافت حازم و قالت زوما
حازم. جري عليها وضرب اي حد يقرب منه وريان كمان كان بيضرب معاهم وفجاه واحد كان جاي من وراه حازم علشان يضربه راحت بريا جريت علي حازم وعملت نفسها بتحضنه وراحت ضربت رصاصه جات في الراجل وقالت زوما حبيبي خط أحمر. واللي يفكر يقرب منه ادفنه مكانه بس علشان خاطر زومتي رصاصه بس في كتفك إنما المره الجايه في دماغك سامع يلا
حازم. اموت فيك انت ي شرس قلب زومتك والله ونبضه
بريا. حبيبي ي زوما
وواحد جاي يضرب بريا حازم لفها وراه ضهره وراح ضرب الراجل وقال كله اللي مراتي ي ابن الكلب
عمر المنياوي. الله الله ده شكل حازم مش مدلعك وبس ي قطه دي معلمك كان فنون القتال مربي نمره في البيت
بريا. وانت مال اهلك ي ابن الكلب مدلعني ولا مربي نمره وانت فكرت تقرب من حاجه بتخص بريا حازم باشا واللي يفكر يقرب من حازم بقتله و راحت ضربت رصاصه في رجله .
عمر. اخخ والله ما هرحمك ي بنت الكلب
حازم. تؤتؤ تؤتؤ انت غلطت كتر ي عمر ي منياوي وفكرت تقرب من حاجه بتخص حازم وانا هجبلك اعدام أن شاء الله
احمد وصل هو ورجلته والاسعاف واخد عمر المنياوي ورجلته
حازم. انا عايز إعدام لي
احمد. المدام لازم تاجي معانا
بريا. اجي معاكم لي حازم
حازم. متقلقيش ي قلبي انا معاكي وقال ل احمد . انت بتقول اي شكلك اتجننت مراتي هتروح معايا
احمد. في ناس كتير متصابه
بريا. دفاع عن النفس
احمد. ي حازم لازم نعمل محضر والمدام لازم تكون موجوده انت فهمت اي انا عارف انك كنتي بدافعي عن نفسك ي مدام .
حازم. مراتي مش هتروح الاسم ريان اتصرف روح انت اعمل المحضر وانا هاخد مراتي البيت ونتقابل في البيت
ريان. حاضر ي حازم حمد الله على سلامتك ي شرس ههههه كنتي ولا الابطال انا نفسي خوفت منك
بريا. ههههه طيب يبقا خاف علي نفسك ي ريان
حازم. احم وانا ي قلب زوما بداءت اقلق منك
بريا. حطت ايديها حولين رقبته وقالت زوما لا تقلق كله الا انت ي حبيبي خلي بس حد يقرب منك و لا يدايقك وبصت ل ريان وانا هدفنه مكانه
ريان. احم انا ماشي سلام
بريا. ههههه جبان صحبك ده
حازم. هههه اه وشالها وركبها العربيه و راحوا الفله
كيان وأيان. مامي مامي اهي اهي اهي
بريا. في اي ولاد مالكم
كيان وأيان. كنتي فين وسبتينا
بريا. اه وبصت ل حازم وقالت كنت بتفسح شويه وجيت هههه صح ي زوما
مامت حازم. حازم قالي أنه انتي اتخطفتي
بريا. اه ورجعت ليكم اهو ههههه
زويا. حمد الله على سلامتك ي بريا
ريان. جاه وقال متقلقيش خالص علي بريا ي امي انت مشوفيش عملت اي ده شرس انا مش هقرب منها
بريا. هههه برافو عليك ي ريان قولي هتقول ل حازم بيبي تاني
ريان. لا هو مش بيبي ده بيبك انت انا البيبي بتاع زويتي حببتي
بريا. ههههه شاطر ي ريان وجبان ي ريان ههههه
زويا. ههههه
حازم. هههه واطي ي ريان
ريان. العمر واحد ي صحبي هههه
مامت حازم. اي ما تفهموني حصل اي
حازم. افهمك انا ي امي بريا فعلا اتخطفت واول ما وصلنا لقينها عمال تضرب في الرجاله و ضربتهم بالمسدس ونزله فيهم ضرب ههه
مامت حازم. بخوف بريا عملت كده لوحدها
ريان. اه ي امي خالي بالك من نفسك
بريا. اي ي جماعه مالكم ده كان درس بسيط للي يفكر يقرب من عائلتي وبعدين أنا تعبت هطلع ارتاح بقا وانتوا ي ولاد اطلعوا العبوا في الاوضه بتاعتكم
كيان وأيان. حاضر ي مامي
بريا. يسلمولي ولادي بيسمعوا كلامي وباستهم و
حازم. قال يلا وخدها وطلع
ريان. شوفتي مرات ابنك عامله ازاي
مامت حازم. شوفت ي ابني ربنا يستر علينا بقولك أي ي ولا ي ريان
ريان. قولي ي امي
مامت حازم. لو لقتني شديت انا وبريا يبقا الحقني ونبهني اني اسكت ههه
ريان. حاضر ي امي وانا كمان لحسن احنا عاملين زي القط والفار هههههه
زويا. رينو
ريان. قلبه
زويا. انت جبان ي حبيبي ههههه
ريان. انا ي روحي فشر ههههه
بريا. طلعت هيا وحازم الاوضه وقال لها نبضي انتي كويسه في حاجه اتصل بالدكتور
بريا. حبيبي متقلقش انا كويسه بس في جرج بسيط في بطني اهي اهي.
حازم. وريني كده وساكته لي قالها بخوف
بريا. اهي اهي اهي علشان محدش يقلق عليا
حازم. وريني وشاف بطنها لقي الجرح وقال لازم اتصل بالدكتوره تاجي
بريا. لا انت اعمله وهات مرهم
حازم. انا لا لا لحسن يوجعك وانا مش هقدر اوجعك
بريا. اهي اهي اهي حازم يلا الجرح بيوجع ومفيش وقت للدكتور
حازم. جاب المستلزمات للجرح وقعد يعمل ل بريا وقال بيوجعك
بريا. اه
حازم. باس بطنها وقال هيخف ي روحي متقلقيش
بريا. زوما
حازم. اي ي نبض زوما
بريا. انت عرفت مكاني ازاي
حازم. عن طريق السلسه اللي في رقبتك اللي عطتهالك الصبح قبل ما امشي بس اي ي بت الحلاوه دي كنت شرسه
بريا. هههههه قدرات ي حبيبي وبعدين عيب ده زوما اللي معلمني ولا اي ي استاذ
حازم. ههه اه والتعليم جاه بفايده اهو
بريا. علشان يبقا تسمع كلامي و وقتها هتكسب
حازم. هههه صحيح زي ما بيقولوا وراء كل رجل عظيم امراه عظيمه. لا وكمان اي دي بتاخد العقل وتجنن العاقلين هههههه
وكلهم قضوا وقت حلو مع بعض ما بين الهزار والضحك وحازم كان بيلعب مع الولاد هو و ريان و زويا و بريا وكانوا في حديقه الفله وبيلعبوا بالالعاب واكلوا أيس كريم
مامت حازم. كانت شايله ليان وقالت ي رب خلي عائلتي ديما مبسوطه وديم علينا السعاده وابعد عننا كل شر واحفظلي ولادي
حازم و ريان باسوا ايد مامتهم وقالوا ربنا يخليكي لينا ي امي. وكذلك زويا و بريا وكمان الولاد
ريان. اخد زويا في حضنه وقالها بحبك ي أعظم انتصارتي في الحياه انتي وليان الحاجه الوحيده الحلوه في حياتي بعشقك ي قلب ريان ❤️
حازم. اخد بريا في حضنه وقالها انتي الحياه بالنسبه ل حازم ي نبض حازم وبأسها واخد الولاد في حضنه وقال وانتوا اجمل ما ليا ي قطه من بريا وحازم بعشقك امكم ي ولاد ههههه
كيان وأيان. هههه عارفين ي بابي.
واتصوروا مع بعض صوره عائليه حلوه
تمت
google-playkhamsatmostaqltradent