Ads by Google X

رواية جحيم ابن عمي الفصل الواحد و العشرون 21 - بقلم شروق احمد

الصفحة الرئيسية

   رواية جحيم ابن عمي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم شروق احمد

رواية جحيم ابن عمي الفصل الواحد و العشرون 21

 
 
ببكاء.. لاااااا جبل ارجوك فتح عينك انا مليش غيرك قوم معايا
جبل بطلوع الروح.. انا مش قادر يافيروزتي انتي حلوه اوي
فيروز بصراخ.. الحقوني جوزي هيمووت
حراس جبل جوا شالو جبل وراحو عل اقرب مستشفى
حطو جبل عل حاجه كدا مش عارفه اسمها👍🏻🙂
فيروز ببكاء.. متحافش انا جمبك
جبل بو’قحه.. اول مره اسمها منك يافيروزتي وغمزلها
فيروز بخجل.. انت فين ولا فين بس
جبل بغمزه.. هفوقلك وارجعلك ها
واخدو عل اوضه العمليات
فيروز بقلق انهم اتأخر جوا
يارب استرها يارب
الدكتور خرج
الدكتور برهاق.. الحمدلله الطلقه مجتش ف القلب جات سليمه
فيروز بفرحه.. الحمدلله انو كويس
الدكتور مشي
وخرج جبل من اوضه العمليات بس البنج مااثر عليه
جبل دخل اوضه
واقفه فيروز شافت ممرضه.. لو سمحت هو انا ينفع ادخل اوضه جبل جوزي
الممرضه.. اه اتفضل لو تحبي
ومشيت الممرضه
دخلت اوضه جبل لقيتو لسه متبنج
قاعدت جمبو وفضلت تحمد ربنا ان جبل كويس
بعد ساعتين كانت فيروز نامت من غير من تحس بنفسها من الارهق
جبل بتعب.. فيروز
فيروز.. اي ياجبل فوقت انادم عل الدكتور يشوفك
جبل.. لا خليكي معايا يافيروز
فيروز.. نشوف الدكتور هيقول اي ونا جمبك
جبل.. ماشي حبيبى
فيروز ابتسمت وجابت الدكتور وقال ان صحتو كويسه وينفع يمشي
جبل.. انا عايز امشي من هنا
فيروز.. ماشي يحبيبي يلا
وساعدتو يقوم وفعلا رواحو البيت
فيروز.. نورت بيتك
جبل بحب.. انا اللي اقولك كدا نورتي بيتك يانور عيني
فيروز اتكسفت
جبل.. لالا مش عايز كسوف انهارده الليله ليلتنا (وغمزلها)
فيروز.. والله انت قليل الادب
جبل.. معاكي يروحي
فيروز.. انا انا لازم امشي انت طلقتني ياجبل ومينفعش افضل هنا
جبل.. هرجعك
فيروز.. ماشي بس انا مش عل ذمتك ياجبل نت ناسي ان طلقتني بالتلاته
جبل بحزن.. مش ناسي بس انتي وحشتيني
وقرب منها وبا””سها بوسه عميقهه
جبل بحب.. مش قادر عل بعدك ياروح قلبي
فيروز بتوتر… جبل ابعدد
جبل.. لالا مش قادر عل بعدك يستي
فيروز بضحك وكسوف… بس بقاا
جبل.. حاضر
وجبل فضل يشر*ب ويسك*ر وقال بحزن.. انا لوحدي من غيرك يافيروز
فيروز بحزن.. نت اللي عملت كدا ياجبل
جبل بنام وحزن.. انا اسف
فيروز بعتاب.. هيفيد بايه العتاب
جبل قر*ب منها
فيروز بخضه… جبل اي اللي انت بتعملو داا
جبل بسك*ر… مش قادر عل بعدك يافيروز
فيروز.. بقولك ابعد ياجبل
بس جبل كان اقوي منها
وقر*ب منها ووو
بعد فتره
جبل كان منيم فيروز ف حضنو..وحشتيني اوي يافيروز
فيروز ببكاء.. ابعد انت ازاي تعمل كدا ازااايي نت ناسي ان طلقتني
جبل. انا ندمت بجد يافيروز
فيروز قامت من عل السرير.. انا ازاي اصلا ضعفت معاك انا نسيت نفسي نسيت ان متحر*مه عليك يخي انا بجد بكر”هك ياجبل بكر*هك انت شخص انا*ني ومن انهارده مش هتشوف وشي
ولبست وكانت عايزا تمشي
جبل بحزن.. مش هسيبك يافيروز احنا لازم نحل كل حاجه
فيروز بستغراب وسخريه.. احنا احنا اي ياجبل قصدك نت مش احنا ابعد عني عشان نت دلوقتي مش حلالي انا بقر*ف من نفسي عشان خليتك تلم*سني انا دلوقتي بقيت قدام ربنا وقدام نفسي واحده زبا*له ورخي*صه و(كملت بصرااخ) ابعد عنييي
وبالفعل جبل بعد عنها وهي خرجت من الفيلا بكملاها
وفضل حزين عل اللي عملو وان طلقها
عند وليد
وليد كان بيفكر في امنيه اللي سحرت قلبه وعقلو
وليد.. ياترا انتي مين ياامنيه واي اللي دخلك حياتي
وقام صلي ركعتين وفضل يدعي ربنا يريح قلبه
ملحوظه(وليد اتغير وبقا واحد تاني وبقآ شخص تاني ورجع لربنا ومبقاش يسيب فرض غير لما يصلي وبقا شخص كويس ف فتره صغيره ياترا هيحصل حاجه ف حياه وليد يخلي يرجع تاني لحياتو اللي سابها ولا القدر لي راي تاني)
عند مؤمن ونور
نور.. عامل اي يامؤمن
مؤمن.. وحشتيني يانور عيني
نور بكسوف.. ونت كمان يامؤمن
مؤمن.. بتعملي اي
نور بتنهيده.. مؤمن ف واحد متقدملي ونا مش عايزا
مؤمن بصدمه.. يعني ايييي
نور.. انا تعبت يامؤمن تعبت
مؤمن.. اشش اهدي انا جاي حالا
وقفل معا نور
ولبس فورا وخرج ووصل بيت نور
نور.. انت مجنون الل جابك هنا
مؤمن.. جاي وبقولك م هغلط الغلطه مرتين
نور.. يعني
مؤمن.. جاي اتقدملك يخطيبتي
وفعلا قعد مع ابوها وحكالو عن نفسه وان ابدا يشتغل وان بيحب نور حقيقي و ابو نور شاف الحب الحقيقي ف عيون مؤمن
وهنا قصه مؤمن ونور خلصت
عند فيروز
فيروز كانت بتتمشي ف الشوارع وكانت تايهه وان ازاي سلمتو نفسها وان دا حرام اصلا
فيروز.. سامحني يارب سامحني
وفضلت تعيط
عند جبل
كان بيتمشا بردو وكان بيفكر ف ذكرياته مع حبيبته قلبه فيروز وكان حزين عل اللي حصل دآ
عند فيروز
فيروز لنفسها… لالالا مستحيل يافيروز
وفجاه راحت تعمل تحليل دم واستنت شويا وبعدين النتيجه طلعت وبالفعل حامل اتصدمت انها حامل
وفعلا جهزت شنطتها وكلمت كيان الظابط
كيان. في اي يافيروز حصل حاجه
فيروز.. كيان ممكن اشوفك لازم اقابلك
كيان.. تمام هستناكي ف كافيه****تعرفيه
فيروز.. اه عارفه
كيان.. هستناكي
وفعلا وصلت الكافيه الي قالها عليه كيان
فيروز.. كنت عايزا اطلب منك طلب
كيان.. انا تحت امرك
فيروز بتهنيده.. تتجوزني ياكيان
كيان اتصدم وغضب.. نعممم

   •تابع الفصل التالي "رواية جحيم ابن عمي" اضغط على اسم الرواية 

رواية جحيم ابن عمي الفصل الواحد و العشرون 21 -  بقلم شروق احمد
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent