Ads by Google X

رواية مراتي مجنناني الفصل الثالث و الاربعون 43 - بقلم شهد احمد

الصفحة الرئيسية

   رواية مراتي مجنناني كاملة بقلم شهد احمد عبر مدونة دليل الروايات 


 رواية مراتي مجنناني الفصل الثالث و الاربعون 43

  
عند ريان و زويا
زويا. شاطئ اسكندريه ي شاطيء الهواي واخيرا هروح البحر و ابقي فريش😛راح اغير جو⛱واشوف الفيش🎏 و هعوم فالمايه🏊‍♀️ وراح اعمل تششش 🌊و هركب ال عوامه🤿وديني معلش🏊‍♂️🏊🏊‍♀️ وابلبط ابلبط ههههههه
ريان. هههههه مبسوطه ي قلب ريان
زويا. ههه اوي ي رينو
ريان. ي سلام علي الغزاله لما تكون رايقه ي ريت علي طول رايقه
زويا. هههه والعزاله ريقا رايقه رايقه والناس الحلوه سايقه سائقه اممم هتبقا رايقه علي حسب انت عامل شيء يخليني رايقه أو معصبني
ريان. اممم طيب
شويه ووصلوا اسكندريه حازم اخدها وحجز في فندق يطل على الشاطيء
زويا. الله ي ريان حلوه اوي
ريان. مفيش احلا منك ي زويا قلبي
زويا. اممم يلا نغير وننزل البحر
ريان. اهدي هننزل بس مش دلوقتي نستريح بس من الطريق وهعمل كل اللي انتي عايزاه اشطا
زويا. طبعا اشطاات وحركات ههههه
ريان. هههههه
عند حازم وبريا
حازم. صحي قبل بريا ولقيها نايمه بحضنه
حازم. انا مش عارف اعمل ايه من جهه شغلي ومن جهه انتي وولادي ومها حصل انها مش عايز اخسركم انتوا الاتنين مش عارف اعمل ايه الحل من عندك ي رب
شويه وبريا صحيت ولقيت حازم صاحي جنبها
حازم. صباح النور علي اجمل عيون ي نبض زوما
بريا. صباح النور ي حبيبي
حازم. يلا حبي قومي شوفي الولاد وانا هجهز علشان اروح الشغل
بريا. حازم
حازم. قلبه ونبضه وحركاته ههه
بريا. ههه انت وعتني ي حازم
حازم. حاضر ي بريو
بريا. قامت راحت تشوف الولاد وحازم راح يجهز نفسه
بريا. راحت لقت كيان سخنه راحت تنادي لحازم وكانت بتعيط
حازم. الحقني ي حازم
حازم. اهدي وقولي في اي
بريا. كيان سخنه ومش عرفه اعمل ايه
حازم. طيب روحي اعملي ليها كمادات باردة ولبسيها وأكليها ولو السخونه منزلتش هنروح للدكتور
بريا. حاضر وسابت حازم وراحت تعمل زي ما قال
وشويه ولقت أيان بيعيط راحت نادت حازم بصوت عالي حااازم
حازم. راح عند بريا وقال في اي
بريا. تعال شيل أيان وسكته وانا هشوف كيان
حازم. حاضر
بريا. فضلت مع كيان لحد ما السخونه راحت شويه ونامت وأيان كمان نام وحازم نيموا
حازم. بريا حبيبتي مش اي حاجه تحصل مع الولاد تعيطي خليكي قويه وبدل ما تعيطي شوفي حل
بريا. حاضر ي زوما وراحت حضنته
حازم. طيب ي بريو انا هروح الشغل ومش هعوق
بريا. اوكي باي
حازم. باي
حازم رن علي ريان
حازم. الو ازيك ي صحبي
ريان. الحمد لله انت عامل اي والولاد

حازم. بخير الحمد لله كيان كانت تعبان شويه وبقت كويسه
ريان. لي مالها
حازم. كانت سخنه شويه وبعدين ناس ليها بحر وهواء وناس ليها البيت و ولاد
ريان. هههههههه بطل يلا عينك دي ده احنا لسه متخانقين بسبب الشغل واني مشتغلش مع النسوان
حازم. انت كمان انا قولت ل بريا ومش وفقت خالص وخلتني وعتها ي صحبي مش عارف اعمل ايه
ريان. زويا كمان مش موافقه خالص بس إن شاء الله هتتحل ي صحبي
حازم. ي رب يلا باي
ريان. باي
عند ملك. وفهد
فهد جاب عصير مانجا ل ملك وملك كانت بتشرب وفهد قاعد جنبها
فجاه ملك. اااااااعا وراحت عضت فهد.
فهد في اي اشربي العصير واسكوتي وراح يشرب ملك
ملك. ي ابن المجنونه عصير اي وراحت تفت العصير في وش فهد وقالت اااعا اااعا شكلي بولد ي فهد اهي اهي اهي اهي وديني المستشفي بسرعه يلا
فهد. حاضر وراح نادي علي عمر
ي عمررر

عمر. جاه وفهد قال يلا روح اركب في العربيه وانا هجيب امك وجاي عمر راح ركب العربيه
وفهد شال ملك وهو شايلها عماله تشده من شعره وتضرب فيه وتعضه
فهد. بس اهدي وراح حطها في العربيه وفي طريقه الي المستشفي وهو سائق اتصل علي مامت حازم
فهد. الو ي طنط ملك بتولد وانا موديها المستشفي
ملك . يلا ي فههههد مش قادره اهي اهي اهي اهي اعااا الحقيني ي ماما اهي اهي
مامت حازم. طيب ي ابني روح وانا هسبق علي هناك وهبلغ حازم
فهد. ماشي باي
وشويه ووصلوا المستشفي
ملك. اخخخخخ كل ده منك ي فهد كله منك اخخخخخ انت السبب اهي اهي اهي اهي
فهد. حقك عليا و في طريقهم إلى غرفه العمليات
ملك. اااعا طلقني ي فهد طلقني وراحت عضته اااعا
فهد. ااعا اهدي اهدي بقا
وراحت دخلت العمليات وفهد وعمر قاعدين بره
وفهد كان رايح جاي وقلقان و مامت حازم وصلت
مامت حازم. طمني ملك عامله ايه
مامت حازم. الو ي حازم انت فين
حازم. في اي ي امي مالك
مامت حازم. اختك بتولد واحنا في المستشفى
حازم. طيب انا جاي هيا بريا فين
مامت حازم. بريا في البيت ب الولاد ولسه معرفتش
حازم. طيب ي امي انا جاي باي
مامت حازم. باي .

google-playkhamsatmostaqltradent