Ads by Google X

رواية احببتها وسط انتقامي الفصل الثالث 3 - بقلم فريده احمد

الصفحة الرئيسية

 رواية احببتها وسط انتقامي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم فريده محمد

رواية احببتها وسط انتقامي الفصل الثالث 3 

الفصل الثالث (احببتها وسط انتقامي) محمد تليفونه رن محمد: ايه عرفت المكان راجل من رجالته ايوة يا باشا في********** محمد : طيب بسرعة خد باقي الرجالة على هناك وانا هحصلكم الراجل: تمام يا باشا وخد الرجالة وراحو المكان بس لما وصلو ملاقوش حاجة كان المكان كلو فاضي. الراجل كلم محمد ايوة يا باشا احنا وصلنا لقينا المكان كلو فاضي مفيش حد بس. محمد: بس ايه ما تنطق. الراجل: لقينا سلسلة يا باشا اكيد بتاع بنت سعادتك. محمد : قفل ابن ******بيلعب بيا ******* عند ياسين تليفونه رن وكان راجل من رجالته. ياسين: عملت ايه. علي: تمام يا باشا نفذنا ال أمرت بيه وراحو ملا قوش حاجة ياسين : تمام خلي بالك عندك الرجالة تفتح مش عايز غلطة علي: تمام يا باشا. ياسين قفل وهو بيرجع ضهره علي الكرسي وهو بيقول ولسه يا محمد يا الفي. في الوقت ده دخل صاحبه عمر. عمر: ياسين الالفي قالب الدنيا علي بنته ياسين: عارف عمر: طيب وهتعمل ايه هو مش هيسكت. ياسين: مش هيعرف يعمل حاجة عمر : أوعا تأزيها يا ياسين انتا طارك مع ابوها مش معاها ياسين: متقلقش عمر: بشك ياسين ايه اللي في دماغك. ياسين : متشغلش بالك وقعدو يتكلمو في الشغل ****** بعد شوية. عند فريدة ياسين راح عندها لقاها نايمة والأكل زي ماهو مكالتش حاجة فريدة اول لما حست بيه صحيت ياسين وهو بيبص للأكل. ياسين: ما بتاكليش ليه فريدة: انا عايزة امشي من هنا ياسين: ليه في حد هنا زعلك لو حد دايقك هنا قوليلي وانا هتصرف معاه. فريدة: انت عايز ايه سيبني ارجوك خليني امشي ياسين : لأ انتي ها تفضلي هنا مش هتمشي فريدة بصوت عالي : يعنييييي ايييييه هتفضل حابسني هنا لييييييه عايز توصل لإييييه بالظبط ياسين بغضب : مسك درعها ولا واه ورا ضهرها. واتكلم بغضب لو صوتك علي تاني ها تصرف تصرف مش هايعجبك وزقها ومشي. ياسين: برا للرجالة دخلولها اكل غير ال جوا. بعد شوية. جابو الاكل ودخلوا عندها. كان ياسين برا معاه تليفون. بعد ما خلص علي: مش عايزة تاكل ياباشا. ياسين: روح انتا دخل ياسين عندها قرب منها من غير ما يتكلم وحط الاكل في بوقها فريدة: انا مش عايزة اكل. ياسين: مردش عليها ولسه بيأكلها فريدة: بقولك مش عايزة انت ما بتسمعش ياسين: مش عايز طولت لسان كلي انا مش عايزك تموتي دلوقتي. فريدة: بصتلة بخوف وهو اتجاهلها ******* عند محمد الالفي ونوح ابنه. محمد: ابن ال*******بيلعب بينا ثم اكمل والله لوعمل فيها حاجة ماهيكفيني عيلته كلها نوح: هو مش هايأذيها محمد: وانت واثق اوي ليه كدة. نوح: لإ ني اكتر واحد عارف ياسين كويس ياسين مش هياخد طاره من وحدة محمد: امال خطفها ليه. نوح : هو بس بيهددنا بيها المهم احنا لازم نهدي شوية وما يبنش علينا أن احنا بندورعليها عشان نديلو الامان ونقدر نلاقيها بسهولة احنا لازم نعرف هو ناوي علي ايه عشان نعرف نتصرف. محمد : محدش يقدر يعرف ال في دماغو ياسين مش ساهل دا أبوه كان ارحم منه بكتير ********** في بيت الخولي. كان واقف في البلكونةبيشرب سيجارة ولابس بنطلون بس جات حضنتومن ظهرة واتكلمت وهي لسه حضناه. مش هاتنام. هز دماغو ودخل ميرنا : كنت فين اليومين اللي فاتو ادهم : كنت مسافر. ميرنا: كنت مسافر فين. ادهم بغضب : انتي مالك انتي ها تحققي معايا ميرنا : عنيها اتملت دموع ميرنا : انا اسفة ادهم اتضايق من نفسو جدا انو اتعصب عليها راح نحيتها وحضن وشها بإيدة ادهم : انا آسف تعالي ننام. تاني يوم الصبح ميرنا : كانت قاعدة وباين عليها الحزن. جات شهيرة قعدت جمبها شهيرة : مالك يا حبيبتي ميرنا : مفيش يا طنط. شهيرة: مفيش الزاي باين عليكي في حاجة مزعلاكي حصل حاجة بينك انتي وادهم امبارح ميرنا بعياط : انا عايزة اطلق ياخلتو شهيرة : ليه بس ايه اللي حصل ميرنا بعياط: ادهم مبيحبنيش و.. و ..و فضلت تعيط اكتر شهيرة : بحزن علي حلتها خدتها في حضنها فضلت تطبطب عليها شهيرة : اهدي ياحببتي

    •تابع الفصل التالي "رواية احببتها وسط انتقامي" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent