Ads by Google X

رواية حب الطفولة الفصل الثالث والعشرون 23 - بقلم مديحه وائل

الصفحة الرئيسية

 رواية حب الطفولة (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم مديحه وائل

رواية حب الطفولة الفصل الثالث والعشرون 23

(حب الطفولة) part 23

*مديحة وائل عبدالشافي*

يوسف كان مصد*وم من اللي سمعه وقال : طب هي ليه بتنده لي رهف ماما
مامت رهف و روان بحز*ن : علشان روان قبل ما تمو*ت وصتها إن تعاملها اكنها بنتها وتخليها تقولها ماما علشان تعوض غيبها
يوسف بحز*ن : ربنا ير*حمها
يوسف: طب يله يا ماما علشان نروح 
مامت رهف: تروح ايه انتو ها تكلوا معانا
يوسف: معلش يا خالتو مره تانيه
مامت رهف : مفيش معلش هاتقعد يعني هاتقعد هي كلمة
يوسف بضحك : خلاص هقعد
______________
في الڤيلا في الغرفة بتاعت رهف وعمر 

رهف بدمو*ع: أخيراً رجعت وحشتني اوي وحشني كل تفصيله تخصك تعرف إن انا كل يوم ادخل على الصفحة بتاعتك علشان اشوفك بتنزل ايه وكل شويه ابص على صورتك عمري ما فكرت انسا*ك ياريت نرجع لبعض انا ت*عبت 

رهف تليفونها رن مسحت دمو*عها وردت
رهف : آلو مين معايا
يوسف : انا يا رهف
رهف اول ما سمعت صوته قلبها دق وقالت : يوسف
يوسف بابتسامة خفيفه: طب كويس انك عرفتي صوتي فكرت نسيت*يه
رهف : انا عمري ما نسي*تك ولا نسي*ت صوتك يا يوسف
يوسف بجدية: انتي ليه كذ*بتي عليا

رهف بتو*تر : كذ*بت عليك في اي 
يوسف: ليه قولتي إن لين بنتك
رهف بتو*تر: ماهي بنتي فعلاً
يوسف بعصب*ية: رهف متستعبطيش لين تبقى بنت روان الله ير*حمها
رهف بجمو*د : وانا مكذ*بتش في حاجة يايوسف هي فعلاً بنتي حتى لو مش انا اللي خلفتها
يوسف: ومقولتيش ليه انها بنت روان
رهف بجد*ية: هاتفرق معاك في حاجة يايوسف
يوسف بعص*بية وهو مش منتبه للي بيقولوا: ايوه هاتفرق معايا كتير
رهف كانت عايزه تسمع منه حاجة معينه وقالت : ليه هو انا اصلا بالنسبة ليك ايه انا ولا حاجة يايوسف
يوسف بز*عيق هو مش منتبه للي بيقولوا لانه بيطلع اللي في قلبه: انتي غب*ية انتي كل حاجه بالنسبة ليا انتي حبي
وانتبه لكلامه 
رهف بفر*حه: انا اي يا يوسف
يوسف بجد*ية وتو*تر وهو بيحاول يتوه في الموضوع: رهف انا هقفل دلوقتي علشان عندي شغل ضروري
وقفل ومستناش رد منها
رهف بصد*مة: يا حيو*ان ده قفل في وشي 
وكملت بفرحه: كان هايقولي انتي حبيبتي بس لحق نفسه يعني هو منسيش حبنا وانا لسه في قلبه
رهف بفرحه: بالمناسبة دي انا هقوم اقرا روايتي المفضلة

في ضهر السرير كان في حيطه ومعمول فيها المكتبة قامت تجيب الرواية وبتشدها من الرف لقت المكتبة اتفتحت
رهف باستغراب : اي ده 
وزقت المكتبة لقت في اوضه جوه ايوه هي دي الاوضه السرية اللي عمر كان مخبيها طول السنين دي واخيرا رهف اكتشفتها 
ودخلت واتصد*مت من اللي شافته
___________________
عند يوسف
يوسف : بصو يا جماعه انا قررت اني هاستقر هنا خلاص مش هاسافر تاني 
مامته بفرحه : بجد يايوسف
يوسف بابتسامة: بجد يا امي 
مامت رهف و روان: طب كويس يابني 
يوسف جاتله رساله وفتحها وكان مكتوب فيها

عايز اقابلك علشان نتكلم هابعتلك المكان وتيجي دلوقتي

يوسف : طب انا هاروح مشوار وارجع اخدك يا امي نرجع البيت 
امه : تمام يبني خلي بالك من نفسك
يوسف: تمام سلام 
ومشي
_______________

في مكان فاضي مافيهوش غير حلبه ملاكمه 

يوسف : انا جيت يا عمر انت فين 
عمر من وراه : اهلا نورت حمدالله على السلامه
يوسف بجد*ية: عايز اي وطلبت تشوفني ليه
عمر بضحك: حبيت نلعب انا وانت شويه
يوسف بجد*ية : انت عب*يط جايبني علشان نلعب انا هامشي مش فايق الهب*ل ده
وجه يمشي عمر قاله : اي خا*يف اهز*مك ولا اي 
يوسف وقف ورجعله وقال : يعني اعتبره تحد*ي مثلاً
عمر بضحك: زي ما انت عايز جاهز
يوسف بتحد*ي : جاهز
 وبداؤ يلعبوا ملاكمه
وكانوا بيضر*بوا بعض لدرجة إنهم هايمو*تو بعض
بس فجاه حد ضر*ب يوسف على دماغه
يتبع 
تفاعل ❤️
   •يتبع الفصل التالي "رواية حب الطفولة" اضغط على اسم الرواية


رواية حب الطفولة الفصل الثالث والعشرون 23 - بقلم مديحه وائل
menna

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent