Ads by Google X

رواية عودة بعد غربة الفصل الثالث 3 - بقلم هاجر العفيفي

الصفحة الرئيسية

 رواية عودة بعد غربة الفصل الثالث 3 - بقلم هاجر العفيفي

رواية عودة بعد غربة الفصل الثالث 3 



سليم رجع البيت ودخل وهو مصمم إن يتكلم مع غصون ويحكيلها كل حاجه بس الصدمه الأكبر لما شاف مراته التانيه موجوده
سليم بصدمه : ايه ال جابك هنا
غصون بسخريه : مراتك شرفت هنا من بدرى كده تتأخر عليها برضوا
سليم بتوتر : غصون هفهمك والله 
غصون بصراخ : اسكت بقا وبطل كدب انا بكر"هك ومش عايزه اعيش معاك تاني بكر"هك ياسليم عارف يعني ايه بكر"هك 
قالت كلامها ودخلت الأوضه وهي منهاره وهو غمض عيونه بوجع
البنت بخبث : اكيد وحشتك صح و
قاطعها قلم قوي نزل على وشها من سليم 
سليم بغضب : ايه ال جابك انا مش قولتلك مش عايز اشوف وشك منك لله عايزه تدمرى حياتي
زقها بغضب ودخل الأوضه عند غصون وهي كانت بتلم حاجاتها
سليم مسك مسك أيدها وقال : لازم افهمك على كل حاجه
غصون زقت أيدها وقالت بغضب : ايدك تبعد عني واخر كلام عندي لو مطلقتنيش من بكره هكون فى المحكمه وهرفع عليك خلع
سليم بغضب : انتي مش قد المحاكم ياغصون قولتلك اعقلى
غصون بصتله فى عيونه بنظره اول مره يشوفها منها نظره قتل"ته
غصون بكر"ه : لاء قدها وهتشوف كويس انا هعمل ايه يا ابو بنتي
قالت كلامها ومسكت شنطتها وشالت بنتها ال كانت نايمه وخرجت من الاوضه والبيت بأكمله وهو كان واقف زي العاجز خرج الصاله بس كانت البنت مشيت 
سليم قعد على الكرسى ودموعه نزلت وقال : خسرت كل حاجه كل حاجه

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹استغفرووا

مروان كان رايح عند سليم البيت عشان يحاول يقنع معاه غصون أنها تكمل معاه بس شافها واقفه قدام البيت مستنيه تاكسى
مروان : غصون ايه ال نزلك بالبنت دلوقتي 
غصون بدموع : اخوك لو مطلقنيش بالذوق والله العظيم ماهسيبه
كروان : تعالي معايا طيب وانا هفهمك
غصون بغضب : مش عايزه افهم حاجه 
مروان : طب هاتي ليان وتعالي اوصلك مكان ماتروحي
غصون بتصميم : لاء مش عايزه حاجه تاكسى
التاكسى وقف وهي راحت ركبت ومشيت بدون كلام ومروان خبط على ايده بقلة حيله 
طلع عند سليم ودخل لاقاه قاعد وحاطط وشه فى الارض وبيبكي
مروان بغضب : مفهمتهاش ليه
سليم بدموع : معطتنيش فرصه وبعدين جيت لقيت كاميليا هنا 
مروان بصدمه : هي كمان جايه هنا
سليم بتنهيده : ايوه
مروان بحزن على حالة أخوه : كل حاجه هتتحل صدقني
سليم بحزن : ملحقتش أفضل مع بنتي شويه
مروان سكت بحزن

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم

ضياء بغضب : معندناش بنات تطلق
غصون بنفس الغضب : ودى حياتي وانا حره فيها
شاديه بغضب : ردي على عمك كويس ياختي ايه لسانك طول دلوقتى
غصون بنفاذ صبر : أرجوكم انا مش ناقصه كلام ارحموني لو مش هتساعدوني أساعد نفسي
ضياء : وانا مش هصرف عليكي انتي وبنتك 
غصون وقفت وقالت : تمام وانا كفيله بيها شكرا يالي كنت فاكراكم أهلى
ضياء : هتروحي فين
غصون ببرود : اروح مطرح ماروح مش هتفرق معاك كتير انا ماشيه 
اخدت بنتها وخرجت من البيت وهي مقرره تطلع على المحامي 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أذكروا الله

كاميليا : متقلقش طالما كل حاجه فى حياته باظت كده هيرجعلنا من تاني
الشخص : متاكده أن مراته سابته
كاميليا بثقه : ايوه طبعا
الشخص: تمام انا هتصرف خلى الباقي عليا وصدقيني سليم هيكون ليكي وبس
كاميليا بدلع : ميرسى ياباب

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹استغفرووا

بعد يومين

الباب كل بيخبط الصبح بدرى مروان صحي وقام فتح الباب وهو نايم
مروان بنعاس : مين حضرتك
المحضر : ده بيت سليم الابياري
مروان بتركيز : ايوه وانا اخوه
المحضر : معايا دعوه من المحكمه من زوجته رفعت عليه قضية خلع
مروان بصدمه وحزن : تمام هستلم انا المحضر
المحضر أعطاه الورق وخلاه يمضي ومشى
مروان قفل الباب ودخل عند اوضة أخوه وفتحها واتصدم


   •تابع الفصل التالي "رواية عودة بعد غربة" اضغط على اسم الرواية 

رواية عودة بعد غربة الفصل الثالث 3 - بقلم هاجر العفيفي
menna

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent