Ads by Google X

رواية ولو بعد حين الفصل الثالث 3 - بقلم خلود احمد

الصفحة الرئيسية

  رواية ولو بعد حين كاملة بقلم خلود احمد عبر مدونة دليل الروايات 


رواية ولو بعد حين الفصل الثالث 3

عمر.. انتى اسمك ايه

البنت.. مش عارفه

عمر.. اممم تعالى نسميكى احنا موافقه

البنت بمرح.. يث yes

عمر.. ياسمين ولا ساره

يوسف.. عندها حرف السين يا بنى

عمر.. يارا ولا يمنى

البنت.. تؤ وحشين

عمر فضل يقول اسامى كتير معجبهاش حاجه

يوسف .. تعالى نسميها ملك وخلاص اسم سهل

البنت.. ياااااه حلووو

عمر.. 🤨والله مانا بقالى ساعه بقولك فى اسامى

يوسف.. خلاص يعم المهم لقينا اسم

ملك.. انا جعانه

يوسف.. اتصرف انت بقي عشان انا اتخنقت مليش خلق اناا ودخل اوضته

عمر.. عايزة تاكلى ايه يا ملوكه

ملك.. نودلز

عمر.. ماشي هنزل اجيب ليا انا وانتي ونعمله

ملك.. انت طيب مش شرير زى يوثف

عمر.. هههه لا يوثف طيب برضو بس اما يتعود عليكى

نزل جاب وعمله دخل طبق ليوسف وقعد على السفره ياكل مع ملك مامتهم رجعت وفتحت الباب

فايزه بفرح.. ايه دااا انتى صحيتي ياحبيبتي حمدالله علي السلامه وراحت حضنتها

ملك.. هو انتي مين

فايزه.. انا طنط فايزه بس قوليلي ماما

ملك.. مامى فين وفين بيتنا

فايزه.. بصى انتى توهتى منهم وهتقعدى عندنا ولما يلاقوكى هيجوا ونديكى ليهم متخافيش انا ماما ودول أخواتك ماشي

ملك بتاخد شوكه من الطبق وبتاكل.. اممم يوثف وحش عمر هو اخويا

فايزه ضحكت عليها وعمر حكالها كل اللى حصل

……. اليوم عدى وخالد رجع وقعد يتكلم مع ملك واتجمعوا علي العشا

يوسف.. انتي قاعده جمبي ليه

ملك.. عشان ده مكان الصغيرين وعمر كبير وماما كبيره هيقعدوا جمب بعض

يوسف بضيق.. ماما مين


ملك ببلاهه.. ماما فايزه دى وشاورت عليها

يوسف.. دى امى انا ملكيش دعوه بيها فاهمه

ملك نزلت من على الكرسي ودخلت اوضتها جرى

خالد.. كده ينفع

عمر.. مينفعش كده يا يوسف دى عيله صغيره

فايزه.. حرام عليك زعلتها

يوسف.. يوووه كلكم عليا

خالد.. عشان غلطان قوم يلا صالحها وخليها تيجي تاكل

يوسف.. يابابا بس…

خالد.. قوم

يوسف نفخ بضيق وقام

خبط علي الباب…

ملك.. ادخل

يوسف دخل لاقها قاعده تعيط

يوسف.. يلا تعالي كملي اكل

ملك.. مش عايزة

يوسف اتنهد وراح قعد جمبها علي السرير .. متزعليش يا ملك بس لسه متعودتش وانا بحب ماما اوى عشان كده اتضايقت

ملك.. مانا كمان بحبها


يوسف.. يشيخه لحقتى تحبيها في يوم

ملك.. آه وبحب عمر وبابا خالد

يوسف.. امم معنى كده انك مش بتحبيني

ملك.. لا عشان بتزعلنى على طول

يوسف.. هحاول اعاملك كويس

ملك مردتش عليه

يوسف.. قومي يلا انا جعان

ملك.. تؤ

يوسف .. طيييب تعالي بقي وشالها على كتفه وقعد يزغزغ فيها وخرج كانت بتضحك بصوت عالي وبتقول خلاث يا يوثف خلااث

فايزه وعمر ضحكوا عليهم

عمر.. ايوا كدا

فايزه.. ربنا يسعدكم دايما يا حبايبى

ملك.. يوثف

يوسف.. ها

ملك مسكت راسه وشوشته .. انا لثه زعلانه وعاوزه حلويات

يوسف.. والله 🤨

ملك.. 🥺🥺


يوسف.. يارب صبرنى مامااا بعد العشا هاخد ملك اشتريلها حلويات

فايزه.. ماشي ياحبيبي بس متتأخروش تحت وخلى بالك منها

يوسف.. حاضر

……….. فى مكان تاني اشبه بالقصر

الجد.. اختفت يعني يا عماد معقول مش لاقيين جث. تها حتى ازاااى

عماد.. يا بابا انا قلبى بيتقطع كل يوم انا وامها متزودهاش عليا بقي كفايه ارجوك

خديجه.. ااااه ياقلب ماما انا السبب انا السبببب يا ريتنى ما سيبتك في العربيه لوحدك

عماد طبطب عليها.. خلاص يا حبيبتي اهدى

خديجه.. ياترى هى عايشه ولا لا يا عماد ياترى هشوفها تاني ولا لا دور تاني اعمل حاجه يابابا ارجوك

الجد.. يابنتى احنا في القاهره مدينه كبيره جدا يعني لو كانت تايهه ممكن منلاقيهاش ولو كانت مخطوفه برضو الشرطه شايفه شغلها هنعمل ايه بس ربنا قادر يرجعها


خديجه بقهر.. ياااارب يارب رجعلى بنتى ياااارب

عماد بحزن.. آمين آمين

………………….

ملك كانت ماسكه ايد يوسف بطفوله وقاعده تحرك فيها لورا وقدام

يوسف.. اهدى بقي يا بنتى

ملك .. فين السوبر ماركت احنا مشينا كتير

يوسف .. هناك اهو

يوسف واقف بيختار الشوكلت وملك سمعت صوت زماره برا بصت على الصوت لقته بتاع غزل البنات طلعت برا

كان واقف على ناصية الشارع هى خرجت جرى

يوسف بص جمبه ملقهاش خرج بسرعه لاقاها بتجرى وفي عربيه جايه من الطريق بسرعه و……..

رواية ولو بعد حين الفصل الثالث 3 - بقلم خلود احمد
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent