رواية احببت قاصرا الفصل السابع و الثلاثون 37 - بقلم شيماء الديب

الصفحة الرئيسية

  رواية احببت قاصرا كاملة بقلم شيماء الديب عبر مدونة دليل الروايات 


 رواية احببت قاصرا الفصل السابع و الثلاثون 37

العيله كلها متجمعه وبيحكو ويضحكو
خالد // ملك متقدملها عريس
الكل سكت فجأه وبصوا لخالد
احمد // بتقول ايه ياحاج بس ملك لسه صغيره
خالد // الصغير بكره يكبر يابني والعريس عنده استعداد يخليها تكمل تعليمها في بيته
مني وهي متفاجئه // ازاي يابابا بس ?? والعريس اللي جاي لملك ده شافها فين ??
سيف دخل لقي الكل متجمع تحت عند جده دخل عليهم سمعهم وهما بيتكلمو
سيف بعصبيه // هي مين اللي جايلها عريس ياجدي ??
خالد ببرود اعصاب // تعالي ياسيف يابني بارك لبنت عمك
سيف بيكتم غضبه // بنت عمي مين معلش
خالد // ملك هو انت عندك عم تاني غير احمد
سيف بغضب // ملك ميييين دي اللي تتجوز وشافها فيين ياجدي
خالد ببرود // مالك متعصب ليه ياسيف يابني شافها مطرح مشافها بقي هو تحقيق ياولاد انا شايفه عريس كويس جدا واهله ناس محترمه

سيف بغضب// يعني انتو متفقين علي كل حاجه
خالد // اه ياحبيبي وهنقرا الفاتحه الخميس الجاي جهزو نفسكم ياولاد وقام دخل اوضته وسابهم
سيف طالع علي السلم بغضب لقي ملك نازله راح رمي في وشها علبة الشيكولاته وبصلها بغضب وطلع
ملك مصدومه من اللي عمله ودموعها نازله يوسف راح. وطي علي الشيكولاته اخدها وادهالها في ايديها // متزعليش منه ياملك هو متعصب بس و شويه وهيروق
ملك بدموع // ليه بيعمل فيا كده يايوسف ليه بيكرهني كده عملتله ايه
يوسف صعبت عليه ملك اوي // لا لا سيف مش بيكرهك وانتي عارفه ده تعالي اطلعي وبلاش تنزلي تحت وانتي كده
ملك ببكاء شديد // خد يايوسف الشيكولاته دي مش عاوزه حاجه من حد رطلعت جري علي شقتهم
طلعت مني شقتهم ودخلت عليها في اوضتها // ملك انت شوفتي سيف
ملك بزعل //قابلته علي السلم للاسف وياريتني ماشوفته ياماما دا بني ادم قليل الذوق
مني بضحكه // معلشي من الصدمه اللي اخدها تحت
ملك // صدمة ايه ياماما حصل ايه
مني حكت كل حاجه لملك بالتفصيل
ملك // ااااه عشان كده يوسف مرضاش يخليني انزل تحت عشان معرفش حاجه
مني // اصبري بس عليا وانا هفهم كل حاجه وراح حضنتها وباستها من راسها
يوسف دخل علي سيف لقاه قاعد علي طرف السرير وماسك راسه وباصص في الارض
يوسف // ليه كده ياسيف بتكسر بقلبها ليه
سيف بعصبيه // ونبي يايوسف تبعد عني السعادي مش ناقصك
يوسف // هو انت هتفضل لحد امتي اناني ومش بتفكر غير في كبريائك وغرورك فوق لنفسك وبلاش تكره اقرب الناس ليك
سيف بصوت عالي // يووووسف قولتلك ابعد عني السعادي
يوسف رماله علبة الشيكولاته علي السرير // انا هبعد ياسيف هبعد بس نصيحه من صاحبك راضي ملك عشان بتحبك
ونزل يوسف ومشي وسابه
سيف بيكلم نفسه //هو يوسف قال ملك بتحبني ?? ولا انا بتهيألي ??
طب هتعمل ايه ياسيف دلوقتي انا بحب ملك اوي وعمرها ماهتكون لغيري مهما حصل وبس اعرف مين ابن ال…… 🤐 اللي شافها واتقدملها وديني لاخلعله عنيه 😡
سمر دخلت عليه وشافت الشيكولاته // اي دا الله شيكولاته انا بحبها اوي ولسه هتمد ايديها علي العلبه
سيف // متجيش ناحية العلبه ياسمر واطلعي بره
سمر // طب واحده بس ياسيف
سيف بغضب // قولتلك لاا اطلعي بره
طلعت جري وقفلت الباب عليه
اسعد بيبص لاحمد // احمد انت فاهم حاجه ??
احمد باستغراب // والله ياخويا مانا فاهم حاجه نهائي وابوك سابنا نضرب اسداس ف اخماس ودخل اوضته
هاله // ياخبر بفلوس بكره يبقي ببلاش
عدي اليوم وكل واحد طلع شقته ونام وعدي اليوم وسيف مش بيكلم حد نهائي
صح من النوم ونزل ركب عربيته وفضل يتصل بيوسيف ومش بيرد عليه
المحامي اتصل بسيف وقاله ان تامر اتعرض علي النيابه لان كمية المخدرات اللي مسكوها معاه كبيره
سيف // ده كلام ممتاز طب انا عاوز اقابل تامر ضروري
المحامي // بس صعب دلوقتي يااستاذ سيف
سيف // لا اعمل المستحيل اني اقابله من فضلك
المحامي عمل كل محاولاته لحد ماظبط له المقابله وراح سيف وقابله
تامر // طبعا انت مش جاي تطمن عليا انت جاي وشمتان
سيف بضحكه رجوليه // ههههههه كويس انك لسه بتفهم
دا انا فكرت المخدرات لحست مخك 😂😂
تامر بعصبيه // انت عاوز مني ايه دلوقتي ??😡
سيف ببرود // تؤ تؤ تؤ بلاش تتعصب استني لما تشوف الفيديو ده هيعجبك خالص ولا الصور يالهههههههوي
تامر بخوف وقلق // فيديو ايه ?? وصور ايه ??
سيف طلع من جيبه مجموعة صور واول ماتامر مسكهم وشافهم اتصدم
سيف // لا لا بص علي الفيديو ده
تامر اتصدم اكتر // يابن الكـ………… 😡
سيف // لا متغلطش وتطول لسانك الفيديو والصور دي في منها كتيييير وممكن في ثانيه تلاقي فضحتك بجلاجل
وطلع من جيبه وصلات الامانه اللي بصمه عليها
انا عندي استعداد اطلعك من هنا بس بشرط تكتب علي منه وتعترف باللي في بطنها
تامر بخوف // موافق موافق ولا اقولك هات المئذون دلوقتي
سيف // شاطر ياتوتو 😂😂😂😂😂 همشي دلوقتي بس هسيبك يومين تتربي هنا وبعدين اطلعك سلام يااااااا توتو 😂
نزل سيف من عند تامر وطلع تليفونه ورجع يرن علي تليفون يوسف وزاد قلقه اكتر وراحله عند البيت وفضل يرن الحرس ورجع رن عليه سمع صوت التليفون جوا بيرن وهو مش بيرد
اميره اتصلت علي سيف // سيف انا بتصل بيوسف من الصبح ومش بيرد عليا
سيف // ولا بيرد عليا يااميره انا قدام بيته وسامع التليفون جوا وهو بردو مش بيرد
اميره بقلق // اكسر الباب ياسيف اكسر الباب انا ثواني وهكون عندك انا كنت رايحاله اصلا
سيف فضل يخبط ويرن الجرس ويتصل ومفيش فايده وف الاخر قرر يكسر الباب
سيف بخوف // يووووووسف

 رواية احببت قاصرا الفصل السابع و الثلاثون 37 -  بقلم شيماء الديب
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent