Ads by Google X

رواية آسيا والاسد الفصل الثامن و العشرون 28 - بقلم الملكة المتوجة

الصفحة الرئيسية

   رواية آسيا والاسد كاملة بقلم الملكة المتوجة عبر مدونة دليل الروايات 


 رواية آسيا والاسد الفصل الثامن و العشرون 28

أسر: انتي هتراقبي وانا هروح بدالك علشان انتي حامل ومينفعش تروحي وعلشان ابوكي هيكون موجود وممكن تتضعفي علشانه
آسيا بصدمه: انت عرفت منين اني حامل وانا بابا مشترك مع أندريه
أسر: أنا الثعلب يا اسيا ومفيش حاجه تخفي عني
آسيا: بس انا هروح برده المهمه دي
أنس: انتي هبله تروحي فين المهمه فيها خطر عليكي واكيد هيحصل اشتباك وممكن تتصابي وتموتي انتي والبيبي
آسيا: لو خايفه من الموت مكنتش دخلت المخابرات اصلا
أسر: بس دلوقتي الموضوع اختلف وانتي حامل فكري في ابنك الي لسه مجاش علي الدنيا
آسيا: علشان كده جبت دي
وأخرجت اسيا سيديري واقي للرصاص
أسر: ده واقي عادي ايه الاعجاز فيه
آسيا: هو يبان واقي عادي بس هو مش عادي ده واقي بتكنولوجيا النانو مستحيل تخترقه رصاصة الا لو رصاصة نانو وحتي احتماليه اختراق الرصاصة النانو 10٪ يعني امن جدآ
أسر: جبتيه منين

آسيا: جبته من أمريكا اما كنت في مهمه وكنت جايبه 3 واحد ليا وواحد لاسر وواحد احتياطي لان مكنتش اعرف أنس وأنس هياخده دلوقتي تمام
أسر: بصوا ياجماعه الخطه أنا رسمتها ولو حبيتوا تعدلوا براحتكم وهي كل الآتي انس انت وآسيا هتبقوا موجودين في مكان التسليم واندريه راغب هيبقوا اكيد موجودين واحنا هنكون مراقبين وبنسجل من خلال الفونات بتاعتكم المتهكره وهنكون علي اتم الاستعداد ان فى وقت ما توصل الشحنه هنهجم ونمسك الشحنه متلبس هااا ايه رايكم في تعديل ولا ايه
آسيا: لا كده تمام اعتقد دي خطه مظبوطه ولا ايه رايك يا أنس
أنس : هو ممكن نسيب الشحنه تتسلم وتوصل للتجار وبعدين نقبض علي التجار ونبقي قبضنا علي أندريه وكل اتباعه في مصر
أسر: فكره حلوه بس هنوصل للتجار ازاى
أنس: اكيد أندريه هيعرفنا عليهم علشان المفروض احنا ايده في مصر
أسر بإعجاب: برافو يا اسد وبكده نكون قضينا علي الشبكة كامله
رن هاتف أنس
أنس: الو
أندريه: هذا أنا أندري
فتح انس الاسبيكر حتي يسمع اسر وآسيا
أنس: اهلا أندريه بيه
أندريه: أهلا أنس بيه غدا ستتم العملية وسارسل لك قائمه بالتجار التي ستصل إليهم البضاعة حتي لا يكون هناك مخاطرة ببقاء البضاعة في المخازن
أنس بابتسامة خبيثه: ماشي يا باشا في انتظار الرسالة
واغلق الهاتف
أنس: وقع نفسه بنفسه
قبل أن ينهي جملته وصلت رساله بالقائمة
نظر أنس إلي قائمه ونصدم
آسيا: في ايه يا انس مالك مصدوم كده ليه
أنس: القائمه دي مصيبة القائمة دي فيها وزير الخارجية أصلا
أسر بخضه: احيييييييه دي الكلمه الوحيده الي تنفع دلوقتي
أنس: لو في اقوى منها هات متبخلبش
أسر: هو في بس معانا بنات
أنس: خلاص عرفتها

آسيا بعصبية خفيفه: احنا في ايه ولا ايه يخربيتكم ركزوا هنعمل ايه
أسر: لازم ابعتها للعقيد وهو هيوصلها للرئيس وتتشال الحصانه عن الوزير ويتحاسب وهقول للعقيد الخطه علشان يبقي معانا علي الخط
أنس: تمام أنا هروح انا وآسيا علشان ترتاح اليوم كان طويل عليها والمكان مكانك براحتك
أسر: ماشي خد اسيا وروحوا وانا هبعت للعقيد المعلومات واروح
أنس: ماشي
وكاد أنس وآسيا يرحلوا حتي نادي أسر
أسر: أنس
نظر أنس إليه
أنس: روحي انتي استني في العربيه وانا جاي
تركتهم اسيا وخرجت
أنس: في حاجه يا أسر
أسر: خلي بالك منها يا انس ميغركش قوتها المزيفة هي هاشه جدا ونقطه ضعفها ابوها وهي المفروض تقبض عليه فهتلاقيها زعلانه
أنس: انت بتوصيني علي روحي متخافش عليها أنا معاها وهحميها حتي من نفسه
احتضان انس واسر بعض

أسر: بالتوفيق
أنس: لينا وليك
خرج انس وترك اسر
أسر: هانت ياجنتي وهتبقي حرم اسر المنشاوي قريب اووي
ذهب أنس الي اسيا وركب سيارته واتجه إلى المنزل
آسيا: لا مش هقدر اكل خالص مش طايقه ريحه الاكل
أمسك أنس يد آسيا وقبلها ووصلوا الي منزلهم ودخلوا وقبل أن يتحدث احد رن هاتف انس
أنس: اطلعي ارتاحي وانا جاي
تركت اسيا أنس وطلعت للاوضه ومرت خمس دقائق وطلع ليها أنس
فتح أنس الباب وجدا آسيا………
أنس بصدمه: ……
ياتري مالها آسيا وانس اتخض ليه

 رواية آسيا والاسد الفصل الثامن و العشرون 28 - بقلم الملكة المتوجة
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent