رواية الكوبرا و الصقر كاملة بقلم شيماء عبر مدونة دليل الروايات
رواية الكوبرا و الصقر الجزء (2) الفصل الخامس 5
شكلي كده غلطت لما عملتلها جزء تاني لانيبجد مش لقيا تفاعل خالص والتفاغل وحش اوي
صابر بشر: المهم لازم نعرفو لازم اخرج من هنا
الزعيم: اي الي في دماغك ياصابر
صابر بحقد: ناوي اخليهم يشوفو العذاب الوان
_____________♡
احمد بضيق: انا عارف انا الي جبته لنفسي
نور برفع حاجب: اي مش عاجبك
احمد بسرعه: لا ياحببتي عاجبني طبعٱ وكان لسه هيكلم
نور بصراخ: البطاطس في الفرن وجريت
احمد بيأس: يارب صبرني
شويه الجرس رن
نور من المطبغ: شوف مين يا احمد
احمد بصوت عالي: ماتجي انتي تشوفي مين
نور بصوت عالي: افتح الباب يا احمد
قام احمد فتح الباب
احمد بصدمه: انتي مين
البنت بمياعه: انا چني جارتك الجديده
احمد بجمود: افندم عوزه اي
چني بدلع: اصل اللمبه عندي اتحرقت وكنت عوزه حد يغيرها
احمد لسه هيتكلم
نور بغيره: انتي مين
چني بمياعه: انا چوچو جارتكم الجديده
نور بعصبيه: وعوزه اي ياختي
چني بدلع: عوزه استاذ احمد يجي يغيرلي اللبمه
نور بغضب: لا ياختي ابقي اتصلي علي حد يجي يغيرهالك
وراحت قافله الباب بغضب
احمد لسه هيتكلم
نور بجمود: يلا عشان ناكل
شويه والطفل عيط
احمد بصوت عالي: نور ابنك بيعيط
نور: ما هوا ابنك انت كمان مش ابني لوحدي يعني شيل ابنك شويه
________________♡
اياد: بابا بابا
يوسف: نعم ياحبيبي
اياد: عوز اروح عند عمو آدم
يوسف بصله بحده
اياد بخوف: قصدي عمو صقر
مريم بزعل: في اي يايوسف الولد ماغلطش
يوسف بعصبيه: لما اكون بكلم ابني مالكيش دعوه
مريم بصدمه: اي… اي الي انت بتقوله ده
يوسف ببرود: الي سمعتي انا رايح الشغل سلام ومشي من قبل مايعرف ردها اي
مريم بدموع: ليه يايوسف اي الي حصلك بقيت كده ليه
مريم بصوت عالي: اياااد
اياد: نعم
مريم: تعالا البسك عشان نروح عند حور
اياد بطفوله: قولتي لبابا
مريم بعصبيه: بقولك يلا هنروح
اياد بزعل طفولي: حاضر يلا
_______________♡
: لازم انتقم منهم كلهم علي الي ابوهم عملو في امي
البنت: تفتكري هتعرفي
: مافيش حاجه صعبه عليا
البنت: چني خدي بالك انتي بتلعبي مع فريق الافاعي يعني بتلعبي بالنار
چني بشر: انا بحب العب الي بيكون من النوع ده هوقعهم كلهم في بعض
البنت: خلاص ماشي انا معاكي
______________♡
هايدي بحب: حبيب ماما عامل اي
الطفل ابتسم لامه
محمد بضحك: قال يعني عارف انتي بتقولي اي
هايدي: طبعٱ مش ابني حبيبي
محمد بعمزه: طب ماتجي نجبله اخ
هايدي بخجل: بس يامحمد بقا
محمد بضحك: يابنتي بطلي ام كسوفك ده احنا معانا طفل ياماما
هايدي: غيث ده حبيبي امه ده
محمد: طب ياختي يلا البسي ولبسي ابنك عشان مش نتأخر
هايدي: حاضر وقامت
وبعد وقت رجعت تاني
هايدي بإبتسامة: يلا احنا خلصنا
ومحمد ماسك الفون في ايده يلا باحببتي وخلاص كانو ماشين
محمد: استني نسيت المحفظه
هايدي: طيب ياحبيبي روح هاتها
محمد: طب امسكي الفون ورجع ياخد المحفظه
في الوقت ده وصلت رساله علي فون محمد
هايدي فتحتها وكانت الصدمه
____________♡
جنه: رد بقا يا اسر اووف بقا انت فين
جربت تاني
جنه: يووووه خلاص اروح انا وخالد وهوا يجي بعدين
وطلعت تلبس خالد (ابنها الصغير)
وصلت رساله علي فونها
جنه فتحت الفون بزهول
جنه بصدمه ودموع: مش معقول
_________________♡
حور بتعب: هما اتاخرو اوي كده ليه
صقر: عادي ياحبيبي زمانهم جاين
حور بتعب: امال ماما ناهد فين
صقر: فوق
حور: خلاص انا هطلعها
صقر ماشي
حور طلعت عند ناهد لقت ناهد قعده بتدعي ربنا
حور بحب: ازيك ياماما
ناهد بقلق: ازيك يابنتي
حور بإستغراب: مالك ياماما
ناهد بقلق: مش عارفه يابنتي حسه ان في حاجه هتحصل
حور بإبتسامة: ماتقلقيش ياحببتي مافيش حاجه
ناهد بقلب مقبوض: يارب يكون فعلٱ مافيش حاجه
_______________♡
جنه: فتحت الفون لقت رساله ومان محتوي الرساله
(جوزك بيخونك ولو عوزه تتاكدي ده العنون روحي واتاكدي)
جنه بدموع: اسر بيخوني انا
ولبست واخدت ابنها ومشيت راحت علي العنوان
وصلت عند العماره وطلعت لقيت باب الشقه مفتوح
_____________♡
هايدي فتحت فون محمد لقت رساله
(حبيبي وحشتني اووي حاول تجي قول لمراتك اي حاجه مستنياك)
هايدي بزهول: محمد بيخوني
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية الكوبرا و الصقر ) اسم الرواية