رواية نجمة هزت كيان ظابط الفصل الاول 1 - بقلم جاسمين محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية نجمة هزت كيان ظابط الفصل الاول 1 - بقلم جاسمين محمد



رواية نجمة هزت كيان ظابط الفصل الاول 1 

_يا عسكري يا عسكري ياحضرت الظابطططططط الحقونييي 

=في اي يابت انتي 

_هو انت عسكري 

=اه مش شايفه لبسي ولا اي يلا مالك 

_الحقونييي الحقونييي 

=في اي يابت انتي اخلصي مش فاضيلك 

_حتي انت بتزعقلي هي دي اللي الحكومه في خدمت الشعب 

يابلد يالهوووي يالهوووي 

مسكها من كتفها كانه ماسك فا&ر: بت انتي مش ناقصه جنان مش يبقا انتي والشغل فلو في حاجه هقدر اساعدك فيها قولي مافيش يلا شوفي اهلك فين وروحي والا امسكك واروح اسج&نك في الس&جن يلا من هنا 

_الحقننيييي يا وزير الحقني يا مامؤررر الحقونييي ياناس عايز يحبسني عشان بستنجد بيهم اكمني بنت وضعيفه و مكسوره الجناح 

=بت انتي شكلك مش ناوي علي خير تعالي معايا بقا ومسكها وشدها وراح بيها علي القسم 

_سيبني يلا سيبني 

بصوت عالي وعصبي_في اي اي الصوت العالي ده يابه&يم منك ليه 

بخوف=معلش يافارس باشاا بس معرفش مين البلوه دي 

فارس بعصبي: كيف في اي هتهالي علي مكتبي 

=حاضر ياباشااا 

فارس دخل مكتبه والعسكري راح يجيب البنت من السجن 

_يلا تعالي معايا يابت انتي 

=لا انا خايفه منك انت باين عليك شرير وممكن تغتص&بني يالهووي الحقونيييي

_انتي اتجننتي ولا اي يابت انتي والله مش عارف اهلك سيبينك ليه كدا انتي عايزه مستشفي المجانين 

=مالكش فيه يلا طلعني من هناااااا 

_حاضر هطلعك بس علي العباسيه تعالي معايا عشان تقابلي صقر باشااا وشدها من ايدها وراح بيها علي المكتب عند صقر

العسكري: اهي ياصقر باشااا 

صقر: اسمك اي يابت انتي 

وهي واقفه متنحه وبصاله وسرحانه فيه: ها انت بتكلم مين يخربيتك اي الجمال ده كله 

صقر بشده: بكلم امي اخلصي انطقي يابت اسمك اي 

بعياط طفولي: ااااااه حتي انت بتزعقلي يخساره يابلد اااااه 

صقر:بت انتي مش ناقصه جنان اخلصي اسمك اي وعايزه اي 

_اسمي والله جمالك نساني 

صقر: وحيات امك هتستعبطي ولا اي يابت انتي هتقولي والا والله هسجنك وشوفي مين هيطلعك ياروح امك وابقا افتكريه اسمك مع المجرمين جو 

=مجرمين يالهوووي لا خلاص ياباشااا والنبي اسمي حور 

صقر: ايو كدا احكي في اي حصل يلا اخلصي 

حور: اسرقت ياباشاا سرقني ابن الايه ومش عارفه اعملو اي وسرق قلبي من اول نظره وقعدت تغني 

صقر: انتي اجننتي ياعسكري خدها حطها فين السجن عشان تتربي وتغني براحتها 

حور: يالهووي خلاص والنبي سماح 

صقر بعصبيه: اخلصي احكي طيب يلا 

حور: في واحد سرق شنطتي ومش عارف هرب فين 

صقر: تمام هتطلعي بر مع العسكري وياخد اقولك وهنجبلك كل حاجاتك 

حور: وياريت تجيب قلبي اللي سرقته ورقم تلفونك 

صقر بعصبيه: متظبطي يابت انتي انتي شاربه اي ولا اهلك سيبنك ليه كدا 

حور : اسفه ياباشا بعد اذنك 

صقر : غوري يلا 

حور طلعت قالت اقوالها للعسكري وكتبها ومضت عليها ومشت واول مطلعت مشت شوي بعيد وقعدت تتلفت حوليها اطلعو يلا 


الشخــــــــــــصيات 

صقر: اكبر ظابط في الصعيد عصبي جدا والكل بيخاف منه عندو جسم رياضي اي بطل وبشرته قمحويه وشعرو اسود وعيونه رصاصه وطويل وعندو 30سنه ومن الاخر حكايه 

نجمة... عندها 20سنه بتدرس في كليه اداب مجنونه شوي او شويتين ههه عيونها سود جسمها بظبوط ومش طويله اووي المهم قمر 

   •تابع الفصل التالي "رواية نجمة هزت كيان ظابط" اضغط على اسم الرواية 

رواية نجمة هزت كيان ظابط الفصل الاول 1 - بقلم جاسمين محمد
menna

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent