Ads by Google X

رواية ملك الصقر الفصل الرابع عشر 14 - بقلم سلمى حمدي

الصفحة الرئيسية

  رواية ملك الصقر كاملة  بقلم سلمى حمدي عبر مدونة دليل الروايات 



رواية ملك الصقر الفصل الرابع عشر 14


البارت 14 
 صقر بغيره راح شدها جامد من حضن مازن وحوط من وسطها وهمس في ودانها== انتي حسابك معايا بعدين+ ازاي تحض"ني واحد غير جوزك ياهانم
ملك بنفس الهمس...بس دول اخوني وولد عمي 
صقر بغيرة وضحه....ولد عمك ياملك مش إخوانك في فرق بينهم 
مازن...انتو بتبرمطو بتقولو ايه 
صقر بغير... شي مايخصك 
حنان باحراج من تصرفات صقر...تشربو ايه 
هاشم...لا مفيش داعي ياطنط احنا جينا نشوف ملك وخلاص شفناها
ملك بدموع..انتو هتمشو دلوقتي 
مازن...معليش ياحبيبتي هنجي بوقت تاني
ملك بدموع...بس انا لسه مشبعت منكم 
صقر أتضايق لما شاف دموع ملك مس دموعها بكف ايده وقال بحنان متعيطيش ياحبيبتي هما هيفضلو هنا لحد متزهقي منهم 
ملك ببرئة..بجد 
صقر بحنان...اه بس بطلي عيط ووجه كلامه للخادمة ... نوال جهزي غرف للضيوف
الخادمة..حاضر يافندم 
مازن بهمس...هو دا نفسه صقر العمراني ولا انا شبيه 
هاشم...مبعرفش بس صقر اللي شايفة دا مبيشبهش صقر اللي بعرفه 
مازن...😑
___
مراد نايم ومريم نايمه في حضنه 
مريم..مراد 
مراد...قلب مراد 
مريم..ممكن سؤال
مراد.. اسئلي ياقلبي 
مريم..انا اي اللي خلاك تفكر بي الزواج عليا 
مراد وهو يبوس شعرها...شيطان لعب بعقلي بس حبك كان اقوة منه 
مريم ضمته بحب 
مراد حرك ايده على شعرها..طب السؤال عليكي انتي بجد كنتي عايزة تطلقي مد
مريم..اه 
مراد...
___
في الصحراء 
كان قاعد بكل شموخ ورافع رجل فوق رجل بغرور
الحارس..ياباشا البنت رافضة تاكل من لما جات  
مجهول...شال ابريق الماء وكبه عليا بس الغريب مافقت 
الحارس جاب بارفان وحول يصحيها بس لاحياة لمن تنادي قرب وقاس نبضها 
الحارس بفزع .. ياباشا البنت نبضها ضعيف  
مجهول بفزع...نادي مروان بسرعة 
______
الضابط..استاذ محمد انحا فتشنا بكل مكان بس ملهاش اسر 
سعاد بغضب..ازي ملهاش اسر يعني هتكون راحت فين انشقت الارض وبلعتها 
الضابط..اهدي يامدام رجالنا لسه مستمرين بالبحث 
____
صقر شد ملك بغيرة وحضنها جامد..انت هتفضل تحضن في مرتي 
مازن بغيظ.. اه مش اختي 
صقر...لا هي مرتي انا 
هاشم بضحك..انتو هتفضلو طول الوقت نق ونقيره كدا 
مازن..هو اللي البدء 
صقر...مممم 
ملك وهي تسحب صقر منايده. الوقت اتاخر تصبحو على خير 
مازن وهو يبعت بوسه ع الهواء..وانتي بخير ياقلبي 
صقر تعصب جامد ومسك ايدو جامد عشان ميضر*بهاش +شد ملك بغيرة وطلع وهو على آخره (هه)

ملك وهي تسحب صقر من ايده.. الوقت اتاخر تصبحو على خير 
مازن وهو يبعت بوسه ع الهواء..وانتي بخير ياقلبي 

شد ملك بغيرة وطلع وهو على آخره (هههه )
هاشم بضحك..ههههه حاسس اني في فلم توم وجيري ههههه مش قاد هههه 
مازن ضربه بالوسادة بغيظ...اخرص 
_____________
في غرفة صقر وملك 

صقر اول مدخل قفل الباب وخب'طها في الباب وقرب منها جامد 
ملك بتوتر من قربه..ابعد
صقر بغضب وصوت عاليه: مش عايز المحك وقفه مع الز*فت ده تاني فهمة   
ملك بخوف ودموع: بس هو أخوية ازي عايزني ابعد عنه 
صقر...متحملش دموعها (فهو يضعف امام دموعها ) حضن"ها جامد... اسف ياحبيبتي بس اعمل ايه انا بغير عليكي من نفسي خلاص اعملي اللي انتي عايزاه بس بلاش دموعك ديه مسح دموعه بحنية وقال..مش عايز اشوف دموعك ديه تاني دموعك غالبا علية ياقلبي  
ملك كانت تسمع كلامه وهي مبسوطة مش مستوعبه حاجه حاسه أنها في حلم حلو مش عايزة تفوق منه 
صقر ضمها بجامد وقال بغيرة وضحه ...قسم بالله لو ماكان اخوكي كان زمانه محسوب من الموته
ملك..
____________
هاشم...سعاد كانت عايزة تلعب باأم عقلي وانا زي الاهبل صدقت 
مازن..انا عارف العيب سعاد هي كل همها تدمير سعادة ملك 
هاشم...نفسي اعرف اي سيبب الحقد اللي في قلبها تجاه ملك  
مازن بضحك...' يمكن لانه ملك احلى من بنتها اللي عاملة زي الديك الرومي 
هاشم بضحك.. هههه ههههه لا يازكي + مرت الاب دئمن تكون تكره عيال جوزها 
مازن بطريقة مضحك...معلومة جديدة هضيفها في مجموعة معلوماتي الجديدة 
هاشم بضحك..هههه 
_________________
'(ملحوظه مروان وحد من الحرس وهو كان دكتور بس ساب شغلة لاسباب مجهولة )  
مروان طلع بعد مافحصها
مجهول...عاملة ايه 
مروان...البنت حامل ياباشا 
مجهول بصدمة... اييييييي انت متاكد 
مروان.. متاكد ياباشا
مجهول بحقد...ضيعتي بنتك بايدك ياسعاد 
________________
في صباح يوم جديد مليئ بأحدث جديدة تحديدة في غرفة صقر 
صحى قبل ملك ابتسم وقبلها قبلة رقيقة وطلع اخد شاور ولبس بدلة سوداء مع حزاء اسود ورش من بروفانه المميز 
ملك بنوم..صباح الخير 
صقر وهو يجلس على طرف السرير ويفتح ايده..صباح النور ياجميل 
ملك دخلت في حضنه..هتنزل وتسيبني 
صقر بحب..معليش ياحبيبي بس لازم أنزل انتي نزلي وخليكي مع ماما ممنوع تطلعي بر القصر 
ملك بطاعة ...حاضر 
صقر باسها من راسها وطلع
________
 

    •تابع الفصل التالي "رواية ملك الصقر" اضغط على اسم الرواية 

رواية ملك الصقر الفصل الرابع عشر 14 -  بقلم سلمى حمدي
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent