Ads by Google X

رواية قدري الفصل التاسع 9 - بقلم حبيبة عيد

الصفحة الرئيسية

 رواية قدري الفصل التاسع 9 - بقلم حبيبة عيد

رواية قدري الفصل التاسع 9

البارت 9❤️‍🔥
فجأة بيفوق على عربيه بتقبله وهتص.طدم فيه لكن تفاداها 
عمر وقف العربية ونزل منها وهوا بيتنفس براحه 
عمر . الحمد لله.وبيفتكر حبيبه وهي في حضن اللي ادتله الفلوس
عمر بيغمض عينه كل ما يفتكرها ومش قادر يشيل المشهد ده من دماغه اخر ما زهق اخد عربيته ومشي على البيت 
عند سليم بعد ما بسمه مشيت قعد يفكر في كلمها وأنه مش بيحب حبيبه ودا كان مجرد اعجاب بيها مش اكتر لأنها مستسلمتش له زي باقي البنات اللي يعرفها وكانت بتصده دائما فقرر بيدأ حياه جديده وينسي حبيبه واخد عربيته ومشي
عند بسمه داخله بابتسامة البيت وبتغني 
فريده بابتسامة.اي المزاج الرايق ده 
بسمه مفيش يا ست الكل اي غريبه اني ببتسم ولا اي 🌚
فريده.لا يا روحي دا انا بتمني ابتسامتك كل يوم 
بسمه باحتضان ربنا يخليكي يا ست الكل
فريده.ويخليكي ليه 
بسمه بتعب . معلش بقي يا فري انهارده كان متعب اوي انا هطلع انام 
فريده.ماشي يا روحي اطلعي نامي تصبحي على خير
بسمه .وانتي من أهله يا جميله 
بعد شويه بيجي عمر البيت وشكله تعبان خالص
فريده بخضه .عمر مالك يا حبيبي انت كويس 
عمر بتعب ايوا يا ماما انا كويس متقلقيش 
فريده.تعالي يا حبيبي ارتاح في اوضتك 
فريده بتاخد عمر وبتسنده لاوضته وبينام على السرير
فريده هي بتغطي عمر .نام يا حبيبي دلوقتي وارتاح تصبح على خير
عمر بصوت متعب.وانتي من أهله 
فريده بتخرج وبتقعد تدعي لأولادها 
عند حبيبه ومحمد
هبه بتدخل العمليات وبتقعد كتير 
حبيبه بقلق.محمد انا قلقانه على ماما اوي
محمد باحتضان.متخفيش إنشاء الله خير 
بعد شويه بيخرج الدكتور
الدكتور بابتسامة.الف مبروك العمليه نجحت 
حبيبه بفرحه.الحمد لله يا رب 
محمد.الحمدلله .هوا ممكن نشوفها أمته 
الدكتور.احنا كمان شويه وننقلها اوضه عاديه وتقدروا تشوفها 
محمد.تمام يا دكتور شكرا
الدكتور.دا وجبي
الدكتور بيمشي وهبه بتنتقل اوضه عاديه
حبيبه بدموع.ماما انتي كويسه
هبه ببتسامه متعبه .انا كويسه يا روحي
محمد.حمد لله على السلامه يا ماما 
هبه الله يسلمك يا حبيبي انا هخرج من هنا أمته 
محمد.انا هروح اسأل الدكتور
محمد بيروح يسأل الدكتور
محمد.حضرتك ولدتي هتخرج أمته 
الدكتور.هتقعد حوالي يومين عقبال ما حلتها تستقر 
محمد.تمام يا دكتور 
محمد بيرجع لحبيبه وهبه 
محمد.هتقعدي يومين يا ست ماما
هبه.لسه هقعد يومين انا بتخنق من المستشفيات
حبيبه بحنان .معلش يا ماما عقبال ما حالتك تستقر . حاضر يا روحي 
بيخلص اليوم على ابطلنا وحبيبه بتضطر تروح الشغل 
حبيبه بتروح الشغل وعمر بيوصل وبيطلبها في المكتب
حبيبه بتخبط على الباب  
عمر . تعالى يا حب 
حبيبه بتدخل . نعم حضرتك عايز حاجه 
عمر بقوم ويقرب منها .مفيش بس وحشتيني 
حبيبه بتبعد .لو سمحت احنا في المكتب مينفعش كده 
عمر.مينفعش ليه هوا مش انتي مراتي برده 
حبيبه بتسكت .وعمر بيقرب منها ويحضنها . ويهمس لها في ودنها 
 اي يحبي خايفه ليه 
حبيبه بتدفعه عنها مستر عمر لو سمحت
عمر بعصبية شديده .بيمسك اديها جامد . يعني هوا وحش ليا وحلو لغيري 
حبيبه راحت ضرب.ته بالقلم جامده 
حبيبه بدموع متحجره في عينيها .دا يبقي اخويا يا حي.وان .

تعريف الشخصيات انا نزلتها مره بس متقبلتش ف هكتبها 
(عمر الصياد.26سنه مهندس صاحب شركات الصياد جروب طويل وعينه اخضر بعسلي بشرته بيضاء وشعره بني )
(حبيبه مراد.18سنه عينها فيروزي وبشريتها بيضه وقصيره شويه حبتين تلاته كده بس لسانها طويل 😂)
امل .(صاحبت حبيبه 18سنه مع حبيبه وبتحب محمد )
(محمد مراد 23سنه طويل وعينه بني واخوا حبيبه)
(بسمه الصياد اخت عمر طولها متوسط وبيضه وعينيها بني)
(هبه ولدت حبيبه ومحمد)
(فريده ولدت عمر وبسمه )
(سليم احمد ابن خالت حبيبه وكان بيحبها أو معجب بيها بمعنى أصح)
(ياسمين بنت خالت عمر بت ملزقه وبتحب عمر أو بمعنى أصح بتحب فلوسه).
حنان ولدة ياسمين وليه عقربه عايزه تجوز عمر لياسمين بأي طريقة عشان فلوسه وتبقي اخت فريده).


   •تابع فصول الرواية "رواية قدري" اضغط على اسم الرواية 

رواية قدري الفصل التاسع 9 - بقلم حبيبة عيد
menna

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent