رواية صداقه ام حب الفصل السابع 7 - بقلم منة محرم

الصفحة الرئيسية

 رواية صداقه ام حب الفصل السابع 7 - بقلم منة محرم

رواية صداقه ام حب الفصل السابع 7 

part 7

صداقه ام حب❤

••••••••••••••••••••

هنا بدموع: ونبي سبوني علشان خاطري


-دخلها مع الواد الي جوا عقبال ما الباشا يكلمنا 


بعد شويه 


-خشي اترزعي هنااا وزقها جامد علي الارض وقفل الباب


هنا بوجع: اااه منك لله


هنا وعنيها جت علي سليم وقامت عليه جري ... 


هنا: سليم لاا لا فوق فوق ياسليم فوق خليك معايا احميني من الناس الي برا دي ياسليم وانت برضوه الي هتحميني من المجرم الي اسمه علي ده علشان خاطري يا سليم فوق ومسكت ايده وسندت دماغها عليها وفضلت تعيط جامد 


سليم: ممممم اااه 


هنا مسحت دموعها: سليم سليم انت فوقت 


سليم بوجع: هنا انتي ايه الي جابك هنا جيتي هنا ازاي 


هنا بدموع: سليم انت كويس


سليم كان بيحاول يبقا كويس علشانها: ايوه ايوه كويس بس انتي ازاي جيتي هنا 


هنا: جيت ورا علي سمعته وهو بيكلم واحد وبيقوله مش عايز حد يعرف ان انا الي ورا خطف سليم وبعديها مستنتش جيت علطول 


سليم: ليه جيتي يا هنا كنتي تروحي تبلغي عليه 


هنا: انا مفكرتش في اي حاجه ساعتها غير اني اشوفك يا سليم 


سليم: طيب فكيني 


هنا: ححاضر حاضر 


بعد شويه


سليم: شايفه الشباك ده 


هنا: اه 


سليم: تعالي نهرب 


هنا: بجد يلا 


سليم مسك اديها: استني يا هنا مش دلوقتي علي الفجر كده نهرب تعالي بقه اربطيني علشان هما ممكن يخشو في اي وقت


هنا بدموع:ححاضر 


سليم: متخافيش انا معاكي 


هنا: انا مش خايفه عليا انا خايفه عليك انت 


سليم: متقلقيش 


هنا: مش قلقانه 


-ممممم شكلي دخلت في وقت غلط ولا ايه 


هنا: اايه الي حضرتك بتقولو ده احنا مجرد صحاب مش اكتر 


-يمكن يلا خشو يا رجاله m


هنا بخوف ومسكت ايد سليم: ييخشو فين 


-ابعدي يا حلوه احنا مش بنمد ادينا علي حريم متاخفيش 


هنا بخوف: اانتو انتو قصدكو ايه لا محدش يقرب منه سبوه ونبي كفايه انتو مش شايفين بقه عامل ازاي ده مافيش في حاجه سليمه علشان خاطري ابعدو 

بقلمي/menna moharam

سليم: طب ماتفكوني وتقابلوني وش لوش 


-احنا الي نقول نفك امتي ومنفكش امتي ونزل عليه ضرب 


هنا بدموع وصريخ وعماله تضرب فيهم: حرام عليكو علشان خاطري سبوه ونبي ابعدو 


=ابعدي يا بت وزقها 


سليم بوجع: اابعدي يا هنا اابعدي انا مش هرحمكو صدقونييييي


بعد شويه كان سليم مغمي عليه وبقه متبهدل خالص وهنا عماله تعيط وتصرخ 


هنا خدت راسه وحطتها علي رجليها وفضلت تحسس علي وشه بخوف 


-خدو ابقو كلو انتو الاتنين وحطلهم صنيه علي الارض ومشي


هنا بعياط : علشان خاطري قوم ونبي يا سليم انا خايفه ياسليم قوم علشان خاطري قوم يلا ونهرب انا وانت يلا قوم بقه 


سليم بتعب: بطلي عياط بقه صدعتيني 


هنا: انت فوقت 


سليم: انا فايق بس قولت انام شويه


هنا بضحك وسط عياطها: انت بتهزر حته وانت كده


سليم وحاول يقوم وفضل يتسند علي الحيطه:تعالي يلا لازم نهرب 


هنا: مش دلوقتي استنا ممكن يخشو علشان ياخدو صنيه الاكل دي 


سليم: طيب تعالي نقعد انتي كلتي 


هنا: لا 


سليم: طب تعالي ناكل 


هنا: لا احسن يكون فيه سم 


سليم: اكيد لا تعالي 


هنا: طيب 


سليم بوجع: اه 


هنا: مالك في ايه 


سليم: ايدي وجعاني يلا كلي انتي متشليش هم 


هنا: اوعا يا سليم انا هاكلك 


سليم: لا انا مش ومكملش كلامه كانت هنا اكلته باديها 


هنا: كل وانت ساكت بقه متبقاش طفل 


سليم: ههههه فاكره لما قولتيلي طفل دي اول مره اتقابلنا فيها 


هنا: ههههه ايوه فاكره 


سليم: كانت ايام حلوه 


هنا: فعلا 


بعد شويه 


سليم: يلا علشان نهرب بس ساعديني في فتح الشباك ده


هنا: احنا مش هنعرف نفتحه ده جامد اوي 


سليم بتعب: اوعي انتي كده


وبعد محولات كتيره فتح الشباك 


سليم: تعالي نطي يلا 

بقلمي/menna moharam

هنا: يلا 


بعد شويه


هنا: اااه رجلي خلاص مبقتش قادره يا سليم 


سليم: زمانهم بيدورو علينا يا هنا وممكن يلقونا في اي لحظه دول كتير 


هنا: طب احنا فين m


سليم: مش عارف ومافيش لحد دلوقتي عربيه انا معرفش احنا فين 


هنا: طب تعال نشوف حته نقعد فيها عقبال ما الصبح يطلع شويه 


سليم: طيب تعالي 


بعد شويه


هنا براحه: اااه يارجلي 


سليم: معلش 


هنا: هنعمل ايه بقه 


سليم: الصبح يطلع ونشوف سنترال قريب من هنا نكلم مازن يجلنا 


هنا بدموع: تمام 


سليم: مالك


هنا: بحبه اوي يا سليم انا مش مصدقه انه عمل فيا كده 


سليم بحزن: خير متزعليش 


هنا: هو انت فعلا بتحبني زي ما مازن قالي 


سليم: ها لا طبعا انا بحبك حب صداقه مش اكتر 


هنا: انا كنت عارفه اصلا 


سليم: اايوه 


بعد شويه سليم وحس بتقل علي كتفه بص لقاها نايمه علي كتفه لمس خدها بحب 


سليم: انا اسف اني معرفتش اقولك اني بعشقك بس انتي مش بتحبيني ومش هقدر اقولك اني بحبك فعلا علشان مش حابب اخسرك خلينا صحاب احسن 


صباح تاني يوم جديد وطلع الشمس علي ابطالنا 


سليم: هنا يا هنا 


هنا: مممم 


سليم: هنا اصحي يلا زمانهم عرفو اننا هربنا 


هنا بخوف: ططيب يلا 


سليم مسك اديها: يلا 


عند رجاله علي


-الحق يا باشا هربو 


     •يتبع الفصل التالي "رواية صداقه ام حب " اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent