Ads by Google X

رواية نور الاسر الفصل السابع والاخير 7 - بقلم كيان كاتبة

الصفحة الرئيسية

 رواية نور الاسر الفصل السابع 7 - بقلم كيان كاتبة



رواية نور الاسر الفصل السابع 7 

 ♡
"بارك الله لكم وعليكم وجمعا بينكم في خير"... وبعد الجمله دي انطلقة ام نور بزغريط بفرحها
: مبروك يا حبايبي 
اسر بحب: لله يبارك فيك يا مرات عمي
مريم: الف مبروك يا روحي 
نور بخجل: عبالك... 
... 
نور واسر فوق السطوح بعد ما خد اذن ام نور انها عايز يتكلم معاها... الجو كان هادي وكله سكوت 
اسر: بقولك ايه ما تجيبي بو*سه
نور بزهول: م.. مستر
اسر: طاب ولله بعد مستر دي لا تجبيه 
نور رجعت لورا: اسر ولله مينفع
اسر: اي دا 
نور بصت وراها واسر استغل  وشد*ها من وس*طها وبا*سها... اسر بعد.. بعد عذاب 
نور بدموع: طلقني
اسر همسلها: عيونك حلوين اوي 
نور بدموع: طلقني
اسر بيحرك ايده علي خدها
: و شفا****يفك
نور بدموع: طلقني
: و شعرك
تلفون اسر رن بعد بهدوء
: امك بتتصل... انزليلها 
نور نزلة علي تحت جري
... 
اسر عمل كوباية شاي وهو بيداند و مبسوط قعد ومسك الفون
عند نور قامت بنزعاج علي صوت تلفونها وردت بصوت كلها نوم ودا كان كفيل ميخليش اسر يركز
اسر: احم هو انتي لحقتي تنامي 
نور اتعدلة في قعدتها وهي بتحاول تصحصح
: معلش اليوم كان متعب
اسر: اممم بعد كدا مفيش نوم غير لما اكلمك.. 
نور همست بخجل: حاضر 
اسر: اي هتكملي نوم
نور: لا ما انا خلاص صحيت 
.... 
يوم النتيجة نور كانت قاعده ماسكه الفون وفي عالم تاني من التوتر... اسر كل شويه يبص عليها وحاسس گانه نتيجته.. اسر قام مره وحده 
: مستر خالد جبهالك 
نور جريت عليها 
: كام 
اسر: استني الصوره بتحمل... 89
نور ضرحت بفرحه وحضنت اسر 
و ام نور فضلت تزغرط
نور بفرحه: 89 يا اسر 89
اسر حضنها: الف مبروك يا روحي
نور استوعبت نفسها وبعدت
اسر: احم بعد اذنك يا مرات عمي هاخد نور نحتفل سو
ام نور: ماشي بس متتاخروش
اسر: يلا روحي البسي
..... 
فوق اليخت
نور ضحكت: ههههه اليخت تاني
اسر: اه بس المرادي وهو ملكك وبتاعك.. هديت نجاحك
نور بصدمه: ب.. بس العربيه 
اسر: لا العربيه مبعتهاش كان في شويه فلوس مخليهم لماجستير الي ناوي اعمله.. اشتريتو بيهم
نور: لا طبعاً يا اسر المجاستير اهم
اسر قرب منها وزحلها شعرها لورا
: من يوم ما خطبتك وربنا فتحها عليا من وسع... جاتني منحا ادرس الماجستير مجانا.. هاا بقا ناويه تسمي اليخت اي 
نور بحماس: عشق الاسر زي الرويات... نور فضلت تلف في اليخت بفرحه
: اي رايك نعمل فرحنا هنا.. وكل اجازه نجي احنا وولادنا 
اسر بصله وهو مبسوط لانها بدات تشوفه گ زوج مش اخ وبتفكر في مستقبلهم.... مسك ايدها وبا*سها
: الي تشوفيه يا روحي... تعالي ناكل قبل ما لاكل يبرد
....
في كليه هندسه
نور: بصي انا عايزه هديه مميزه كدا مش حاجه وسلام
مريم: طاب هو اسر بيحب اي
نور: اممم بيحب القرايه و العاب الذكاء... كملت بحماس... عرفة هجبله اي تعالي... 
... 
نور: عمو عندك رويات 
: ايوه يا بنتي عايزه روايت اي 
نور: عشق الزين 
: حاضر يا بنتي 
مريم: هتجبيله روايه 
نور: استني لسه 
نور راحت محل تاني وجابت كذا لعبه كدا و ساعه مركاء وشكلها شيك...  و انوعا شوكولاته... حطت كل دا في بوكس في قلوب صغيرها كتير 
.... 
بليل نور كانت وا قفها في شقة اسر بتولع شمع التورتا بعد ما خدت اذن امها
اسر دخل بتعب وقفل الباب  لف لقي نور واقفه
نور قربت منه ورفعت نفسها علي اطراف رجليها وبا*سته... كل دا و اسر مصدوم
: كل سنه وانت طيب يا حبيبي 
اسر : يا اي!!!!! 
نور بدلع: حبيبي و جوزي... الي كنت هخسر كتير اوي لو رفضتو 
اسر غمض عنيها وهمس
: نور قوليها تاني
نور بدلع: بحبك.... تمت بـ حمد لله

يتبع الفصل كاملا اضغط هنا ملحوظه اكتب في جوجل "رواية نور الاسر دليل الروايات "لكي تظهر لك كاملة 

   •يتبع الفصل التالي " رواية نور الاسر " اضغط على اسم الرواية  

رواية نور الاسر الفصل السابع والاخير 7 - بقلم كيان كاتبة
menna

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent