Ads by Google X

رواية اسيل الصعيد الفصل السادس 6 - بقلم كارولين امير

الصفحة الرئيسية

 رواية اسيل الصعيد الفصل السادس 6 - بقلم كارولين امير



رواية اسيل الصعيد الفصل السادس 6 

اسيل الصعيد 

البارت السادس

مراد بصراخ: ابووووووي 

محمد و احمد طلعو جري 

وقفو بصدمه 😳😳😳

مراد : اسيل اسيل 

اسيل بدات تفوق

اسيل : اااه هو ايه ال 

حصل 

مراد : اغمي عليكي 

اسيل : افتكرت الكلام إيمان وعيطت 

مراد: بتعيطي ليه دلوقتي

اسيل : هي ليه بتعمل فيه كده انا عملتلها ايه  

مراد : طب هلاص اهدي 

اسيل : انا افتكرت كل حاجه علي فكره 

مراد بفرحه : بجد 

اسيل ابتسمت : اه بجد 

مراد : انتي عارفه هتفكي الجبس امتا 

اسيل : يوم ٢٣ 

مراد : طب انهارده كام 

اسيل :كام ٢٣ 

مراد : ايوه 

اسيل بفرحه: هيصه هيصه لولولولولولوي 💃

مراد : خلاص انتي في فرح

اسيل : هات الدكتور يفكو دلوقتي

مراد : حاضر 

مراد اتصل علي الدكتور وجه 

الدكتور : خلصت 

اسيل : شكرا 

الدكتور: العفو مراد لاح يوصل الدكتور وراح المخزن 

في المخزن 

مراد بستفزاز : ايه يا حلو ايه ال جابك هنا ي شاطره

إيمان : يعني انت تسبني علشانها 

مراد : دي احسن منك 

إيمان : احسن من مين دي دي مقرفه

مراد راح ضربها بي القلم 

مراد : انتي قليله الادب لا وعامله نفسك محترمه 

ولا اكنك عملتي حاجه خالص 

إيمان : علشان انا بحبك من صغري و دايما كنت بتلعب معاها وتسبني ودايما كلكم بتحبها هي وانا لا حتي خالتي كنت بتحبها هي وانا بنت اخوها وهي مش بتحبني 

مراد : مانتي دايما بتعملي الحاجه وتقولي انهي هي ال بتعملها وهي بتضرب بس انا بروح اقول الحقيقي علشان هي بتضرب ظلم انتي المفروض يكسرو دماغك 

مراد ندا علي الحرس

مراد: تمنع عنها الاكل والشرب لمده اسبوع 

عايز اشوف حد دخلها اكل كده 

الحرس بحترام : حاضر 

عند اسيل 

اسيل : بقا انتي تعملي في انا كده حاضر انا هوريكي 

مراد : مش تعمليلها حاجه 

اسيل : لا هعمل 

مراد : العبي بس علي الهادي 

اسيل : حاضر 

اسيل : عايزه اخرج 

مراد : تخرجي دلوقتي انتي عارفه الساعه كام 

اسيل : الساعه ١١ عادي 

مراد : روحي نامي يا اسيل علشان مش اجي ازعلك 

اسيل في نفسها : مالو ده 

اسيل راحت علي السرير وقعدت استنت لما مراد ينام بعد شويه مراد نام 

اسيل راحت جابت ميا

اسيل : انا هوريك

راحت عندو ودلقت علي ميا 

مراد : بغرق في ايه ال حصل 

اسيل : ههههههههه😂😂😂 

مراد بصلها بغضب : اسيييييل 

اسيل : يلهووووي وجريت 

مراد : جري وراها 

هما بيجرو 

مراد شدها ووقعو فوق بعض 

قعدو علي الحال ده دقيقتين

صحيو من شردهم علي الصوت صريخ

نزلو جري 

طلعو كلهم : في ايه 

مريم : إيمان مش بترد 

مراد بغضب : مين قالك تروحي هناك 

مريم : مش وقتو عايزين دكتوره

اسيل : انا دكتوره 

مريم : طب تعالي شوفيها يابنتي بسرعه 

اسيل راحت 

لقت إيمان مغمي عليها 

اسيل فوقتها 

إيمان : ابعدي عني انتي بتعملي ايه 

اسيل: دي جزاتي يعني علشان ساعدتك

ايمان: مش عوزاكي تساعديني انتي اخر واحده عوزاكي تساعديني 

مراد: اتكلمي معاها بأدب يا ايمان انتي فاهما.......فين البهايم اللي هنا انا مش قولت محدش يقرب من الاوضه دي تاني 

وبص لي مريم 

سابوها وطلعو 

وكل واحد طلع الاوضه بتاعتو 

مراد : ف لسه حساب

اسيل جايه تجري 

لبست في الحطه

مراد:😂😂😂

اسيل بغضب و دموع : مش تضحك عليا🥺

مراد : مش قادر😂

اسيل بعيط : بارد

مراد : خلاص مش تعيطي

وقرب منها علشان يحضنها 

اسيل : ابعد عني 

مراد : اسيل انا جوزك في ايه 

اسيل : مش تلمسني تاني انت كل شويه تحضني 

مراد : ده من حقي علي فكره كفايه اوي كده 

اسيل : كفايه ايه 

مراد : كفايه اني سيبك تنامي علي السرير انا جوزك مش صحبك 

اسيل : بس انا مش بحبك

مراد : ولا انا بحبك انتي فكراني لما اجي احب احبك انتي ده انتي بيتهيئلك 

اسيل بدموع مشيت وسبتو وراحت نامت 

مراد طلع البلكونه يشرب سجاير

مراد : غبي غبي مش كان لازم اقولها كده 

مراد دخل نام 

اشرقت الصباح 

واسيل صحيت قبل مراد دخلت تاخد دش و طلعت 

ومراد صحي عامل زيها 

ونزلو لقو 

مراد واسيل : صباح الخير 

كلهم : صباح النور 

وكلوقعدو يتكلمو في وسط الكلام حد دخل 

- جييييت 

بيبصو علي الصوت 


    •تابع الفصل التالي (رواية اسيل الصعيد ) اضغط على اسم الرواية 

رواية اسيل الصعيد الفصل السادس 6 - بقلم كارولين امير
menna

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent