رواية اسيل الصعيد الفصل الخامس 5 - بقلم كارولين امير
رواية اسيل الصعيد الفصل الخامس 5
اسيل الصعيد
البارت الخامس
لقيت عربيه قدامها و فجاه
اسيل : اععععع
الشخص خبطها ومشي
والناس اتلمت وخدوها علي المستشفي
عند الشخص
الشخص : هي في المستشفي دلوقتي
إيمان : تمام اوي
الشخص : فين الفلوس
إيمان : هبعتهالك
الشخص : تمام
إيمان : يلا سلام انت دلوقتي
الشخص : سلام
في المستشفي
مراد راح المستشفي جري
مراد : مالها اسيل يا بوي محمد : عربيه خبطتها يا ولدي
مراد : طب هي فين دلوقتي
محمد : في العمليات
مراد : قعد وحط ايدو علي وشو
محمد راح قعد جنبه : متخافش يا بني
مراد بصلو وابتسم
بعد حوالي نص ساعه
الدكتور طلع
مراد جري علي
مراد : اسيل مالها يا دكتور
الدكتور : رجلها اتكسرت وجالها فقدان الذاكرة
مؤقت ممكن تفتكر حاجات من شهور
مراد : تمام
الدكتور : احنا نقلنها اوضه عاديه
مراد : ممكن اخشلها
الدكتور : طبعا
مراد دخلها لقها صاحيه
اسيل : انت مين
مراد : انا جوزك
اسيل : انا مش متجوزه
مراد : لا متجوزه وانا ابن عمك برضو
اسيل : طب فين ابويا او امي
مراد : ابوكي في البيت اسيل : و ايه امي فين
مراد : امك ماتت
اسيل عيطت مراد راح قعد جنبها و خدها في حضنو
مراد : بس اهدي هي راحت عند ال خالقها
اسيل بدات تفتكر امها
اسيل : انا افتكرت
مراد بسرعه : افتكرتي ايه
اسيل : انا مش فاكره اوي بس افتكرت ان امي ماتت و الذكري بتاعتها انهارده
اسيل : هو انا هنا ليه
مراد : وانتي راح القبر عربيه خبطتك
اسيل : 😢😢
مراد : هروح اشوف ينفع تخرجي ولا لا
مراد سال الدكتور والدكتور وافق
في البيت
ابو اسيل ( احمد ) : ايه ال حصلها
مراد : عملت حدثه وهي راح القبر
احمد : ماشي يابني
مراد طلعها الاوضه
فوق في الاوضه
اسيل : طب انت اسمك ايه
مراد : انا اسمي مراد
اسيل : اسمك حلو يا مراد
مراد ابتسم : شكرا
اسيل : العفو
الباب خبط
مراد بيفتح لقا إيمان و مريم
مراد : ايه ال جابكو
مريم : احنا عايزين نطمن علي اسيل
مراد : اتفضلو
دخلو
اسيل بتهمس لي مراد : مين دول
مراد : دي مرات خالي وبنتها
اسيل : اممم
مريم : الف سلامه عليكي يا حبيبتي
اسيل : الله يسلمك
ايمان : الف سلامه😏
اسيل : الله يسلمك🤨
مراد : يلا علشان اسيل تعبانه و هتنام
مريم : تصبحو علي خير
اسيل و مراد : وانتي من اهلو
مريم نزلت هي و بنتها
مراد دخل خد دش وغير هدومو
واسيل غيرت هدمها بصعوبه
ونامو
اشرقت الصباح
واسيل قامت
بتبص ل مراد
اسيل : انت طيب اوي
مراد : شكرا
اسيل بخجل : انت سمعت
مراد : ايوه
اسيل : طب انا جعانه
مراد نزل جبلها اكل وطلع وكلو
مراد وهو بينزل الاكل سمع ايمان بتكلم حد
ايمان : مش ماتت يا غبي
الشخص : انا مالي انتي قولتيلي اخبطها وانا خبطها
ايمان : مش عرفت تخبطها جامد
مراد دخل : انتي بتكلمي مين
إيمان بتوتر :م م م مش بكككلم ح ح ح د
مراد : راح قرب منها
وجبها من شعرها ونزلها من علي السلم وهو جررها ورا
مريم و محمد و احمد : في ايه مسكها كده ليه
مراد : الهانم هي ال خلت حد يخبط اسيل بي العربيه
كلهم بصدمه : 😳😳
احمد : وهي عملتلك ايه يا بنتي علشان تعملي كده
إيمان : انا مش عملت حاجه
مريم : بنتي مش تعمل كده
مراد : واديها عملت
محمد قرب منها
وراح ضربها بي القلم وقعت في الارض
مريم: مش ليك الحق تمد ايدك عليها
محمد : اخرسي بدل نا امد ايدي عليكي
محمد نده علي حد من الحراس
محمد : خدها المخزن وامنع عنها الاكل و الشرب
مريم : محدش يقرب من بنتي
الحرس : خدوها
والكل قعد مكانو
مراد طلع
مراد بيفتح الباب
مراد بصراخ : ابووووووي
محمد و احمد طلعو جري
وقفو بصدمه 😳😳
•تابع الفصل التالي (رواية اسيل الصعيد ) اضغط على اسم الرواية