رواية قدري الفصل الرابع 4 - بقلم حبيبة عيد

الصفحة الرئيسية

 رواية قدري الفصل الرابع 4 - بقلم حبيبة عيد

رواية قدري الفصل الرابع 4 

البارت 4❤️‍🔥
حبيبه بغضب .انت واحد نصاب واستغلالي 
عمر .قولي براحتك اللي انتي عايزاه ويلا ع شغلك يا حب مش دا اسم الدلع بردو يا حب 
حبيبه تبصله بغضب و مش بترد وتمشي وهي مش طايقه عمر 
في مكان تاني عند محمد (اخو حبيبه)
محمد.اي يا روحي عامله ايه
هبه بدموع . الحمد لله يا بني كل دي غيبه 
محمد بحضنها حقق عليا يا امي معلش . صحيح امال حبيبه فين وحشتني اوي 
هبه .في الشغل يا حبيبي مع أن قولتلها مش لازم بس هي صممت 
محمد.خلاص انا رجعت اهو ومش هتشتغل تاني 
هبه . ربنا يخليك لنا يا بني 
محمد.ويخليكي لنا يا امي 
عند حبيبه
ياسمين بتروح ل عمر الشركه 
ياسمين بغرور.انتي عمر باشا عنده حد جوه 
حبيبه.حضرتك عندك معاد سابق 
ياسمين بغرور.مش ياسمين هانم هي اللي هتاخد معاد سابق انتي متعرفيش انا مين يا بت انتي 
حبيبه بقرف .محصلناش القرف 
ياسمين بصوت عالي .تصدقي انك واحده قليلت الذوق 
حبيبه بنفاذ صبر وغضب وردح . بقولك اي يا بت انتي انا خلقي في منخيري من الصبح متخلهوش يطلع عليكي ويلا من هنا 
ياسمين بخوف.انتي واحده سوفااااج 
حبيبه.سو اي ياختي ما تعيشي عيشت اهلك ياما 
عمر بيطلع ع الصوت العالي وياسمين بتجري وتروح ورا ضهره 
ياسمين بمسكنه .شوف يا عمر اخرت اللي بتوظفهم قليلين الادب ازاي 
حبيبه في ثانيه الا ثانيه كانت جيبها من شعرها ومرمطه بيها الأرض . حبيبه.بقي انا يا بت قليلت الذوق يا سوفاج انتي 
عمر كان واقف ميت من الضحك وبيحاول يبقي جد بس مش عارف من منظر حبيبه وهي بتضرب في ياسمين (والله انا فرحانه في البت ياسمين دي ام صورم 😂😂 )
عمر بصوت عالي وجديه مصتنعه .في أي اي اللي بيحصل هنا ده وبعدين جايه ليه يا ياسمين في حاجه
ياسمين ببكاء .الحق عليا انك وحشتني وكنت جايه اشوفك ودا اللي يحصي من البت دي 
حبيبه.وحش أما يلهفك يا بعيده يا سوفاج انتي البت دي هتوريكي هتعمل اي . حبيبه كانت عايزه تجبها من شعرها تاني بس عمر مسكها
عمر لياسمين . اتفضلي يا ياسمين مش شوفتيني اتفضلي بقي 
حبيبه بتزق عمر عشان كان مسكها . اوعي انت كمان اي استحلتها ولا اي 
عمر يسبها.وهو هيموت من الضحك عليها علي اللي عملته في ياسمين 
عمر بجديه مصتنعه .انتي اي اللي عملتي في ياسمين ده 
حبيبه بلامبالاه .اللي شوفته يا عنيا 
عمر بيحاول ميضحكش .انا والله ما عارف اي اللي مصبرني عليكي لحد دلوقتي
حبيبه هتبقي كرامه منك لو رفدتني 
عمر بيقرب منها لحد ما بيوصل للحيط وينزل بجزعه لها (نظرا لقصر حبيبه 👀)ويهمس في ودونها
عمر بابتسامة.دا بعينك يا حب 
حبيبه بتبقي عامله زي الفار المبلول من قرب عمر .ف بتذقه في صدره وتبعده عنها 
حبيبه.داتك وجع في عينك يا بعيد 
عمر كان هيرد عليها بس جاله فون ف خرج يرد 
حبيبه بعد ما هو طلع اتنفست براحه .عند عمر 
عمر . حبيبي عامل اي 
مجهول . الحمد لله انتي عامل اي انت 
عمر .انا تمام مش عايز تيجي بقي 
مجهول.انا قدم الشركه اهو 
عمر .بجد طب تعالي مكتبي 
جهول .ماشي انا جي اهو 
عمر بيطلع عند مكتب حبيبه علي وصول المجهول 
مجهول . حبيبي ياسطا
عمر .بيروح ويحضنه انت عامل اي كل دا مشوفكش 
مجهول.معلش حبيبه بتخرج من المكتب 
حبيبه.انت بتعمل اي هنا يلا 
مجهول .انت اللي بتعملي اي هنا 
عمر باستغراب .انتوا تعرفوا بعض 
مجهول .دي تبقي ........
تفتكروا دا مين 👀🙂 

   •تابع فصول الرواية "رواية قدري" اضغط على اسم الرواية 

رواية قدري الفصل الرابع 4 - بقلم حبيبة عيد
menna

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent